Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt mye tarot på meg selv, men aldri andre. Har lyst til å øve meg på andre. Still meg gjerne spørsmål!

Det kan være ja/nei, men også andre typer spørsmål. Jeg har best erfaring med at kortene belyser situasjonen du står i. Framtida er ikke satt i stein, er min erfaring, den formes av dine valg og andres valg. Men her kan også kortene hjelpe deg å forstå sider av situasjonen du står overfor bedre, slik at du kan innta en god innstilling for veien videre. Hvis du spør om framtida, ha dette in mente.


Jeg bruker lang tid, så vet ikke hvor mange jeg rekker/orker. Vit at jeg er nybegynner på å lese andre, så ta det jeg sier med en ekstra stor klype salt! (Man skal så klart alltid det!) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå hva jeg står i og en pekepinn om veien frem. Jeg tar alle hint og tips du måtte se og komme med. Tusen takk. 

 

Anonymkode: 9ea13...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er vegen vidare for karrieren min?

Kvinne, tyr

Anonymkode: 9044f...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå hva jeg står i og en pekepinn om veien frem. Jeg tar alle hint og tips du måtte se og komme med. Tusen takk. 

 

Anonymkode: 9ea13...c1a


Jeg får opp at du står i en situasjon der du ikke har mange med deg, tvert imot føles det som at du har alle mot deg - «alle» som i at det virker som at andre har én unison stemme og tolkning av situasjonen, og du kjenner deg ikke igjen i den.  Du går veien alene nå, og det er skummelt å være den eneste som tenker annerledes. Men du kan ikke gi deg i dette du står overfor. Den som går imot resten er den som forandrer ting til det bedre.