Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei Cr@sh! Gratulerer med to blå, og takk for hilsen i dagboken min. Ja det ser ut at terminene våre blir omtrent samtidig. Vi får håpe at dagene flyr fort av gårde, og at vi holder oss i god form :)

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurlyburly!

Hvordan har dagen din vært da?! Bare bra håper jeg!!

Så akkurat at vi hadde skrevet innlegg presis samtidig igårkveld!Kult!

Ja hva kan du ha istedenfor....hmmm.....Supercr@sh? Cr@shboombang?

Addicted?

Kom ikke på noe særlig nå,er sååååå trøtt som en strømpe...

Vet egentlig ikke omstrømper er spes trøtte da men....!!

See ya later! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funshine: Takk for koselig gratulasjon! :blomst:

IdaC: Tusen takk for hyggelig hilsen og gratulasjon. Er utrolig mange som har termin rundt da vi har... Det er "julestria" sin skyld skal du se... :ler2: Lykke til i svangerskapet du også.... ;) ... og det er klart vi holder oss i form! :Nikke:

Skytte x 2: Tror ikke strømper er så sliten kanskje... eller jo, kanskje... Må bli ganske slitne av å sitte på noen skikkelig sure tær da.... hehe... :sjarmor:

Grace: Hei, og takk for hilsen. Jeg har egentlig merket svært lite til graviditeten så langt.... det er sånn at jeg nesten ikke tror det en gang i blant... :ler: Men sånn er det vel i starten... Det er jo deilig å ikke være kvalm da... Noen kvelden har jeg vært litt øm i magen. Det er vel kanskje livmora som vokser?

Missbumblebee x 3: Takk for hyggelige små-meldinger. Kjempekos! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

I går var jeg så sliten at jeg orket bare en liten tur innom KG. Men i dag er jeg her for å ta igjen det tapte... Kjempekoselig med så mange meldinger da.... :sjarmor:

Formen er bra... og det nærmer seg HEEEELG! :hoppe: Jippi! :hoppe:

Dagen i dag har vært god. Jobben gikk greit, men veien hjem var ikke helt som vanlig. Det har snødd noe vanvittig her i det siste - og det bærer jo veiene preg av. Til og med motorveien. Men jeg kom meg nå hjem... og ikke så mye seienere enn vanlig heller... Heldigvis... :reise:

Jeg har forresten blitt ferdig med å sette alle terminkarakterene... Godt å være ferdig med det... Har egentlig noe retting jeg burde tatt nå... men det frister ikke, gitt... :sjenert:

Tenkte å se Sejer - Svarte Sekunder på NRK ikveld og så ta kvelden. Skal tidlig opp i morgen... Klokka 0600! Blæhhh. :Gjesp:

Imorgen skal jeg ringe legen og informere om den positive testen! :)

Nå skal jeg på dagbokrunde....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynte å nyse så ille! :sur:

... og jeg er bekymra for at spiren skal "løsne" når jeg nyser.... :sjenert:

Ja, jeg veit det er litt små-teit.... :roll: ... men sånn er nå bare ny-gravide... ;)

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innslag på TV2-nyheten fra Mo i Rana! :sjokkert:

Ble nesten litt bekymra for lillegutts gamle oldeforeldre som ikke bor langt derfra... Fy for et vær!!!!! :sjokk:

Men de jo vett nok på å fyre i ovnen og holde seg innendørs... så det går helt sikkert bra der oppe. Masse familie i nærheten som passer på dem også... Gudskjelov! :kose:

Må ringe oppover i kveld eller i morgen... *savne*

Nå blir det Sejer på meg...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Vet jeg er seint ute, men uansett: gratulerer med spire i magen! :klappe: Alltid hyggelig med nye graviditetsdagbøker :) Håper formen din holder seg og at du nyter dagene!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt tenke meg at man blir små-stresset for nysing og andre brå bevegelser.

Helg skal bli super-deilig. Gleder, GLEDER, GLEDER meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen min!!

Der er litt av et vær vi har oppi her ja...Hadde det bare ville gitt seg snart...

Blir helt utslitt av dette jeg...

Vet akkurat hvordan du tenker ang den nysingen! Har det også sånn! Og når vi kjører i humper...Er bare sånn det er tror jeg!

Håper du har en grei dag på jobben og får ei finfin helg!! Skal ikke se bort fra at jeg kommer innom senere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg!

Grattis med en ny leieboer! Veldig gøy, og det gikk jo kjapt fra dere begynte å prøve. God helg fra oss to til dere to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Biscuit: Tusen takk for gratulasjon! Aldri for sent... dette er jo ennå nytt for oss ennå! :hoppe: God helg, Fru B! :klem:

Fjellrypa: Jippi! Det er HHEEEEELG! :hoppe:

Skytte: Heia vennen! Godt å høre at andre også er "bekymra" for sånne helt teite ting... :ler2: Håper snart uværet oppe hos dere forsvinner... :klem:

Epica: :kyss: Takk for hilsen! Går det bra med bryllupsplanlegginga?

Kakao: Goooo' Helg! :hoppe:

Missbumblebee: God helg til deg også!!!! :klem:

Murmelmy: Takk for gratulasjon! Ja, det gikk ikke så gærnt lang tid denne gangen... takk og lov for det!!!! ;) Håper alt er bra med deg også...

Strax tilbake med oppdateringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...