Gå til innhold

Cr@sh & gutta!


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Tid for en liten oppdatering...

ENDELIG er det helg....

I går var jeg tidlig hjemme fra jobben - det var skikkelig deilig! Mamma og pappa kom en tur for å spise middag med oss. Kjempekoselig... Lillegutt er bare sååå glad i dem... og kaster seg over dem så fort de er innafor døra... Koselig! :)

Vi spiste deilig kylling med ris og min favorittsaus - Bretagne kyllingsaus - + salat. Var skikkelig godt... :sikle:

Fikk ringt til legen i går også... og fikk time til UL siste dagen i januar. :hoppe: Det blir så spennende!!!! Har ikke noen følelse av at det er flere enn én der inne... men skal uansett bli gøy å se det lille hjerte banke... :grine2:

I dag har vi vært på tur og kikket på alt vi trenger til nytt bad. Har nemlig tenkt å pusse opp det vi har... Er ikke fliser og begynner å bli ganske så slitent. Skal bli godt å få shina det opp... Vi hadde jo egentlig ikke tenkt til å pusse det opp før til høsten... men sånn som det ser ut nå... så har vi nok andre ting å holde fingerne i da... hehe :hoppe:

Er utrolig mye forskjellig man kan velge til badet.... Nesten vanskelig å å velge... Men stooor forskjell på servicen i butikken også.... og det syntes jeg har mye å si. I den ene butikken vi var, fikk vi masse god hjelp. I en annen vi besøkte, spurte de ikke om vi trengte hjelp ennå vi var der i nesten 20 minutter. Syntes det egentlig er ganske uhørt.... det var ikke særlig med kunder der engang... da kunne jeg da forstått det... Lettere irritert når jeg tenker på det...

Nå må jeg ile og henge opp tøy.... men tilbake for å fortelle mer snart...

:husarbeid:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... tok litt lenger tid enn beregnet med :husarbeid:.... Broder'n kom nemlig innom en tur... Kjempekos! Han bor borte og studerer.... så koselig når han er hjemme i helgene!

Ja... det var det badet...

Var å kikket på baderomsinnredning, og fant noe vi likte på Baderingen.

Vi hadde bestemt oss for ikke å legge så altfor mye i innredninga - så prismessig var DENNE helt topp. Den finnes også i grå, noe vi syntes var skikkelig tøft... men har ikke helt bestemt oss for om vi skal ta hvit eller grå (mørk). Grå var sinnssykt tøft... men hvit er kanskje noe "tryggere" å velge... Man kan også få høyskap til, etc....

Noen synspunkter?

Planen for kvelden er å legge lillegutt til fornuftig tid (som vanlig) og så kose oss med reker og hverandre... :kline: Det blir bra! *glede seg*

Kanskje jeg skriver mer i kveld....

God lørdagskveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Er alene hjemme i helgen jeg, så da bruker jeg lørdagskvelden her.. Hvertfall litt av den!

Høres ut som helgen din har begynt bra!

Den baderomsaken var kjempefin! Skal prøve å finne den i grå der inne også for å se... Men, bare sånn når det gjelder farger, så er jo badet et rom man ikke pusser opp for ofte, så da er det jo ikke så dumt å gjøre det litt klassisk og enkelt, og heller bruke tilbehør som er mer tidstypisk. Grått er jo tøfft nå, men det er jo ikke sikkert det er veldig kult om fire-fem år.

Kos deg masse med mannen og reker! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at jeg er 6 + 0 i dag! :hoppe:

Så gøy! Gratulerer ;)

Så en utrolig vakker gravid mage i dag, og kjente at jeg ble helt øm i hjertet.. jeg vil også ha sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den baderomsaken var kjempefin! Skal prøve å finne den i grå der inne også for å se... Men, bare sånn når det gjelder farger, så er jo badet et rom man ikke pusser opp for ofte, så da er det jo ikke så dumt å gjøre det litt klassisk og enkelt, og heller bruke tilbehør som er mer tidstypisk. Grått er jo tøfft nå, men det er jo ikke sikkert det er veldig kult om fire-fem år.

Det er akkurat det vi har kommet fram til også.... Så vi ender opp med hvit - men med profilerte dører... Tror det blir veldig bra... et klassisk bad tror vi er lurt...

http://bad.no/more.php?id=1527&

Var det sånn grå, eller mørkere?

Det var mørkere enn dette vi hadde sett på...

Håper du hadde en trivelig lørdagskveld hjemme alene... Kjempekoselig med meldinger fra deg i hvert fall.

Koste oss masse i går kveld... rekene smakte fortreffelig! Og manne og jeg koste oss skikkelig...

Skriver mer senere...

:klem: til deg Missbumblebee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!

Nå ble jeg enda mer gla i deg!! Vi har samme yndlingskyllingsaus :ler:

Den er sååå yammi! *notere middagstips til meg selv*

Var fin inredning ja! Men et lite tips;vi har lik sånn plate oppå. Sånn hvit porselensgreier eller hva det er. Veldig lekkert men belag deg på å tørke støv....Den suger til seg alt så jeg tørker værtfall av den tre ganger i uka...

Men vet ikke hvor mange overflater det er å velge i til bad?

Var sambo som fikk jobben med å velge ut vår så jeg aner ikke hva som finnes!

Men uansett så er det jo bare en bagatell egentlig. Jeg bare forbanner den iblant når jeg er lei av støv :ler:

Wow! 6+1 idag da!! Så herlig!! Godt med hver dag som går syns jeg. Gleder meg til jeg er 15-20 uker!! Da blir det kanskje mer virkelig...

Heldig du da som skal på UL så snart! Det blir spennende å høre om!!

Ahhh...reker...DET er lenge siden vi har spist...hmm...Må bare ikke tenke på det for rekebåten kommer ikke før på fredag og jeg klarer ikke frossne reker.... :sjenert: Så kanskje det blir det neste helg!

Nå har jeg skravla mye her du! Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: :klem: så koselig å se deg! Støv ja... syntes det er et evig problem på badet jeg... sikkert pga varmen... den "plata" vi har nå er også sånn... er redd det ikke er til å unngå!

Jeg vil også ha besøk av rekebåten!!!! :sur:

Jeg simplethen elsker reker! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne på sms av en kompis...

Lest blant andre annonser:

Tomannstelt, brukt én gang, byttes mot barnevogn.

:hoho: Ja, det er noen som får det raskt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Så bra annonse!!!

Men den andre linken?? Kom til hotmail...Er jeg tett i pappen eller?!?!

Jeg har lyst på det meste for tiden og her inne på kg leser jeg jo om mat både her og der og etter en stund,når det liksom har sunket inn,da slår lysten til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den andre linken?? Kom til hotmail...Er jeg tett i pappen eller?!?!

Var visst no' feil med den linken, ja... Har sletta hele greia! :sjenert:

Men annonsen er kjempeartig! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God morgen... OK... kanskje formiddag da!

I morges var jeg skikkelig uggen - knekkebrødet vokste i munnen, men heldigvis greide jeg å få det ned... og ikke opp igjen heller... Ble mye bedre etter at jeg spiste... men trodde jeg skulle :kvalm: en stund....

... første egentlige tegn på graviditeten.... uten om trøttheten da... :Gjesp:

Er på jobben nå - men skriver mer i kveld....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bade-inredningen så veldig fin ut! Så deilig med nytt bad! Det hadde vi også trengt, men tror vi satser på å flytte i stedet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi har fått det første ordentlige tegnet :kvalm: samme dag. Jeg har vært uggen hele morgen, og det er jo bare så slitsomt å ha det sånn :grine: .

Håper du får en fin og kvalmefri uke :):klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiann kjære venn!!

Auda..kvalme er fyyyyysjom så ekkelt...Håper bare det er litt forbigående for å minne deg på at du er gravid liksom...Og at det gir seg fort!

Trøtt som en strømpe idag også jeg! Znakezz som min hippe lillesøss ville sagt det... :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...