Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 12.22):

Så spennende!
Han jeg sender meldinger med nå - blir vi kjærester? ❤️🙏🏻 

Anonymkode: 745dc...216

 

Jeg får opp at det du står i nå, er noe som gjentar seg og gjentar seg for deg. Det gjentar seg fordi det er noe du skal lære i denne situasjonen som du enda ikke har lært. Denne repetisjonen tror jeg handler om å stå i den usikkerheten du er i nå.

Kanskje har du vært på en del dater som aldri har blitt noe, og dette har gjort at du stenger av litt. Ironisk nok er det denne avstengtheten som gjør at det ikke blir noe, og dermed blir det hele en slags selvoppfyllende profeti der du ikke vil åpne deg for en annen av frykt for å bli såra, og dette gjør at det ender opp med at du blir såra fordi det ikke blir noe til slutt pga din avstengthet.  

Jeg ser kjærlighet for deg om du lar den slippe til. Tør å kjenne på den og tør å gi den. Ikke minst til deg selv. Ingen vet utfallet av saker og ting før de har prøvd, men det handler om å kaste seg litt ut likevel. 

 

Lykke til! Si gjerne fra om noe traff eller ikke :)

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

 

Jeg får opp at det du står i nå, er noe som gjentar seg og gjentar seg for deg. Det gjentar seg fordi det er noe du skal lære i denne situasjonen som du enda ikke har lært. Denne repetisjonen tror jeg handler om å stå i den usikkerheten du er i nå.

Kanskje har du vært på en del dater som aldri har blitt noe, og dette har gjort at du stenger av litt. Ironisk nok er det denne avstengtheten som gjør at det ikke blir noe, og dermed blir det hele en slags selvoppfyllende profeti der du ikke vil åpne deg for en annen av frykt for å bli såra, og dette gjør at det ender opp med at du blir såra fordi det ikke blir noe til slutt pga din avstengthet.  

Jeg ser kjærlighet for deg om du lar den slippe til. Tør å kjenne på den og tør å gi den. Ikke minst til deg selv. Ingen vet utfallet av saker og ting før de har prøvd, men det handler om å kaste seg litt ut likevel. 

 

Lykke til! Si gjerne fra om noe traff eller ikke :)

 

Anonymkode: 8c157...138

Dette var nesten ubehagelig å lese, fordi det traff meg midt i magen. Det er som å lese den ubehagelige sannheten om meg selv som jeg ikke vil se. Jeg blir helt satt ut av hvordan du klarer å se dette! Jeg er på en måte klar over dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å åpne meg og jeg vet ikke hvordan - eller hva - jeg skal lære. Føler meg helt låst. Det er fortvilende, for jeg ønsker virkelig å åpne opp for kjærligheten. Det er min største lengsel i livet. Og jeg har så lyst å få det til med han jeg nå føler for, men jeg er så redd for at jeg allerede har ødelagt det. Ut fra svaret ditt kan det kanskje virke slik?  Jeg som håpte at du skulle svare «ja», og så møter jeg meg selv i døren i stedet for 😅 Helt utrolig! 
 

Takk for at du tok deg tid til å svare meg, jeg har desperat fulgt med på tråden 😄

Anonymkode: 745dc...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 🥰 hadde satt enormt pris på om du kan se på kjærlighetslivet mitt. Datet en fantastisk mann en periode. Og føler nå situasjonen er litt låst, og jeg sliter med å skille hva som er intuisjonen og håp. Får du opp noe? Skal jeg fortsette og gi han den tiden har ber om? 
  •  

Anonymkode: 43134...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette var nesten ubehagelig å lese, fordi det traff meg midt i magen. Det er som å lese den ubehagelige sannheten om meg selv som jeg ikke vil se. Jeg blir helt satt ut av hvordan du klarer å se dette! Jeg er på en måte klar over dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å åpne meg og jeg vet ikke hvordan - eller hva - jeg skal lære. Føler meg helt låst. Det er fortvilende, for jeg ønsker virkelig å åpne opp for kjærligheten. Det er min største lengsel i livet. Og jeg har så lyst å få det til med han jeg nå føler for, men jeg er så redd for at jeg allerede har ødelagt det. Ut fra svaret ditt kan det kanskje virke slik?  Jeg som håpte at du skulle svare «ja», og så møter jeg meg selv i døren i stedet for 😅 Helt utrolig! 
 

Takk for at du tok deg tid til å svare meg, jeg har desperat fulgt med på tråden 😄

Anonymkode: 745dc...216

 

Så gøy at det traff! Ikke at det er gøy det du står i altså, men for meg å få vite at det traff. Takk for tilbakemeldinga!

På sitt beste så gir tarotkortene nettopp det her, en slags ubehagelig men nødvendig wake up call som gjør at du ser noe ved deg selv som du vegrer deg for å se på egenhånd. Det ubehagelige for deg nå er jo at det ikke er noe utenfor deg selv som skal til, det er ikke flaks og uflaks eller en annen som kan redde deg, det er noe inni deg som må endres. Det er jo samtidig litt fint, for det betyr at det er noe du kan gjøre, ikke bare vente på at noe utenfra skal skje. 

Kortene sa på ingen måte at håpet er ute :) De sa vel heller at det fins håp, for her er det noe du kan jobbe med ved deg selv. Å åpne opp betyr kanskje å være sårbar eller noe sånt? Vise at du vil noe med han her (eller neste gang du står i lignende situasjon), ta den risken det er å slippe noen inn. Dette er bare mine tanker altså, ikke noe spådomskunst, bare et ukvalifisert råd menneske til menneske.

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.37):

 

Nå ble jeg nesten manisk opptatt av å løse den her "gåten"...  Kanskje jeg må granske mine egne motiver for å prøve så hardt (hehe), men jeg spinner rundt en annen tolkning av de samme kortene. 

Kan det være slik at bruddet hadde med noen andre å gjøre, noen som jobba litt imot dere - som en eks eller noen viktige personer i familien eller kretsen rundt en av dere som kom mellom dere? Altså at årsaken var utenfor det som egentlig har med dere å gjøre, og at dere vil kjempe for forholdet likevel? Hvis det er en rimeligere tolkning, så kan kortene som jeg trodde betydde at du ville gå videre etter bruddet uten din partner bety at dere sammen går videre fra de hindringene dere har hatt og den nye begynnelsen kan være en ny begynnelse for dere sammen. 

NÅ skal jeg ta helg :) Lover...  

 

TS

 

Anonymkode: 8c157...138

Det har skjedd en del fra annet hold som førte til at vi måtte gjøre det slutt ja. Så det kan være som din andre tolkning.

For vi er venner og har daglig kontakt enda siden jeg ønsker å ha han videre med i livet om det bare er som venn.

Han er jo og ganske tydelig på at han vil opprettholde kontakten selv om vi nå bor på hver vår side av landet og ting er noe vanskeligere.

Men sånn vedrørende kortene dine, så har jeg fått borti mot samme kort selv om jeg prøver på meg med min kortstokk 🙈

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg bli i jobben jeg har, eller slutte og finne noe annet?

Kjærlighet: Hva ser du angående fremtiden og han jeg treffer? 

 

Anonymkode: d2b79...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Så gøy at det traff! Ikke at det er gøy det du står i altså, men for meg å få vite at det traff. Takk for tilbakemeldinga!

På sitt beste så gir tarotkortene nettopp det her, en slags ubehagelig men nødvendig wake up call som gjør at du ser noe ved deg selv som du vegrer deg for å se på egenhånd. Det ubehagelige for deg nå er jo at det ikke er noe utenfor deg selv som skal til, det er ikke flaks og uflaks eller en annen som kan redde deg, det er noe inni deg som må endres. Det er jo samtidig litt fint, for det betyr at det er noe du kan gjøre, ikke bare vente på at noe utenfra skal skje. 

Kortene sa på ingen måte at håpet er ute :) De sa vel heller at det fins håp, for her er det noe du kan jobbe med ved deg selv. Å åpne opp betyr kanskje å være sårbar eller noe sånt? Vise at du vil noe med han her (eller neste gang du står i lignende situasjon), ta den risken det er å slippe noen inn. Dette er bare mine tanker altså, ikke noe spådomskunst, bare et ukvalifisert råd menneske til menneske.

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Bare hyggelig å gi tilbakemelding når du gjør dette for meg! Det er en ukomfortabel sannhet ja, men som du sier ligger det mulighet i det også - selv om det er vanskelig å se akkurat nå. Jeg må reflektere litt over dette kjenner jeg. Godt å høre at det er håp 🙏🏻 og rart at du kunne lese dette ut fra spørsmålet mitt! Verden slutter aldri å forundre meg! Tusen takk for innsikt og råd :) 

Anonymkode: 745dc...216

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 13.43):

Så gøy TS 🙂 Jeg lurer på om du kan se om det vil gå bra i forhold til jobb fremover? Om du har tid og lyst selvsagt.

Anonymkode: b4599...d56

 

Hmmm, denne ble litt vanskelig for meg å tolke så her kan jeg nok bomme. Jeg kan se for meg at kortene betyr mange forskjellige ting. Men jeg prøver meg likevel.

Jeg får opp fire kort. Det første kortet kan bety at du har lyst til å begi deg ut i en ny retning. Du stirrer liksom litt lengselsfullt og drømmende ut i horisonten og ser for deg alt hva du kan gjøre hvis du bare kommer i gang. Dette kortet har en slags bakside, det er at alle tankene om hva du kan gjøre blir til en idé om at "når jeg bare får dette, vil jeg bli lykkelig". Det som skal gjøre deg hel finnes liksom der framme et sted, og aldri der du er nå. 

De andre kortene har alle en slags kaotisk energi. Det kan virke som at du sliter litt med å samle deg om målene dine og faktisk få ting gjort. Det er tusen oppgaver der du er, og du prøver å nå over dem alle. Det er masse press og stress. Og den drømmen du har om å bryte ut og gå i en ny retning - kanskje noe litt mer selvstendig? - blir utsatt og utsatt. Du tror ikke at du får det til uansett (du er nemlig veldig kritisk til deg selv). Det siste kortet er kaotisk, men kan også bety at det finnes muligheter for å bytte beite. Men du må agere på disse tingene, ikke la det bli med drømmen. Muligheten er liksom der, men du griper den ikke, du bare drømmer om den. 

Jeg spurte videre hva du må gjøre, og svaret er tydelig: du må hente fram mot og opprørskhet og bevege deg videre. Sett fri din frie sjel. 

 

Traff jeg? :)

 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.01):

Så spennende, TS! :) 

Jeg står i en veldig vanskelig situasjon og lurer på om det er håp om at det ender godt?

Anonymkode: 501ac...422

Hei TS! Har du lyst til å prøve deg på denne? Hadde satt veldig pris på det ❤️

Anonymkode: 501ac...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.59):

Spennende. Har ei venninne som driver eget firma med dette i Danmark. 

Så lurer jeg på om jeg blir gravid snart?

Anonymkode: 030bf...3db

Dytter på denne.

Anonymkode: 030bf...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere dytter litt på spørsmålene deres. For å være rettferdig tar jeg spørsmålene i den rekkefølgen jeg fikk dem. Også går det ikke så fort, da jeg blir fort sliten i den delen av meg som tolker kortene. Så om du lurer på om det snart er din tur, kan du se hvilket spørsmål som ble besvart sist og telle framover hvor du er i køa. 

 

TS  

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

 

Hmmm, denne ble litt vanskelig for meg å tolke så her kan jeg nok bomme. Jeg kan se for meg at kortene betyr mange forskjellige ting. Men jeg prøver meg likevel.

Jeg får opp fire kort. Det første kortet kan bety at du har lyst til å begi deg ut i en ny retning. Du stirrer liksom litt lengselsfullt og drømmende ut i horisonten og ser for deg alt hva du kan gjøre hvis du bare kommer i gang. Dette kortet har en slags bakside, det er at alle tankene om hva du kan gjøre blir til en idé om at "når jeg bare får dette, vil jeg bli lykkelig". Det som skal gjøre deg hel finnes liksom der framme et sted, og aldri der du er nå. 

De andre kortene har alle en slags kaotisk energi. Det kan virke som at du sliter litt med å samle deg om målene dine og faktisk få ting gjort. Det er tusen oppgaver der du er, og du prøver å nå over dem alle. Det er masse press og stress. Og den drømmen du har om å bryte ut og gå i en ny retning - kanskje noe litt mer selvstendig? - blir utsatt og utsatt. Du tror ikke at du får det til uansett (du er nemlig veldig kritisk til deg selv). Det siste kortet er kaotisk, men kan også bety at det finnes muligheter for å bytte beite. Men du må agere på disse tingene, ikke la det bli med drømmen. Muligheten er liksom der, men du griper den ikke, du bare drømmer om den. 

Jeg spurte videre hva du må gjøre, og svaret er tydelig: du må hente fram mot og opprørskhet og bevege deg videre. Sett fri din frie sjel. 

 

Traff jeg? :)

 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

wow, ja, du traff! Dette stemmer så veldig, jeg kjenner meg helt igjen i denne readingen. Jeg vet at jeg sitter inne med så mye potensiale, men stopper meg selv med den kritiske indre stemmen. Jeg kjenner meg igjen i alt du skrev her. Du er utrolig intuitiv og god! Tusen takk for gode råd! sjelen min er faktisk en veldig fri sjel, slik jeg kjenner meg selv. Lengter etter å gjøre noe helt eget, være selvstendig, bruke gavene mine.💖

Anonymkode: b4599...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har mulighet å tolke denne for meg:

Jeg har startet på et prosjekt, men har møtt mye motgang som har gjort at ferdigstillelses av dette prosjektet er blitt utstatt. Motgangen har bestått i en form for trakassering, nedsnakk, stress og en angstlignende følelse. 

Selvom jeg har investert en del penger i dette prosjektet, har jeg mest lyst å avslutte da jeg innerst ikke føler noe "drive" for å fortsette pga ting som har skjedd i prosessen. Samtidig hadde det vært fint å fullføre og få en riktig avsluttning. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 44078...f97

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ser dere dytter litt på spørsmålene deres. For å være rettferdig tar jeg spørsmålene i den rekkefølgen jeg fikk dem. Også går det ikke så fort, da jeg blir fort sliten i den delen av meg som tolker kortene. Så om du lurer på om det snart er din tur, kan du se hvilket spørsmål som ble besvart sist og telle framover hvor du er i køa. 

 

TS  

Anonymkode: 8c157...138

Takk, ikke meningen å mase, skjønner du blir sliten ❤️

Anonymkode: 501ac...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 15.08):

Ser det allerede er mange som spør, men jeg vil gjerne bli spådd jeg og om du har mulighet :) 

Jeg lurer på om jeg kommer til å flytte og om jeg kommer til å få en spesifik ting jeg ønsker meg.

Kvinne, 39, fiskene.

Anonymkode: a2b14...7b4

 

Det er så rart, for jeg får ikke opp noen kort om flytting, verken noe om at du vil bli der du er eller om du vil gjøre det. Kan hende det er fordi det rett og slett er et valg du må ta, det er ikke noe som "skjer" med deg. 

Uansett, kortene jeg får opp, og som altså ikke forteller om du vil flytte eller ikke, forteller meg at du er litt lost i en slags forvirring. Du har masse følelser og tanker som spinner vilt rundt uten at du klarer å tyde alt sammen. Det er som et kaos der du ikke vet hva som er sant og ikke, hva som er din fantasi og hva som er virkelighet. Det er fortvilende alt sammen. Kanskje blir det ekstra fortvilende fordi du ikke tar dette som en invitasjon til å gå inn i ditt indre og utforske det, du blir heller redd og full av angst og forsøker å unngå det, for du tenker at du er gal, og det vil du ikke være. 

Du bør nok utsette å ta noe valg til du har kommet litt mer på plass i deg selv og hva du vil. Alt kaoset er en invitasjon til å dykke inn i det og få mer kontakt med intuisjonen din. Vi er faktisk så fantastiske skapninger at vi er utstyrt med alt vi trenger å vite inni oss, men det gjelder å bli litt kjent med den delen av deg nå. Til du har gjort det, må du nesten bare utsette alle valg. For sånn det er nå er du full av illusjoner og fantasier, i tillegg til alt det du egentlig føler og som du bør agere på. Det er som at du bare vil at denne perioden skal være over, for det er vondt og vanskelig, men det er saker å finne ut av her før det løsner. 

 

Får du tingen du ønsker deg? Beklager at jeg ikke får vært mer spesifikk på det du spør om, for her får jeg ikke noe tydelig ja eller nei. Kortene som kommer opp advarer deg mot å tro at "bare jeg får den tingen, blir jeg lykkelig" - altså å tenke at det er noe utenfra som vil gjøre at ting blir bedre. Her er det igjen et dypdykk innover som trengs. Litt som over.   

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er mine spørsmål❤️er bare å ta den tiden du trenger selvfølgelig. Mange er jo før meg i køen 


Hvordan kommer det til å gå med studiene dette semesteret?

Hvordan vil mitt forhold til mine medstudenter være fremover?

Hvordan kommer mitt singelliv til å være fremover?

Anonymkode: 5eab7...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 16.35):

Er vedkommende jeg dater nå den rette?

Hvordan går det med studiene i år? 

Anonymkode: d4e0f...bbe

 

Jeg forstår ditt første spørsmål som at du tviler på om den du dater er en du vil satse på. Her er det noe fra fortida som hindrer deg litt fra å gå videre. Jeg får inntrykket av at det er et tidligere forhold du har hatt, og som du satte veldig høyt, som du tenker på og sammenlikner dette nye med. Det kan være at litt av din naivitet omkring kjærlighetsforhold døde litt med at dette tidligere forholdet tok slutt, og at du ikke riktig vet hvordan du skal forholde deg nå. Troen på at du skal få det til, og kanskje til og med troen på kjærligheten i seg selv, er litt svekka. Kortene råder deg til å bearbeide fortida, granske hvilke forestillinger du bærer på og prøve å finne en måte å gjenopprette troa på kjærlighet igjen. Dette er uavhengig av hvilken person du dater eller ikke, det er mer snakk om en forandring inne i deg som kan gjøre det mulig å oppleve kjærlighet igjen. 

Når det gjelder spesifikt denne relasjonen du skriver om, så får jeg opp to alternativer, både at det blir noe og at det ikke blir det. Jeg tror ikke kortene kan spå framtida, men at disse to alternativene rett og slett bare understreker at det kommer an på dine (og så klart den andre personens) valg. De to alternativene handler også om hvilken innstilling du inntar. Kanskje har du vært litt for rask med å gå videre tidligere? Litt sånn sveiping på tinder-aktig, at det er lett å forkaste noen som ikke svarer til dine forventninger, men så er forventningene dine basert på et litt ubearbeida brudd med en tidligere kjærlighet som har gjort deg litt desillusjonert. 

 

Når det gjelder studiene får jeg opp at du muligens er litt hard mot deg selv. Også her har du mista litt troa på at du kan få det til, men så syns du at du burde gjøre det, så du pisker deg selv videre med en streng indre røst. Kan det være at du har tvil omkring studiene fordi du er på feil studie? Ett av kortene jeg får opp ber deg om å ta en vurdering om du er i rette omgivelser. Er det dette du vil? Kanskje er det egentlig ikke dette du vil, og derfor blir det å gjennomføre noe du må piske deg til, og ikke noe du gjør ut fra en indre motivasjon. 

For all del, ikke slutt på et studie fordi jeg sier disse tingene, men oppfordringa fra kortene er å ta en evaluering på disse tingene. Få tak på hva du egentlig vil. Er du motivert av ytre faktorer i det du gjør eller er du motivert av ditt indre? 

 

 

Hvordan traff jeg? :) 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 21.22):

Kan du se hva som skjer videre med meg og K ? Hadde blitt veldig glad og jeg gir tilbakemelding ❤️

Anonymkode: 7c8ad...15d

 

Jeg ser ikke direkte hva som skjer videre, men det jeg får opp er at du har en veldig sterk magefølelse angående den her relasjonen. Det er som at du vet noe langt der inne i deg, men som du vegrer deg for å gå inn i og ta på alvor. Det at du overser denne følelsen, kan gjøre at disse dype følelsene tvinger seg opp til overflaten og gjør deg litt "gal" eller ustabil - som at det pipler ut på uventa steder fordi du ikke tør gå inn i dem og ta de på alvor. Heller enn å gå inn i den her følelsen, så distraherer du deg med overdreven bruk av et eller annet - det kan være alt fra mat til overdreven jobbing. Rådet er å våge deg inn i det her, for den sterke følelsen i magen prøver virkelig å fortelle deg noe som du må se i øynene. Kanskje betyr det at K ikke er så bra for deg, eller kanskje den forteller deg noe om deg selv som du ikke har lyst til å se. Dette vet du bare om du går inn. Dette vil gjøre at du kan fri deg fra den mellomtilstanden du befinner deg i. Du er ikke så låst som du tror. 

 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 21.26):

Skal på date til lørdag med en jeg kjente for mange år siden.Vil vi finne kjemien og holde kontakten videre?

Anonymkode: e5d5f...86f

 

Nå er det langt forbi lørdagen, så denne fikk du litt sent :)

Det jeg får opp er først glede. Jeg vil tro du hadde det hyggelig på lørdag? 

I fortsettelsen ber kortene deg om å være litt obs på om det er en ubalanse mellom dere. Er dere like mye "på", like interesserte, tar like mye kontakt, eller er det mer ensidig? Gir det glede å holde kontakten, eller er det litt som en jobb som du gjør alene? Det kan hende det viser seg å være litt mer frustrerende enn først antatt med den her kontakten. I så fall så kanskje kontakten dør litt ut av seg selv. Ikke strekk deg for langt for å holde på noe her.

Hvis det ikke er slik som kortene antyder, så er jo det flott! Håper ikke jeg tok fra deg et håp du hadde her, for du vet jo så klart at jeg ikke kan vite noe sikkert!

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...