Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Heia! Usjameg da, kvalme vil vi ikke ha noe av! Håper det går fort over!

Ellers håper jeg du får en flott uke, og at tirsdagen fin ikke blir like slitsom som sist uke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La Traviata: Sove, ja... Alt jeg har lyst til.... :sjenert:

Skytte: Koselig med nattahilsen! :klem:

MissS: Ny dagbok skal besøkes! :sjarmor:

Fjellrypa: Fint at du likte baderomsinnredninga. Det er enkelt og greit. Men vi kommer nok til å velge med profilerte dører...

IdaC: Æsj... ja uggenhet er ikke særlig gøy... men glad så lenge jeg slipper :kvalm: Var ikke mye kvalm forrige svangerskap heller... kunne sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg virkelig kastet opp... Heldigvis. Håper det går like greit denne gangen. Håper du også slipper unna! :klem:

Skytte: Ja, kvalmen er sikkert og forhåpentligvis innom for å minne på graviditeten... Egentlig er det litt godt å føle det på kroppen også... har jo ellers ikke særlig med symptomer.... :klem:

Missbumblebee: :kyss: Kvalmen var sikkert bare forbigående. Ja, i morgen er det tirsdag... tror den blir bedre enn forrige uke... Slipper unna litt undervisning for å ha karaktermøter... Litt allright... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært grei... Utenom morgenseansen med en trøtt lillegutt på fanget og en like trøtt meg med voksende knekkebrød i munn... :kvalm::ler2: Men det gikk da bra... og vi kom oss av gårde til barnehage og jobb.

Nå sitter vi å ser barne-tv. Lillegutt er helt oppslukt av den lille bilen Brumm... :hjerter_rundt:

Når barne-tv er over skal vi en liten tur til venninne K og familien. Lillegutten deres fylte 1 år i helga... så vi skal bortover å spise litt kaker :sikle: ...og levere bursdagsgave. Blir ikke så lenge da... lillegutten vår bør jo være i seng til halv-åtte-åtte... Koselig blir det uansett...

Ellers fikk jeg sms fra venninne H med melding om 5 cm åpning og fødsel i full gang... :hoppe: Spennende! Gleder meg til å høre resultatet.... :babyjente: var ventet på UL... Hun har faktisk termin idag! Ikke verst at fødselen er i gang da syntes jeg... Førstemann er det også... Jeg gikk 15 dager over med lillegutt... :sjenert:

Jeg får ta en dagbokrunde når vi kommer hjem fra bursdagsbesøk....

Hei så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du greier mer kake så har jeg en splitter ny ostekake på gang i kjøleskapet :sjarmor: Som bare venter på å fortæres av en drage som meg!!!

Wow!! Så spennende med fødsel pågang da!! Og samtidig litt grøss å tenke på!! Leste en fødselshistorie idag i Gravid og var innom dette følelsesspekteret;

*intens spenning

*glede

*forundring

*kvalme

*tårer

*vurderte muligheter for hvordan man kan unngå å få ut ungen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere kake sier du, Skytte???? :sikle: Skulle tro jeg aldri fikk nok... :ler2:

Fikk den nyyydelige gulrotkaka i stad.... Yammi!!!! Ostekaka tar jeg gjerne en bit av!!!! Også! hehe :sjarmor:

Fødsel er spennende ja... Har jo gjort det en gang før jeg da... så vet jo kanskje litt mer om hva jeg går til enn en førstegangsfødende... Men to fødsler er aldri like da... :sjenert:

Nå skal jeg snart se Dansefeber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulrotkake er definitivt best ja! Men jeg får ikke til å lage den............ :sjenert:

Håper du får en fin dag på jobben! Og ikke er så sliten eller uvel idag!

See ya later! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdags :klem: til deg.

Alt dette kake-snakket rundt om i dagbøkene her... Tror jeg må bake litt snart jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag over for denne uka.... Puhh....

Dagen har gått fort og vært passe slitsom. Full fart med karaktermøter etter undervisninga, så ikke mye pust i bakken i dag... Men har gått greit...

Var like uggen og småkvalm i morges, men greide til alt hell å holde på maten...

Det begynner visst å vise seg at jeg er gravid, gitt... Forrige gang var jeg ikke kvalm før i uke 10... :sjenert:

I dag har jeg skikkelig lyst på noe digg... Det vil si idag også... Har jo nesten lyst på noe hele tida.... Har ikke helt greid å bestemme meg for hva det er jeg fyser på... men det er enten tortillachips med ost eller vaniljeis med peanøtter... :sikle:

Hva har dere lyst på da jenter? ;)

Mannen skal på trening etter på, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en lang og varm dusj :dusje: etter på og kose meg i badekåpa... :smilorange:

Er det forresten noe på TV'n i dag?

Nå iler jeg på en liten dagbokrunde... stikker sikkert innom i løpet av kvelden igjen... Hei så lenge.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nesten lyst på kake av å lese i dagboka di :)

Formen er litt bedre i dag enn den var i går, men merker fremdeles at kvalmen er der etter å ha spist.

Har vennina di fått nå? Så spennende med venniner som får barn! Jeg er den første i min nærmeste vennekrets som får barn. Kunne godt tenke meg selskap av noen jeg. det blir litt annerledes å snakke om barn når det er felles interesse enn når kun den ene parten syns det er spennende.

Ønsker deg en god kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Ida!

Koselig å se deg på besøk igjen... Var akkurat i boka di og la igjen en liten hilsen.... Bra at formen din er litt bedre... Men den kvalmen må vi nok bare bli vant til... er jeg redd... :sjenert:

Ja!!! Venninne H fikk jenta si i natt! :hoppe:

Jeg har blitt "filletante"!!! (Tenk at jeg glemte å fortelle det istad.... :rodme: )

:klem: til deg Ida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som filletante:) :hoppe: Så gøy da, da blir det vel barselbesøk på deg snart?

Du som har en gutt fra før, pleier du å løfte ham mye nå etter at du fant ut at du er gravid? Jeg har en nevø på to år som veier ca 13 kg. Jeg løftet ham noen ganger i ren forglemmelse, men jeg kjente det skikkelig i magen og ryggen i flere timer etterpå. Jeg lurer litt på hvor "farlig" det er?

Det er jo så vanskelig å si nei til ham når har står der med de skjønneste øyne og sier ta meg opp tante :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå iiiiiiiiiis.....................Du må ikke si sånn!!!

Jeg har jo også lyst på alt i hele verden!!!

Men magen er så i ulage idag så jeg vet ikke hva som skal til for å få den på g...

Godt at denne ukas tirsdag er over for deg!

Dusj og badekåpe hørtes veeeldig kos ut! Og JA det er myye på tv i dag!!

Frustrerte fruer og Joey f.eks!!

Og walkabout tror jeg på nrk eller nrk2...Det er litt morsomt!

Så er det forøvrig ganske underholdende å høre statsministerens takling av det engelske språk :ler:

Men nuh må jeg på "litjhuset" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IdaC: Blir nok barselbesøk ja... men må la de få litt ro først... vil ikke ile til med en gang... Viktigste er jo at de blir kjent med den nye frøkna.

Når det gjelder løfting, så er det nesten umulig å unngå med lillegutt i huset. Jeg løfter ham som vanlig, men prøver å ta ham i hånda og leie han hvis jeg kan... Har ikke merket noe negativt til løftingen så langt... men det er nok noe jeg bør være mer obs på etter hvert.... :klem:

Skytte: Is! Is! IIIIIIs! :ler: Godt at det ikke bare er jeg som har lyst på alt mellom himmel og jord.... :sjenert: TV'n skal det ikke blir no' problem å la seg underholde av ikveld nei.... ser på Raballder nå... noen av de gutta er så søte... :transe: hehe...

monja: Ja, kjempegøy med "tantunger"... Gleder meg skikkelig til å se det lille nurket!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i boken min :)

Jeg er også utrolig gira etter noe digg. Har spist to store porsjoner med is til dessert i dag. og så fikk jeg veeeldig lyst på sjokolade. La en 200 g melkesjokolade i fryseren, og tror du ikke helt gikk ned? Herregud...

Nå er det bombastisk slutt på dette griseriet. Må leve litt sunt nå som jeg venter en liten. På mandag er det trening, og det blir bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Murmelmy!

Koselig å se deg her inne... :hoppe:

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er fysen....

Prøver å beherske meg jeg også... men er ikke alltid lett. Noen dager vil jeg gjerne ha noe i gapet konstant... mens andre dager eier jeg ikke matlyst....

Mmmm... melksjokolade.... :sikle: hehe... :sjarmor:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...