Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 12.56):

Hei ts😊 Jeg vil veldig gjerne bli spådd, og blir kjempeglad om du vil prøve å se på meg❤️ Gir god tilbakemelding😊

Hvordan ser det generelt ut for meg i tiden fremover? Jeg har slitt så lenge, med smerter, begrensninger, ensomhet, vanskeligheter med å finne kjærligheten.. Vil det snart snu? Vil jeg finne en kjæreste, og vil livet generelt smile litt igjen snart? ❤️

Anonymkode: 29565...208

 

Oi, jeg får opp alle tingene du beskriver: ensomheten, som i at du har stått helt alene i vanskeligheter. Tvil på dine egne evner som har oppstått i den her perioden, følelsen av å være stuck og litt hjelpeløs nesten. Det er som at denne perioden som har vært så vanskelig har vært en helt nødvendig del av din vekst. Det har utvilsomt vært veldig vondt for deg, men det som har kommet ut av dette er en sterkere og bedre versjon av deg selv. Du har rett og slett opplevd voksesmerter. I denne perioden har du vokst fra sammenhengen du har befunnet deg i - kanskje har du opplevd at vennskap har forvitra, i så fall er det fordi de vennskapene ikke lenger passa for deg. Du trenger noe annet, du er på en måte større enn den rollen du en gang hadde. Alt som har skjedd har måttet skje for at du skulle få være så stor som du er. 

Opp av asken stiger queen of wands. Hun (du) er sterk, stor, mektig, tar plass med hele seg. Hun kjenner seg selv nå og gjør seg ikke mindre enn hun er. Omstendighetene dine vil forandre seg når du nå går inn i denne queen of wands-versjonen av deg selv. Men det er en overgangsperiode nå hvor du ikke helt ser disse forandringene. De er mest på det indre plan foreløpig. Rådet er å stå stødig i deg selv, så vil nye muligheter åpne seg for deg. Jeg vil si at det her ligger håp om gode ting for deg - så ja, livet vil smile igjen snart! Og du også kan koste på deg et smil og en klapp på skuldra for at du har stått i alt det du har stått i :)

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.01):

Så spennende, TS! :) 

Jeg står i en veldig vanskelig situasjon og lurer på om det er håp om at det ender godt?

Anonymkode: 501ac...422

 

Jeg prøvde å spørre hva denne vanskelige situasjonen består i, men jeg får ikke opp nøyaktig. Det jeg får opp er at du har jobba utrolig hardt med noe som virkelig har utfordra din tro på deg selv. Kanskje har du måttet gå ut av en situasjon som var veldig dårlig for deg. Kortene antyder at det kan ha vært noe på hjemmebane i alle fall. 

Det kan se ut som at det største arbeidet her er gjort. Du har bært tungt lenge og kan nå kanskje tillate deg å slappe litt mer av. Jeg får opp at du egentlig er en veldig kreativ person, kanskje til og med kunstnerisk anlagt, men at den tunge børen du har bært på har blokkert din kreativitet for en periode. Kanskje du kan prøve å finne tilbake igjen til et ganske lekent og kreativt barn du har inni deg. Jeg får opp at du lærer deg en ny ferdighet som kan gi deg mye glede og kanskje til og med en ny retning hva gjelder jobb. I så fall er det noe selvstendig, som et drømmeprosjekt du har. Kanskje er det innen noe kreativt? Kortet viser en skulptør, men det er nok mer metaforisk som at den meisler ut noe nytt. I dette kan det hende du trenger å samarbeide med noen andre som har andre talenter enn deg, og du vil få hjelp til dette.

Håpet du etterspør kommer i form av kortet The lovers. Dette kan bety et forhold, men jeg tror at i ditt tilfelle så betyr det en større balanse inni deg selv. Altså at det er snakk om en balanse mellom hva man kan kalle feminine og maskuline sider, mellom det som er i din ytre verden og det som er inni deg. Det er et veldig håpefullt kort. Jeg tror det betyr at det du står i ender godt, og at ting vil være bedre for deg framover enn det var før disse vanskelighetene oppstod. 

 

Traff jeg på noe? :) 

 

  

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 11.28):


Denne var jeg litt usikker på… fikk en tanke om at du tuller med meg, så det gjorde meg usikker. Kan du fortelle meg om du tuller? Det gjør ingenting om det var tull altså, jeg vil bare vite:) jeg svarer uansett som om det er et ordentlig ønske om svar på en ekte problemstilling. 

 

Jeg får opp at det er veldig sterke krefter i sving i deg, som en slags instinkt du ikke har kontroll på.  Kanskje litt dyrisk kåtskap? Dette retter du mot kollegaen din, mens det som egentlig foregår er at du kjeder deg i jobben din og/eller livet ditt. Du liker den ikke lenger og finner distraksjoner fra å ta tak i situasjonen din. Seksuell energi er også energi til å ta tak i saker som trenger å tas tak i. 
 

Ligg eller ikke ligg, det er spørsmålet:) eller kanskje ikke… spørsmålet er hvorfor dette kommer opp som en problemstilling nå. Trenger du spenning? Har denne kollegaen noen egenskaper du trenger mer av i livet ditt? 
 

Noe i livet ditt krever styrke av deg. Du føler ikke at du har det, men du har det. 
 

 

Anonymkode: 8c157...138

Jeg har også på følelsen at hun tuller. Tror at hun er en ung dame/jente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne spådd.

jeg har en veldig krevende jobbsituasjon og lurer på om ting kommer til å løse seg for meg fremover.

jeg er også i et forhold hvor jeg føler meg utrygg. Kan du se hva som ligger i loopen for meg?

 

Anonymkode: f4596...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunderersøteda skrev (13 timer siden):

han kan aldri møtes og virker ikke alt for interessert. burde jeg droppe han?

Ja han skjuler noe. Har på følelsen at han har en annen dame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Jeg får opp flere kort som peker mot at du har hatt opplevelser i kjærlighetslivet som har gjort at du har mista troen på at du kan få et godt forhold til noen igjen. Det har kanskje til og med oppstått en slags angst for å gå inn i noe, fordi du forventer at det skal gå galt. Noen ganger tenker man veldig negativt om framtida på bakgrunn av vonde opplevelser, og av en eller annen grunn så tror vi at de negative scenarioene vi spiller opp i hodet er mer realistiske enn de gode. Kanskje det er fordi de vekker så sterke følelser, ettersom man har opplevd hvor vondt det kan være - jeg vet ikke... Men jeg får i alle fall opp at du holder på og tenker litt sånn: det går sikkert galt, nå blir det sikkert sånn her og sånn her (sett inn scenario som ligner noe du har opplevd tidligere). Kortene sier at alt dette er bortkasta energi. Du har noen sår fra tidligere som du må bearbeide. Kjenn følelsene fullt ut uten å gi dem makt til å sverte framtida. Hvis du kan bearbeide de vonde følelsene, så tror jeg det kan gå mere slik du håper framover. For til slutt får jeg opp et kort som er veldig fint. Hvis du googler kortet two of cups, så vil du se et kort der en mann og en kvinne står overfor hverandre og skåler med hvert sitt beger, eventuelt at de gir hverandre sitt beger. Kortet står for åpen kommunikasjon og kjærlighet som er "meant to be". Kanskje du kan tørre å slippe det vonde og gå inn i dette nye med en åpenhet for at det kan være godt? 

 

Traff jeg? :) 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Oii… du traff skummelt mye. Kjenner meg igjen i absolutt alt du skriver. Du er dyktig, og har en veldig god og empatisk måte og kommunisere på. 
vi har snakket mye om åpenhet og ærlighet, og er glade i hverandre. Han går gjennom noen vanskelige livsendrende kriser nå, som gjør at jeg automatisk tenker negativt, og at han trekker seg unna meg. Men da skal jeg ta der du skriver til meg, for jeg har egentlig en veldig god magefølelse på denne relasjonen. 
tusen takk 🙏❤️du har gjort mer for meg enn du aner!!

Anonymkode: 43134...f3b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Oi, jeg får opp alle tingene du beskriver: ensomheten, som i at du har stått helt alene i vanskeligheter. Tvil på dine egne evner som har oppstått i den her perioden, følelsen av å være stuck og litt hjelpeløs nesten. Det er som at denne perioden som har vært så vanskelig har vært en helt nødvendig del av din vekst. Det har utvilsomt vært veldig vondt for deg, men det som har kommet ut av dette er en sterkere og bedre versjon av deg selv. Du har rett og slett opplevd voksesmerter. I denne perioden har du vokst fra sammenhengen du har befunnet deg i - kanskje har du opplevd at vennskap har forvitra, i så fall er det fordi de vennskapene ikke lenger passa for deg. Du trenger noe annet, du er på en måte større enn den rollen du en gang hadde. Alt som har skjedd har måttet skje for at du skulle få være så stor som du er. 

Opp av asken stiger queen of wands. Hun (du) er sterk, stor, mektig, tar plass med hele seg. Hun kjenner seg selv nå og gjør seg ikke mindre enn hun er. Omstendighetene dine vil forandre seg når du nå går inn i denne queen of wands-versjonen av deg selv. Men det er en overgangsperiode nå hvor du ikke helt ser disse forandringene. De er mest på det indre plan foreløpig. Rådet er å stå stødig i deg selv, så vil nye muligheter åpne seg for deg. Jeg vil si at det her ligger håp om gode ting for deg - så ja, livet vil smile igjen snart! Og du også kan koste på deg et smil og en klapp på skuldra for at du har stått i alt det du har stått i :)

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Åj, dette var fulltreffer!! Jeg ble rørt til tårer her❤️ Det har vært en lang og vanskelig/vond periode på mange år, ikke bare fysiske smerter og alt jeg har gått glipp av pga det, men også vennskap som glir ut i sanden,  og nær familie som svikter, så jeg har virkelig følt meg helt alene om å takle alt. Og ja, det har ført til mye tvil hos meg, tvil på meg som menneske, kanskje spesielt siden min søster og hennes kjernefamilie holder meg på avstand. Den situasjonen med min søster har gradvis forverret seg de siste ti årene, det har vært tydelig at hun har villet holde meg mer og mer på avstand. Og hun vil ikke snakke om dette. Men hun holder en overfladisk, upersonlig «plikt»-kontakt. Alt initiativ fra meg møter veggen. Kan jeg spørre om du ser noe ang dette? Noe årsak til at det har blitt sånn? Og om det vil endre seg til det bedre igjen? Dette er en av flere årsaker til at jeg tviler på meg selv og den jeg er, for det føles veldig vondt at min egen søster ikke vil ha kontakt. Og dette har vært verst de siste årene, når jeg har stått i den vanskeligste perioden i mitt liv, og virkelig kunne ha trengt den kontakten. 
 

Når det er sagt, så føler jeg også at du har rett i at alt dette vonde har vært nødvendig for meg for å vokse som menneske, «voksesmerter» som du sier, dette har jeg tenkt mye på selv også. Og jeg har også tenkt at jeg er veldig sterk som har klart å stå i det. Jeg føler også du har rett i at de vennskapene som har falt fra, ikke var riktig for meg lenger, dette har jeg også tenkt. Og jeg har tenkt at jeg trenger noe helt nytt, akkurat som du sier😊 Og jeg har gjort flere forsøk på det, kontaktet mennesker som jeg tror kunne vært fint å skape en relasjon til, men dette har feilet hver gang. Og nå ser jeg at kanskje ikke disse menneskene var riktig for meg. Men i den prosessen føler man jo på mye usikkerhet og begynner å tvile på seg selv. Også er det heller ikke så lett å skape noe nytt sammen med noen, enten om det er vennskap eller potensiell kjæreste, når man er så fysisk i dårlig form, så jeg har virkelig stått fast.

Men det var veldig veldig oppløftende at du ser meg reise meg igjen, og at livet vil smile igjen! Du har rett i at jeg ikke klarer å se dette enda, men nå har du tenkt en gnist av håp i meg❤️ Ser du noe konkret ang kjæreste? Og om jeg vil kunne flytte sammen med en kjæreste en gang og skape et liv sammen? 
 

Jeg står også i et valg nå, eller, jeg har bestemt meg, for det fins egentlig ikke noen annen utvei nå (dette er noe jeg har takket nei til flere ganger, pga frykt og bekymring for hvordan det vil gå). Uten at jeg trenger å si hva det gjelder, føler du det er riktig av meg å takke ja nå? Og at det vil endre mye i positiv forstand for meg?

Tusen tusen takk for kjempegod hjelp, gode sjel❤️

Anonymkode: 29565...208

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg blir også gjerne spådd.

jeg har en veldig krevende jobbsituasjon og lurer på om ting kommer til å løse seg for meg fremover.

jeg er også i et forhold hvor jeg føler meg utrygg. Kan du se hva som ligger i loopen for meg?

 

Anonymkode: f4596...0c6

Best for deg å komme deg ut av dette forholdet da jeg får en følelse av at din samboer kan ha psykopatiske trekk. Håper jeg tar feil. Han skjuler mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.02):

Hei ❤️ Rørende å se kjærligheten du sprer. 

Jeg er K44 år. Etter en sykdomsperiode, bor jeg i dag ubeleilig. 

1. Vil flytting øke livskvaliteten. 

2. Kjærligheten. Jeg ønsker sterkt å møte noen. Ser du noe positivt i fremtiden?

3. Ser du noen dyr rundt meg?

Tusen takk ❤️❤️

Anonymkode: 5f0e0...1cf

 

Hyggelig å høre at du blir rørt ❤️ Det rører meg. Hehe

 

1. Flytting: Jeg ser at du har kjempa en slags kamp. Du skriver om sykdom, så jeg antar at det er dette jeg får opp. Videre er det en rastløshet i deg. Denne foregår i tankene, du tenker mye på hva du skal gjøre, hvordan ting skal gå, hva du kan gjøre. Kortene råder deg til å bruke den energien du bruker på all tankevirksomheten til å gjøre noe utad. Å ta praktisk tak i situasjonen. Jeg tolker det dithen at det vil være lurt for deg å flytte. Det vil gjøre en viktig relasjon til noen i livet ditt mer harmonisk. Det kan virke som at du er veldig avhengig av noen andre der du bor nå og at dette tærer på relasjonen mellom dere. Å flytte vil gjøre deg mer uavhengig på en måte, og dette vil gjøre deg godt. 

2. Kjærligheten: Jeg får opp at du etter en periode med isolasjon, vil bevege deg ut igjen i verden litt klokere enn du var tidligere og at du da vil knytte noen nye bånd. Jeg vet ikke om det er direkte kjærlighetsforhold, det kan være mer som vennskap. Men jeg får også opp at du har en del angst omkring fremtiden. At du er utålmodig på at noe skal skje. Men der du er nå, så er det saker du holder på lære deg som vil være veldig nyttige for deg framover. Siden du spør om kjærlighet, så tenker jeg at det handler om at du lærer noe om deg selv som vil være bra for deg i et fremtidig forhold. Lenger fram kan det være mer spenning på kjærlighetsfronten, men først er det du selv som står i fokus. 

3. Så spennende spørsmål! Kortene har ikke så mye å komme med, eller jeg, da. Jeg forstår liksom ikke hvordan jeg skal svare på det. Denne får jeg gruble litt på!

 

Traff jeg på noe? 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står i en ekstremt krevende jobbsituasjon om dagen. Hvordan vil det utvikle seg? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Oii… du traff skummelt mye. Kjenner meg igjen i absolutt alt du skriver. Du er dyktig, og har en veldig god og empatisk måte og kommunisere på. 
vi har snakket mye om åpenhet og ærlighet, og er glade i hverandre. Han går gjennom noen vanskelige livsendrende kriser nå, som gjør at jeg automatisk tenker negativt, og at han trekker seg unna meg. Men da skal jeg ta der du skriver til meg, for jeg har egentlig en veldig god magefølelse på denne relasjonen. 
tusen takk 🙏❤️du har gjort mer for meg enn du aner!!

Anonymkode: 43134...f3b

 

Takk for tilbakemelding og gode ord! :)  Så gøy at jeg traff.

Lykke til med det som virker som en god relasjon! Du kan kanskje vise han at du står stødig nå når han har det vanskelig. Lettere sagt enn gjort kanskje, men det kan være veldig fint å være noens klippe en periode.

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Åj, dette var fulltreffer!! Jeg ble rørt til tårer her❤️ Det har vært en lang og vanskelig/vond periode på mange år, ikke bare fysiske smerter og alt jeg har gått glipp av pga det, men også vennskap som glir ut i sanden,  og nær familie som svikter, så jeg har virkelig følt meg helt alene om å takle alt. Og ja, det har ført til mye tvil hos meg, tvil på meg som menneske, kanskje spesielt siden min søster og hennes kjernefamilie holder meg på avstand. Den situasjonen med min søster har gradvis forverret seg de siste ti årene, det har vært tydelig at hun har villet holde meg mer og mer på avstand. Og hun vil ikke snakke om dette. Men hun holder en overfladisk, upersonlig «plikt»-kontakt. Alt initiativ fra meg møter veggen. Kan jeg spørre om du ser noe ang dette? Noe årsak til at det har blitt sånn? Og om det vil endre seg til det bedre igjen? Dette er en av flere årsaker til at jeg tviler på meg selv og den jeg er, for det føles veldig vondt at min egen søster ikke vil ha kontakt. Og dette har vært verst de siste årene, når jeg har stått i den vanskeligste perioden i mitt liv, og virkelig kunne ha trengt den kontakten. 
 

Når det er sagt, så føler jeg også at du har rett i at alt dette vonde har vært nødvendig for meg for å vokse som menneske, «voksesmerter» som du sier, dette har jeg tenkt mye på selv også. Og jeg har også tenkt at jeg er veldig sterk som har klart å stå i det. Jeg føler også du har rett i at de vennskapene som har falt fra, ikke var riktig for meg lenger, dette har jeg også tenkt. Og jeg har tenkt at jeg trenger noe helt nytt, akkurat som du sier😊 Og jeg har gjort flere forsøk på det, kontaktet mennesker som jeg tror kunne vært fint å skape en relasjon til, men dette har feilet hver gang. Og nå ser jeg at kanskje ikke disse menneskene var riktig for meg. Men i den prosessen føler man jo på mye usikkerhet og begynner å tvile på seg selv. Også er det heller ikke så lett å skape noe nytt sammen med noen, enten om det er vennskap eller potensiell kjæreste, når man er så fysisk i dårlig form, så jeg har virkelig stått fast.

Men det var veldig veldig oppløftende at du ser meg reise meg igjen, og at livet vil smile igjen! Du har rett i at jeg ikke klarer å se dette enda, men nå har du tenkt en gnist av håp i meg❤️ Ser du noe konkret ang kjæreste? Og om jeg vil kunne flytte sammen med en kjæreste en gang og skape et liv sammen? 
 

Jeg står også i et valg nå, eller, jeg har bestemt meg, for det fins egentlig ikke noen annen utvei nå (dette er noe jeg har takket nei til flere ganger, pga frykt og bekymring for hvordan det vil gå). Uten at jeg trenger å si hva det gjelder, føler du det er riktig av meg å takke ja nå? Og at det vil endre mye i positiv forstand for meg?

Tusen tusen takk for kjempegod hjelp, gode sjel❤️

Anonymkode: 29565...208

 

Så rørende at det jeg skrev berørte deg sånn. Jeg ser du stiller mange spørsmål tilbake. Ikke lur deg selv til å tro du trenger min (eller noen annens) bekreftelse. Kanskje din første store oppgave som denne nye queen of wands-versjonen av deg selv er å stole mer på din egen følelse omkring tingene. Som du ser, så har du allerede tenkt de tingene jeg skrev. Altså har du alle svarene inni deg. Queen of wands tør å stole på det hun vet dypt der inne (men kanskje må hun øve litt på det for å se at det stemmer) ;)❤️ 

 

Lykke til! 

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (16 minutter siden):

Best for deg å komme deg ut av dette forholdet da jeg får en følelse av at din samboer kan ha psykopatiske trekk. Håper jeg tar feil. Han skjuler mye 

Jeg syns ikke man skal skrive sånne ting til noen, da du kan gjøre folk veldig fortvila og forvirra. Denne tråden har så langt vært veldig positiv og bygd mennesker opp. Slike ting som det du skriver der kan gjøre at man river noen ned og gjøre dem unødvendig mistenksomme på omgivelsene sine. 

Kan du være snill og ikke ta over tråden min? 

 

TS

 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns ikke man skal skrive sånne ting til noen, da du kan gjøre folk veldig fortvila og forvirra. Denne tråden har så langt vært veldig positiv og bygd mennesker opp. Slike ting som det du skriver der kan gjøre at man river noen ned og gjøre dem unødvendig mistenksomme på omgivelsene sine. 

Kan du være snill og ikke ta over tråden min? 

 

TS

 

Anonymkode: 8c157...138

Beklager jeg skal ikke ta over tråden din. Sa bare hva jeg følte og håper egentlig at jeg tar feil!!! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se på jobbsituasjonen min? Bør jeg fortsette der jeg er nå, eller vil jeg finne noe annet?

Anonymkode: 47972...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører gjerne fra deg mtp jobb og generelt i livssituasjonen min om dagen😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje et veldig stort spørsmål, men ser du noe angående retningen jeg er på vei i nå, både karrieremessig og på hjemmebane? 😅

Håper og tror det er drømmejobben jeg har takka ja til, og jeg er også ganske sikker på at jeg har funnet mitt livs kjærlighet - til tross for en hel del turbulens helt i starten av forholdet. 

Anonymkode: cfd80...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (27 minutter siden):

Beklager jeg skal ikke ta over tråden din. Sa bare hva jeg følte og håper egentlig at jeg tar feil!!! 

La oss håpe du tok feil! Og hvis ikke, så kanskje det var helt riktig at vedkommende fikk en så klar beskjed som de fikk fra deg der. Jeg bare prøver å ha en litt annen inngang i dette, så jeg ble litt eiesyk på tråden min. Hehe. No hard feelings!

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La oss håpe du tok feil! Og hvis ikke, så kanskje det var helt riktig at vedkommende fikk en så klar beskjed som de fikk fra deg der. Jeg bare prøver å ha en litt annen inngang i dette, så jeg ble litt eiesyk på tråden min. Hehe. No hard feelings!

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Ingen fare og ja jeg håper at jeg tar feil angående min magefølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

La oss håpe du tok feil! Og hvis ikke, så kanskje det var helt riktig at vedkommende fikk en så klar beskjed som de fikk fra deg der. Jeg bare prøver å ha en litt annen inngang i dette, så jeg ble litt eiesyk på tråden min. Hehe. No hard feelings!

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Han er sikkert en bra mann??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...