Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei Cr@sh! :klem:

Hurra for EL som har vært!!! :hoppe:

Nå krysser jeg fingrene for positiv test til helga! Dette høres veldig bra ut! :tommelsmil:

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skytte: :kyss: Du er så søt... tror vi er ganske like, ja... ;)

Stemmer at jeg jobber som lærer. På videregående. Terminkarr er no herk... :kvalm: En skikkelig drittjobb... men resten av lærerjobben er allright da!

Vet ikke om jeg greier å vente til lørdag... har vært litt øm nederst i magen i dag... kanskje tanta kommer likevel... NEEEEI! :frustrert::sinna::frustrert::sinna: *skremmer så godt jeg kan*

Missbumblebee: :klem: Takk for besøk. Ja, det er veldig spennende! Å banke postmenner har blitt en sport her i boka mi... og det nytter visst.... :blaaveis: hehe :sjarmor:

La Traviata: :klem: Takk for *kryssing* :hoppe:

Er på jobben nå - straks på vei hjem. Tar en tur innom bøkene deres i kveld... Får besøk av ei venninne da.... men det blir nok ikke så seint... Får sikkert tid til litt KG for det...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg greier å vente til lørdag... har vært litt øm nederst i magen i dag... kanskje tanta kommer likevel... NEEEEI!  :frustrert::sinna:  :frustrert:  :sinna: *skremmer så godt jeg kan*

:frustrert::sinna::frustrert::sinna::frustrert::sinna::frustrert::sinna:

Tenkte kanskje det hjalp litt om jeg skremmer tanta di litt jeg også.. Syns du skal teste så snart du tørr jeg, så slipper du gå å lure... Dessuten vet du, så KAN det være andre murringer i magen din.... ;)

Missbumblebee: :klem: Takk for besøk. Ja, det er veldig spennende! Å banke postmenner har blitt en sport her i boka mi... og det nytter visst.... :blaaveis: hehe  :sjarmor

Jeg tror jeg skal gi postmannen min en sånn :blaaveis: også jeg, for i dag kom det bare regninger og dumme brev til meg... DUMME postmannen min!!

Akkurat som det er hans skyld at jeg har alt for mange regninger... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee, Funshine og Grace : :klem: :klem: :klem: x 1000! :hoppe:

TAKK for masse skremming! Håper det hjelper! *xxxx*

Nå skal jeg på dagbokrunde! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket jo om at vi ønsket oss en "påtjukka"-smiley... :sjarmor:

Har laget en TRÅD på Ris-og-ros.... om at vi ønsker oss en sånn en...

... så dere som er enige i at vi trenger en gravid smiley... foreslår jeg at tar en tur inn og signerer... Kanskje det blir noe av.... :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Hvordan går det??? Er så spent at fyy....Var ikke stort innom kg igår så jeg tenkte fælt på deg imorges da jeg våknet!

Hatt noe mer murringer? Det SKAL være gravidmurringer!!!!!!! Jeg har bestemt det,og liker lite å ikke få viljen min....

Skal ikke komme noe tante nå,no way!!! Da blir postmannvolden bare blåbær...

Håper du har det bra snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, Cr@sh! Nå har jeg lest gjennom din, og hjelp så spennende! Håper den tanta holder seg langt langt vekke. Bort med seg!

Lykke til videre!! Håper det blir to blå. :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grace: :hoppe: Epica ordnet jo en fin en... ;)

Cymbidium: :klem: Takk for masse skremming! ;)

MissS: Jo mere skremming, jo bedre... :klem:

Geri: Intet nytt så langt... venter og venter... i spenning... ;)

Skytte: :kyss: Håper vi slipper at postmannvold blir til tantevold... hehe...

Kakao: :klem: Takk for hilsen... håper også jeg slipper å treffe tanta med det første.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en skikkelig slitsom dag... var helt skutt da jeg kom inn døra hjemme... Følte meg som en oppvridd gammal skurefille.... :sprettoy:

Var litt for full fart på jobben i dag. Hadde først en vikartime, så mine egne undervisningstimer, så en prøve for noen som hang etter, så til et møte, og rett til et annet og et tredje møte, så planlegge morgendagen, og så i bilen... Puuuhhh... :forvirret: Da jeg kom hjem dro vi rett på "barneidrett" med lillegutt. Der er det barn opp til 4 år som herjer rundt i tjukkaser, med baller og klatrer i tau med mer... Veldig moro for lillegutt....

... men gjett om vi var slitne da vi kom hjem... ;)

Nå ligger lillegutt og sover :sove: mannen er på trening og jeg... ja, måtte jo en tur inn her da... :ler2:

Ellers regner jeg med at det blir tidlig kvelden på meg i dag... Men godt å vite at det snart er helg... Egentlig bare imorgen igjen... Jeg regner fredag litt som helg, jeg... :hoppe:

Forøvrig er det ikke tegn til tanta... - på den andre side var jeg faktisk litt uggen i morges... men det kan jo være rent psykisk også da... må jo innrømme at jeg har begynt å håpe litt... ;)

... dere skal se jeg plutselig er tilbake... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å!!!! :hoppe: brevet har kommet og venter bare på testing!

:sjenert: har ikke vært flink til å legge igjen spor, men titter jo innom en gang i mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helloooo!!!

Så bra at du er sliten og uggen :sjarmor: Er ikke ondskapsfull,bare overbevist om at det er gode signaler!!! Og siden jeg kommer til å være borte fra kg fredag kveld og sikkert hele lørdagen,så kommer du til å teste positivt!!

Det er ALLTID noen som får to blå når jeg ikke har vært på kg en stund!

Hohoiiii som jeg gleder meg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...