Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

:ler: Det er så morsomt å lese i boka di! Jeg ser for meg så mange kule ting! Som når dere skal kvitte dere med juletreet; Med finnlandshette og treet i en sort pose....*listeliste* og dumpe det noe sted :ler:

Jeg har syk humor ja..................

Farsken også...Postverket kunne godt bare ha jobba søndager også når de tydeligvis ikke får gjort nok midt i uka :frustrert:

Men så bra at det ikke er noe tantetegn enda da?!?!?Johooo!!!

Jeg så på den datoen jeg fikk mensen sist og det var dag 1. Så telte jeg meg frem til dag 33 f.eks og da var ikm den dagen.Og hvis tanta kom akkurat på den datoen,ble det ny dag nr 1.

Skjønte du noe av dette?? Tror det er bra jeg ikke er lærer...........

Husker også "før i tiden"( :ler: ) da man sov bort hele dagen! Ikke bare til ett,men gjerne til to og tre! Hadde aldri i livet hatt sjangs til det nå! Da måtte noen ha hjulpet meg ut av senga i allefall!

Ha en finfin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Skytte! Takk for lang og koselig hilsen.

Det er så morsomt å lese i boka di! Jeg ser for meg så mange kule ting! Som når dere skal kvitte dere med juletreet; Med finnlandshette og treet i en sort pose....*listeliste* og dumpe det noe sted 

:grine2: :ler2: Jeg ler meg skakk.... syntes jeg ser mannen med finlandshette og det hele... :ler:

Jeg så på den datoen jeg fikk mensen sist og det var dag 1. Så telte jeg meg frem til dag 33 f.eks og da var ikm den dagen.Og hvis tanta kom akkurat på den datoen,ble det ny dag nr 1.

Skjønte du noe av dette??

Ja, jeg tror jeg skjønte det sånn nogenlunde....

Min 1. dag i siste mens var 10. desember - EL var ca. 23. desember og dag 28 var da fredag den 6. januar. Med andre ord på dag 30 i dag. Men nå vet jeg jo ikke om jeg har hatt EL da.... ikke før det hersjens brevet kommer.... :frustrert:

Huff... tenk om jeg ikke har hatt EL 'a.... Da blir jeg skuffa da.... :sjenert:

Jaja.... intet nytt er godt nytt sies det... Men det tror jeg ikke no' på i denne sammenhengen... :ler:

Jeg er visst fristet til å ta postmannen "litt hardt i øra" når han kommer på mandag jeg også... Kanskje det hjelper om både Missbumblebee og jeg er litt frampå.... :blaaveis: Hehe.... Og skremmer han litt.... :sinnatagg::sinna::kjempesinna:

Vi får se... Skal se det ikke kommer no' brev i morgen heller.... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I V.S.P har det vært snakk om at vi ønsker oss en "påtjukka"-smiley:

:sur: Vi vil ha *påtjukkensmiley*  :sur: 

:enig::hoppe::enig:

Hadde ikke det vært no' ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo!! *vil vil ha på tjukka smiley* x hundre ganer høyt i ørene til dem som kan fikse det!!!

Men duh! "Everytime I seem to fall in love...Cr@sh,boom,bang..."

ENDELIG kom jeg på den sangen!! Har tenkt på den så lenge nå at det nesten er flaut å si det!! Men hadde bestemt meg for å synge sangen "din" til deg :)

Jeg har som vanlig ingen planer imorgen så jeg kan godt være med på å ta den postmannen :sjarmor: Watch out,Pat :redd:

Vi kan karathhhee............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... du er søt du, Skytte:

"Everytime I seem to fall in love...Cr@sh,boom,bang..."
:kyss:

... og du er :hjerte: 'lig velkommen til å være med å ta postmannen i morgen! :blaaveis: hehe... :mrgreen:

Nå har mannen og jeg laget middagsoversikt for den kommende uka. Blir litt lettere både å handle inn og "å finne på" noe da... Her er lista for uka:

Mandag: Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter... (Yammi - min favoritt!)

Tirsdag: Gryte av et eller annet slag (passer bra - får besøk av venninne I.)

Onsdag: Pølser i brød/lompe med potetsalat (kommer sent hjem fra jobben begge to, greit med noe veldig enkelt.)

Torsdag: Fiskegrateng med poteter og salat.

Fredag: Taco.

Lørdag: På besøk hos Morfar.

Søndag: Pizza (bestilt på byens beste pizzabakeri - kommer sent hjem etter å vært på overnattingsbesøk hos Morfar.)

Går i mye halvfabrikata, gitt. Noe helfabrikata også (søndagen) - men sånn er det når man har henda fulle hele uka... ;)

Nå skal jeg snart stelle meg for natta og krype til køys med ei bok :lese: Det er det ikke ofte jeg verken har tid eller overskudd til.... men i kveld.... :sjarmor:

Kanskje det blir overskudd til noe annet også... hehe :sexy::sjarmor:

God søndagskveld/natt! :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:reise::eeeh: :blaaveis: :grine::sjarmor:

Her er historien fra imorges da jeg kjørte over postmannen din! Han ble litt skjev,og litt blå...Og det gjorde nok vondt,men det brydde jeg meg null og nix om!!

Skulle hatt noen bokse og karatesmiley!

Håper såååååå at brevet kommer idag!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: På jobben nå... så har ikke fått sjekka postkassa! :sur:

Kommer sterkere tilbake i kveld! :sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:reise:  :eeeh:  :blaaveis:  :grine:  :sjarmor:

Her er historien fra imorges da jeg kjørte over postmannen din! Han ble litt skjev,og litt blå...Og det gjorde nok vondt,men det brydde jeg meg null og nix om!!

:grine2: :hoppe: Godt jeg har noen som tar i et tak for meg... Og DET NYTTER!!!

JEG HAR FÅTT BREV!

Til og med med gode nyheter. Jeg hadde fine verdier for EL! :-D

JegharhattEL! :hoppe::danse::hoppe: JegharhattEL! :hoppe: JegharhattEL! :hoppe::danse::hoppe:

... det sto til og med at jeg måtte ta en graviditetstest hvis mensen uteble... :sjenert: Vet ikke om jeg tør jeg... Er så redd for at den skal være negativ.... Er på dag 31 i dag... :klø: Kanskje jeg greier å vente til helga....

Huff... fallhøyden kan bli stor for meg nå gitt... :roll: Er nesten litt for spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH MY GOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Så sinnsykt bra!!! Nå ble jeg helt vill her!! Dæ**** døtte!!! Skal kicke mer postass for slike nyheter ja!!

Men du må teste ja! Pleier du ha vanlige 28 dagers sykluser???

Nå dauer jeg altså!!! Det er leeeeeenge til helga...............

Come on..............!!!

Men skjønner godt at du er nervøs ja...Man er så utrolig spent og håpet er sååå høyt oppe...

Krysser alt i verden her nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: :klem:

Mine sykluser er så som så - men med pergo har jeg hatt 28 dagers syklus når de har fungert, ja...

Hhmmm... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, oj, og, så spennende! :hoppe: Jeg kjente det søkk i magen når jeg leste det! Håper du kan rope ut to blå om få dager!!

jeg tør ikke håpe for mye på mine egne vegne, så da håper jeg mer på dine i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojojojojojoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uansett om det ikke skulle klaffe nå så er det jo gost å vite at du har EL da...

Bra greier altså!

Hva blir det til??

Tar du en test??

Let me know.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathie, Geri, Cymbidium, Grace: :klem: :klem: :klem: :klem:

Jeg er også kjempespent... :hoppe: Men jeg tør ikke teste riktig ennå... :sjenert:

Prata med mannen om det i stad... og vi kom vel fram til at vi skulle vente til helga... Hvis jeg greier da... :ler2: Er jo litt greit å teste om morgenen, og da er det kanskje greit å ha litt ro... hhmmm...

*finne på flere "dårlige" unskyldninger* ;)

Ojojoj... tenk om det ikke er noen der inne...

tror jeg kommer til å bli rimelig skuffa da er jeg redd... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer med Hotel Cæsar 'a? :overrasket:

Neida... jeg ser ikke.... :sjenert: ...bare svitsja over nå i kveld... :ler2:

Syntes det var snåle greier... skal alle skuespillere skiftes ut - så da gjør de om på hele bøtteballetten? Syntes det funka dårlig i dag... det tar seg vel opp... kanskje.... ;)

Ellers hadde jeg tenkt å se Dansefeber-premieren i dag.... Kan jo hende det er noen å le av der.... :ler:

Er visst litt TV-slave i kveld. Begynte å kikke litt på karakterer... skal nemlig sette terminkarakterer snart... - men hadde ikke huet helt på riktig plass... ;)

Nå skal jeg ta meg en dusj før det blir noe spennende på boksen... :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Du er so much min type! Adopterer deg som bestis snart!!

Så "tilfeldigvis" på cæsar jeg også....Men vet ærlig talt ikke om jeg orker å følge med denne sesongen?!Syns det var mye rot ja...Men er jo så nysgjerrig på hvem som skjøt!!

Ser litt for mye tv jeg også...Og særlig nå som jeg bare er hjemme...

Men faktisk! Så foreslo mannen at vi skulle spille kort etterpå når han er ferdig å beise! Og det var godt gjort for han er værtfall tvslave!

Så nå må jeg forte meg her......For jeg er jo iKKE kgslave nei...Neida...!

Greier du vente til helga?? Det er 5 morgener til lørdag................!!!

Håper så inderlig at du får besteste nyheten ever!!! Da kommer jeg til å grine altså!!

Terminkarr?! Er du lærer?! Så kult da! Har jobbet som lærervikar før i tiden og det var veldig ok!Hvilke trinn?

Er bare så glad for deg og håper såååå inderlig! Syns vi er litt like.....Og syns du virker så snill og koselig så du fortjener flere små nå!!

Nuh,MÅ jeg ha is selv om jeg IKKE skulle spise alt jeg fikk lyst på....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ UTROOOOOLIG SPENNENDE!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg skjønner godt at du ikke tørr å teste helt ennå, er skumle saker det der gitt.

Det hjelper helt tydelig å banke postmannen din gul og blå, så kanskje vi skal be han om å levere en positiv graviditetstest også?? :sjarmor:

Vel, ha en fin kveld!!

Jeg har regnet ut at jeg kan teste neste gang på 30årsdagen til min kjære, og *håper* det betyr noe ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...