Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!


Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fytterakkern, en får si du og LT har hatt deres del av sykdom i år!

Håper at vesla blir frisk straks og at du trives på jobb igjen :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk som en fisk i dag!

Mannen ringte meg etter at jeg hadde vært en halv time på jobb og kunne fortelle at Propellen garantert var friskemeldt og helt klart gode gamle Propell igjen. Det har vist gått i ett her i dag, hun hadde tydligvis mye å ta igjen.

Nå fant jeg henne nettopp under lekegrinda med en powerkabel hun hadde stjelt fra aviskurven. Og her om dagen dro hun altså ut ledningen av veggen så det ble svart da jeg satt ved pcen...

Vi skulle egentlig starte på svømmekurs 2 i dag, men står over første gangen siden hun akkurat har vært syk. Til helga kommer de store fetterne, regner med vi reiser til badeland med dem da. Og midt i denne uka har jeg (ikke) bursdag...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre Usikker!

De snakker stadig om deg :)

Nå er mann og barn i seng, og jeg har litt sløvetid alene. Har ikke hatt noe tid for meg selv den siste måneden føles det som. Startet jo å jobbe 50% i starten av måneden, og i tillegg har Propellen vært mer eller mindre syk, prikkete eller febervarm hele måneden føles det som. Hun klarer ikke å legge seg alene for tiden, og våkner lett om ingen er der ved siden av henne inntil hun har sovnet skikkelig dypt. I kveld trengte jeg FRI, så mannen la seg like godt sammen med henne halv ni. Hører dem snorke via babycallen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
I kveld trengte jeg FRI, så mannen la seg like godt sammen med henne halv ni. Hører dem snorke via babycallen...

:ler::hjerter:

Grattis med dagen som (ikke) er snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkende grintete baby i vogn ute, snorkende migrenesyk mann i sengen. Og to gale fettere på 4 og 6 år på vei i bil hit, vi skal til badeland om en times tid. Jaja, Propellen våkner nok før den tid og er forhåpentligvis glad igjen da, mannen skal få sove i hele dag hvis han vil. Han starter i ny jobb på mandag, greit å være frisk da.

Det ble litt mye for Propellen i går med disse fetterne overalt i farmors lille stue, hun bare lå rolig på ryggen på gulvet og tittet, det er ikke ofte nå for tiden. Var vanskelig for henne å konsentrere seg om å spise der i går også, er så liten leilighet at det ikke er så lett å snike seg unna noe sted heller. Vi prøvde å gå inn på farmor sitt soverom, men der satt det mange dukker og noen bamser til pynt på en hylle, - enda vanskeligere å konsentrere seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk-takk :)

Har nok stoff til flere, hvis det ikke blir løper til spisestubordet i steden. For jeg elsker den fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Propellen har fått en tann, den venstre nede. Første tanna, åtte og en halv måned.

Hun krabber ordentelig hele tiden nå, og reiser seg opp ved hva det måtte være. Klatrer i trappa hvis grinda ikke er lukket. Spiser masse grøt og brødskiver, med leverpostei eller kaviar. Jubler når kaviartuba kommer fram. Banan er også godt, eple som var favoritten ved juletider er ikke spiselig lenger. Ikke middag heller, det har aldri vært spiselig. Eller jo, hvis det kommer rett fra mammas finger går det meste ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tann! :hoppe:

Skal dere være med på Oreokake til uka? :sjarmor:

Oreokake? Det er jo ikke noe godt...

Propellen sover ute, jeg har hobbyverksted på kjøkkenet og stempler på klær til henne. Bilder kommer nok i bloggen min før eller senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fant jeg fram "soveposen" fra kjelleren, den jeg og min søster har sovet i. Er jo helt umulig å få Propellen til å ligge i senga. Er bare å stå som gjelder for tiden.

Og utrolig nok la hun seg bare rett ned og sovnet uten protester. Og det ser ut til at det gikk bra i dag og. Er dette virkelig løsningen? Hvorfor prøvde vi i så fall ikke før???

Sytid til mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...