Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Ja, så blei det dagbok på meg også da... Noen kjenner meg kanskje fra V.S.P - og jeg blir nok ikke helt borte derfra selv om jeg har åpnet min egen bok...

Etter å ha (smug-)lest rundt i mange av dere andre sine dagbøker... både dere som er gravide og dere som prøver å blir det... så frister det liksom med sin egen bok... :sjenert:

Litt om meg og min situasjon:

Har en gutt født sommeren 2004 fra før, og nå prøver vi altså å lage en lillebror eller lillesøster til ham.

Vi er nå sent i PP4, og min magiske IKM-dato er 7. januar (hvis jeg ikke husker helt feil)... Både gruer og gleder meg til den dagen... greier liksom ikke å la være å bli spent! ;)

Det hører med til historien at vi brukte 14 prøveperioder på å lage førstemann (inkludert 3 pergokurer), så det er ingen selvfølge for oss at dette er gjort i en fei. Men vi håper riktignok at vi skal slippe å bruke like lang tid denne gangen - har alltid ønsket meg tette barn...

Denne PP'n inkluderer forresten også en trippel pergokur - så da er det i hvert fall lett å bli skuffa hvis det ikke klaffer, er jeg redd... Men får ta det som det kommer.... *sukk*

Nei, nei.... Ja, ja.... (som Nissemamma i Månetoppen sier)

Plutselig tilbake! :vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det skjedde noe artig i dag da...

Fikk så koselig PM fra Hege - jeg har vunnet gårsdagens romjulsnøtter!

:hoppe::danse::briller2::hoppe::danse:

Yeahy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!!!!!!!! Dette var koselig ja!!! Måtte rett inn hit da jeg så en ny link i innlegget ditt hos meg!!!!

Ble så glad jeg.....! Blir kjempekoselig å besøke deg på ordentlig her!

Snakkes mer vettu snuppi!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Cr@sh! :)

Gratulerer med egen dagbok - det er veldig fint å ha dagbok synes jeg! Selv har jeg to ;)

Og lykke til med prøvingen! Dette er jo spennende tider fram mot IKM. Håper det har klaffet! :hoppe:

Og gratulerer som vinner av romjulsnøttene også! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Ny dagbok!! Og jeg har jo sett deg svinse rundt, så her kommer jeg nok til å følge med... :ler: Ja hvis jeg får lov da.. :sjenert:

Selv er jeg bare inne i pp2, og har IKM i morgen tror jeg. Men har ingen forhåpninger om at det har klaffa. Så jeg venter bare på neste pp så vi får satt igang igjen!!!

See ya!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, og takk for maaaange og koooooselige hilsener i den nye boka mi!

Dere er så søte... :klem:

Missbumblebee: Ja, håper dette kan bli en graviditetsdagbok ganske kjapt... ;)

Skytte: :ler2: Du er søt... Gleder meg til mere besøk! :hoppe:

La Traviata: Ja, det skal bli allright å ha et sted å lufte tankene... :)

Geri: :vinke:

Funshine: Skal nok inn å titte litt hos deg jeg også så... :lese:

Epica: Håper også at det har klaffet *XXXX*

iss: Spennende med IKM strax da.... Håper det har gjemt seg en liten en der inne, til tross for at du ikke er så optimistisk! :klem:

Popelka: Takk for hilsen - håper det går litt kjappere denne gangen, ja... :)

*MissS*: Så koselig!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært god!

Mannen har fri i dag, så ha tok gutten vår i dag morges. Jeg koste meg i senga helt til klokka nesten var ti... :sove: Åh... det var skikkelig deilig... Så spiste jeg sein frokost i pysjen. Deilig med noen sånne dager! :)

På formiddagen i dag var vi ute og testa den nye akebrettet til lillegutt. Det var kjempemoro :hoppe: Hihihi... like morro for mamma'n og pappa'n som for guttungen... :ler2: Det gikk FOOORT!!! :ler:

Ellers er det ca en uke til IKM i dag. Ingen symptomer overhode som har meldt seg... men så vidt jeg kan huske så hadde jeg ikke særlig med graviditetstegn forrige gang heller... Kvalmen kom faktisk ikke før i uke 11 for meg da...

Men, men... "taim vil sjåv" er det noe som heter....

Nå skal jeg prøve meg på dagens romjulsnøtter tenkte jeg...

Sjekk ut akebrettet 'a:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen hørtes jo bare helt perfekt ut. :klem:

:Nikke:

Har dessuten fått gjort litt smått her hjemme... men det har bare vært sånn pusling... Deilig.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det NYTTÅRSAFTEN!

Det gir meg litt blanda følelser...

Et nytt år med nye muligheter - Ja, absolutt!

Men også enda et år som er omme - Tida går så fort!

Gleder meg uansett til morgendagen. Vi får besøk av foreldrene mine og svigerforeldrene. Blir kjempekoselig! Pleier alltid å ha det veldig trivelig når vi er sammen! :tommelsmil:

Vi skal lage PINNEKJØTT :sikle: og kose oss verre!!!! :briller2:

Åh... lillegutt var sååå trøtt i kveld... Han slukna :sove: så fort han fikk dyna over seg.... Verdens nydeligste... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er ikke sant.

Jeg har sitert Ellen Holager Andenæs et annet sted på forumet - hun har fire.

Da hun ble spurt om hvordan det lot seg kombinere med hennes aktive liv, svarte hun:

Det var slitsomt med den første. Med den andre gikk det litt bedre, den tredje gikk av seg selv og den fjerde merka vi ikke i det hele tatt.

Dette er jeg helt enig i - bortsett fra at mellom nr tre og nr fire må man bytte bil. Og det merkes.

Ellers leste jeg også en annen søt historie om samme dame. Da oslopolitiet hadde anti-terror øvelse, fant "terroristene" på at de skulle møte opp hjemme hos henne og skyte henne på trappa mens hun gikk ut etter avisen. Dette overvar hennes 5-6 år gamle sønn. Ble han vettskremt og gjemte seg? Ånei - han løp inn etter lekepistolen for å forsvare mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke sant.

Jeg har sitert Ellen Holager Andenæs et annet sted på forumet - hun har fire.

Da hun ble spurt om hvordan det lot seg kombinere med hennes aktive liv, svarte hun:

Det var slitsomt med den første. Med den andre gikk det litt bedre, den tredje gikk av seg selv og den fjerde merka vi ikke i det hele tatt.

:grine2: :ler2: Det høres bra ut!!!!! :ler:

Ellers leste jeg også en annen søt historie om samme dame. Da oslopolitiet hadde anti-terror øvelse, fant "terroristene" på at de skulle møte opp hjemme hos henne og skyte henne på trappa mens hun gikk ut etter avisen. Dette overvar hennes 5-6 år gamle sønn. Ble han vettskremt og gjemte seg? Ånei - han løp inn etter lekepistolen for å forsvare mamma...

:ler2: Sånn er det når man får ting inn "med morsmelka"...

Koselig at du stakk innom NinaL!!! :vinke: Kom gjerne en tur igjen snart, og Godt Nytt År til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

Jeg pleide ellers å fortelle mødrene på helsestasjonen at barna blir snillere og roligere ettersom mødrene blir eldre og mer erfarne. Men det er nok en sannhet med modifikasjoner. Jeg slutta å si det etter at jeg fikk den fjerde. Det var en skikkelig propell :ler:

Godt nyttår til deg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...