Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lekre farger! Og gratulerer med nytt bæretøy!

(Har du fått testet alle varianter på markedet nå?)

Hm...

Nei, lommeslynge har jeg ikke testet. Men ellers har jeg vel prøvd mye ja *ler* Ikke elastisk sjal heller forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille gullet her veier ca 7 kg (nok litt mer!) og bæres i MobyWrap, det er jo et elastisk sjal. Jeg merker ikke så mye til vekta hans enda jeg, blir jo godt fordelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, M er nok ikke for tung ennå hun heller, men jeg tror ikke jeg vil bruke penger på det elastisk sjal når jeg har et vevd jeg er veldig fornøyd med. Hun blir jo bare større og større, så et elastisk hadde vel vært lurt tidligere. Men hvis jeg får en til!

Har vært på barseltreff med babymassasje i dag, gikk til og fra. En time hver vei, eller i alle fall nesten. Nå stakk vi nesen innenfor døren i en halv time før vi skal videre på svømming. Eller bare jeg stakk nesen inn, M ligger i vogna på trappa og sover. Skal la henne få sove 20 min til hvis hun vil, så reiser vi.

Hun har fått det for seg at det er kuuuuult å være sent på kveldene, så de siste to ukene har hun vært umulig å få i seng. I går holdt hun ut til halv tolv, spiste ikke noe fra fem til elve utenom grøten, og holdt baluba så fort jeg la henne ned. Rart hun er trøtt i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å titte på nye bilder. Tror ikke jeg har sett bilder siden i sommer jeg, stor jente hun er blitt!

Søt! :):klem:

Ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av tallene?!?!

Fem måneder:

64,5 cm

7410 g

To sprøyter som overhodet ikke gjorde vondt, men hun sov jammen mye de to døgnene etterpå, og var litt slapp og veldig kosete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nå tar jeg KG-juleferie, tilbake på nyåret!

Ok, slenger vel innom for å svare på julekalenderen men ellers blir jeg lite å se før i 2007.

God jul folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...