Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!


Grooo

Anbefalte innlegg

Hei Grooo!

Gratulerer med en liten baby i magen! (eller kanskje det er en mini-sjiraff, sånn ut i fra avataren din? hi-hi!)

Håper svangerskapet går greit og at kvalmen gir seg fort.

Vil ellers ønske deg et godt nytt år! 2006 blir nok et begivenhetsrikt år, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, en minisjiraff!?!? Det hadde gjort seg det!

Hm... Men jeg har vel strengt talt nok sjiraffer her hjemme fra før tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem fra jobb i dag (kort dag i dag og...) ventet et brev om UL 1.februar. Gleder meg! Har time hos jordmor 17. januar, så det skjer mye spennende frammover. Tror mannen skal være med på begge, han vil i alle fall veldig gjerne. UL er vel en "selvfølge" at han er med på, men han skulle høre med sjefen om fri den 17. også. Håper det går greit :)

Var helt greit å være på jobb igjen i dag, men jeg var som vanlig stuptrøtt etter halv dag så jeg sov litt over to timer når jeg kom hjem i dag og... Heldigvis har jeg ikke vært kvalm i dag, men jeg tror det kommer snart nå hvis ikke jeg får i gang middagen farlig kjappt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at det bor en bebis i magen din!!! Gratulerer så mye, jeg gleder meg til å følge med på dere framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL! :) Hvordan går det på jobben, tror du du kommer tilbake i full jobb som planlagt? Synes du kunne funnet på dette litt før, så kunne jeg kommet og vikariert... ;)

Interessant teori om baby-giraff -men det må da bli keisersnitt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Tror vi satser på en helt vanlig baby jeg...

Tja, tror nok jeg går 50% tilogmed tirsdag slik legen skrev ut sist i alle fall, slik det ser ut nå blir det ikke full jobb med det første etter det heller. De siste dagene har jeg vært kvalm om kvelden også ETTER jeg har spist, før jeg kun vært kvalm når jeg har vært sulten og trengt mat...

Sorry altså, men babyen lot vente på seg så det var ikke mye å gjøre ang. vikariat til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men babyen lot vente på seg så det var ikke mye å gjøre ang. vikariat til deg...

Ok da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Sliter du fortsatt med kvalme? :(

*klemmepå*

Heldig du som får jordmortime før UL! Jeg fikk ikke før etter. Tror jeg bor i feil kommune..;)

Så du hva jeg skrev om dopplerne? www.babywatch.com og så finnes det en som heter anglesounds elns. Vet ikke helt forskjell osv.. Men noen kan man ikke bruke før 3. trimester.. og da er det vel liten vits. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da merker man vel nok liv uansett. Klarer nok å vente til jordmortimen med å få høre på den lille der inne, har jo daglig symptomer på at alt er som det skal så dette går nok greit.

Og jippi! I går og i dag har formen vært mye bedre, så selv om torsdag var skikkelig grusom har jeg tro på at det bedrer seg nå. Og nå, nå skal vi på IKEA. Hurra-hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fillern for en dag.. Prøvde meg uten middagsluren min i går, og det fikk jeg igjen for i dag.. Like vondt i hodet som jeg hadde 1. nyttårsdag. Da sov jeg middag, men var oppe til to på natta.

Ok, så har jeg funnet ut at jeg fortsatt trenger å sove litt hver ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAJAJA!

I dag ble det sofa!

Og teppe og bord! Hurra :)

Får det ikke før om to-tre uker for sofaen måtte bestilles, men det går helt greit. Ikke var det på salg, men 9995 for sofa og 999 for teppe og 1750 for bord er helt ok. Og så fikk jeg prutet bort 700 kr så det hele endte på 12.000 kr. Er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så fikk jeg prutet bort 700 kr så det hele endte på 12.000 kr. Er veldig fornøyd!

Høres ut som Gro i kjent stil ja :ler: Hvordan sofa ble det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slo meg! :klappe: Jeg fikk UL 3. februar. :ler: Så får vi se om vi har samme termin når UL er klar. Det spørs vel det...

Jeg er fremdeles kvalm, 50% sykemeldt ut denne uken. Så får vi ser hvordan det går.

Håper din form er stigende, jeg satser på det samme for meg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Formen er ikke stigende :(

Har hatt mye vondt i hodet i helga og i dag, det "stikker" til i bakhodet når jeg reiser meg enten det er fra sofaen eller hvis jeg har plukket opp noe fra gulvet. Forsøkte ringe legen i dag tidlig, etter 20 minutter på venting fikk jeg til svar at legen var syk men "tanta" kunne be ham ringe i morgen hvis han var frisk da. Javel ja... Håper han gjør det da, for sykmeldingen min går ut i morgen og jeg tror ikke jeg er klar for fulle dager enda.

Var hos helsesøster på jobben i dag og målte blodtrykket, det var 139/86. Den 15. des når jeg var hos legen var det 110/70. Vet ikke riktig hva som er bra eller dårlig jeg, men både legen da og helsesøster nå sa at det var ok som det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. ja... Har ikke så god peil på slikt jeg...

Legen min er fortsatt syk, men en av "tantene" skulle fikse sykmelding fram til mandag og jeg fikk time hos en turnuslege da. Så får vi bare se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke stigende :(

Har hatt mye vondt i hodet i helga og i dag, det "stikker" til i bakhodet når jeg reiser meg enten det er fra sofaen eller hvis jeg har plukket opp noe fra gulvet.

UPS! Beklager Grooo! Skal prøve å ikke miste kaffekverner i hodet ditt igjen!

Nei, jeg satser på at det ikke er min feil. God bedring i alle fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...