Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte: :klem: Dagen ble bra til slutt - selv om jeg måtte hjem for å oppnå det.... ;)

Missbumblebee: :kyss: Du har rett i at tida fløy.... Plutselig skulle vi hjem til lillegutt igjen...

Funshine: Takk for god-tur-hilsen!

IdaC: Takk for kjempekoselig hilsen! Fint å høre at det hjalp med blibra-vibber! :ler2:

MissS: Tusen :hjerte: 'lig. Håper din helg også var bra...

Cymbidium: Koselig å se deg! Hyggelig at du stikker innom når du er på KG-besøk... :klem.

Skytte: Romlemantiske detaljer.... ? :rodme:

iss: Power-nap er virkningsfullt... Synd man ikke har tid til en sånn på jobben... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en fantastisk helg!!!! :sjarmor:

Kom opp ganske sent på fredagen og fikk utdelt nøkkel til den fantastiske suiten. Stort allrom med kjøkken og stue og 42" plasmaskjerm, flott bad og eget soverom med diiiiger seng! :hoppe: Var bare så utrolig flott der oppe....

Etter å ha kommet vel inn og blitt litt kjent med hotellet, var det deilig middag... :sikle: Hadde jo vært på jobben på dagen og kjørt i mange timer på ettermiddagen, så etter et par (alkoholfrie) drinker i baren - bar det rett i køya.

:sove: :sove: :sove: Det var deilig det... har nesten ikke lyst til annet for tida! :ler:

Lørdag var det stor frokostbuffet. Og det smakte faktisk ganske godt... men jeg holdt meg selvsagt unna den verste cowboymaten da... (Pølser, bacon, egg etc...) Var ganske uggen om morgningen, men det hjalp med et par mariekjeks på vei ned til frokost... :ler2:

Lørdagen gikk ganske fort egentlig... ennå jeg ikke var ute og gikk på ski en gang... Mannen var ute og kitet sammen med noen kollegaer, og jeg tilbrakte dagen med en bok og på puta... + en tur ut i frisk luft.... Kjempedeilig! Følte at jeg fikk tatt igjen en del av det tapte når det gjaldt søvn...

Om kvelden spiste vi tre-retters middag med hele firmaet til mannen og koste oss i baren etter på... Kjempetrivelig... Jeg var riktignok i seng et par timer før mannen, men noe annet er kanskje ikke å regne med....

Søndag spsite vi frokost, sjekket ut av hotellet og satte nesa hjemover... Deilig å komme seg så tidlig avgårde... Men var likevel ikke hjemme før nærmere 17.00. To kollegaer av mannen satt på nedover, så vi måtte kjøre de hjem først... dessuten måtte vi jo hente lillegutt... ÅHHH.... det var så deilig å se han igjen...

:hjerter_rundt: Var akkurat som om han hadde vokst mange cm siden fredagen... :ler2:

Borte bra - men hjemme best! ;)

I dag er jeg hjemme fra jobben... Er i fin form nå - men var så utrolig svimmel i dag morges at jeg følte det var best å bli hjemme... Jeg får alltid dårlig samvittighet når jeg vet at jeg helt sikkert hadde greid å fullføre arbeidsdagen, men allikevel velger å bli hjemme... :sjenert: Føler at jeg sniker meg unna... Men som mannen sa; det er jo viktig å lytte til kroppens signaler også... Og nå er jeg jo dessuten gravid... og da bør man vel ta enda mer hensyn til seg selv og det kroppen forteller en...

Imorgen skal vi på UL. Jeg er kjempespent... Tenk om hun sier... "Nei, her inne er det ingen... du er nok ikke gravid, du...!" Væhhh..... :ler2: Eller: "Oj... dere får trillinger!" :overrasket::ler:

Huff... det går sikkert bra... men er faktisk mer spent denne gangen enn i forrige svangerskap... Håper at det er bra med den lille og at vi får se et bankende hjerte...

Nå må jeg rundt å kikke litt....

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissS!

Vi har brukt pergotime for å bli gravide, og da er sjansen der for at man skal få flerlinger... Legen ønsker å sjekke dette rundt uke 7. Det skal visst være lettere å se om det er flere der inne så tidlig.... I uke 18 - som vel er den vanlige tiden for UL - er det lett for å bli litt mange armer og bein og holde styr på... Derfor så tidlig.... :)

Håper bare alt er bra der inne... og at det lille hjertet banker og slår.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Cr@sh! Blir spennende på UL, da. :) Jeg lurte på en ting, får man med bilde fra UL? For hvis vi skulle bli så heldige å bli gravide en gang, hadde det vært supert å kunne bruke i en form for "du skal bli bestemor/far-kort!". Og aller mest for å ha selv, selvfølgelig! :)

Hørtes koselig ut på kjæresteweekend! En trenger sikkert litt sånt av og til. Nå har vi verken jobb eller barn, enda, men vi var akkurat på ei uke i utlandet nå. Kjempedeilig å bare være oss to og oppleve masse koselig. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!

*sukk* Den helgen hørtes jo bare helt fortryllende ut!! Så herlig da!! Nå har jeg altså så lyst til å dra bort at jeg blir helt :sur: for at jeg ikke skal noe sted...

Elsker å reise og farte hit og dit!! Trenger ikke være langt liksom!

Oh my GOD!!! UL imorgen!!! Wow,får helt vondt i magen jeg!! Så spennende da!!

Klart det er noe der inne tullemusa!! Men i vet jo ikke hva............ :ler: Nå var jeg fæl...sorry!

Men tenk om det er fler ja! Hohoi!! Leste i Gravid om et par som hadde tre barn og ventet trillinger :overrasket: Da vet jeg ikke helt hva jeg skulle sagt de nete 14 dagene etter UL :ler:

Vær hjemme med god samvittighet du! Det er ikke noe kjekt å være svimmel..

Håper du får tatt det med ro og har det bare bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao: Takk for hilsen. Jeg tror det er vanlig å få bilde... i hvert fall om man spør. Vi fikk bilde på de 2 UL'ene vi var på da lillegutt var i magen i hvert fall... Og det er som du sier... morsomt å ha og morsomt å vise fram... :klem:

LinKri: :klem: Takk for hilsen. Hvordan var fjellturen din da?

Skytte: :kyss: Takk for supermorsom melding. :ler2: Må flire av deg... ;) Blir spennende i morgen ja... kjenner at det kiler i magen når jeg tenker på det. Mannen har tatt seg fri fra jobben for å være med... det er jeg glad for... Uansett hvordan det går er det koselig å være to!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger, monja! Både gleder og gruer meg... ;)

Dere... som kan litt om gravide og mat og sånt....

Hvordan er det med spekemat, røkt/gravet laks, etc? Kan jeg spise det?

Skal i 50-årslag til helga... og der får vi snitter... :sikle:

Men spørsmålet er om jeg må holde meg unna det meste..........?

:sjarmor:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

monja: Det hørtes rimelig fornuftig ut det der... gravet fisk er jeg ikke så glad i, men røket derimot... :sikle: Men roastbief er fyfy eller?

Skytte: Takk for nattahilsen... Så sent du er oppe da... :Gjesp::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tidlig oppe....

Ønsker meg x antall nye kroppsdeler og bedre vær så det blir stille på taket......!!

Har du det bra idag? Er du på jobb? Er jo tirsdag...Ikke favorittdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme i dag også.... :sjenert: Er bare helt rar i kroppen. Skal jo på UL hos gynekologen min etter på, så da tenkte jeg å nevne det med svimmelheten og gelé-følelsen i kroppen...

Lillegutt og jeg sov helt til kvart over åtte i dag... :sjarmor: Det var veldig deilig... Fikk tatt morgenstellet med ham og gitt ham frokost, så bar det avsted til barnehagen... Jeg tok dusjen da jeg kom hjem igjen... :dusje: Godt å ha litt tid på den! :Nikke:

Mannen ringte og sa at det var helt kaos på jobben i dag... de driver og bytter kontorlokaler + at de har litt for mye å gjøre til tider... ;) Dessuten hadde han brukt halvannen time lenger til jobb en vanlig - for det var noe galt med toglinja, så alle passasjerene ble sendt med buss! :frustrert: Han så det dermed som en mulighet for at han ikke kunne bli med på UL... Jeg fikk bare lyst til å :grine::grine::grine: ... Det er bare så typisk!!! :sinna: Men han skulle gjøre så godt han kunne for å komme hjem som avtalt. Håper det går! Jeg er så spent og full av nerver at det hadde vært godt å ha han med.... :Nikke:

Hadde tenkt å ta en liten runde her inne nå... og så legge meg litt på sofaen... :Gjesp:

Men kommer tilbake med oppdatering etter UL da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...