Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!


Grooo

Anbefalte innlegg

Aha! Der har vi årsaken ja.. Hehe...

Hadde helt glemt den kaffekverna jeg, slo den meg virkelig så hardt ut?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten og dagbok! Veldig kjekt å lese om andre gravide mens jeg venter på at det blir vår tur. Håper det ikke blir så lenge til.

Lykke til videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner :)

Ja, sjiraffen var på ferie hos Trille og jeg passet snørrungene hennes. Nå har alle kommet hjem til seg selv igjen og det er vi alle glade for.

Jeg sitter og slapper av med en flaske julebrus etter en hektisk dag med møter i Oslo hele dagen. Opp halv åtte og ikke "i seng" igjen før halv seks, dette ble en lang dag for hodet mitt... Tok en paracet og sov en times tid, og fungerer sånn passe bra nå.

Og...

Jeg er ganske sikker på at det er noen inni magen min, synes liksom jeg kjenner at det bobler litt her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg har i mange dager lurt på hvorfor du teller dager! ;) Har ikke tenkt på å gå inn her for å skjekke!

Gratulerer så masse!! :)

Klem iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Har fått flere spørsmål på MSN om hvorfor jeg teller og teller dager ja, flere trodde jeg talte dager fram til jul men nå har folk begynt å lure.

Nå skal jeg avgårde og se årets :blaaruss: :raudruss: -revy til elevene på skolen jeg jobber, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Jepps, det var akkurat det jeg trodde, med julenedtelling. Men nå er jeg blitt klokere! ;) Kos deg masse på revy!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revyen var bra, men de hadde jammen jeg "stjelt" en sketsj fra vår revy i -99. Makan!

Hadde tenkt meg på reiselivsmessa i morgen, men formen er ikke god så det blir ikke noe av. Kjipt, for jeg hadde gledet meg lenge...

I kveld har jeg vært snekkerassistent sånn ca. ett minutt hvert femte minutt i en times tid eller noe, vi har lagt nytt panel i taket i gangen og mannen trengte hjelp med å holde litt nå og da. De av dere som har adressen til bloggen min kan se noen bilder der, nye bilder kommer i morgen tidlig for nå må jeg sove snart tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat stått opp, og sitter her og furter for at det ikke blir reiselivsmesse på meg... Kanskje jeg skal reise bort på senteret og kjøpe den orkideen jeg har lovet meg selv i lengre tid nå?

Må bare spise opp resten av havregrøten min og få tatt en dusj først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Men hvite orkideer er jo fint det også...

Litt motsatt problem her.. Vi skulle ha hvite orkideer og rundt her var det nesten bare rosa og gule, veldig fine, men passer ikke hos meg :roll:

Håper du har hatt en fin helg til tross for at du ikke fikk med deg reiselivsmessa og orkideene var feil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grooo! Hyggelig med et nytt fjes inne hos meg, så jeg måtte inn til deg og hilse på!

Så gøy at du tror du kjenner liv! Det er så rørende når man skjønner at det faktisk er noe inni magen som rører på seg! :hjerte: SUKK.

Håper formen kommer seg snart, og at jeg ser mer til deg hos meg! Skal komme tilbake hit også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra-hurra!

I dag fant jeg en mørk rosa/lilla orkide, og en lekker potte. Var først på Mester Grønn, der hadde de lekkre orkideer men ingen fine potter så jeg dro videre til en annen blomsterbutikk. Der hadde de lekkre potter men ingen fine orkideer, så da ble det potte der og enda en tur på MG for å kjøpe den fine orkideen...

Var hos legen igjen i dag også, eller hos en turnuslege denne gang da. Hun mente jeg burde ha 50% sykmelding videre også, tok noen prøver og blodtrykk og slikt. Ingenting galt, men pga symptomene mine: tretthet og hodepine etter lange dager, mente hun jeg burde slappe av litt ekstra en stund til. Jaja...

Og i morgen skal jeg til jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på ungdomsskolen, måtte vi selge orkideer til intekt for arbeid mot narkotika eller noe, etter det har jeg hatt en litt anstrengt forhold til den blomsten... Men de er fine, godt du fant en til slutt :)

Forøvrig, hvis du trenger ro og hvile, kan jeg anbefale en helseferie ved kysten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, helseferie ved kysten du... hihi... Nei du!

Men jeg skal på "Oslo-ferie" søndag til tirsdag. Skal jo arrangere dette seminaret jeg har snakket om, på Thon Vika hotel. Og siden jeg er 50% sykmeldt har jeg vært så heldig å få hotellrom på det hotellet slik at jeg kan hvile litt i lange pauser og i alle fall før middagen mandag kveld + at jeg ikke trenger stå opp så tidlig. Kjempesnille folk da! Har jo "bare" en times tid med toget til Oslo, men når jeg har 50% sykmelding må jeg jo ta det med ro. Orker jo ikke annet heller så dette var kjempefint for meg.

Fikk lov å oppgradere til dobbeltrom og fra søndag i steden for fra mandag for kun 300 kr, så mannen blir også med. Han jobber jo i Oslo/Asker og har laaang kjørevei hver dag til vanlig, så dette blir stas for ham og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kyst-klimaet er helsebringende vet du, så lenge man ikke blåser bort... Ble fanget i en sandstorm da jeg skulle hente posten *tygger fortsatt småstein*

Høres ut som en god løsning for seminaret, så du slipper å slite deg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes ut som en super plan! :) Litt forandring i hverdagen er jo ikke så ille! :)

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med en mini"ferie":)

Hvordan gikk det hos JM?

Magen vokser og gror, vil jeg tro.. Hihi.. Eller er du slik som meg, som egentlig bare føler seg ekstra feit, fordi magen vokser nesten mer over navlen enn under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint hos jordmor, men babyen er vist skrekkelig sjenert... Vi hørte hjertet såvidt, og så vred han seg unna igjen. Så jaktet hun videre og hørte litt til, og så var det vekk igjen. Jaja, fikk hørt litt i alle fall, ganske fantastisk!

Det har skjedd ting med magen de siste dagene, den har blitt hardere. (Utenpå altså!) Arvet bort noen bukser til søstern min i helga, de har blitt for trange for meg og hun har sikklet på dem lenge så jeg tenkte hun kunne få dem. Nå har jeg tre bukser som passer bra, og tre mammabukser jeg fikk låne av ei venninne. De er litt store ennå da, så jeg skal prøve å klare meg med de tre et par uker til. Kanksje ta en titt i kjelleren, der ligger metseparten av klærne fra før Grete Roede-kurset i fjor høst, tipper noe kan brukes igjen etter hvert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...