Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

haha

så dum jeg er

Når det gjelder navne på dagboken din

Dagboka mi

...greier vi å lage en til?

har helt til nå trodd du har ment en dagbok til... sånn ironisk siden du har laget V.S.P

:ler::klappe::klaske::hoho::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funshine: :ler2: Jaja... trodde ikke den tittelen var til å misforstå, men.... :ler:

Og sånn for the record så er det ikke jeg som har laget V.S.P selv om jeg har vært der veldig mye, ja... :sjenert: Det er Xavia som har æren for den!

NinaL: Imponerer meg å få fire barn!!! :klappe: Hvor gamle er de i forhold til hverandre? --> Tenker på hvor tett du har fått dem... ;)

Jeg har nå vært ute og gått meg en liten tur. Kjempedeilig! Nå har jeg røde roser i kinnene.... :Nikke: Koselig å tusle for seg selv i snøværet.... Det snødde sånne skikkelige fine og store filler... Koselig... Adventsstaker og -stjerner i alle vinduer og juletrær i stuene... Det er jammen meg koselig med jul... :nisse:

Nå skal jeg snart :sove: Må være opplagt til en lang og innholdsrik dag i morgen...

...og man vet jo aldri - kanskje det blir litt :kline: før dynene trekkes over hodene... ;)

:vinke: God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nisser og griser

og alle andre små

skal være inne nå

Kose oss i bingen

og ingen

skal ha no´ vondt å tenke på

Takk for denne dagen

.....

Nananananana......

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt fort for seg her, trodde det var du som hadde laget den jeg. Titta egetnlig aldri etter hvem som hadde laget den. Men trykka bare på linken i signaturen din og gikk utifra at det var du som hadde laget den.

Sånnt skjer når man bare går utifra ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig nyttårhilsen La Traviata!!! Og for en stor og flott mage du har fått!!! :hoppe: Sist jeg gikk gravid hadde jeg termin 1. juni... og min var ikke på langt nær så stor og fin som din... Sikker på at det ikke er to inni der? ;) *erte litt*

Og til alle sammen:

Jeg ønsker dere et riktig godt og innholdsrikt nytt år!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... jeg har hatt tidenes koseligste nyttårsaften!!! Og tro det eller ei, så var det sammen med foreldrene og svigerforeldrene mine! :overrasket::ler2:

Vi koser oss så godt i hverandres selskap, og hadde en flott kveld i går! Vi spise deilig pinnekjøtt med diggbar kålrotstappe og annet tilbehør. :sikle:

Til god mat hører jo også godt drikke - så det gikk med ei hel flaske juleakevitt og litt senere på kvelden nesten en hel flaske cognac: Hardy X.O. fine Champagne.

Noen her som er opptatt av cognac? Det er nemlig min mann... :ler: Drikker ikke mye, men liker å smake på nye typer...

Dette stod det om Hardy X.O. fine Champagne på www.vinmonopolet.no:

Hardy X.O. fine Champagne

Karakteristikk: Dyp gulbrun. God fylde. Aroma med godt innslag av vanilje og tre, hint av fenikkel.

Produsent: A. hardy Grossist: Amka Saga AS Distributør: Vectura As

Land/Distrikt: FRANKRIKE , COGNAC TRADISJONELL

Råstoff: PRIMÆRT UGNI BLANC

Lagring: FATLAGRET MIN. 25 ÅR.

Alkohol: 40,00% vol. Sukker: 14,40 g/l Syre: 0,00 g/l

Pris: 472,60 Pris pr. liter: 675,14 Flaskeinnhold: 70 cl

Ja, jeg lærer litt da... plukker opp litt her og der... Men jeg drikker det ikke da... :ler2:

Utover kvelden spilte vi Cranium og hadde det skikkelig moro!!!

Lillegutt sovna rundt klokka ni og sov nesten over alle rakettene. Tok en liten sjarmøretappe :sjarmor: i stua ved ett-tiden, og sovnet så godt igjen i senga si! Snakk om :rosaengel: !!!! Han sov faktisk også til nærmere ni i dag morges... :sove: ... og det var deilig for oss som ikke køya før utpå morgenkvisten.

Alt i alt en fortreffende feiring av det nye året for meg! Selv edru! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til deg også  :klem:

Åh.. så koselig! Så ikke at du var innom mens jeg skrev innlegg!!!!

Riktig godt nytt år, ja!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og :bukke: så mye! Gleder meg til dagen!!!!

Så et artig sitat i avisa her om dagen:

"Gå ikke til en lege som har døde blomster på kontoret." :ler2:

Syntes det var et konge-sistat!

Husker ikke hvem som hadde sagt det... får ta et lite søk på nettet og se om jeg finner noe...

Når det gjelder prøvingen, så har jeg fremdeles ingen symptomer eller lignende. Har bare kjent at det bobler helt nederst i magen et par ganger... men det kan jo like gjerne være all julematen...! :ler:

Kjenner jeg er veldig spent denne perioden... Sikkert fordi jeg har kjørt trippel kur med pergo denne gangen. Da får man liksom enda mer håp... :sjenert:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missbumblebee!

Koselig at du titter innom :vinke:

(Så det nederst på sida... :ler2:)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missbumblebee!

Koselig at du titter innom :vinke:

(Så det nederst på sida... :ler2:)

Hei hei!! Må jo følge med litt her hos deg! :) Tenkte jeg skulle begynne nytt år med dagbok jeg også, blir litt inspirert av deg og de andre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!! Må jo følge med litt her hos deg! :) Tenkte jeg skulle begynne nytt år med dagbok jeg også, blir litt inspirert av deg og de andre her!

:hoppe: Jippi! Da kan vi "besøke" hverandre !!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

I dag er min siste fridag i juleferien! Og jeg prøver å nyte den skikkelig!

I morgen er det full fart på skolen. Vel.. vi skal ha planleggingsdag da... så elevene kommer på onsdag. (Ja, jeg jobber som lærer. ;))

I dag er jeg på dag 24 i syklusen.

Har nå vært på legekontoret og tatt blodprøve. Fordi jeg har brukt pergo denne perioden, skal det sjekkes om jeg har hatt eggløsning.... ÅHHH... JEG HÅPER DET!

Jeg vil jeg vil jeg vil ha eggløsning!!!! :hoppe:

Regner med å få beskjed pr. brev fra gynekologen min i løpet av uka. Har jeg ikke hatt eggløsning, kan jeg jo ikke være gravid... så det er ingen vits i å gire seg opp før det svarte har kommet. *XXXXXX* Jeg vil jeg vil jeg vil!!! :hoppe:

Men har jeg hatt eggløsning og mensen ikke kommer i løpet av helga... da er det lov å begynne å håper (selv om fallhøyden dessverre kan bli stor)!

Spennende uansett... og jeg blir helt snål av å tenke på det. Blir vel godt å begynne å jobbe igjen i morgen - få noe annet å tenke på + at tida går fortere!

:vinke: Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...