Gå til innhold

Kompani Lauritzen 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

Dagens episoder var veldig bra. Sånn som vi kjenner Kompani Lauritzen. Det skjedde noe hele tiden, og konkurransene kom som perler på en snor. Nå var vi mer i gang.

Synes også at gruppa klarte seg bra gjennom to døgn ute. Ikke så veldig mye negativitet denne gang tross utfordringene og uvissheten.

Litt overrasket over at Iben har slitt såpass mye med kameraene rundt seg at hun vurderte å trekke seg. Godt at hun ikke gjorde det, da.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott å se at mennesker man syns ser helt "smashing" ut i andre programmer viser sin usminkede sannhet i Kompani Lauritzen. I andre programmer er de sminket opp etter ørene og ser mye yngre ut for alderen. I Kompani Lauritzen får man se kjendisenes virkelige jeg, både i sinn og skinn.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (38 minutter siden):

Flott å se at mennesker man syns ser helt "smashing" ut i andre programmer viser sin usminkede sannhet i Kompani Lauritzen. I andre programmer er de sminket opp etter ørene og ser mye yngre ut for alderen. I Kompani Lauritzen får man se kjendisenes virkelige jeg, både i sinn og skinn.

En sannhet med modifikasjoner da - frøken Dahl med fillers,  pålimte vipper, påtegnede øyenbryn og extensions i håret 🤔

  • Liker 29
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (8 minutter siden):

En sannhet med modifikasjoner da - frøken Dahl med fillers,  pålimte vipper, påtegnede øyenbryn og extensions i håret 🤔

Men Ingrid Halstensen😍. For et smykke av en dame, også usminket og møkkete. 

  • Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Hjertestein skrev (På 11.3.2023 den 19.16):

Er klippingen av årers sesong litt dårlig? Virker som de har hatt dårlig tid. La merke til onsdagens episode da fenrik var på rommet og inspiserte så kuttet de brått og vips sto alle oppstilt ute.

Og i starten av dagens episode så var det rett på, fikk ikke se særlig av telt oppsetting, når de holdt vakt om natten. Var rett på morgenen. 
 

De kuttet vel ned på antall episoder, men savner litt å se en gjevn helhet.

Enig! Måtte sjekke om jeg hadde gått glipp av en episode når de plutselig var rett på etter å ha sovet i telt. Er nok mye klipping sin skyld. Håper det blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Enig! Måtte sjekke om jeg hadde gått glipp av en episode når de plutselig var rett på etter å ha sovet i telt. Er nok mye klipping sin skyld. Håper det blir bedre. 

Det gjorde jeg og😂 Var helt sikker på at det var en episode jeg ikke hadde sett eller at jeg ikke hadde fulgt så nøye med på slutten😂 Jeg stoppet lørdagens episode og satte på onsdagen og spolte til slutten😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (2 timer siden):

En sannhet med modifikasjoner da - frøken Dahl med fillers,  pålimte vipper, påtegnede øyenbryn og extensions i håret 🤔

Ja ja, men uten filter..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Hjertestein skrev (6 timer siden):

Det gjorde jeg og😂 Var helt sikker på at det var en episode jeg ikke hadde sett eller at jeg ikke hadde fulgt så nøye med på slutten😂 Jeg stoppet lørdagens episode og satte på onsdagen og spolte til slutten😅

Da er vi to 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArneAnd skrev (9 timer siden):

Men Ingrid Halstensen😍. For et smykke av en dame, også usminket og møkkete. 

Hun er ganske slitsom og irriterende da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Hun er ganske slitsom og irriterende da

Synes ikke hun er slitsom og irriterende i det hele tatt. Nr 4 derimot..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (11 timer siden):

En sannhet med modifikasjoner da - frøken Dahl med fillers,  pålimte vipper, påtegnede øyenbryn og extensions i håret 🤔

Hun ser ikke bra ut......ser enda verre ut når folk med injeksjoner er slitne etter fysisk aktivitet. Da ser man hvor ødelagt ansiktet er av injeksjonene.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Hun er ganske slitsom og irriterende da

Kan være...men ser flott ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne det vært en idé at de fikk nye oppgaver. Det må da være mer å ta fra enn de samme tingene år etter år?

Har begynt å spole meg igjennom epsiodene, for det blir fort kjedelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 minutt siden):

Kunne det vært en idé at de fikk nye oppgaver. Det må da være mer å ta fra enn de samme tingene år etter år?

Har begynt å spole meg igjennom epsiodene, for det blir fort kjedelig.

Helt enig. Syns det var kjempekjedelig å se på øvelsen med de flaggene nå på lørdag.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (5 timer siden):

Hun er ganske slitsom og irriterende da

Hun er alt annet enn slitsom og irriterende. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Krutthøna said:

Kunne det vært en idé at de fikk nye oppgaver. Det må da være mer å ta fra enn de samme tingene år etter år?

Har begynt å spole meg igjennom epsiodene, for det blir fort kjedelig.

Helt enig, jeg så bare en sesong, gidder ikke se det samme om og om igjen bare med forskjellige folk.Da må de i såfall gjøre en bedre jobb med castingen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (23 timer siden):

En sannhet med modifikasjoner da - frøken Dahl med fillers,  pålimte vipper, påtegnede øyenbryn og extensions i håret 🤔

Det er sant. Syns uansett de andre damene der inne uten sminke, fillers og botox er mye flottere. Akerlie, Halstensen osv. Med alderen ser disse tingene (botox osv) helt forferdelig ut, mener jeg.

ArneAnd skrev (23 timer siden):

Men Ingrid Halstensen😍. For et smykke av en dame, også usminket og møkkete. 

Og den dialekta!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (11 minutter siden):

Det er sant. Syns uansett de andre damene der inne uten sminke, fillers og botox er mye flottere. Akerlie, Halstensen osv. Med alderen ser disse tingene (botox osv) helt forferdelig ut, mener jeg.

Og den dialekta!

Også dialekta ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ingrid og dialekten.

Det er nå heldigvis ikke utsende til deltagerne man skal gå etter. Alle er fine på sin måte❤️

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...