Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, is? Det hadde jeg helt glemt at jeg har i fryseren. Men det har jeg! Sånn god italiensk! Hmmm, tror jeg må ut på kjøkkenet en tur, jeg... :sjenert:

Ha en fortreffelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

Nå har visst alle,inkl meg,spist is igårkveld :ler:

Nå skinner sola i vinduskarmen helt bokstavlig talt her!!Og hva ser man da??? Dirty windows :grine: Det er nedtur det....Men vi skal skifte vinduene til våren så jeg akter ikke å vaske dem anyway..

Håper du ikke er kvalm idag og har en fin dag på jobben!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: :sikle: Is,ja! Jeg skal ha i kveld jeg... ble ikke noe i går... :hoppe:

Fjellrypa: hehe :sjarmor: Ser ut som is ble den store slageren i går kveld... :ler2:

Skytte: Så deilig med sol!!! :hoppe: Den har så vidt vært framme her i dag også... men da var jeg ikke hjemme og slapp å se de fæle vinduene mine.... for jeg veit mine trenger en vask også... Æsj... :sjenert: Bruker den dårlige unnskyldningen om kuldegrader for å slippe unna min egen dårlige samvittighet...

Jaja... har i hvert skiftet på sengene i dag... og fått vasket det jeg tok av. Det var deilige...

To dager til helg... :hoppe: ...og fredag reiser jeg om mannen på tur... :reise:

Vi skal til fjells... som bare kjærester! :hjerter: Lillegutt skal være hos besteforeldrene sine... og vi skal kose oss med hverandre... :hjerter_rundt:

Gleder oss til turen... men liker ikke helt å være så lenge borte fra lillegutt da... men skal vel greie de 48 timene... :sjenert: Har sikkert godt av det alle mann!

Må rundt å sniklese litt... er sikkert innom her senere...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!!!

Vært flink idag du da! Deilig med nytt sengetøy.... :sjarmor:

Og helgetur da!!! Så bra at dere tar godt vare på hverandre og bare er kjærester!! Det er nok en super investering! Og lillegutt klarer seg garantert helt fint!

Lurer på hva vi skal i helgen...Er jo så kos med tur! Ble misunnelig nå ja!

Men unner dere det av hele mitt hjerte!

Sove godt og ha en fin dag imorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med helgetur! Kos dere en hel masse!

For øvrig har jeg nå innsett fordelen med å aldri være hjemme på dagen: Jeg får ikke sett vinduene mine i solen, og lever derfor i lykkelig uvitenhet om hvor skitne de egentlig er.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj.. husker hvordan det var sist svangerskap for meg; var kvalm fra uke 5-11 med omvendte toalettbesøk minst to ganger om dagen, som regel. Det går over... :troest:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen, håper du snart blir i bedre form altså! :klem: Og så håper jeg dagen din er bra.

Helgetur høres kjempekoselig ut!! Jeg vil også på kjærstetur......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: Takk for hilsen i dagboka mi :)

Vurderte en stund å løpe fort ut igjen av dagboka di, for jeg får jo SÅÅ lyst på is og sjokolade!! :ler: Tror nok jeg må kjøpe meg is i dag.. Vaniljeis med peanøtter og nonstop! :sikle:

Dere drar til fjells i helga dere også :) Vi og.. Skal bli godt!

Ha en fin kveld, håper formen din blir litt bedre utover dagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Er utrolig deilig å legge seg i rent sengetøy... jeg skifter så ofte jeg kan... :sjenert: Gleder meg skikkelig til tur... skal bli deilig med skikkelig avkobling! :klem:

Fjellrypa: Takk for det... gjett om vi skal kose oss... :kline: hehe :sjarmor:

Vinga: Det er trøst at denne kvalmen går over.... og det er jo for en god sak... ;) Har du sluppet unna kvalmen denne gangen du? :)

Missbumblebee: Takk for koselig formiddagshilsen! :kyss: Formen forble dessverre dårlig helt til jeg kom hjem... men NÅ er den bra! ;)

LinKri: Ja, det er deilig med fjelltur... det blir jo det knallværet i helga også - helt ypperlig! God tur til dere også! :)

Skytte: Starten på dagen var ikke særlig god, nei... men det hjalp med mange :klem: fra deg da.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sikkert har skjønt, så har jeg hatt en særdeles slitsom dag i dag.... :sur: Våknet med "kuppelhue og magasjau" :ler2: Neida... ikke fullt så ille.... Men våknet med vondt i hode og kvalme... Blæh... :forvirret:

Kvalmen gikk over til uggenhet da jeg kom meg på jobben, men hodepinen vedvarte gjennom hele arbeidsdagen.. Utrolig slitsomt. Jeg var faktisk så uttafor en stund på skolen, at jeg måtte legge om opplegget mitt - orka rett og slett ikke å stå foran klassene mine og "holde foredrag" i dag... Men det gikk veldig bra da... og elevene var eksemplariske... :engel::klappe:

Skulle ikke så mye til før hodepinen var borte da jeg kom hjem. 15 minutter på sofaen med lillegutt var alt som skulle til. Han så tegnefilm på TV og jeg tok en liten høneblund... og vips var hodet fint igjen... :danse:

Fikk faktisk vaska to maskiner med tøy og hengt opp det + støvsugd første etasje. Mannen tok annen etasje da han kom hjem, samt vaska badet... Vi skal jo på tur i morgen... og da er det deilig å slippe å komme hjem til et halvmøkkete hus på søndag.... :Nikke:

Nå sitter jeg å kikker på Kjelling, Tveten og co... de taper for Russland.... :sur: Jaja... blir sikkert flere gode muligeter for å sanke poeng i de innledende EM-rundene.... *heiaheia*

Har ikke fått pakka til i morgen ennå, men er tidlig hjemme fra jobb. Har bare arbeidstid til 12 på fredager - det er superdeilig. Må ta det igjen de andre dagene da... men det er det verdt!

Så etter jobb blir det rett hjem og pakke... også på tur... :reise: Tenker mye på at jeg skal være "leeeeenge" borte fra lillegutt da... men det går sikkert veldig bra... det er verst for meg.... hehe :sjenert:

Må rundt å kikke litt nå...

Hvis jeg ikke stikker innom igjen i kveld eller i morgen... så får dere ta godt vare på boka mi i helga da... :sjarmor:

Helge- :klem: til alle som vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Tungt med en sånn arbeidsdag ja...Men heldigvis at det gikk over da!

Vil ikke at du skal plages vettu! Men bra du har så gamle elever at du slipper så fælt med støy hele dagen! Forhåpentligvis...!

Det går nok bare bra i helgen skal du se! Tiden kommer til å fly og du får kose med lillegutt igjen før du vet ordet av det!

Og klart vi skal ta vare på boka di i helga! No problemo! Bare pass på å kos deg masse du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er i bedre form nå da hvertfall, selv om dagen ikke begynte så bra.

Helgen går sikkert så fort atte, og gutten din får sikkert masse oppmerksomhet og kos hos besteforeldrene. Det er nok værst for deg ja! ;)

Håper dere får en flotters helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for di bliberdevibbene i dagboken min, det virker som de hjalp :)

Fjelltur med mannen høres herlig ut. Viktig å være litt sammen bare dere to, spesielt før andremann kommer, for da blir det sikkert mye verre å la to stykker bli igjen hos besteforeldre.

Forstår veldig godt at det er rart at lillegutt skal bli igjen, men du får tenke på at han er i de beste hendene han han være i, bortsett fra deres:)

Håper dere får en fantastisk helg, og at du slipper unna kvalmen i helgen.

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!! Lenge siden jeg har tittet innom nå, jeg er ikke så mye på KG for tiden.

Håper kvalmen går over snart! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...