Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!


Grooo

Anbefalte innlegg

Frisk som en fisk i dag, og nå venter vi på Tante T, mormor, morfar og en kalkun(!) som skal komme på middag.

Måtte heve sideveggen i sprinkelsenga i natt, turde ikke annet med den klatrefanten vår... Hun klarte å komme seg opp i stående stilling ved sofaen i går... Hjelpes, hadde trodd hun skulle holde seg på gulvet i alle fall det føste leveåret eller noe... :overrasket::sjenert::sjarmor:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har forresten fått bestilling på enda en mei tai!

Låne bort en av mine hjemmesydde til ei på barselgruppa, og etter en uke fikk jeg en melding på msn om at hun gjerne ville ha en selv. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva serverer man en kalkun som kommer til middag? :ler:

Godt å høre at propellen er i form igjen -og lever opp til navnet sitt... :) Gjetter på at hun går når jeg kommer nedover i mars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkunen fikk blomkål, gulrøtter, poteter og saus.

Propellen vil ikke ha noe annet en litt puppemelk, nekter plent å åpne munnen for noe annet. Det ikke riktig hva jeg skal gjøre jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg altså på jobb. Skal jobbe tirsdager og torsdager fram til sommeren. Men kan jeg reise fra henne i morgen da? Hun er fortsatt ikke helt i form, og nekter å spise noe som helst. Kniper munnen i sammen og smiler på samme tid, gaper gjerne opp når skjea eller brødbiten er borte igjen, og kniper i sammen på nytt når det nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pussige greier at ikke legene skriver ut dråpene først? Regner med det var Apocillin eller Weifapenin mikstur hun fikk først, og de er nesten umulige å få i unger. Mye bedre med dråpene som iallefall er mindre volum som skal ned.

Lykke til med bedre form på propellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocillin vi fikk først ja, byttet til Weifapenin dråper. Skal si i fra på legesenteret neste gang jeg er der. Var ikke fastlegen vår vi var hos nå da, men en annen. Skal si i fra til begge to jeg ;)

HURRA!

I dag har vi vært ute av huset! Var på barseltreff og koste oss masse. Propellen sov og sov så vi kom en time for sent, ville ikke vekke henne ettersom hun har mast om pupp med 90 minutters mellomrom i hele natt... Men da vi kom inn døra og hun hørte de andre mammaene og babyene begynte beina å gå og hun gliste stort. Hun imponerte de andre mammaene stort med klatreferdighetene sine, og vi hadde en koselig forrmiddag alle tolv.

Hun spiste en halv banan også! Hurra! Så i morgen skal jeg på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at propellen er bedre! Og godt for mamman å komme seg ut litt også kan jeg tenke meg :Nikke:

Grattis med ny bestilling! Jeg får nytt stoff på rull (6 stk) innen et par uker. Gleder meg til å sette i gang :hoppe:

God jobb i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært en dag på jobb, og Propellen og pappa har vært hjemme alene. Jobb gikk fint selv om jeg ikke jobbet stort, og hjemme gikk fint selv om Propellen ikek drakk noe melk fra flaske.

Hun har jo ikke spist fast føde på to uker nå, tok en halv banan i går bare. Han fikk i henne en forholdsvis stor grøt-porsjon i dag, men melk ville hun ikke ha. Allikevel var hun ikke missfornøyd, hun spiste halv ni før jeg dro og kasta seg over puppen klokka fire da jeg var hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever fortsatt altså.

Bare gjør så mye annet....

Anbefaler bloggen for de som vil vite hva som skjer i livet vårt, adressen kan dere få på PM om dere ikke har den. Skal såklart slenge innom her i ny og ne fortsatt altså, men muligens ikke like ofte som før.

Propellen nekter å sove om kveldene, står i senga og roper da-da-da-da-da og er aldeles ikke lysten på å ligge ned. I morgen kveld skal jeg på litteraturgruppe klokka sju, spennende å se hvordan kvelden blir for far og barn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at du også har begynt å jobbe igjen og måtte innom og sjekke ståa! Skal prøve å huske å stikke innom bloggen av og til, men lover ingenting... :sjenert:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig kjekt å jobbe igjen!

Og litt forvirrende, for ting har liksom gått videre på den tiden jeg har vært borte. Hehe, ting er ikke som de var lenger. Men for all del, det er jo bra da! Virkelig! Jeg har en super vikar som har fått 50% fast og derfor blir der sammen med meg videre. Hurra!

I natt stod Propellen opp kvart over tolv og holdt det gående til fem. Da-da-da-da-da hvis hun fikk være i fred med lyset på, hyyyyyyyyyyyyyyyyyl og hviiiiiiin hvis vi prøvde å legge henne ned eller slå av lyset. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda! Ikke så enkelt når man helst kunne tenke seg å sove, fordi man vet at man skal på jobb neste dag. Stayerevne har hun til gangs!

Gratulerer med fast ansatt vikar, forresten! Utrolig kjekt med noen flinke å samarbeide med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååå, det er sååå slitsomt når de ikke vil sove. T har aldri holdt det gående midt på natten, men når han våkner 04 og er hoppende klar for en ny dag så er mor sliten... :Gjesp:

Så bra at vikaren er med videre og at du trives med henne :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla er syk igjen. Feber tirsdag-fredag, og fikk prikker i går. Vi trodde det var vannkopper for en storebror på sang har det, men når det ikke har blitt noen forandring til nå er vi mer usikkre. Bare små røde nupper...

Uansett har det vært nok en slitsom uke, bare mamma som gjelder og mamma MÅ være helt inntil hele tiden, også når Propellen sover.

Men det har gått litt bedre i dag, så jeg prøver å reise på jobb i morgen. Ikke vi hun ha pupp om dagen heller, så sånn sett burde hun klare seg greit uten meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...