Gå til innhold

Cr@sh & gutta!

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Næææh! Her kommer jeg innom for å si takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, og så ser jeg at du nettopp har funnet ut at du er gravid! Gratulerer!!! Det er jo stålende nyheter!

Og babystøv tas imot med takk her også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare; GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!! og HVA VAR DET JEG SA??!!!!

:grine2: :grine2: :grine2: Jeg bare VISSTE det!!!! Har tenkt så mye på deg i helga vennen!!! Tenkte flere ganger at jeg måtte inn på pcn til mam og pap for å sjekke ståa,men så fant jeg ut at nei...nå skal jeg bare holde meg borte!!

Og det virket!!!!!!!!!!!

Det blir sååååå kos å "være gravid sammen"!!!

*danser som madonna i hungup for deg*

Dete var altså bare så sinnsykt bra! (sitat jorun stiansen :ler: )

Love u!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bizzy og Grace: Takk for koselige hilsner - og selvfølgelig er det nok babystøv til alle... :babysmokk: - :dusje:

Missbumblebee: Tusen takk for koselig morgenhilsen. Jeg så den litt på åtte i morges, men var på jobben og hadde ikke tid til å vinke tilbake... :klem:

Epica og Fjellrypa: :klem: Takk for koselige meldinger og gratulasjoner!

Skytte: :kyss: Har savna deg i helga... Håper du hadde det bra hos mam og pap... Det er ennå rart å tenke på at jeg er gravid.... og som du sier... nå kan vi være gravide sammen... :hoppe: :hoppe: :hoppe: Skal inn og besøke deg etter på! :klem:

MissS og Mrs. Potter: Tusen :hjerte: lig takk for gratulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært OK.

Gikk greit på jobben - greide å ikke stresse, har så lett for det... Ting skal gå fort-fort-fort... Men har bestemt meg for å ta ting i det tempoet som passer meg framover... :sjarmor: Tror det kan være lurt... Skal jo være Mamma når jeg kommer hjem også...

Hadde fire undervisningstimer i dag - så fikk planlagt en god del etter de... Det er deilig - blir liggende litt foran skjema... Liker det... Da kan jeg ta meg en KG-tur i ny og ne uten å falle utenfor igjen... hehe... :ler:

Nå er lillegutt i seng og mannen og jeg sitter med bena på bordet foran TV'n... Huff... blir egentlig litt mye TV enkelte dager... Men det er deilig å bare gjøre ingenting etter en lang arbeidsdag....

Kjenner jeg begynner å bli litt sulten igjen. Vi spise kjøttboller og potetmos :sjenert: til middag i dag... og det smakte ikke meg sånn midt i planten for å si det sånn... Spiste en liten posjon - men det fristet ikke med påfyll. Helt sikkert derfor jeg er sulten nå... Vi har kald pizza i kjøleskapet vet jeg... så kanskje det blir en bit på meg etter hvert.... :sikle:

Ellers er det ikke lagt så mange planer den kommende uka. Skal hente bilen (den som mannen kjører) på verksted en av dagene, men vet ennå ikke når det blir...

Så blir det vel matinnkjøp en dag etter jobb. Kanskje i morgen - da er jeg ikke så seint hjemme... Få se det an...

Ellers kjenner jeg ikke stort til graviditeten ennå. Flyr på do da... men ellers går dagene som de skal... Er litt "øm" i magen om kvelden - men det er trolig fordi jeg da har tid til å kjenne etter... :ler2:

Nei... må kose litt med mannen jeg nå.... :kline:

:vinke:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, men Cra@sh, da! Gratulerer så mye!!!! Det var moro å høre!! Håper du får et fint svangerskap, da! :blomst:

*jeg ruller meg i babystøv!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Næmen næmen næmen

Grattis!! Jeg har vært litt fraværende pga pc trøbbel, og nesten bare rukket innom min egen bok, og nå sitter jeg på jobb og tar meg en grundig oppdateringsrunde..

Litt føre skjema idag jeg og...

Så morro!! :hoppe: Håper spiren klamrer seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med spire i magen! :blomst:

Tenk at h*n kanskje ble unnfanget på selveste julaften og at det lille hjertet begynner å slå imorgen! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEEEEE!!!!!

Dette er såååå morro!!!! Cr@sh med bebis i magen og gode greier!!!

KOSELIG!!!!

Ah,det er alltid så veldig godt å være litt foran skjema ja! Så kan man ta det litt rolig,evt ha rom for uventede ting som dukker opp!

En skikkelig julebebis dere har lagd ja :sjarmor:

"fødselsattesten var noe tvetydig da julenissen var oppført som barnets far" :ler:

Nå renner fantasien min avgårde her igjen!

Min bebis er made in Trheim tror jeg! Så det blir vel skinnvest og tresko til jul :ler:

Oki..gir meg nå!! Ha en fortsatt fin graviddag vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cymbidium: Tusen takk for gratulasjon! Dette er kjempetopp! :klem:

Vinga: Tobarnsmor, ja? :sjarmor: Tror du ikke det blir riktig så bra da, Vinga? :ler2: Blir sikkert tøft til tider - men vi gleder oss. :hoppe: Blir fint for lillegutt å få en søster eller bror også... jeg tror det er sunt. Egentlig har jeg ikke tenkt så veldig på det med å bli tobarnsmors... Men tror det blir topp! :smilorange:

Missbumblebee: Dagen ble ikke så verst likevel... men var tøff i starten. Er min hardeste arbeidsdag, tirsdager... men nå er den heldigvis over... :mrgreen:

iss: Tusen takk for hyggelig hilsen! Mye skjer fort her.... hihi ;)

TeddyToria: Ja, dette er kjempegøy! Håper bare alt går bra.. Tenk at :hjerte: begynner å slå i morgen! :hoppe: En skikkelig julebaby... :nisse: hihi

Skytte: Åhhh... du er så søøøt! :kyss: Alltid koselig med en hilsen fra deg, vennen! Kjempemoro med baby i magen... selv om det bare er en celleklump ennå... ;) Men :hjerte: begynner visst å slå i morgen... :hoppe: Skal inn å hilse på hos deg etter på... Stoooor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag begynte tungt. Jeg og lillegutt var oppe 05.45 - litt i tidligste laget for oss begge... ;) Men han er en engel :engel: - også om morgenen, så sånt sett er det ikke no' problem.

Var på jobb, etter å ha levert i barnehagen, da klokka var litt på åtte. Begynte første undervisningstime 0800, så greit å slippe å styrte til klasserommet... Er full fart på tirsdager... det er min hardeste arbeidsdag... Den er "pråppa" med undervisning, og gir nesten ikke rom for avkobling. En halv time til å spise matpakka er litt i snaueste laget enkelte dager.... Men det gikk da bra! Kom inn i den ene gruppa mi, og de hadde skrevet en kjempekoselig hilsen til meg på tavla: [navnet mitt] er vår beste lærer! :sjarmor: Det varmet et slitent lærerhjerte! :icon_lol: hehe

Men nå er altså denne ukas tirsdag over... og jeg kan begynne å glede meg til helga!!! JIPPI! Rett rundt hjørnet... Det er det jeg sier... mandag og fredag nesten annen hver dag.... :hoppe:

Kom til å tenke på det Skytte skrev over her....

"fødselsattesten var noe tvetydig da julenissen var oppført som barnets far"

Så for meg nissen inn på fødestua med en høygravid kone... Et stort, varmt skjegg som var i veien hele tiden... og som skilte kona og bare lagde faenskap.... :ler2::ler::ler2:

[Hvorfor kom jeg på det der nå, tro....? :roll: ]

Nå er mannen på trening og jeg har akkurat spiste en stor håndfull med potetskruer... :sjenert: Huff... ække lørdag i dag... :fy_fy: Blæh...

Var innom og titta hos Skytte, og ho hadde bestilt potetgull og dip til i kveld... Hørtes bare sykt godt ut... :sikle:

Sier til meg selv: "Vente til fredd'an!" :sjarmor:

Nu er det dags at ta en dagbokrund! Hej.... :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehey!!

Så snille elever du har da!! Det var garantert fortjent og en veldig fin ting å gjøre! Men godt du er ferdig med den verste dagen!

Hehe..den fantasien min er ofte ikke helt go :) Tenker på utrolig mye rart i flekkene! Det beste er at jeg ler mye da..!

Kan hende du var litt kvalm........Og da hjelper potetskruer.......... :sjenert:

Har fantasert en hel del om dipp nå ja så nå må jeg bare ha det!

Er sikkert 4 mndr siden sist jeg spiste det,så jeg håper jeg bare trenger en liten påminnelse om hvordan det smaker!

Ellers så har jeg sovet og ladet batteriene til min planlagte forføring av sambo :sjarmor:

Minuset er bare at jeg sov med armene over hodet så de føles temmelig merkelige enda.......

Må inn å se om du har vært på besøk nå!! Kos deg ikveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du var litt kvalm........Og da hjelper potetskruer.......... :sjenert:

:klappe::ler2: God unnskyldning, ja... [... og etter hvert blir den kanskje reell?]

Tok en ny test i kveld jeg... :sjenert: Måtte bare se det en gang til... :)

Tenk at jeg faktisk ER gravid... hihi.... :hoppe:

Nå skal jeg ta en tidlig kveld... :Gjesp: Skal ikke avgårde før litt på åtte i morgen - det er deilig. Kan sove en hel time lenger.... :danse:

God natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...