Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke "Medlem" i noen butikker jeg. Så da får jeg ikke noe mail.

Håper at kunder i fremtiden slutter med denne saueflokk mentaliteten og bli "medlem" for "tilbud". Tidlbud kan da gis til alle bør ikke trenge å være "medlem".

"Medlem" er samme som kredittkort, en kan kanskje tjene ørlite selv, men kundemassen totalt sett taper. Er derfor jeg har snakket ut mot kredittkort-bruk på divserse forum som KG men aldri fått særlig respons. "Jeg sparer penger" er responsen. Kredittkort-selskaper er veldedige organsiasjoner som hjelper oss og gir oss gratis ting, var det folk mener om saken. Og da er det lite jeg får gjort.

Om alle sluttet å bli "medlem" ville du spart enda mer, enn det du gjør ved å bli "medlem". Men er vanskelig å koordinere når alle bare tenker på seg selv.

Anonymkode: 47ddf...65e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

HVA I ALL VERDEN!! Har du ikke fulgt med i tråden?? Her har jeg gjentatte -- på tydelig vis -- forsøkt å forklare for dere at dette ikke er svindel, men HELT NORMALT! jEG synes ærlig talt dere burde sende en unnskyldning til KID! 

Anonymkode: a8be9...f40

😘  😁

Anonymkode: e1a7f...4ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

HVA ER DET DU SIER??! Jeg får slike meldinger hele tida! Ikke prat tull. Helt normalt å få slike meldinger. 

Ingen grunn til å rope bare fordi du får svindel-e-post og vedkommende du siterer ikke får det. Ro ned og oppfør deg normalt høflig. :roll:

Og du ser hvem en e-post er fra ved å sjekke e-postadressen. Du kan ikke bare si «den er fra kid» uten at du har verifisert avsender og bare fordi avsender påstår de er kid. Om du gir meg e-posten din kan jeg påstå jeg er kongen av England. Betyr ikke at jeg er det. 

Om en på gata sier han er James Bond - tror du på hen? Nei. Så hvorfor tror du på e-poster? Når (og i hvilke aldersgrupper..) ble det en ting man ikke sjekket?

Anonymkode: 95289...ae7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ingen grunn til å rope bare fordi du får svindel-e-post og vedkommende du siterer ikke får det. Ro ned og oppfør deg normalt høflig. :roll:

Og du ser hvem en e-post er fra ved å sjekke e-postadressen. Du kan ikke bare si «den er fra kid» uten at du har verifisert avsender og bare fordi avsender påstår de er kid. Om du gir meg e-posten din kan jeg påstå jeg er kongen av England. Betyr ikke at jeg er det. 

Om en på gata sier han er James Bond - tror du på hen? Nei. Så hvorfor tror du på e-poster? Når (og i hvilke aldersgrupper..) ble det en ting man ikke sjekket?

Anonymkode: 95289...ae7

Ro deg ned, sier du! Makan til frekkhet! Ro deg ned selv, sier nå jeg! Det er ikke svindel. Punktum. Jeg får slike hele tiden. Punktum. SLUTT Å SPRE HAT MOT KID!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sittet oppe på forumet i flere timer for å svare alle dere KID-hatere og ryktespredere! Det er VELDIG SLITSOMT å måtte gjøre dette i flere TIMER! Kan dere ikke bare HØRE på det jeg sier! DET ER IKKE SVINDEL! HØR PÅ HVA JEG SIER! HØØØØR! Dette skjer hele tiden! Jeg får slike eposter fra flere butikker -- hele tiden! Dere veit dette også, men dere prøver å spre rykter og hat mot KID! Som sagt tidligere -- dere burde sende en unnskyldning til KID snarest!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå har jeg sittet oppe på forumet i flere timer for å svare alle dere KID-hatere og ryktespredere! Det er VELDIG SLITSOMT å måtte gjøre dette i flere TIMER! Kan dere ikke bare HØRE på det jeg sier! DET ER IKKE SVINDEL! HØR PÅ HVA JEG SIER! HØØØØR! Dette skjer hele tiden! Jeg får slike eposter fra flere butikker -- hele tiden! Dere veit dette også, men dere prøver å spre rykter og hat mot KID! Som sagt tidligere -- dere burde sende en unnskyldning til KID snarest!

Hører ingenting, jeg. 

Har heller ikke fått noen slike mail fra KID. 

Anonymkode: d3a13...0a7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hører ingenting, jeg. 

Har heller ikke fått noen slike mail fra KID. 

Anonymkode: d3a13...0a7

BARE HØR PÅ HVA JEG SIER I DENNE TRÅDEN SÅ SKJØNNER DU DET!

Ikke fornekt mailene folk får! Jeg får dem hele tida! Helt vanlige mailer å få. Ikke svindel. PUNKTUM. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres ut som du sprer hat mot KID her! Det er ikke bra! 

Jeg er ikke ts - om du leser hva jeg har skrevet....   jeg tror også det er svindel, men vedkommende som jeg siterte ble jo helt hysterisk, så...  idk 

Anonymkode: 8b9c2...da9

AnonymBruker
Skrevet

TIL ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE!

Nå må dere høre på meg og ikke spre rykter om at KID sender ut svindelmeldinger til kundene sine. HVORFOR SKULLE KID SVINDLE SINE MEDLEMMER!? 

AnonymBruker
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 timer siden):

Jeg mottok en Mail idag, bilde vedlagt.

Jeg handlet inn flere julegaver hos KID for en ganske bra sum 5-6000. Har ikke hatt behov for å handle der senere.

Nå savner de meg og vil slette mitt medlemskap om jeg ikke handler noe hos de i løpet av de neste 2 mnd.

Det er mas fra de som gjorde at jeg ble medlem og nå skal se kaste meg ut igjen fordi jeg ikke har handlet hos de siden rett før jul.

Jeg klarer meg veldig bra uten medlemskapet, men dette synes jeg var lite gjennomtenkt av KID å sende ut slike Mail. Er det flere som har mottatt samme Mail idag?

A16F83E2-F801-4395-BFB5-B4F6145AFF08.jpeg

Svært dårlig språk, merkelig syntaks visse steder, en rekke kommafeil og grammatikalske feil. Dette tyder på at det er svindel. 

Anonymkode: 61742...e23

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke ts - om du leser hva jeg har skrevet....   jeg tror også det er svindel, men vedkommende som jeg siterte ble jo helt hysterisk, så...  idk 

Du blander sammen folk og prater tull. Ikke prat tull. FULL SKJERPINGS NÅ!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

😆😆😆😆😆😆

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svært dårlig språk, merkelig syntaks visse steder, en rekke kommafeil og grammatikalske feil. Dette tyder på at det er svindel. 

Anonymkode: 61742...e23

Prøver du også nå å påstå at KID svindler!?? Skam deg! Det er ikke svindel. Jeg har i gjentatte innlegg her forsøkt å få fram at jeg får slike mailer hele tida fra KID! Det er helt normalt -- ikke svindel. Les tråden, så vil du forstå! 

• Liker 1
Skrevet

Har vært medlem i flere år og kjøper skjeldent der..aldri fått mail fra dem annet en reklame 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Har vært medlem i flere år og kjøper skjeldent der..aldri fått mail fra dem annet en reklame 

TAKK for at du sier sannheten og ikke bare sprer onde rykter som mange andre gjør her i tråden! Folk burde skamme seg! Snakk sant -- det er best! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du blander sammen folk og prater tull. Ikke prat tull. FULL SKJERPINGS NÅ!

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣

BARE LE ALT DERE VIL! Det forandrer ikke det FAKTUM at det ikke er svindel og at alt dere gjør er bare å spre hat mot KID!

Skrevet
Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jeg mottok en Mail idag, bilde vedlagt.

Jeg handlet inn flere julegaver hos KID for en ganske bra sum 5-6000. Har ikke hatt behov for å handle der senere.

Nå savner de meg og vil slette mitt medlemskap om jeg ikke handler noe hos de i løpet av de neste 2 mnd.

Det er mas fra de som gjorde at jeg ble medlem og nå skal se kaste meg ut igjen fordi jeg ikke har handlet hos de siden rett før jul.

Jeg klarer meg veldig bra uten medlemskapet, men dette synes jeg var lite gjennomtenkt av KID å sende ut slike Mail. Er det flere som har mottatt samme Mail idag?

A16F83E2-F801-4395-BFB5-B4F6145AFF08.jpeg

Er jo en del skrivefeil her. Tenker det er svindel jeg, om det er en faktisk mail så er det jo en slags utpressing. "Nå må du kjøpe noe snart, eller så er du ikke med i klubben. "

Jeg hadde ringt og spurt hvor ofte man må handle hos kid for å få være medlem.  

AnonymBruker
Skrevet

Dette har pågått altfor lenge nå. Folk må roe seg ned og innse at det IKKE er svindel og slutte å spre rykter. KAN VI IKKE ALLE SAMMEN VÆRE ENIGE!??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må da være svindel!

Anonymkode: e3347...c82

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...