Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke tro at jeg gjør dette men:

Til dere som vil ha....

*kaster babystøv ut over*  :sjarmor:

JEG VIL HA!!!

:hoppe:

*Rulle rundt og lage engler i babystøvet til Cr@sh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cr@sh, så utrolig hyggelig å lese at du er blitt gravid! Leste jo i boken min at dere ventet på svar fra legen om spennende nyheter. GRATULERER! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee og Grace: *kaster enda mere støv til dere* :hoppe:

Felicity og Mathea: Tusen takk for gratulasjoner! :klem:

I dag er jeg altså 5 uker på vei - og mamma'n min leser meg som en åpen bok... :ler2:

Var en tur innom foreldrene mine istad. Jeg har vært litt tung i hodet i dag og "klaget" så smått litt til mamma da veit dere... Så spør hun om jeg vil ha en hodepinetablett - noe jeg avslår med at jeg ikke har vondt i hodet... Og da kommer det... :ler: "... eller kan du ikke ta en? Er det noe her inne?" - mens hun peker på magen min... :sjenert:

Hvordan bare vet mamma'er sånt? Hun leser meg virkelig som en åpen bok...

Men det er jo koselig det da... Hadde bare ikke tenkt at de skulle få vite det riktig ennå... ;) Men jeg fortalte det ikke sånn med rene ord da... de får tro hva de vil... Artig med en liten hemmelighet...

Skal dit i kveld på middag... kommer bare til å vente på å bli tilbudt vin :ler2: ... Sånn at de kan bli sikre i sin sak... :ler: Søte da... *skvisekoser mamma og pappa*

:vinke: Plutselig tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, mammaer er en helt egen rase de tror jeg... Hun skjønner nok hva som er på gang ja! ;)

Ellers får du ha en flotters dag og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå vet mamma og pappa det. Selv om jeg lovet mannen å ikke si noe - han er nemlig på tur sammen med lillegutt og foreldrene sine...

Men det er ikke akkurat lett å holde det skjult når mødre "bare ser det på deg".... :ler2:

De lovet å holde det for seg selv inntil videre da... Vi har nemlig ikke lyst til å fortelle det til absolutt alle så tidlig!

Akkurat nå virker det som om tida kommer til å gå veldig tregt framover... men jeg tar sikkert feil... Ukene pleier jo å fly - og det blir sikkert ikke noe annerledes nå... Mandag og fredag annen hver dag - som vanlig!

Nå skal jeg straks ta med meg enten PC'n eller en bok og legge meg.

Har hele senga for meg selv i natt, siden mann og barn er på tur... Det er litt rart... Kanskje jeg ikke får sove en gang... hihi... :ler2:

Håper alle har hatt en trivelig lørdagkveld... Det har i hvert fall jeg!

:klem: til alle fra en lykkelig - men litt nervøs :sjenert: meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ahhh... deilig å sove lenge i dag. Har faktisk sovet ganske godt. Måtte bare en tur på do i tre-tida... ellers... :sove:

Den doflyinga har begynt for fullt. Kan ikke huske fra forrige svangerskap at det begynte så tidlig... men det kan vel sikker være forskjeller der også...

I dag skal jeg bruke morgenen til å kose meg i dusjen :dusje: og å spise frokost foran TV'n. Tror det skal være no' skiskyting nå på formiddagen... det syntes jeg er litt artig å få med seg... ;)

Ellers skal jeg og mamma en tur til mormor i dag. En liten kjapp visitt. Blir koselig - er lenge siden jeg har vært hos henne! Mannen og lillegutt kommer vel hjem i to-tre-tida tenker jeg... Gleder meg til å kose dem igjen... :hjerter:

Nei, nå skal jeg hoppe i dusjen....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta mine er på vei hjem nå....

Gleder meg masse til å se dem igjen *savne masse* :hjerter_rundt:

... men det er klart det har vært deilig å ha litt tid for seg selv også... Kan faktisk ikke huske sist gang jeg var helt alene et helt døgn... :ler2:

Huff... i morgen er det mandag igjen... Det er det jeg sier - en ny arbeidsuke kommer snikende når som helst.... :sjenert:

I dag er jeg 5 + 1.

Håper virkelig dette går bra... Er noe nervøs - men det er vel helt normalt?

Jeg vil at tida skal gå superfort fram til jeg kan kjenne spark og få se den lille på skjermen...

Trolig blir jeg innkalt til UL hos gynekologen allerede i uke 8 - 9 etter som jeg brukte pergotime for å bli gravid. Det er visst lettere å se om det er flere der inne så tidlig. Sjansen er jo der når man har brukt pergo. Var til innvendig UL da jeg gikk med lillegutt også... Utrolig hva legen kan se selv om den lille bare er 1 cm stor... hihi... ;)

Tror faktisk jeg må ta et par tester til får å få det til å gå skikkelig inn.... Har tenkt tanken på at testen har lurt meg... :sjenert: Men jeg håper virkelig ikke det er tilfelle... :ler: En positiv test er en positiv test - er det ikke? I hvert fall en uke etter IKM?

Jeg kan virkelig ikke helt fatte at vi greide å bli gravide allerede i 4.PP denne gangen.... :hoppe: Det tok 14 PP'er forrige gang... men da tok det jo også litt tid før vi fikk hjelp.... Guri... dette er bare så rart... og så utrolig FLOTT og SPENNENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5 + 1.

Håper virkelig dette går bra... Er noe nervøs - men det er vel helt normalt?

Jeg vil at tida skal gå superfort fram til jeg kan kjenne spark og få se den lille på skjermen...

Trolig blir jeg innkalt til UL hos gynekologen allerede i uke 8 - 9 etter som jeg brukte pergotime for å bli gravid. Det er visst lettere å se om det er flere der inne så tidlig. Sjansen er jo der når man har brukt pergo. Var til innvendig UL da jeg gikk med lillegutt også... Utrolig hva legen kan se selv om den lille bare er 1 cm stor... hihi... ;)

Tror faktisk jeg må ta et par tester til får å få det til å gå skikkelig inn.... Har tenkt tanken på at testen har lurt meg... :sjenert: Men jeg håper virkelig ikke det er tilfelle... :ler: En positiv test er en positiv test - er det ikke? I hvert fall en uke etter IKM?

Jeg kan virkelig ikke helt fatte at vi greide å bli gravide allerede i 4.PP denne gangen.... :hoppe: Det tok 14 PP'er forrige gang... men da tok det jo også litt tid før vi fikk hjelp.... Guri... dette er bare så rart... og så utrolig FLOTT og SPENNENDE!

Du ER nok gravid ja, og testen har nok IKKE lurt deg, så det såh! (Hvis det viser seg at testen har lurt deg, så kommer jeg å banker opp.. Ehh, vet ikke helt hvem jeg skal banke opp da, men en eller annen blir det!!) Skjønner godt at det er litt uvirkelig for deg ennå, er sikkert lettere å skjønne når du begynner å merke litt mer på kroppen.

Det må bare være helt fantastisk å se sin lille spire på UL, gleder meg til det blir min tur. (Forhåpentligvis om ikke så alt for lenge..)

Vet du hvor mye større sjangs man har for å få mer enn en baby ved pergo? Søsteren min har tvillinger men hun fikk de uten noe hormonbruk. (Med mindre hun har holdt det skjult for resten av familien da.... :ler: )

Vel, ha en fin kveld og kos deg med gutta dine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: :klem: Vi får håpe at testen har fungert som den skal... :ler2: Hvis ikke kommer jeg løpende til deg for å få banka opp en "tilfeldig forbipasserende" eller noen... :sjarmor: hehe...

Det er sant det du sier om å "kjenne det på kroppen" også... Kjenner jo ikke så mye ennå. Er bare veldig oppblåst, tisser ofte (og lite) og blir fort mett. I det siste har jeg vært litt slapp også...

Er jo annerledes når man er kvalm, eller har vonde pupper eller kjenner liv der inne... Gleder meg til sistnevnte... Det er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd.... *glede seg masse*

Jeg aner forresten virkelig ikke hvor mye større prosentandel det er for å få flerlinger ved bruk av pergo.... :sjenert: Kanskje like greit... :ler: Skjer det, så skjer det... - Rettere sagt: Har det skjedd, så har det skjedd... ;)

Pergo gjør jo så det blir sluppet egg - og kanskje flere... så derav sjansen... Kunne vært artig å visst hvor stor sjanse det faktisk er... Noen andre som vet?

Nå driver mannen og legger lillegutt. Det var så deilig å få dem hjem igjen! :hjerter:

I morgen venter en ny arbeidsuke... Huff... :sjenert: Tenker alltid huff på søndager, jeg... Men når mandagen kommer så er det ikke så ille likevel.... Gudskjelov! :smilorange:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart kvelden kjenner jeg... :Gjesp:

Har hatt en deilig og avslappende helg... Nå sitter mannen og jeg i sofaen å koser oss foran TV'n... godt å ha han hjemme igjen. Lillegutt sover - men har våknet et par ganger ved å hive etter pusten - vi hørte det helt ned til oss (han sover i annen etasje). Håper vi slipper influensa / forkjølelse nå... :sjenert: Men, men... barnehagebarn har lett for å plukke opp alt som går! Særlig det første året sies det... Før jul hadde jeg en følelse av at lillegutt var syk annenhver uke... håper vi slipper det dette halvåret! :Nikke:

Full fart på jobben i morgen - og ny helg i siktet! :sjarmor::ler2:

See Ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe: Gratulerer så masse med en liten spire!!!!!!!!

Håper det er igjen litt babystøv her, prøver i allefall å raske med meg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen! Tidlig oppe i dag jeg, og tenkte jeg ville sende deg en god start på den nye uka, siden det virker som du helst ville beholdt helgen en god stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...