Wildanden Skrevet 2. april 2023 #121 Skrevet 2. april 2023 Veldig gøy at Agnethe gjennomførte baklengsstup 🥰 14 10
Blåttvann Skrevet 2. april 2023 #122 Skrevet 2. april 2023 Turab irriterer meg noe så inni h******. Han har mest å lære av alle der inne, men gud så utrolig kjedelig og provoserende å se hvordan han oppfører seg! Skulle virkelig ønske at han ikke var med, jeg blir ikke opprørt av han på en positiv reality-måte. At Liva måtte hjem istedenfor han er helt krise! Håper i det minste at Turabs' utvikling er helt fantastisk slik at det gjør opp for alt dette tullet. Men tviler på at det er mulig. Da han gjestet Lindmo og pratet om hvordan det var å se seg selv på Kompani så sa han at han ble flau, men jeg fikk ikke følelsen av at det stakk så dypt... Han virket bare fornøyd med å være på TV. Og hvorfor fikk han besøke Lindmo egentlig? Er han egentlig en person som fortjener å heies frem? Sorry, men jeg misliker virkelig det jeg ser i Kompani og jeg synes heller man kunne gitt andre litt omtale og skjermtid istedenfor han. Den jallamusikken hans er ikke bra... 38 2
Ctrl Skrevet 2. april 2023 Forfatter #123 Skrevet 2. april 2023 Blåttvann skrev (1 time siden): Da han gjestet Lindmo og pratet om hvordan det var å se seg selv på Kompani så sa han at han ble flau, men jeg fikk ikke følelsen av at det stakk så dypt... Han virket bare fornøyd med å være på TV. Og hvorfor fikk han besøke Lindmo egentlig? Er han egentlig en person som fortjener å heies frem? Det er typisk norsk TV. De mest kontroversielle skal dyrkes og heies fram, mens de gode og snille legges i en skuff for glemmeboka. Så jeg vedder ræven min på at Turab er å finne inne på Farmen Kjendis snart fordi holdningene hans byr på utfordringer. Og sikkert Skal Vi Danse, Huskestue og Forræder med det samme TV2 er i gang. Han og Carina. De blir vel begge programledere for God Kveld Norge i 2025. Mens Liva og Sval som er bedagelige folkefavoritter forsvinner ut i "intet". 13
Zenhouse Skrevet 2. april 2023 #124 Skrevet 2. april 2023 Ctrl skrev (50 minutter siden): Det er typisk norsk TV. De mest kontroversielle skal dyrkes og heies fram, mens de gode og snille legges i en skuff for glemmeboka. Så jeg vedder ræven min på at Turab er å finne inne på Farmen Kjendis snart fordi holdningene hans byr på utfordringer. Og sikkert Skal Vi Danse, Huskestue og Forræder med det samme TV2 er i gang. Han og Carina. De blir vel begge programledere for God Kveld Norge i 2025. Mens Liva og Sval som er bedagelige folkefavoritter forsvinner ut i "intet". Holdningen til Turab hadde bokstavelig talt skapt problemer i Skal vi danse he he. 4
Anonymeeee Skrevet 2. april 2023 #125 Skrevet 2. april 2023 Blåttvann skrev (5 timer siden): Turab irriterer meg noe så inni h******. Han har mest å lære av alle der inne, men gud så utrolig kjedelig og provoserende å se hvordan han oppfører seg! Skulle virkelig ønske at han ikke var med, jeg blir ikke opprørt av han på en positiv reality-måte. At Liva måtte hjem istedenfor han er helt krise! Håper i det minste at Turabs' utvikling er helt fantastisk slik at det gjør opp for alt dette tullet. Men tviler på at det er mulig. Da han gjestet Lindmo og pratet om hvordan det var å se seg selv på Kompani så sa han at han ble flau, men jeg fikk ikke følelsen av at det stakk så dypt... Han virket bare fornøyd med å være på TV. Og hvorfor fikk han besøke Lindmo egentlig? Er han egentlig en person som fortjener å heies frem? Sorry, men jeg misliker virkelig det jeg ser i Kompani og jeg synes heller man kunne gitt andre litt omtale og skjermtid istedenfor han. Den jallamusikken hans er ikke bra... Hvorfor kunne ikke Turab bare ha trukket seg, istedenfor at Liva måtte gå? Helt vanvittig. Liker ikke Turab i det hele tatt. 12 5
Anonymeeee Skrevet 2. april 2023 #126 Skrevet 2. april 2023 Wildanden skrev (16 timer siden): Veldig gøy at Agnethe gjennomførte baklengsstup 🥰 Det var veldig modig gjort av henne. Husker ikke om hun gjennomførte første øvelsen i første program? Hvis ho ikke gjorde det da, så var det ihvertfall helt sykt. Stolt av henne as ❤️ 2
Anonymeeee Skrevet 2. april 2023 #127 Skrevet 2. april 2023 shab skrev (På 26.3.2023 den 17.42): Synes Tete og Carina hadde passet sammen som par ❤️ Ååå ja ❤️❤️
Chord Skrevet 2. april 2023 #128 Skrevet 2. april 2023 Anonymeeee skrev (55 minutter siden): Det var veldig modig gjort av henne. Husker ikke om hun gjennomførte første øvelsen i første program? Hvis ho ikke gjorde det da, så var det ihvertfall helt sykt. Stolt av henne as ❤️ Nei hun turte ikke da, så nå kalte hun det for redemption. Utrolig tøft gjort 👍 5
Titori Skrevet 2. april 2023 #129 Skrevet 2. april 2023 Så provoserende at Turab vant over Liva. Likte henne veldig godt, og hun fortjente virkelig å være der. I motsetning til han, som bare tenkte på seg selv. I lagøvelsen: "jeg driter i om jeg havner i dimmekamp". Og så er der andre på laget som virkelig har lyst til å vinne.. Så sinnsykt provoserende, jeg hadde blitt forbanna. De hadde nok tapt uansett, men innstillingen hans sier alt. Sjelden jeg bryr meg så veldig om hvem som ryker ut i sånne programmer, men dette gjorde meg skikkelig irritert faktisk. Liva virker som en fin person. 26
ltfutt Skrevet 2. april 2023 #130 Skrevet 2. april 2023 Titori skrev (5 minutter siden): Så provoserende at Turab vant over Liva. Likte henne veldig godt, og hun fortjente virkelig å være der. I motsetning til han, som bare tenkte på seg selv. I lagøvelsen: "jeg driter i om jeg havner i dimmekamp". Og så er der andre på laget som virkelig har lyst til å vinne.. Så sinnsykt provoserende, jeg hadde blitt forbanna. De hadde nok tapt uansett, men innstillingen hans sier alt. Sjelden jeg bryr meg så veldig om hvem som ryker ut i sånne programmer, men dette gjorde meg skikkelig irritert faktisk. Liva virker som en fin person. Det var jo litt dumt av Liva å stå i en evighet før hun hoppet mot tauet, så droppe og stupe. Det var jo bittelitt selvforskyldt også at hun havnet i dimmekamp. Hun var allikevel en av de jeg likte best der inne, og Turab er kanskje den jeg aller minst ville ønske å ha med meg i "krigen" av deltakerne der inne. Det blir litt frustrerende når han for andre gang "slår ut" en av de jeg virkelig har sansen for, når han selv ikke virker som om han har noe særlig motivasjon for å være der en gang. 10 2
drivhus Skrevet 3. april 2023 #131 Skrevet 3. april 2023 Liva sier på snapp at hun er forbanna på Turab som gjorde at de havnet i dimmekamp. Og på oppførselen hans generelt. Og så var det noe om han hun ikke klarte forskjellen på høgre og venstre. Et slags syndrom. 1 1
Zenhouse Skrevet 3. april 2023 #132 Skrevet 3. april 2023 drivhus skrev (3 timer siden): Liva sier på snapp at hun er forbanna på Turab som gjorde at de havnet i dimmekamp. Og på oppførselen hans generelt. Og så var det noe om han hun ikke klarte forskjellen på høgre og venstre. Et slags syndrom. Var nok det at hun speilet brikkene feil. Hun traff jo riktig brikke egentlig minst like kjapt el raskere enn ham, men hun gjorde det speilvendt, og da ble det feil side. Stakkar, hun ble jo helt fortvilet der , hun var jo egentlig så god. 3
Krutthøna Skrevet 3. april 2023 #133 Skrevet 3. april 2023 (endret) drivhus skrev (7 timer siden): Liva sier på snapp at hun er forbanna på Turab som gjorde at de havnet i dimmekamp. Og på oppførselen hans generelt. Og så var det noe om han hun ikke klarte forskjellen på høgre og venstre. Et slags syndrom. Turab sin oppførsel i Kompani har så langt vært en skam. Ville ikke hatt han til å passe en potteplante en gang. Endret 3. april 2023 av Krutthøna mange trykkleifs 🙄 19 3
Blåttvann Skrevet 9. april 2023 #134 Skrevet 9. april 2023 Krutthøna skrev (På 3.4.2023 den 7.53): Turab sin oppførsel i Kompani har så langt vært en skam. Ville ikke hatt han til å passe en potteplante en gang. Deilig å være kvitt han! Sorry not sorry. 16
Linazer Skrevet 10. april 2023 #135 Skrevet 10. april 2023 Jeg mistenker at Turab tapte dimmekampen med vilje. Han sto og knotet med samme brikke og fikk ikke til noe. Så dum er han ikke. 7
Pasha Skrevet 10. april 2023 #136 Skrevet 10. april 2023 Turab hevder også at det var befalet som valgte puslespill, fordi de ville ha han ut. Og de viste at dette var han dårlig på. (jeg tillater meg å kalle han for sutreunge). 20
Blåttvann Skrevet 10. april 2023 #137 Skrevet 10. april 2023 Pasha skrev (1 time siden): Turab hevder også at det var befalet som valgte puslespill, fordi de ville ha han ut. Og de viste at dette var han dårlig på. (jeg tillater meg å kalle han for sutreunge). Det vil alltid være urettferdige konkurranser. Da to jenter måtte i dimmekamp første gang så var det en betydelig fordel for den tynneste av dem da de skulle henge under den trestokken. Det var også en fordel for Turab den dimmekampen hvor han slo ut Liva, for Liva kan ikke forskjell på høyre og venstre. Og det var ekstra kjipt ettersom Turab ikke brydde seg om Liva havnet i dim! Han som ikke hadde styr på sekken sin var selvfølgelig sjanseløs da det å finne utsyret sitt fortest opp fra sekken var en dimmekamp tidligere. Turab var en liten drittunge inne på Kompani, så at han skal sutre over å bli slått ut helt rettferdig blir for dumt. Han har selv valgt å havne nederst på listen ved å ikke ta til seg tilbakemeldingene han har fått. Buhu! Jeg som ikke trodde det kunne bli så mye verre med han, men joda, selvfølgelig skulle han grine over dimmekampen der han ble slått ut. 19
_Maddie_ Skrevet 10. april 2023 #138 Skrevet 10. april 2023 Awan er virkelig som en skikkelig sutreunge. Oppførte seg som et barn der inne med å ikke ta til seg kritikk og etterpå med å skylde tapet i dimmekamp på produksjonen. Noen ting må jo andre være god i også. Siden han havnet på bunn hele tiden og havnet så mange ganger i dimmekamp viste han jo at han ikke akkurat stilte sterkest hver uke. Han har jo ikke vunnet dimmekampene overlegent heller. Huseby har vist seg god i alt som trenger litt hjernekapasitet, og akkurat fordi det er henne så skylder Awan på urettferdighet. 8
shab Skrevet 10. april 2023 #139 Skrevet 10. april 2023 (endret) Bra vi ble kvitt Awan ja. Savner Liva. Synd ikke Awan røk ut før rekruttperioden. Lat. Håper ikke moren er stolt av han. Ville Helst ha Thomas Hayes her også. I stedet for Awan. Og alle de andre som røk første gang. Følte Thomas og Ingrid kunne hatt en syk utvikling. Jon Martin og Han Christopher Robin bryr jeg meg ikke om. Men de hadde sikkert også hatt en helt syk utvikling. Vendela var også flink. Glad Awan røk. Han kunne fort blitt en Skjælbek som suser videre på flaks liksom. Endret 10. april 2023 av shab 7
Ctrl Skrevet 12. april 2023 Forfatter #140 Skrevet 12. april 2023 Deilig at Awan dro. Han var et stort irritasjonsmoment i serien. Koselig program i dag. Skikkelig feelgood-episode. "Velferdsdag med fri" for å feire obersten, joda.. En real dagstur gjennom en krevende løype opp 700 høydemeter med ekstreme høyder og utfordringer. Likevel så det jo faktisk ut som en velferdsdag med fri for deltakerne. De mollkoset seg. Det sier litt om hvor langt de har kommet i utviklingen med seg selv. Og fantastisk at Sval, som ser ut til å være den deltakeren som sliter mest med seg selv, nå leder. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå