Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt mye tarot på meg selv, men aldri andre. Har lyst til å øve meg på andre. Still meg gjerne spørsmål!

Det kan være ja/nei, men også andre typer spørsmål. Jeg har best erfaring med at kortene belyser situasjonen du står i. Framtida er ikke satt i stein, er min erfaring, den formes av dine valg og andres valg. Men her kan også kortene hjelpe deg å forstå sider av situasjonen du står overfor bedre, slik at du kan innta en god innstilling for veien videre. Hvis du spør om framtida, ha dette in mente.


Jeg bruker lang tid, så vet ikke hvor mange jeg rekker/orker. Vit at jeg er nybegynner på å lese andre, så ta det jeg sier med en ekstra stor klype salt! (Man skal så klart alltid det!) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå hva jeg står i og en pekepinn om veien frem. Jeg tar alle hint og tips du måtte se og komme med. Tusen takk. 

 

Anonymkode: 9ea13...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er vegen vidare for karrieren min?

Kvinne, tyr

Anonymkode: 9044f...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg trenger virkelig hjelp til å forstå hva jeg står i og en pekepinn om veien frem. Jeg tar alle hint og tips du måtte se og komme med. Tusen takk. 

 

Anonymkode: 9ea13...c1a


Jeg får opp at du står i en situasjon der du ikke har mange med deg, tvert imot føles det som at du har alle mot deg - «alle» som i at det virker som at andre har én unison stemme og tolkning av situasjonen, og du kjenner deg ikke igjen i den.  Du går veien alene nå, og det er skummelt å være den eneste som tenker annerledes. Men du kan ikke gi deg i dette du står overfor. Den som går imot resten er den som forandrer ting til det bedre. 
 

Jeg får opp at dette er som en ny begynnelse for deg. Du lærer deg å sette grenser og lytte til din indre stemme/samvittighet. Du blir tydeligere for deg selv. Men det er viktig for deg å være tydelig med kjærlighet. De andre gjør ikke som de gjør av vond vilje, de tar bare den lettere veien som de fleste, og dette gjør de av frykt. Mitt råd til deg er å finne en plass i deg selv der du både holder fast ved hva du kjenner er riktig OG at du har kjærlighet og forståelse for andre. Du må også gi deg selv kjærlighet og forståelse nå, for den kommer ikke utenfra akkurat nå. 
 

Det kjennes forvirrende, men det er fordi dette er noe nytt for deg. Du har kanskje tidligere vært med i det unisone koret? 
 


Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 🙂 

Så spennende ts!

 

Jeg er ganske fortvilet om dagen. 
Bør jeg kjenne etter på min magefølelse og snakke med mannen min? 
Blir jeg noen gang avklart slik jeg kan fokusere på og bli frisk? ( kanskje du ikke svarer på helse relaterte spørsmål men ) 

Anonymkode: 748c5...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bør jeg gå fra mannen min?

Anonymkode: 588e1...5b5

Først: hvis det er noen form for vold i bildet er svaret uansett ja! 
 

Jeg får opp at det er noe som må ta slutt, men det behøver ikke være forholdet. Du har kanskje vært litt som en dørmatte i forholdet ditt, latt hans stemme veie tyngst. Hvis du tar utfordringa, så er det veldig mye å lære ved å bli i forholdet. Denne leksa du kan lære deg nå, vil bare bli med deg i neste forhold uansett.
 

Det som er viktig er at du finner tilbake til den du har vært når du var mere lykkelig og i balanse. Du har mista deg selv litt. Det er ikke han som gjør deg ulykkelig, det er at du har gitt bort din styrke, du sier ikke tydelig fra, du beskytter ikke din integritet. Det er noe du kan ta tilbake ved å gi deg selv omsorg og påfyll. Ha en tydeligere stemme for hva som er greit og ikke. Hvis dette ikke er mulig i forholdet du er i, så må du kanskje gå. Men kanskje det er noe du kan jobbe med en stund for å se om han følger etter. 
 

Jeg får opp en setning som er «Han lar meg ikke —-« - altså føler du kanskje at du må ha han med på notene, og det er han ikke. Men det er et eksempel på å gi bort styrken sin. Først gjør du hva du trenger, og så forandrer forholdet seg. 
 

 

Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (32 minutter siden):

Vil jeg få ny jobb snart?

Jeg får opp at du er i limbo akkurat nå. Dette skaper mye angst for framtida - hva skal skje, hvordan skal det bli, skal jeg gjøre sånn eller sånn, herregud herregud herregud! Litt sånn går dialogen inni deg. 
 

Du sammenlikner deg selv mye med andre også, og du tror at du ikke har det de har. Kortene forteller meg at du er kompetent, du har alle egenskapene du trenger, men du er litt «all over The place». Det at noen andre må velge deg gjør også at du plasserer dem for høyt over deg og gir dem makta over selvbildet ditt. Det er ikke pga dine egenskaper at du ikke har blitt valgt til nå. Det er fordi du mangler nettverket som andre har. Det er uflaks, på en måte, ikke et signal om hvordan du er som person. 
 

Du må finne roen i denne mellomtilstanden du er i. Skifte fokus fra alt du føler du mangler, til hva du egentlig har. Du har masse gode egenskaper, men de er ikke fokusert mot et mål. Kanskje dette kan være en tid i livet ditt der du får anledning til å samle deg litt, finne ut hva du egentlig vil. Tusen planer og ideer fører ikke fram, men kanskje du kan velge deg ett eller to mål? Jeg får ikke opp om framtida dessverre. Det er mer et dytt i retning av å roe ned, fylle på begeret ditt med gode ting. Jeg tror at svarene først kommer da. 
 

 

Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kva er vegen vidare for karrieren min?

Kvinne, tyr

Anonymkode: 9044f...7f4


Jeg får opp at du føler deg låst. Bundet på hendene og at du famler i blinde. Du jobber kanskje i en litt konservativ bransje, med litt rigide strukturer. Du føler kanskje at disse strukturene jobber mot deg. At du blir forfordelt pga. at du er kvinne, funksjonsnedsatt eller på en eller annen måte en minoritet. Du føler deg låst til din plass, men du ønsker deg mer. 
 

Disse begrensningene sitter mest i deg, selv om det også er et element av hinder i hierarkier eller lignende på jobben. Men det du må se på er dine egne begrensende tanker om deg selv. Du holder egentlig deg selv tilbake. 
 

Jeg får opp et kort som kan skremme noen, men siden du spør om råd fra tarotkortene, så kanskje du er åpen for det her. Det handler om kontakt med større krefter. I stedet for å fokusere på det du opplever som hindringer, be om forandring og bevegelse i sakene. Om du tror på en Gud, be til Gud. Eller krafta eller ånden eller hva du ønsker å kalle det. Du kommer til å bli hørt. Dette kortet kan også rett og slett bety at du må tro på forandring for at det skal skje en forandring. Akkurat nå tror du at du er låst. 
 

 

Gi meg gjerne tilbakemelding på om noe traff deg - hvis det ikke gjorde det, er det også bra tilbakemelding for meg:) 

Anonymkode: 8c157...138

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg takke ja til neste jobbtilbud og vil jeg se en gammel flamme igjen er to spørsmål som tar mye av hverdagen min 🌸

Anonymkode: a81c3...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi solgt huset vårt snart? Og isåfall når? Bør vi slutte å prøve og heller leie ut?

Anonymkode: fdb01...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei 🙂 

Så spennende ts!

 

Jeg er ganske fortvilet om dagen. 
Bør jeg kjenne etter på min magefølelse og snakke med mannen min? 
Blir jeg noen gang avklart slik jeg kan fokusere på og bli frisk? ( kanskje du ikke svarer på helse relaterte spørsmål men ) 

Anonymkode: 748c5...733

Til første spørsmål: kortene jeg får opp er litt vanskelige å tolke for situasjonen du beskriver. Du har vanskelig for å vite om du skal lytte til magefølelsen og snakke med mannen din, men er du egentlig det? Kortene jeg får opp er at du er en veldig sterk kvinne (eller har sterke kvinnelige egenskaper). Litt sånn som mange kan protestere mot, ut fra at man i samfunnet vårt ønsker at kvinner skal være myke og sårbare. Du har egentlig et klart bilde av situasjonen. Hvorfor tviler du? 
 

Kanskje betyr det at du trenger mer av disse egenskapene. I så fall er svaret et udelt ja! Du må konfrontere problemet med mannen din med en tydelighet som ikke er til å misforstå. Tydelig tale, fra et sikkert sted i deg selv. Du må ikke la deg pille på nesen. Man kan være både tydelig og øm. Bruk kløkt i møte med han.
 

Jeg får også opp at dine formødre har disse kvalitetene - de er sterke og skjærer gjennom. Se på hva kvinner i din familie har gjort før deg, bruk den arven du har der. 
 

En ting til: ikke hold så hardt på det du opplever som sikkerhet i livet ditt. Du holder så hardt på det at du ikke slipper forandring inn. Forandring er skummelt, men forsøk å slippe kontrollen litt og se hva som skjer. 
 

Til spørsmål to: verden står åpen akkurat nå. Alt kan skje. Det er kanskje det du opplever når du ikke er ferdig avklart. Situasjonen din gjør at du ikke tar inn livet i sin fylde - livet har også gleder og vakre opplevelser. Du har mye følelser knytta til situasjonen sin som du må sette deg ned og føle på i sin helhet - sinne, fortvilelse, redsel og alt. Når du gjør dette, vil du også skape rom for å oppleve glede og gode saker. Du er kanskje litt deprimert? Slipp følelsene løs! 
 

Jeg ser en ny begynnelse i fremtiden din. Gjennombrudd, inspirasjon, nye ideer. Jeg tror dette betyr at om du gjør som skrevet over, lar deg selv føle på alt du går gjennom, gråt og slipp det ut, så vil du få nytt håp. Lenger fram ser jeg en feiring. Problemene dine vil løse seg. (Dette betyr ikke nødvendigvis at du blir frisk fra hva du nå sliter med, men at situasjonen rundt det løser seg)

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jeg bli voksen? føler jeg er umoden.. sliter av angst og forandring

Anonymkode: 17920...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Bør jeg ligge med min kollega?

Anonymkode: 06f8d...9e6


Denne var jeg litt usikker på… fikk en tanke om at du tuller med meg, så det gjorde meg usikker. Kan du fortelle meg om du tuller? Det gjør ingenting om det var tull altså, jeg vil bare vite:) jeg svarer uansett som om det er et ordentlig ønske om svar på en ekte problemstilling. 

 

Jeg får opp at det er veldig sterke krefter i sving i deg, som en slags instinkt du ikke har kontroll på.  Kanskje litt dyrisk kåtskap? Dette retter du mot kollegaen din, mens det som egentlig foregår er at du kjeder deg i jobben din og/eller livet ditt. Du liker den ikke lenger og finner distraksjoner fra å ta tak i situasjonen din. Seksuell energi er også energi til å ta tak i saker som trenger å tas tak i. 
 

Ligg eller ikke ligg, det er spørsmålet:) eller kanskje ikke… spørsmålet er hvorfor dette kommer opp som en problemstilling nå. Trenger du spenning? Har denne kollegaen noen egenskaper du trenger mer av i livet ditt? 
 

Noe i livet ditt krever styrke av deg. Du føler ikke at du har det, men du har det. 
 

 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...