Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!


Grooo

Anbefalte innlegg

Okei, så er det vel på tide at jeg starter en dagbok jeg og, for det bor en bitteliten baby i magen min!

Har vist det en stund nå, men holdt det sånn passe hemmelig fram til jul. Nå vet de fleste, og det er ganske deilig! Har vært 50% sykmeldt siden starten av desember, er så trøtt så trøtt, og har vært en del kvalm. Trodde tidligere i uka at kvalmen var over, men det har jeg funnet ut i dag at den ikke er... :tristbla:

Uansett, har hatt en kjempeflott jul og fått masse koselige tilbakemeldinger fra familie og venner. Vi gleder oss masse til å bli foreldre, har vært sammen i ni og et halvt år, og gift i to og et halvt så dette er vist på tide sier folk...

----

Edit 4. februar:

UL termin ble 8. juli ikke 4. juli som legen sa først.

----

Edit 27. juni:

Den vesle jenta kom fredag 23. juni og er bare SÅÅÅÅ fin :)

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for hyggelige hilsner!

Joda, er julemage her og.. Og på kveldene får den knapt plass i buksa...

I kveld har vi hatt besøk av ei nydelig lita jente på 11 måneder, hun var så skjønn! Satt på fanget til mannen min og bare tittet på han og lo litt i en halv time først, så gav jeg henne grøt og melkeflaske og hun var så fornøyd så. Ingen tvil om at mannen ønsker seg en :babyjente:

I morgen er det nyttårsaften og vi skal ha fest her. Blir vel rundt ti stykker, inkludert en liten gutt på 9 måneder. Blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med baby i magen! :blomst:

Håper kvalmen snart går over. Jeg vet hvordan det er!

Godt nytt år til deg og dine! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde du fått dagbok også :) Gratulerer så mye, blir spennende å følge med... Godt nytt år, forrsten :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Gro, og godt nytt år! Gratulerer så mye! Dette blir så spennede! :)

Håper det var en fin nyttårsaften, og at alle var glade og fornøyde. 2006 blir nok et minneverdig år for deg, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! Nyttårsaften var fin, og nå er jeg trøtt som få og har vondt i hodet. Og jeg drakk jo ikke noe... Mulig jeg har forspist meg på svenskegodis, vi kjøpte godt over en kg smågodt her om dagen og nesten alt er vekk nå. Har hatt tre overnattingsgjester i natt, førstemann (A.) dro med buss til Oslo nå nettopp, søstern blir hentet av foreldrene mine snart (og da skal vi servere lasagne) og sistemann (S.) blir vel til i morgen. Og i tillegg kommer E. en tur i kvel og blir til i morgen så her blir det folksomt en stund til. Jeg har gjort det klart for dem at i kveld skal jeg i seng SENEST ti, så får de sitte oppe hvor lenge de vil de...

Heldigvis har jeg fri fra jobb i morgen også, starter først på tirsdag. Har 50% sykmelding tom 10. januar. Håper jeg kan friskmeldes før det, men er jammen ikke sikker... Dagene i jula har vært rare da, har jo ikke jobba noe, men det har blitt en del stress for det... Trodde kvalmen var over tidligere i uka, men i går og i forrigårs har jeg vært skikkelig kvalm igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte jo inn å hilse på, siden vi har termin samme dag! :hoppe: Og hvis det er noen trøst, jeg er kvalm fremdeles jeg også... :tristbla: Hadde håpet det ville gi seg, nå krysser jeg fingrene for at 16 eller 18 uke betyr null kvalme. Har vært bakfull i 10 uker, er drittlei for å si det mildt!

At du har klart å holde det hemmelig (har du det, for de nærmeste/jobb?) når du har vært kvalm, er jeg imponert over. For jeg prøvde å holde det hemmelig på jobben i hvert fall, og det var helt feil. Alle hadde skjønt det, spesielt når jeg kom sent og gikk tidlig, og var sykemeldt en uke... ;) Så jeg sa det tidlig jeg, ferdig med det!

Jeg har vært sykemeldt en uke (fullt), og ellers hatt en fleksibel sjef, så jeg har jobbet 1-2 timer mindre hver dag. Jeg venter i spenning på at kvalmen skal gi seg, men forsetter den må jeg nok ha sykemelding jeg også. 50% som deg, for nå begynner jeg å miste motet. Jeg er mest kvalm på ettermiddagen og kvelden, og hvis jeg da jobber fullt, har jeg ikke overskudd til noe annet.

Jeg blir utrolig frustrert over denne kvalmen, men vi får vel ikke gjort så mye fra eller til (bortsett fra å håpe at den gir seg snart...). Du får ha et flott 2006, så skal jeg holde øye med deg, siden vi er likt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig usikker på hvor mye jeg skal/kan jobbe denne uka, starter på jobb i morgen og tenker jeg skal prøve jobbe sånn delvis full dag i alle fall... Er jo planleggingsdag i morgen så det er vel ikke en så strevsom dag som de vanlige dagene. Tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...