Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Missbumblebee: Tror tvillinger kan være litt stress, ja... men hadde det vært to - så skulle jeg nok ha taklet det også... ;) Det bilde er lagt til veldig tidlig i boka.... er av et akebrett - ikke no' spennende! :ler2:

LinKri: Ja, er jo heldig som får så mange UL... får bare håpe at alt går bra nå da... Når det gjelder navn så er vi litt på dobbeltnavn både når det gjelder gutt og jente. Men det er mest fordi vi ønsker å dra et par familienavn videre - så om barnet får dobbeltnavn på papiret, så blir vi nok bare å bruke det første... Har ikke akkurat tenkt så mye på navn ennå - men vi begynte jo allerede etter at lillegutt var født og fikk sitt navn, med å tenke på hva som kunne passe sammen med det.... For det bør jo harmonere litt syntes jeg... :Nikke:

Skytte: 8mm var det minste målet hun tok... På det UL-bildet vi fikk, var målet 12mm.... men er jo ikke akkurat store greiene uansett... :ler: Men, men... :hjerter: Moro er det uansett! 5 uker går fort, ja... Regner du med å forbli hjemme ut svangerskapet? Eller er det tegn til at ting kan bedre seg? Hørtes ikke riktig godt ut da jeg var inne hos deg å leste.... du vralter skjønner jeg? hihi ;)

Kakao: Koselig at du stakk innom for å kikke... er alltid moro med rapporter når noen har opplevd noe spesielt. Var innom Fru Bisquit som har vært på ordinær UL i dag... er så moro å lese hva andre opplever! :Nikke: Enig i at sukkulenter er geniale... Jeg kan i hvert fall ikke ha noe annet... hehe :sjarmor:

Norge leder med 1 mål til pause, fikk jeg med meg... ellers har jeg bare vært på KG og hørt på mannen som ringte hjem. Han fortalte det over telefonen, og de ble kjempeglade for å skulle bli besteforeldre igjen! Godt med en godnyhet tenker jeg... for bestefaren til mannen er ikke bra... har fått kreft... :tristbla: Han er hjemme fra sykehuset nå... men vi vet jo ikke hvor lenge vi har ham... Han er riktignok en gammel mann - men vi har ingen å miste! Aldri.... Håper han får oppleve å bli oldefar igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra sagt Cr@sh,at dere har ingen å miste...Den må jeg huske. Det er jo helt sant!!

Nå er det uavgjort og sambo blir tydeligvis døvere og døvere for volumet går opp og opp her...Men det er jo ikkeno action! Sitter her og venter på store ting jeg!!

Sånn som det ser ut foreløpig kommer jeg bare til å bli værende hjemme ja...Og siden jeg ikke kan jobbe meg opp gjennom aktiv og delvis sykemeld pga jeg ikke har fasteller vikariat nå,så er det det eneste jeg tjener penger på...Så uansett hvis jeg blir bedre så må jeg være helt 110% for å begynne i full jobb igjen,og det tvilte terapytten min veldig på...........Så jeg psyker meg oppe til å være hjemme leeeenge nå ja! Men det er rart hvor greit det egentlig går! I allefall enda! Og så lenge jeg er forbanna på sjefen så går det helt utmerket!!

Men er glad vi går imot vår og lysere tider og ikke omvendt...

For jeg kan ærlig innrømme at jeg har blitt litt lat...Men så får jeg jo ikke gjort så mye da..Og jeg er sånn at jo mindre jeg har å gjøre,jo lengre tid tar det!

Nå babler jeg igjen......*plystre* Kjenner jeg er litt sulten...hmmm,hva skal jeg spise nå da....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Cr@shings!

Håper du får en fin dag! :)

Leit at bestefaren til mannen er syk da. Aldri hyggelig det, særlig ikke når det er noen som er en nær.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Bare snurrer innom og spøner litt i grusen her ;)

Vet du hva spøning er forresten? Det er kanskje ikke akkurat bokmål...!!

Ha en finfin dag snuppi!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Jeg er sikker på at du fikser å være hjemme.... ;) Akkurat nå er jeg i sånn form og humør at jeg også godt kunne tenkt meg å være hjemme helt til våren (om sommeren har jeg jo fri uansett...hehe :sjarmor: ) Men i morgen er det ful fart på jobben. Gruer meg litt til å komme tilbake - men det blir sikkert allright..

Missbumblebee: Tusen takk for koselig hilsen... Ja, det er aldri hyggelig når noen man kjenner - og særlig ikke i nær familie - blir syke... Men vi krysser fingre for at han lever i mange år til...

Skytte:

Bare snurrer innom og spøner litt i grusen her ;)
hehe :sjarmor: Veit vel ikke helt hva det betyr... men kan gjette på at det betyr å spinne i grusen.....? :sjenert: Hmmm... :ler2:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg hentet lillegutt i barnehagen litt over tre - dro vi rett til foreldrene mine. Det var kjempekoselig. Spiste middag der og koste oss verre. Mamma hadde kjøpt inn is for anledningen - så det ble til og med det til dessert... :sikle: Lillegutt elsker :hjerter: is! Så han slukte en hel kroneis med jordbær.... :ler:

Mannen jobber overtid i dag... så han er faktisk ikke hjemme før etter ni-nyhetene. Svært sjelden han jobber overtid, så det er forsåvidt greit... Håper bare ikke det blir en vane... og det regner jeg heller ikke med.

Var å tok blodprøver i dag. Fylte 4 (!!!) :overrasket: sånne glass med blod... Kan ikke huske jeg tok så mange forrige svangerskap.... hmmm.... Men, men... får i hvert fall svar på det jeg skulle da... Ho dama på labratoriet virket så negativ til graviditeten... "Håper det går bra da..." og sånne ting... Mente sikkert bare å være hyggelig, men jeg tar ting så innover meg om dagen... :rodme:

Sånn var det i går også... Vi var innom banken og satt inn noen penger fra jula etc før vi var på UL i går... og det satt etter min mening ei skikkelig hurpe bak skranken... :frustrert: Ho stilte så mange teite spørmål at jeg var fristet til å spørre om det var ho eller jeg som faktisk jobba i bank... :sur: Jaja... det er vel hormonene som herjer... :ler2:

Nå er det håndballkamp igjen... i dag er det mot Danmark. Fikk ikke med meg hele kampen i går - men fikk med meg såpass at vi tapte med et mål... :forvirret: Jaja... Bedre lykke i dag...

:flagg: HEIA NORGE! :flagg:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause i håndballen. Vi ligger under med 2 mål.... :sur: Men Norge spiller bra syntes jeg... bare at Danmark foreløpig spiller bedre... ;)

Glemte å fortelle at jeg har skiftet gardiner på soverommet i dag... Ble skikkelig fint. :hoppe: Har et helt lyst, nesten hvitt rom med stæsj i limegrønt og sorte/mørkebrune rammer. Hadde inntil i dag hvite lette gardiner også - men nå har vi litt kraftigere limegrønne gardiner... Ble veldig bra. Tenkte å henge opp de lette, hvite igjen når sommeren kommer....

Snart kommer mannen hjem.... :hjerter:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere inn å retter opp skrivefeil dere oppdager etter å ha postet et innlegg?

Det gjør jeg.... :sjenert: I hvert fall nesten alltid...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lettrørt om dagen... :grine:

Får tårer i øynene bare av å se den Volkswagen-reklamen med "Love is in the air". Den med den gamle og nye Golf'en..... :rodme:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere inn å retter opp skrivefeil dere oppdager etter å ha postet et innlegg?

Det gjør jeg.... :sjenert: I hvert fall nesten alltid...

:)

Hehe, ja... :sjenert: Men det irriterer meg at jeg ikke klarer å la være.. Det gjør jo egentlig ingenting om det står en trykkleif..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere inn å retter opp skrivefeil dere oppdager etter å ha postet et innlegg?

Det gjør jeg.... :sjenert: I hvert fall nesten alltid...

:)

Hehe, jada jeg retter så sant jeg ser det!

Håper du har hatt en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeellooooo!!!

Joa,det hender at jeg gjør det.Men nå for tiden orker jeg ikke,pga jeg gjør så mange feil..Dvs at ikke alle bokstavene kommer med! Så jeg klarer å knipe øynene sammen og prøver å ikke irritere meg over det! Men leser sjelden mine egne innlegg så mange ganger da!

Går dårlig på den norske håndballfronten gitt...Det er jo litt dumt for det er jo gøy å være best..! Men egentlig så.....ser jeg bare på Kjelling og Jensen hvis jeg ser håndball :ler:

Og jeg er såååå med når du snaker om frekke,teite folk! Er ikke bare du som tar inn over deg ting,det ER fryktelig mange uforskammede folk uti verden.Får lyst til å skrike til dem jeg! Kassadamer SKAL si heier ikke jeg som tvinger dem til å jobbe på rema liksom...

Og jeg hater å være f.eks å ikke føle at jeg får hjelp! Hva pokker gjør de der da???

Og det værste er helsepersonell som er sånn so du sier.Eller som ene sekretæren sa til meg; Det spiller vel ingen rolle hvilken lege du skal til,så lenge du blir undersøkt??

DA ble jeg bare såååå forbanna! Selvsagt spiller det noen rolle!!! For det første vil man jo ha færrest mulig å forholde seg til,og for det andre vil jeg ikke til leger som f.eks er tilsynslege på jobben min. Og det burde jeg slippe å forklare til sekretæren!!

OKEI;ble LITT engasjert her ja..........! Men jeg er sånn uansett jeg altså så jeg kan ikke skylde på graviditeten nå...!

Håper dagen din har vært fin! Og imorgen er det helg vettu!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao: Syntes trykkleifer kan være irriterende... I hvert fall o jeg står for de selv... ;)

Missbumblebee: hehe :sjarmor: Godt å se at vi er flere som er "perfeksjonister"... ;)

Skytte: Moro når du blir engasjert! :hoppe: Jeg kan heller ikke fordra sånne ufordregelige folk! :sur: Noen av dem skulle være sperra inne.... :ler: de ødelegger jo dagen vår! :sjarmor: Ja! Og de som aldri spør om du skal ha hjelp! :sinna: Vi skal jo pusse opp badet snart - og har vært innom en dullion baderomsforretninger... et sted fikk vi ikke spørsmål om vi ville ha hjelp en gang. Og vi var der i over 20 minutter... Det går ikke an!!! (Kjenner jeg blir varm av egasjement jeg også nå.... :ler2:)

Nå skal jeg spise appelsin sammen med lillegutt... og så er det jo Norge - Island med håndballgutta! Går ikke så bra akkurat - men det er jo underholdende! Og kjekke er jo en del av disse gutta også... :sjenert:

Skriver mer om min første dag med :kvalm: senere....

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Retta du opp trykkleif nå igjen.... :ler: Gjør det selv innimellom, men andre ganger gidder jeg ikke å bry meg om det. Du tar lett til tårene om dagen ser jeg.. Det gjorde jeg også. Plutselig bare rant tårene, og sambo begynte jo å lure på hva i all verden som var galt :ler:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LinKri: Godt å høre at det ikke er uvannlig med grining.... hehe :sjarmor:

Hadde altså min første dag med oppkast i dag... :kvalm:

Morgenen begynte egentlig ganske så tilforlatelig - og jeg var i relativt god form. Men da jeg hadde stelt lillegutt og satt og spise en brødskive - til og med med HaPå, som jeg anser som et "trygt" morgenpålegg ;) - begynte ting å skje.... :ler2: Brødskiva bare vokste seg stooor i munnen min, og jeg fikk redda meg inn på do. Var heldigvis fort gjort... og stakkars lillegutt skjønte ingenting... :ler: Han stod ved siden av meg på badet og etterligna oppkastlyden... :hoho: Men det gikk bra etter det...

Kom meg på jobben på tom mage - turte jo ikke prøve meg på mer mat i morgentimene, har jo tross alt et tidsskjema å holde... ;)

Men dagen gikk faktisk greit, og til lunsj fikk jeg i meg to brødskiver og en kopp te. Det gjorde susen...

Hadde pølser i brød med potetsalat til middag i dag.... er enkelt og godt på en dag hvor vi kommer sent hjem alle mann. Fikk riktignok ikke i meg mer enn én pølse jeg da.... men det smakte greit nok...

Sett håndballkampen nå da... Endelig gikk det Norges vei. Vi vant over Island! :hoppe:

Imorgen skal vi trolig ut å handle fliser til badet.... har funnet hva vi skal ha - så det er bare å få kjøpt det inn. Vi begynner på badet om 2 uker... så det er greit å begynne å skaffe alt vi trenger. Det blir jo faktisk en del... :ler2: Vi hadde i utganspunktet tenkt å legge flisene selv (med hjelp av min meget flinke Pappa :sjarmor: ), etter som budsjettet vårt er noe begrenset. Men nå ser det ut som vi har bestemt oss for å satse på en proff flislegger (som trolig vil gjøre arbeidet på halve tida :Nikke:) Tror det kan være lurt... så blir vi kanskje ferdige på de 9 dagene vi har satt av.... Blir spennende da! :hoppe: Gleder meg stort til nytt og fresht bad....

:Hehe:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så kjedelig med oppkast og kvalme.. :troest:

Blir artig med oppussing av badet da :) Drømmer om å bygge hus jeg... Da får man det akkurat som man vil... :sjenert:

Vant Norge håndballkampen?? JØSS... :ler: Har ikke fulgt med på herrehåndball jeg... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Ja, faktisk så vant Norge. :hoppe: Mot alle odds skulle jeg til å si....

Kvalme er kjipt... men når jeg tenker på det på kveldstid når jeg ikke er kvalm - så er det liksom litt allright.... :sjenert: Høres sikkert teit ut... men det er liksom et faktisk bevis på at jeg er gravid.... :hoppe:

Gleder meg stoooort til bad. Det vi har nå er 15 år og uten fliser... det sier vel sitt til at det trenger en aldri så liten oppussing! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...