Gjest lillelou Skrevet 12. januar 2006 #161 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg føler meg som tidenes verste hval på land.....tror jeg skal bare avlyse alle bryllupsplaner.... Send meg den svære sjokoladen der borte,noen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2006 #162 Del Skrevet 12. januar 2006 Ojoj, det var da voldsomt så dramatisk! Jeg føler meg også som en hval om dagen (jeg har lagt på meg et par hg og det er krise med en gang ), men så har jeg ingen bryllupsplaner heller da, så det er mer synd på deg . Å kjøpe rosa joggesko som trøst nå kunne sikkert hjulpet mye. Det er bare tøys at man skal gå i kjedelige ting bare fordi man ikke er 17 år lenger, så det så!! En til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. januar 2006 #163 Del Skrevet 12. januar 2006 *snufs* Takk skal du ha,pusla. Har stukket hodet opp av krisen og snakket om saken med O.Han er heldigvis veldig god. Etterpå gymma vi på ballen,og nå er jeg god og kjørt.Den ballen er jammen meg en effektiv dings! Vurderer sterkt de rosa joggeskoene.De burde være egnet til ihvertfall 3 ting,og det er jo ikke verst bare det: *at jeg kommer meg på tur *at jeg føler meg fin på føttene=bedre selvtillit *bearbeide 30årskrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2006 #164 Del Skrevet 12. januar 2006 Hørtes bra ut. Det hjelper alltid på hval-tankene å trene litt . Høres ut som du har en veldig snill og grei fremtidig ektemann da! Rosa joggesko som kan utrette tre ting er ikke dårlig. Og sånne 30-årskriser er fæle, men de går over altså, jeg er jo ur-gammal så jeg vet hva jeg prater om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. januar 2006 #165 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Ja,han er en knupp og et kupp Her er forresten de omtalte joggeskoene: Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. januar 2006 #166 Del Skrevet 12. januar 2006 For noen søte joggesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. januar 2006 #167 Del Skrevet 12. januar 2006 Støtter Rosajoggeskoplan helhjertet. Mye bedre enn gammel plan om Sølvstøvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. januar 2006 #168 Del Skrevet 13. januar 2006 Gå for de rosa joggeskoene du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. januar 2006 #169 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei,nytt fjes Lipstick! Hei Cata og Impia også! Jeg går for de rosa joggisene, jeg gjør det. Nå må jeg bare avgårde og prøve dem irl,og så bestiller jeg dem på nettet-der er de nemlig en god del billigere. I dag er også verden rundt meg en isørken. Nestenumulig å ta seg fram,og jeg er prisgitt at Pinny IKKE trekker i båndet. Lite gøy. Rimer ikke med mine heftige trimplaner å skli rundt på isen-ihvertfall ikke uten skøyter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. januar 2006 #170 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei, det er kjedelig at det er så glatt. Blir ikke mange gåturer på meg heller, og det har jeg virkelig lyst til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. januar 2006 #171 Del Skrevet 13. januar 2006 Superkjedelig føre-og jeg og Pinny som var inne i en sånn fin trend, rent turmessig. Merker hun blir frustrert når vi ikke får gått så mye som vanlig. I dag dukka ballen opp i stua. Fatter og begriper ikke NÅR hun har sneket den med seg inn.Ball=uteleke.For en luuuur liten hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2006 #172 Del Skrevet 13. januar 2006 Saa utrolig soet hund du har! Veldig etter min smak! God helg! ps. fine joggesko! fikk lyst paa saanne selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. januar 2006 #173 Del Skrevet 13. januar 2006 hei Popelka! Så koselig at du syns Pinny er søt. Hun er selvsagt det *stolt mor*, og så har hun en veldig uttrykksfull og sjarmerende personlighet.*skryte,skryte* Og de joggeskoene er fiiine,ja. Gleder meg til jeg får dem. God helg til deg også Vi er late i dag,vi. Drar ut for å hente pizza,og satser på en skikkelig sløv sofafredag. Jeg fikk så utrolig vondt i hodet i ettermiddag,og måtte sove etpar timer,og nå er jeg helt bortevekk-blir så merkelig av å sove om dagen, nesten litt utilregnelig. Blir en deilig kveld,tror jeg! Vi skal se første grand prix-delfinale- fordi jeg syns grand prix er råharry og kjempemorsomt.Blir "spennende" å høre hvilke sanger de varter opp med kveld,og dessuten tror jeg publikumet i Alta er litt "gæææærne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. januar 2006 #174 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Også går Grand Prix samtidig som IDOL Endret 13. januar 2006 av Impia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. januar 2006 #175 Del Skrevet 13. januar 2006 Jaaaa.Det er frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 13. januar 2006 #176 Del Skrevet 13. januar 2006 Kjipt å gå på vekta etter jula då... Men kjøpte meg knsae røde joggesko og nytt treningstøy... d hjalp litt på humøret då..... følte meg med ett litt meira sporty liksom... Må ha ei kjempe flott helg då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. januar 2006 #177 Del Skrevet 14. januar 2006 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. januar 2006 #178 Del Skrevet 14. januar 2006 Morgen...ehem....god dag,Impia! Noe spennende fore i dag? Vi skal snart ut og lufte oss på blankisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. januar 2006 #179 Del Skrevet 14. januar 2006 Nei, ikke så mye spennende. Mannen kommer snart hjem fra jobb og da skal vi på en liten handletur. Senere blir det Dolly Dimple og bursdagsbesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. januar 2006 #180 Del Skrevet 14. januar 2006 ¤Escada¤ og Impia! Bursdag og Dollys høres ikke så værst ut, du Impia . Vi har vært i "City syd-området", henta fargeprøver på Obs bygg, og handla litt mat på Smart Club. Ellers en rooooolig dag. OG: Jeg har kjøpt meg skøyter! Hvite kunstløpsskøyter som jeg fant på sprtsavdelingen på Smart Club! Yehaaaa! Nå skal lille lou lære å stå på skøyter-noe jeg alltid har hatt lyst til! Nå er det straks middagslaging,og så tenker jeg det blir en film etterpå, og et krus eller tre med epletoddy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg