Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 15.39):

 

Jeg vet ikke om du leser tråden noe mer, men jeg følte meg litt kallet til å si noen flere ord. 

Jeg innså nettopp at alt som oppstod i meg når jeg leste deg var ditt - jeg tok over det som jeg har utheva over og trodde det handla om meg og min lesning av deg. Følelsen var at jeg gjorde noe feil, at jeg rota borti noe som jeg ikke har oversikt over, samtidig som jeg ikke helt kunne sette fingeren på hva som var så feil i det jeg gjorde. Forvirring, motløshet, hjelpesløshet. Ønsket om å fikse det, men også en sterk følelse av at dette må jeg la være å engasjere meg i, at det jeg gjør, gjør kanskje vondt verre. Dine følelser altså, ikke mine. Jeg må lære meg å skille mer! Beklager om min noia her gjorde noe negativt med deg. 

Du gjør nok lurt i å la situasjonen ligge litt, og som du skriver selv, ta vare på deg selv! Så bare enda en liten bekreftelse herfra om at du tenker riktig :) Alt godt!  


TS 

Anonymkode: 8c157...138

Hei 

Jeg skal svare deg helt ærlig , og det som skjedde var to ting. 
Det første svaret ditt utløste en følelsesstorm som resulterte i en avhandling av et svar😅
Plutselig var det noen som så meg! 
Og siden jeg ikke har hatt noe sted å gjøre av mine tanker og frustrasjoner så kom det mange ord i retur til deg. 
Men så.., kom det et nytt svar fra deg  som gjorde meg veldig flau og sendte meg ned i kjelleren noen dager.  
Tankene var at jeg hadde forvirret deg, og utlevert meg på en måte som kunne tydes som jeg var skyld i alt sjøl. 
Tilbake til start altså.. 

Men så hadde jeg en fin samtale med noen som står meg nær , og da roet jeg meg med at jeg skulle følge planen min med å gi det tid.   
Jeg kan ikke gripe inn i min sønns forhold og handlemåte. 
Han må skjønne det sjøl hva han må gjøre. 
Det føles riktig ! 
Men hvis du fikk føling på hva jeg hår gjennom så skjønner jeg at det føltes guffent 😅

Men takk for den siste meldingen din. 
Det løste opp litt den lille klumpen i magen ❤️

Takk for at du lærer meg om selvinnsikt , og beklager at du fikk en nøtt som ble litt lei å knekke 🙈😂

Anonymkode: de1aa...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei 

Jeg skal svare deg helt ærlig , og det som skjedde var to ting. 
Det første svaret ditt utløste en følelsesstorm som resulterte i en avhandling av et svar😅
Plutselig var det noen som så meg! 
Og siden jeg ikke har hatt noe sted å gjøre av mine tanker og frustrasjoner så kom det mange ord i retur til deg. 
Men så.., kom det et nytt svar fra deg  som gjorde meg veldig flau og sendte meg ned i kjelleren noen dager.  
Tankene var at jeg hadde forvirret deg, og utlevert meg på en måte som kunne tydes som jeg var skyld i alt sjøl. 
Tilbake til start altså.. 

Men så hadde jeg en fin samtale med noen som står meg nær , og da roet jeg meg med at jeg skulle følge planen min med å gi det tid.   
Jeg kan ikke gripe inn i min sønns forhold og handlemåte. 
Han må skjønne det sjøl hva han må gjøre. 
Det føles riktig ! 
Men hvis du fikk føling på hva jeg hår gjennom så skjønner jeg at det føltes guffent 😅

Men takk for den siste meldingen din. 
Det løste opp litt den lille klumpen i magen ❤️

Takk for at du lærer meg om selvinnsikt , og beklager at du fikk en nøtt som ble litt lei å knekke 🙈😂

Anonymkode: de1aa...95f

Egentlig så har lagt dette kjærlighet og forhold helt  på is siden jeg har ofret  meg helt for familie og jobb. 
Gitt datingen opp siden jeg ikke har hatt tid eller stoler på noen lenger. 
Tror du at du kan se om jeg blir såpass åpen at jeg møter en jeg virkelig liker? 
Jeg har igrunn gitt opp å tro på noe sånt 😅❤️

Anonymkode: de1aa...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts, beklager hvis dette tolkes som mas. Jeg lurte bare på om du kanskje har hoppet over spørsmålet mitt? Ingen problem hvis du har, jeg bare søker råd i en mørk periode ❤️ er det noen spørsmål du hopper over og kommer tilbake til kanskje? Ha en fin søndag videre, venter i spenning på svar ❤️

Anonymkode: 847aa...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei ts, beklager hvis dette tolkes som mas. Jeg lurte bare på om du kanskje har hoppet over spørsmålet mitt? Ingen problem hvis du har, jeg bare søker råd i en mørk periode ❤️ er det noen spørsmål du hopper over og kommer tilbake til kanskje? Ha en fin søndag videre, venter i spenning på svar ❤️

Anonymkode: 847aa...da0

 

Jeg prøver å ta spørsmålene kronologisk etter når jeg fikk de, men kanskje jeg har ved en feil hoppa over noe? Kan du peke meg i retning av hvor spørsmålet ditt er? Hvilken side i tråden? Det er mye tekst å saumfare for å finne det for meg 🙈

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

 

Jeg prøver å ta spørsmålene kronologisk etter når jeg fikk de, men kanskje jeg har ved en feil hoppa over noe? Kan du peke meg i retning av hvor spørsmålet ditt er? Hvilken side i tråden? Det er mye tekst å saumfare for å finne det for meg 🙈

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

Side 5, litt ned. Det var virkelig ikke ment som noe mas altså, jeg setter utrolig pris på det du gjør for både meg og alle andre. Du har en god og hjelpsom sjel❤️ kunne jeg eventuelt spurt hvilken side du har kommer til med spørsmål som er besvart?

Anonymkode: 847aa...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei 

Jeg skal svare deg helt ærlig , og det som skjedde var to ting. 
Det første svaret ditt utløste en følelsesstorm som resulterte i en avhandling av et svar😅
Plutselig var det noen som så meg! 
Og siden jeg ikke har hatt noe sted å gjøre av mine tanker og frustrasjoner så kom det mange ord i retur til deg. 
Men så.., kom det et nytt svar fra deg  som gjorde meg veldig flau og sendte meg ned i kjelleren noen dager.  
Tankene var at jeg hadde forvirret deg, og utlevert meg på en måte som kunne tydes som jeg var skyld i alt sjøl. 
Tilbake til start altså.. 

Men så hadde jeg en fin samtale med noen som står meg nær , og da roet jeg meg med at jeg skulle følge planen min med å gi det tid.   
Jeg kan ikke gripe inn i min sønns forhold og handlemåte. 
Han må skjønne det sjøl hva han må gjøre. 
Det føles riktig ! 
Men hvis du fikk føling på hva jeg hår gjennom så skjønner jeg at det føltes guffent 😅

Men takk for den siste meldingen din. 
Det løste opp litt den lille klumpen i magen ❤️

Takk for at du lærer meg om selvinnsikt , og beklager at du fikk en nøtt som ble litt lei å knekke 🙈😂

Anonymkode: de1aa...95f

 

Hehe, ja, det var litt av en nøtt! Virkelig sprøtt å høre om din opplevelse av hele greia vår her, for jeg har vært med deg følelsesmessig i alle svingene i det du skriver nå. Og ville derfor også skrive noe på nytt, for jeg kjente at jeg hadde opprørt deg og gjort deg skamfull og når jeg endelig forstod hvorfor (altså det at jeg tok over din forvirring) så måtte jeg si noe om det til deg. Jeg som skulle hjelpe deg, endte opp med å forvirre deg enda mer, også ble det som at du skulle ta ansvar for meg i stedet. Puh! Vi lærer hverandre om selvinnsikt her, tror jeg 😅  

Vel, klumpen i magen er løst opp i for min del også! Jeg er glad du søkte råd hos den du har nær, så ble det litt klart for deg likevel med alt sammen. Heier på deg! Ser du har stilt nytt spørsmål under også. Jeg håper jeg kommer så langt at jeg kan svare på det snart! 

Alt godt! ❤️ 

 

TS   

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Hehe, ja, det var litt av en nøtt! Virkelig sprøtt å høre om din opplevelse av hele greia vår her, for jeg har vært med deg følelsesmessig i alle svingene i det du skriver nå. Og ville derfor også skrive noe på nytt, for jeg kjente at jeg hadde opprørt deg og gjort deg skamfull og når jeg endelig forstod hvorfor (altså det at jeg tok over din forvirring) så måtte jeg si noe om det til deg. Jeg som skulle hjelpe deg, endte opp med å forvirre deg enda mer, også ble det som at du skulle ta ansvar for meg i stedet. Puh! Vi lærer hverandre om selvinnsikt her, tror jeg 😅  

Vel, klumpen i magen er løst opp i for min del også! Jeg er glad du søkte råd hos den du har nær, så ble det litt klart for deg likevel med alt sammen. Heier på deg! Ser du har stilt nytt spørsmål under også. Jeg håper jeg kommer så langt at jeg kan svare på det snart! 

Alt godt! ❤️ 

 

TS   

Anonymkode: 8c157...138

🥰❤️

Anonymkode: de1aa...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Side 5, litt ned. Det var virkelig ikke ment som noe mas altså, jeg setter utrolig pris på det du gjør for både meg og alle andre. Du har en god og hjelpsom sjel❤️ kunne jeg eventuelt spurt hvilken side du har kommer til med spørsmål som er besvart?

Anonymkode: 847aa...da0

 

Jeg tar det ikke som mas! ❤️ Jeg forstår at man blir utålmodig når man har stilt et spørsmål, og spesielt om man er i en vanskelig situasjon. Det er jo litt sårbart å stille spørsmål. 

Jeg er sånn ca midt på side 4. Så da har jeg ikke hoppa over deg, jeg bare jobber litt sakte. Kommer sakte men sikkert fram til deg! Hang in there! :) 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg blir veldig glad om du vil spå meg.

Kjærlighet? Økonomi? Fremtiden? 
 

Kvinne 39, Tvilling

Anonymkode: 2fac4...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Denne traff meg godt. For selvfølelsen min er veldig langt nede. Jeg har også bygget opp noe tidligere, men jeg ser ikke helt hvordan det kan brukes videre. Tenker du at dette prosjektet kan brukes til noe i den bransjen jeg håper på å komme inn i nå? Jeg klarer ikke helt se hvordan. 

Disse ordene satte meg litt ut: "tar hva som helst for å komme ut av situasjonen du er i" - for det er akkurat disse ordene som går igjen i min situasjon. Bokstavelig talt. "Alle" rundt meg ber meg om å ta hva som helst for å komme meg ut av denne situasjonen, og denne giften har begynt å sette seg i hodet mitt. Hele livet mitt har jeg bare tatt til takke med ting, og det skal skadet meg både fysisk og psykisk. TAKK for at du sier at jeg ikke må finne på å gjøre det, for det er det jeg kjenner innerst i mitt hjerte.

Til slutt vil jeg bare si at jeg gråt da jeg leste de siste ordene dine. "Det ser lyst ut for deg" er ord jeg ikke kan huske sist jeg hørte eller så. Jeg håper virkelig at feiring og fellesskap vil være tilknyttet jobb, og jeg håper at det vil komme snart ❤️ 

Anonymkode: 842c6...d25

 

Jeg vet ikke helt. Det kan være slik du skriver, men det kan jo også være at du kan vinkle det du har lært gjennom å gjøre det prosjektet på en måte som kan skaffe deg jobb på et annet felt? Fremheve det litt liksom, som f.eks. (og dette er bare et tenkt eksempel fra min side, ikke noe kortene sier) skrive i en søknad: "Tidligere har jeg bygd opp en hjemmeleveringstjeneste for nybakte surdeigsbrød. Gjennom dette arbeidet har jeg opparbeida meg bred kunnskap om regnskapsføring". Kanskje et dumt eksempel, men jeg mener bare at det kan være noe i din fortid som kan være overførbart til dette nye du vil inn i, en kobling du ikke har sett helt enda. Tenk litt på det i alle fall, det kan jo være at det ikke stemmer det jeg skrev også. 

Hyggelig å høre at du ble berørt av svaret mitt ❤️ Det du vet innerst inne i hjertet ditt er som regel sant. Lykke til i jobbjakta!

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ekte kjærlighet det vi to har sammen? 

 

Anonymkode: 5610e...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Jeg vet ikke helt. Det kan være slik du skriver, men det kan jo også være at du kan vinkle det du har lært gjennom å gjøre det prosjektet på en måte som kan skaffe deg jobb på et annet felt? Fremheve det litt liksom, som f.eks. (og dette er bare et tenkt eksempel fra min side, ikke noe kortene sier) skrive i en søknad: "Tidligere har jeg bygd opp en hjemmeleveringstjeneste for nybakte surdeigsbrød. Gjennom dette arbeidet har jeg opparbeida meg bred kunnskap om regnskapsføring". Kanskje et dumt eksempel, men jeg mener bare at det kan være noe i din fortid som kan være overførbart til dette nye du vil inn i, en kobling du ikke har sett helt enda. Tenk litt på det i alle fall, det kan jo være at det ikke stemmer det jeg skrev også. 

Hyggelig å høre at du ble berørt av svaret mitt ❤️ Det du vet innerst inne i hjertet ditt er som regel sant. Lykke til i jobbjakta!

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Wow! Prosjektet mitt hadde noe med mat å gjøre, og brød inkludert. Dette er nesten skummelt, haha. Men veldig oppklarende. Jeg skal sette meg ned og tenke nøye gjennom ting.

Takk Ts! Virkelig! 

Anonymkode: 842c6...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.40):

Når kommer jeg til å gå fra mannen min og flytte?

 

I.

Anonymkode: 406dc...027

 

Jeg leser av spørsmålet ditt at du har bestemt deg for dette, men du spør meg mest om når det skjer noe. Svaret er at det må du velge. Det jeg får opp er at du vegrer deg for å ta valget helt og fullt. Det er som at du blir dratt i to retninger, men du vet jo allerede hva du må gjøre. Det at du utsetter å faktisk ta valget, gjør at du føler deg låst. Altså er du ikke låst, men det er din ubesluttsomhet som gir deg denne følelsen. Kortene vil minne deg på at det er du som er sjåføren i livet ditt. Den her følelsen av å bli dratt i to retninger vil ikke gå over før du har tatt valget. 

Jeg tror at det som gjør at du vegrer deg er todelt: det ene handler om bekymringer rundt økonomi. Du er kanskje redd for hvordan det vil gå med deg. Om vi skal tro kortene, så vil det gå bra med den biten. Du vil kjenne deg tilfreds med det du har, uansett om det er mye eller lite. Den andre grunnen til din vegring handler om å kommunisere følelser som du har. Kanskje er det mannen din du ikke orker tanken på å kommunisere med, eller så er det andre mennesker i livet ditt du holder dine virkelige følelser skjult for. Kortene råder deg til å åpne opp om dette - til hvem, sier de ikke noe om. Det handler mer om at noe vil løsne for deg om du får prata ut om alt du nå holder inni deg. Det er altså for din skyld du skal gjøre det, ikke nødvendigvis for å få andre til å forstå noe. Å åpne opp om hva du bærer på, vil bringe inn litt mer farge og glede i livet ditt. Kanskje er det dette du trenger for å ta steget du føler du må ta. Jeg ser i alle fall et gjennombrudd som kan komme ut av dette. Det siste kortet som kom opp på deg er nemlig sverdenes ess. Essene står alle for nye begynnelser, og sverdet handler om en klarhet i tankene, nye ideer, inspirasjon og initiativ. 

 

Var det noe som traff deg? :)  

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Wow! Prosjektet mitt hadde noe med mat å gjøre, og brød inkludert. Dette er nesten skummelt, haha. Men veldig oppklarende. Jeg skal sette meg ned og tenke nøye gjennom ting.

Takk Ts! Virkelig! 

Anonymkode: 842c6...d25

 

Hahah, er det sant?! Det verste er at jeg så noen veldig vakre brød for meg. Som at de var stilt opp litt sånn for å ta bilder eller noe. Det er nesten skummelt for meg også, det her. Jeg tror jeg snart må kalle meg klarsynt sånn offisielt... Men det er enda litt for flaut for meg 🙈 Klarsynte går vel rundt med masse sminke og kontakter folk på gata for å gi beskjeder fra deres avdøde slektninger? Eller de tapper folk for penger mens de sier ulne saker som kan stemme på alle? (Litt sånn tenker jeg... Men kanskje jeg får revurdere). Men nok om meg!

Masse lykke til til deg! 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

 

Hahah, er det sant?! Det verste er at jeg så noen veldig vakre brød for meg. Som at de var stilt opp litt sånn for å ta bilder eller noe. Det er nesten skummelt for meg også, det her. Jeg tror jeg snart må kalle meg klarsynt sånn offisielt... Men det er enda litt for flaut for meg 🙈 Klarsynte går vel rundt med masse sminke og kontakter folk på gata for å gi beskjeder fra deres avdøde slektninger? Eller de tapper folk for penger mens de sier ulne saker som kan stemme på alle? (Litt sånn tenker jeg... Men kanskje jeg får revurdere). Men nok om meg!

Masse lykke til til deg! 

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Tusen takk ❤️ Du har helt rett i dette med bildene forresten. Jeg drev med mat og foto, det du beskriver er et av bildene mine. Tenker klarsynte kommer i alle former og farger jeg. Enten du er klarsynt eller ei så kan ingen ta fra deg at du får med deg veldig veldig mye om ukjente :) Ser frem til å følge resten av tråden og se hvordan du hjelper folk. Bare det å gi folk et håp igjen er en stor ting, ts :) 

Anonymkode: 842c6...d25

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2023 at 1:55 PM, AnonymBruker said:

 

Hyggelig å høre at du blir rørt ❤️ Det rører meg. Hehe

 

1. Flytting: Jeg ser at du har kjempa en slags kamp. Du skriver om sykdom, så jeg antar at det er dette jeg får opp. Videre er det en rastløshet i deg. Denne foregår i tankene, du tenker mye på hva du skal gjøre, hvordan ting skal gå, hva du kan gjøre. Kortene råder deg til å bruke den energien du bruker på all tankevirksomheten til å gjøre noe utad. Å ta praktisk tak i situasjonen. Jeg tolker det dithen at det vil være lurt for deg å flytte. Det vil gjøre en viktig relasjon til noen i livet ditt mer harmonisk. Det kan virke som at du er veldig avhengig av noen andre der du bor nå og at dette tærer på relasjonen mellom dere. Å flytte vil gjøre deg mer uavhengig på en måte, og dette vil gjøre deg godt. 

2. Kjærligheten: Jeg får opp at du etter en periode med isolasjon, vil bevege deg ut igjen i verden litt klokere enn du var tidligere og at du da vil knytte noen nye bånd. Jeg vet ikke om det er direkte kjærlighetsforhold, det kan være mer som vennskap. Men jeg får også opp at du har en del angst omkring fremtiden. At du er utålmodig på at noe skal skje. Men der du er nå, så er det saker du holder på lære deg som vil være veldig nyttige for deg framover. Siden du spør om kjærlighet, så tenker jeg at det handler om at du lærer noe om deg selv som vil være bra for deg i et fremtidig forhold. Lenger fram kan det være mer spenning på kjærlighetsfronten, men først er det du selv som står i fokus. 

3. Så spennende spørsmål! Kortene har ikke så mye å komme med, eller jeg, da. Jeg forstår liksom ikke hvordan jeg skal svare på det. Denne får jeg gruble litt på!

 

Traff jeg på noe? 

Anonymkode: 8c157...138

1. Ja, det har vært en kamp i mange år. Mye ensomhet og isolasjon. Toppet seg med blodpropp og at jeg for en lengre periode bor hos familie. Min leilighet pusses opp, men mistrivselen har preget meg så mye, at jeg slites mellom to poler...Starte på nytt, men langt unna barna. 11 og snart 18år. Eller gi meg selv nye sjanser... 

Stedet jeg bor i mellomtiden, er uansett midlertidig. 

2. Tenker det er en fin ressonering. Årevis med isolasjon, relasjoner som fort blir nære, men like fort forsvinner, setter store emosjonelle blåmerker. Så det er vanskelig å gro vennskap, uten å bli akutt forelsket først. Starter veldig stormende. Og der jeg ikke kjenner storm, holder jeg avstand som beskyttelse. 

Så du treffer bra :nikke: 

Anonymkode: 5f0e0...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.53):

Jeg er i et relativt ferskt kjærlighetsforhold. Blir det oss to? I så fall, ser fremtiden vår lys ut? 

Anonymkode: 65de7...b54

 

Gratulerer med dette nye kjærlighetsforholdet!

Kortene mine forteller meg at du har hatt en periode i livet ditt der du har vært litt isolert. Du har kanskje kjent på litt ensomhet, men det har også vært en slags nødvendig alene-tid for deg der du har blitt klokere på deg selv og livet. Denne perioden er over og du har på ny knytta deg til noen. Det oppleves som veldig fint. Jeg får opp et kort (the hierophant) jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal tolke, jeg har på en måte to ulike forklaringer jeg lener mot. Den ene er at du i din periode hvor du har vært litt bortvendt fra verden har funnet en slags spirituell visdom i deg selv, noe som også har gitt deg litt mer sjelefred. Den andre tolkninga er at dette er din nye partner - en vis person med en ro du nyter godt av. Du kan i alle fall stoppe opp litt nå og ta inn gleden over hva du har fått til. 

Kortene råder deg til å åpne opp for denne kjærligheten. La den nære deg i dypet så lenge det føles godt for deg. Om du har litt sperrer for dette, så er det noe du kan jobbe deg forbi for å ta inn det gode. Det siste kortet som kommer opp er Queen of pentacles. Hun sitter i en hage som hun tålmodig lar vokse rundt seg. Hun har en litt masete, angstete stemme inni seg som hun ikke lar seg rive med av, hun sitter bare der tålmodig og lar den stemmen gå sin gang mens hun fokuserer på alt hun har. Dette kan være deg i dette forholdet. Du kan ha tvil og litt angst, men du lar den ikke distrahere deg vekk fra det fine som vokser fram i sitt eget tempo. Jeg tolker dette som et positivt utfall for deg hva gjelder kjærligheten. Men kortene maner til tålmodighet og til å tillate at forholdet får vokse fram på en organisk måte. 

 

Traff jeg på noe? :)

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Gratulerer med dette nye kjærlighetsforholdet!

Kortene mine forteller meg at du har hatt en periode i livet ditt der du har vært litt isolert. Du har kanskje kjent på litt ensomhet, men det har også vært en slags nødvendig alene-tid for deg der du har blitt klokere på deg selv og livet. Denne perioden er over og du har på ny knytta deg til noen. Det oppleves som veldig fint. Jeg får opp et kort (the hierophant) jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal tolke, jeg har på en måte to ulike forklaringer jeg lener mot. Den ene er at du i din periode hvor du har vært litt bortvendt fra verden har funnet en slags spirituell visdom i deg selv, noe som også har gitt deg litt mer sjelefred. Den andre tolkninga er at dette er din nye partner - en vis person med en ro du nyter godt av. Du kan i alle fall stoppe opp litt nå og ta inn gleden over hva du har fått til. 

Kortene råder deg til å åpne opp for denne kjærligheten. La den nære deg i dypet så lenge det føles godt for deg. Om du har litt sperrer for dette, så er det noe du kan jobbe deg forbi for å ta inn det gode. Det siste kortet som kommer opp er Queen of pentacles. Hun sitter i en hage som hun tålmodig lar vokse rundt seg. Hun har en litt masete, angstete stemme inni seg som hun ikke lar seg rive med av, hun sitter bare der tålmodig og lar den stemmen gå sin gang mens hun fokuserer på alt hun har. Dette kan være deg i dette forholdet. Du kan ha tvil og litt angst, men du lar den ikke distrahere deg vekk fra det fine som vokser fram i sitt eget tempo. Jeg tolker dette som et positivt utfall for deg hva gjelder kjærligheten. Men kortene maner til tålmodighet og til å tillate at forholdet får vokse fram på en organisk måte. 

 

Traff jeg på noe? :)

Anonymkode: 8c157...138

Oi! Det var nesten litt skummelt å lese. Det treffer utrolig godt! 

Det er mange år siden jeg var i et "ordentlig" forhold sist. Etter det var det et avstandsforhold som ødela meg helt. Et utrolig dårlig forhold med en narsissist. (Og han er faktisk det. Det er ikke noe jeg slenger rundt meg). Det gjorde meg usikker og jeg mistet troen på meg selv. Isolerte meg, både pga det, men også pga sykdom. Jeg har vært ensom og disse dårlige forholdene har lært meg mye. Om meg selv og om hva jeg vil ha og ikke vil ha.

Derfor er jeg nesten litt skremt nå. Over hvor bra han virker og om det virkelig kan være så bra som det fremstår. Tidligere erfaringer tilsier jo at det ikke er mulig 😅🙈. Er jeg liksom så heldig denne gangen? 

En av tingene jeg har lært er å være tålmodig. I tillegg kan jeg ikke legge tidligere dårlige erfaringer over på han. Han er ikke de. Tvilen og angsten du får opp er høyst reell. Jeg sliter med å gi meg hen, og han gjør det samme. Vi får gi det tid 👩‍❤️‍👨

Tusen hjertelig takk for at du la kort på meg 😊 jeg har fulgt tråden hver dag og visste at det nærmet seg min tur nå 😊

Anonymkode: 65de7...b54

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

1. Ja, det har vært en kamp i mange år. Mye ensomhet og isolasjon. Toppet seg med blodpropp og at jeg for en lengre periode bor hos familie. Min leilighet pusses opp, men mistrivselen har preget meg så mye, at jeg slites mellom to poler...Starte på nytt, men langt unna barna. 11 og snart 18år. Eller gi meg selv nye sjanser... 

Stedet jeg bor i mellomtiden, er uansett midlertidig. 

2. Tenker det er en fin ressonering. Årevis med isolasjon, relasjoner som fort blir nære, men like fort forsvinner, setter store emosjonelle blåmerker. Så det er vanskelig å gro vennskap, uten å bli akutt forelsket først. Starter veldig stormende. Og der jeg ikke kjenner storm, holder jeg avstand som beskyttelse. 

Så du treffer bra :nikke: 

Anonymkode: 5f0e0...1cf

 

Takk for tilbakemelding! Morsomt å høre at jeg traff. Ønsker deg lykke til med valgene. Med barn i bildet er det ekstra komplisert. Som en skriver over, så kan man ikke bare legge fra seg alt ansvaret og flytte til Katmandu, om det er det man vil. Jeg tror nok du finner ut hva du skal gjøre! :) 

 

TS 

Anonymkode: 8c157...138

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi! Det var nesten litt skummelt å lese. Det treffer utrolig godt! 

Det er mange år siden jeg var i et "ordentlig" forhold sist. Etter det var det et avstandsforhold som ødela meg helt. Et utrolig dårlig forhold med en narsissist. (Og han er faktisk det. Det er ikke noe jeg slenger rundt meg). Det gjorde meg usikker og jeg mistet troen på meg selv. Isolerte meg, både pga det, men også pga sykdom. Jeg har vært ensom og disse dårlige forholdene har lært meg mye. Om meg selv og om hva jeg vil ha og ikke vil ha.

Derfor er jeg nesten litt skremt nå. Over hvor bra han virker og om det virkelig kan være så bra som det fremstår. Tidligere erfaringer tilsier jo at det ikke er mulig 😅🙈. Er jeg liksom så heldig denne gangen? 

En av tingene jeg har lært er å være tålmodig. I tillegg kan jeg ikke legge tidligere dårlige erfaringer over på han. Han er ikke de. Tvilen og angsten du får opp er høyst reell. Jeg sliter med å gi meg hen, og han gjør det samme. Vi får gi det tid 👩‍❤️‍👨

Tusen hjertelig takk for at du la kort på meg 😊 jeg har fulgt tråden hver dag og visste at det nærmet seg min tur nå 😊

Anonymkode: 65de7...b54

Takk for tilbakemelding! Så fint at jeg traff og at du fikk noe ut av det. Ønsker deg masse lykke til! :)

 

TS

Anonymkode: 8c157...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...