rosemarin Skrevet 23. april 2023 #201 Skrevet 23. april 2023 Babyface skrev (4 timer siden): Jeg fryktet en stund de skulle la alle fem bli medlemmer av kompaniet, heldigvis ble Dahl kastet ut. Er sesongen slutt nå? Trodde det skulle kåres en vinner. Hvis det var siste episode i går, ble den litt tam. Har det ikke alltid bare vært fire stk igjen som har fått bereten? leste et sted at de kunne valgt å ta med alle videre, men skjønner heller ikke helt om det var pga poeng osv eller om de VALGTE å kaste henne ut på en måte. Trodde egentlig en av de måtte ut uansett. syns også denne sesongen skiller seg veldig dårlig ut enn de tidligere, det er noe med klipping og struktur og ting virker halvveis laget- man får ikke den samme følelsen av kontinuitet osv 2
Lindskys Skrevet 23. april 2023 #202 Skrevet 23. april 2023 On 4/20/2023 at 5:53 AM, 29_j said: Enig. Rart de ikke motiverte Akerli mer opp. Nei, det er ikke rart. Når det er viljestyrke-øvelse så skal det gå på akkurat viljestyrke. Ikke på at andre pusher deg. Viljestyrken må man finne selv. 8 2
Lindskys Skrevet 23. april 2023 #203 Skrevet 23. april 2023 15 minutter siden, rosemarin said: Har det ikke alltid bare vært fire stk igjen som har fått bereten? leste et sted at de kunne valgt å ta med alle videre, men skjønner heller ikke helt om det var pga poeng osv eller om de VALGTE å kaste henne ut på en måte. Trodde egentlig en av de måtte ut uansett. syns også denne sesongen skiller seg veldig dårlig ut enn de tidligere, det er noe med klipping og struktur og ting virker halvveis laget- man får ikke den samme følelsen av kontinuitet osv Det var 5 stykker en sesong. 2
Babyface Skrevet 23. april 2023 #204 Skrevet 23. april 2023 Nicky B skrev (1 time siden): De skal jo gjennomføre et siste oppdrag hvor de blant annet skal hoppe i fallskjerm for å bli fallskjermjegere. Det har tidligere alltid skjedd etter at de fikk den oransje bereten så jeg regner med det er samme greia nå også. Jeg trodde også det, men det er ikke flere episoder på Tv2 Play.
Elsker sjokolade Skrevet 23. april 2023 #205 Skrevet 23. april 2023 Babyface skrev (14 minutter siden): Jeg trodde også det, men det er ikke flere episoder på Tv2 Play. Regner med at siste ep hvor vinneren blir kåret kommer neste lørdag. 3
rosemarin Skrevet 23. april 2023 #206 Skrevet 23. april 2023 Babyface skrev (47 minutter siden): Jeg trodde også det, men det er ikke flere episoder på Tv2 Play. De legges ikke ut før den dagen de skal gå tror jeg? 2
rosemarin Skrevet 23. april 2023 #207 Skrevet 23. april 2023 Lindskys skrev (1 time siden): Det var 5 stykker en sesong. Åja- fordi de vurderte at alle fortjente det da? Så sånn sett så var det en vurdering nå om at Dahl ikke fortjente det? Så de poengene hadde ingen ting å si egentlig? 1
Lindskys Skrevet 23. april 2023 #208 Skrevet 23. april 2023 2 hours ago, rosemarin said: Åja- fordi de vurderte at alle fortjente det da? Så sånn sett så var det en vurdering nå om at Dahl ikke fortjente det? Så de poengene hadde ingen ting å si egentlig? Ja, den sesongen ja. Men hvis ingen trekker seg under øvelsen så forsvinner de 2 dårligste ut som regel. Men den sesongen var alle 5 veldig verdige å fortsette som jegere så da ble det sånn. At Dahl åkte ut var altså helt i orden. Hvis hun hadde gjort det bedre i øvelsen så hadde de kanskje vurdert å beholde henne, men hun endte jo på minuspoeng til og med. 5 1
Lindskys Skrevet 23. april 2023 #209 Skrevet 23. april 2023 2 minutter siden, Lindskys said: Ja, den sesongen ja. Men hvis ingen trekker seg under øvelsen så forsvinner de 2 dårligste ut som regel. Men den sesongen var alle 5 veldig verdige å fortsette som jegere så da ble det sånn. At Dahl åkte ut var altså helt i orden. Hvis hun hadde gjort det bedre i øvelsen så hadde de kanskje vurdert å beholde henne, men hun endte jo på minuspoeng til og med. Altså, de er 6 som går inn i øvelsen men 4 som blir tatt opp som jegere. Det har alltid vært noen som har droppet av under øvelsen. Hvis det er tre eller flere som dropper ut under øvelsen så blir det dimmekamp, men det har aldri skjedd men de snakket om det en sesong. Den sesongen det ble tatt opp 5 jegere var altså uvanlig. 1
Browncoat Skrevet 23. april 2023 #210 Skrevet 23. april 2023 Lindskys skrev (50 minutter siden): Ja, den sesongen ja. Men hvis ingen trekker seg under øvelsen så forsvinner de 2 dårligste ut som regel. Men den sesongen var alle 5 veldig verdige å fortsette som jegere så da ble det sånn. At Dahl åkte ut var altså helt i orden. Hvis hun hadde gjort det bedre i øvelsen så hadde de kanskje vurdert å beholde henne, men hun endte jo på minuspoeng til og med. Dahl er vel den første som har blitt sendt hjem på den måten? Jeg tror det var fire igjen (som ikke trakk seg) i sesong 1 og 3, og i sesong 2 så var alle så gode at de valgte å gjøre alle til jegere. Det var vel også en deltaker som endte på minuspoeng i sesong 3, som virkelig forsynte seg av kassa. Ikke bare med ved, men ting som sjokolade hvis jeg husker riktig. Det var mye flauere enn alt Dahl har gjort - men han fortjente plassen, og ikke henne? Og likevel sa de at Dahl hadde forsynt seg «grovt» selv om de sa tidligere i episoden å ta hjelpemidler ikke nødvendigvis var et nederlag. Personlig mener jeg det er urimelig. På en måte synes jeg det er irriterende at Dahl har et konstant behov for å vise alle hvor vanskelig hun synes der er og å få bekreftelse på at hun er flink som gjør det likevel. Hun krever mye ekstern validering og motivasjon. Konsekvent mye drama før hun gjennomfører. På en annen side er det nok mye tøffere enn det vi hjemme kan forstå. Og jeg forstår ønsket om å få kred for ting som er såpass krevende. Det hadde vært bedre om de hadde en policy at å aktivere «nødblusset» på det tidspunktet betydde at man ga seg automatisk uten videre motivasjon og hånd-holding. Da kunne hun kanskje ha holdt ut og lært seg å takle det som var vanskelig, ta en egen vurdering på minuspoengene og funnet frem litt indre motivasjon. 5
Zenhouse Skrevet 23. april 2023 #211 Skrevet 23. april 2023 Nå så jeg episoden og jeg ser jo at det stemmer som hun sa i media- at hun trodde hun MÅTTE få fyr på bålet for å bli med videre. Synd ikke det ble oppklart når kapteinen var innom henne på natta der- etter hun blåste i signalet. Hadde vært litt interresant å se hvordan det da hadde utviklet seg. Men uansett, så synes jeg hennes tid var omme nå da.
rosemarin Skrevet 23. april 2023 #212 Skrevet 23. april 2023 Zenhouse skrev (20 minutter siden): Nå så jeg episoden og jeg ser jo at det stemmer som hun sa i media- at hun trodde hun MÅTTE få fyr på bålet for å bli med videre. Synd ikke det ble oppklart når kapteinen var innom henne på natta der- etter hun blåste i signalet. Hadde vært litt interresant å se hvordan det da hadde utviklet seg. Men uansett, så synes jeg hennes tid var omme nå da. Når hun snakket med kapteinen så sa hun jo ikke det- da klaget hun bare over at hun ikke fikk det til og at det ikke var no vits å fortsette hvis hun ikle fikk det til- så det kom ikke frem i den samtalen at hun hadde misforstått.. 5
anon01 Skrevet 23. april 2023 #213 Skrevet 23. april 2023 20 minutter siden, Zenhouse said: Nå så jeg episoden og jeg ser jo at det stemmer som hun sa i media- at hun trodde hun MÅTTE få fyr på bålet for å bli med videre. Synd ikke det ble oppklart når kapteinen var innom henne på natta der- etter hun blåste i signalet. Hadde vært litt interresant å se hvordan det da hadde utviklet seg. Men uansett, så synes jeg hennes tid var omme nå da. Jeg tenker som så, at det skal ikke være nødvendig for kapteinen og gi slike hint. Hans jobb er å få de til å tenke seg nøye om. De har jo fått informasjon om hva som er viktigst, og det er dems jobb å gjøre det beste ut av situasjonen med de midlene de har. Det var flere som ikke lagde bål. 11 1 2
Zenhouse Skrevet 23. april 2023 #214 Skrevet 23. april 2023 anon01 skrev (20 minutter siden): Jeg tenker som så, at det skal ikke være nødvendig for kapteinen og gi slike hint. Hans jobb er å få de til å tenke seg nøye om. De har jo fått informasjon om hva som er viktigst, og det er dems jobb å gjøre det beste ut av situasjonen med de midlene de har. Det var flere som ikke lagde bål. Ja jeg er enig. Derfor jeg skrev at det var synd det ikke ble oppklart der- var noe uklart for henne kunne hun fått vite det der.
Zenhouse Skrevet 23. april 2023 #215 Skrevet 23. april 2023 rosemarin skrev (23 minutter siden): Når hun snakket med kapteinen så sa hun jo ikke det- da klaget hun bare over at hun ikke fikk det til og at det ikke var no vits å fortsette hvis hun ikle fikk det til- så det kom ikke frem i den samtalen at hun hadde misforstått.. Nei nettopp. Hun sa til kamera før de kom at hun trodde hun MÅTTE lage bål. Men hun fremla det ikke slik til dem. Så jeg legger ikke noe ansvar på dem. Jeg lurer bare på hvordan det hadde gått OM hun hadde forstått alt riktig. Men jeg tenker vel at da hadde det vært noe annet som hadde gått «gæli» likevel. 2
Blåttvann Skrevet 24. april 2023 #216 Skrevet 24. april 2023 Hemoglobin skrev (18 timer siden): Frykten for det ukjente. Frykt for å slå seg. Frykt for det kalde vannet. Frykt for å få panikk når du lander i vannet. Mange kan ikke forklare hvorfor er det skummelt. Det er rett og slett bare at det er noe ukjent. De vet ikke hva som kommer til å skje, bare at alt det verste som kan skje er i tankene. Takk for at du prøvde å forklare. 🤗
ArneAnd Skrevet 25. april 2023 #217 Skrevet 25. april 2023 Hadde vært kult hvis Husebye vant, hun er mye tøffere enn jeg trodde. Og så er hun jo fryktelig søt da 😊 10
Krutthøna Skrevet 25. april 2023 #218 Skrevet 25. april 2023 ArneAnd skrev (1 time siden): Hadde vært kult hvis Husebye vant, hun er mye tøffere enn jeg trodde. Og så er hun jo fryktelig søt da 😊 Enig, håper på Husebye. Ikke bare er hun tøff, men jeg vil påstå at hun også er den smarteste av de gjenværende deltakerne. ☺️ 13
Snorkfrøkena Skrevet 27. april 2023 #219 Skrevet 27. april 2023 Huseby virker smart, positiv og er absolutt en verdig vinner om hun skulle bli det😊Ikke noe å utsette på Solli-Tangen heller, men heier kanskje litt på Lidbom og Myhrer. Fasinerende hvordan Lidbom kan være entusiastisk over så å si ALT av utfordringer, skulle ha likt å møtt en slik person😅 Myhrer var ingen favoritt fra starten, virka litt mye alvorspreget, men synes han tatt til seg tilbakemeldinger og har stått på og har bidratt inn mot resten av gjengen. Håper kanskje mest at han vinner. 3
krympeline Skrevet 27. april 2023 #220 Skrevet 27. april 2023 Snorkfrøkena skrev (13 timer siden): Huseby virker smart, positiv og er absolutt en verdig vinner om hun skulle bli det😊Ikke noe å utsette på Solli-Tangen heller, men heier kanskje litt på Lidbom og Myhrer. Fasinerende hvordan Lidbom kan være entusiastisk over så å si ALT av utfordringer, skulle ha likt å møtt en slik person😅 Myhrer var ingen favoritt fra starten, virka litt mye alvorspreget, men synes han tatt til seg tilbakemeldinger og har stått på og har bidratt inn mot resten av gjengen. Håper kanskje mest at han vinner. Myhrer eller Lidbom er kanskje de mest verdige vinnerne, men begge har irritert vettet av meg med at alt er så fantastisk og at de bare koser seg og gleder seg hele tiden. Mulig det er ekte, men for meg har det føltes veldig påtatt, så jeg har ikke helt klart å heie på dem. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå