Gå til innhold

Mannen vil ikke samsove med baby og jeg vet ikke mine arme råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 8.47):

jeg er godt voksen, har barn og barnebarn - ingen såkallede "Enkle" i den forstand at de var sterkt plaget av kollikk og ikke var fødselen i første runde enkel heller der mini ble tatt uten at vi fikk se barnet og flyet til et annet sykehus mens mor og far måtte være igjen, mor kunne ikke bevege seg pga komp0likasjoner.. Så joda, jeg tror jeg vet hva jeg snakker om når det kommer til både traumer og krevende spebarn, og barn som er kronisk syke osv.. 

Men jeg fronter ikke nødvendigvis MIN mening, jeg har vist til helsenorge osv som nok har mer å vise for seg enn både du og meg vil jeg tro når det kommer til tyngde i saken om hvorvidt det er eller ikke er bra greier.. 
Men noen kan jo ikke akseptere andre innspill enn egne selvsagt.. 

 

Men hvordan startet problemet med sovingen? La du fra deg baby når denne skulle sove fra dag 1 eller satt du med barnet i hendene og beundret og koste fordi det var gode greier for deg? Skapte du denne vanen?

Som sagt, jeg har selv hatt en ekstremt krevende fødsel der både barnet og jeg selv var i fare, der vi ikke fikk se barnet før det ble fløyet til et annet sykehus og vi måtte bli igjen fordi jeg var for dårlig osv osv - og nei, jeg mener forsatt at mor her bruker barnet som terapi for sin egen del, ikke for at barnet skal ha trygghet. Grunnen til at jeg mener dette er fordi jeg har kjent på kroppen hvor lett det er å gjøre denne feilen, skape situasjonen osv osv.. 

Anonymkode: c0886...3db

Det var det jeg trodde... På din tid var skrikekurer normen, i dag vet vi bedre. Ingenting på helsenorge støtter dine påstander. Det er helt vanlig at noen babyer ikke roer seg alene, helt uten at noen har skapt noen vane. Det er en så utrolig typisk bestemors utgåtte babyråd. 

Anonymkode: a1a0b...f70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...