Gå til innhold

Øver meg på tarot. Spår deg gjerne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper du kan ta deg tid til å lese gjennom denne og kanskje gi et svar. 

jeg og gutten jeg har pratet med en stund nå hadde en liten krangel. Jeg vet ikke helt om jeg kan kalle dette en krangel heller, men etter jeg nevnte at jeg vurderer flytte nærmere familie og venner har han stoppet snakke til meg og ignorerer meg. Dette er Selvfølgelig veldig sårende da jeg har fått mer følelser for denne gutten enn jeg trudde selv. Ser du noe om hva som vil skje med oss? Vil han ta kontakt igjen, eller burde jeg prøve komme meg over han? Jeg innser selv at det er jeg som har satt meg selv i denne situasjonen da jeg fortalte han at jeg kanskje vurderte det. Men at han var grunnen til jeg holdt mye igjen på å ikke flytte også, ettersom jeg liker han utrolig godt. Fins det håp? Har vi en fremtid sammen? 

Anonymkode: 847aa...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå er det langt forbi lørdagen, så denne fikk du litt sent :)

Det jeg får opp er først glede. Jeg vil tro du hadde det hyggelig på lørdag? 

I fortsettelsen ber kortene deg om å være litt obs på om det er en ubalanse mellom dere. Er dere like mye "på", like interesserte, tar like mye kontakt, eller er det mer ensidig? Gir det glede å holde kontakten, eller er det litt som en jobb som du gjør alene? Det kan hende det viser seg å være litt mer frustrerende enn først antatt med den her kontakten. I så fall så kanskje kontakten dør litt ut av seg selv. Ikke strekk deg for langt for å holde på noe her.

Hvis det ikke er slik som kortene antyder, så er jo det flott! Håper ikke jeg tok fra deg et håp du hadde her, for du vet jo så klart at jeg ikke kan vite noe sikkert!

Anonymkode: 8c157...138

Takk for tilbakemelding😊

Lørdagen ble helt super.Vi var sammen flere timer.Så vi følte nok på glede begge 2😊

Litt ubalanse med tanke på kontakt har det vært,det er han som er flinkest til å melde,ringe og avtale nytt møte.Så han er flinkere til det enn meg,så ubalansen er motsatt av det du har fått opp foreløpig😅

Du tar ikke fra meg håpet.Jeg er bare takknemlig du ville lese meg🥰Så får vi heller se hvordan fortsettelsen blir mellom oss etterhvert😊

Anonymkode: e5d5f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Takk for tilbakemelding😊

Lørdagen ble helt super.Vi var sammen flere timer.Så vi følte nok på glede begge 2😊

Litt ubalanse med tanke på kontakt har det vært,det er han som er flinkest til å melde,ringe og avtale nytt møte.Så han er flinkere til det enn meg,så ubalansen er motsatt av det du har fått opp foreløpig😅

Du tar ikke fra meg håpet.Jeg er bare takknemlig du ville lese meg🥰Så får vi heller se hvordan fortsettelsen blir mellom oss etterhvert😊

Anonymkode: e5d5f...86f

Åja, så det var den veien ubalansen var! Takk for tilbakemeldinga, det gjør at jeg blir bedre på intuisjonsbiten av å lese kortene. Jeg får nemlig bare opp ubalansen, det var min tolkning at det var du som var mest «på». Men da kan det hende at dette kan komme opp som et problem mellom dere med motsatt fortegn - at han ønsker mer kontakt enn hva du gjør, og at det enten vil føles slitsomt for deg eller at det er noe han vil reagere på. Ett av kortene jeg fikk opp var sju staver, som kan bety at du vil måtte si fra om noe angående den ubalansen. Det blir spennende å se framover da 🔮😊

Lykke til! 

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke direkte hva som skjer videre, men det jeg får opp er at du har en veldig sterk magefølelse angående den her relasjonen. Det er som at du vet noe langt der inne i deg, men som du vegrer deg for å gå inn i og ta på alvor. Det at du overser denne følelsen, kan gjøre at disse dype følelsene tvinger seg opp til overflaten og gjør deg litt "gal" eller ustabil - som at det pipler ut på uventa steder fordi du ikke tør gå inn i dem og ta de på alvor. Heller enn å gå inn i den her følelsen, så distraherer du deg med overdreven bruk av et eller annet - det kan være alt fra mat til overdreven jobbing. Rådet er å våge deg inn i det her, for den sterke følelsen i magen prøver virkelig å fortelle deg noe som du må se i øynene. Kanskje betyr det at K ikke er så bra for deg, eller kanskje den forteller deg noe om deg selv som du ikke har lyst til å se. Dette vet du bare om du går inn. Dette vil gjøre at du kan fri deg fra den mellomtilstanden du befinner deg i. Du er ikke så låst som du tror. 

Hei! Takk for svar 😊 det stemmer at jeg blitt litt gal, fordi jeg ikke får helt muligheten til å utforske dette ordentlig. Alt går veldig veldig sakte og i perioder føler jeg at jeg blir gal og låst som du sier. Jeg har en sterk magefølelse ja, som sier at dette egentlig er den rette for meg, og blir ifra meg over at jeg ikke vet om jeg får sjansen til å finne ut av det. Han er langt nede nå og derfor blir det sånn... jeg vil jo bare være der for han 😔

Anonymkode: 7c8ad...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på kjærlighet hos meg og utvikling av synske evner? ❤️

Anonymkode: 3b713...676

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ts ! Spå gjerne meg ! Virker som du har mye rett. Vil du ha tema gjerne ferie, fritid og penger. Så skal jeg melde tilbake ! 

Anonymkode: fb382...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei ts😊 Jeg lurer på om du kan se på relasjonen mellom meg og min søster? Det har vært vanskelig i flere år, og jeg syns det blir verre og verre. Vil relasjonen bedre seg med tiden? Siden jeg har sjelden og overfladisk kontakt med henne, mister jeg også en del kontakt med tantebarna mine😔 Alt dette gjør meg så trist😔 Ser du noen ang relasjonen til tantebarna mine? Vil disse guttene ønske å ha kontakt med meg videre gjennom livet? Eller hun snakket meg ned sånn at de også vil holde avstand? Blir veldig takknemlig om du kan se på dette❤️

Anonymkode: 29565...208

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 21.30):

Jeg lurer på 

- vil livet mitt bli bedre enn det er nå?

- bør jeg si opp jobben min? 
- kommer jeg noen gang til å få en kjæreste? 

Takk! 💙 k50

Anonymkode: ebe4a...453

Jeg får opp en situasjon der du føler du har stagnert. Siden du spør meg om både jobb og kjærlighet, så antar jeg at dette gjelder på disse områdene. Det kan rett og slett være en følelse av generell stagnasjon i livet. Du føler deg oversett og forbigått i livet ditt, som at du ser andres liv beveger seg framover - de møter spennende folk, knytter seg til andre mennesker, får nye spennende jobbtilbud og er i utvikling, mens du står bom fast. Dette er så klart veldig smertefullt for deg. Litt sånn: Når blir det min tur? Dette går på selvtilliten løs. 

Vel, på spørsmål om framtida faller det ut en stor bunke med kort fra stokken min som alle er veldig håpefulle - de forteller om nye begynnelser, overflod av gode følelser og retning og kjærlighet mellom mennesker. Det er ingen tvil om at du har gode ting i vente. Jeg er litt redd for å si noe spesifikt om framtida, for jeg anser framtida som åpen - det er mange mennesker som skal ta sine valg og mange prosesser i gang hele tiden som former framtida. Det jeg tror kortene betyr for deg, er at du rett og slett trenger å få høre nå at dette ligger åpent for deg, for det er som at håpet har forsvunnet helt og at du føler deg helt låst.

Jeg spurte kortene spesifikt om hva du kan gjøre for å bevege deg i retning av all denne godheten som ligger tilgjengelig for deg - for det er her du kan ta tak og slutte å vente på noe utenfra - og kortene forteller meg dette:

Du har valget mellom å være kjærlighetsfull eller å være i krigerposisjon. Jeg tror du har vært mye i konflikt i ditt liv, at du fra tidlig av har fått forma et tankesett om at du må kjempe hardt for ting. Her er det noe å undersøke for deg. Kan du finne et sted i deg selv der du har kontakt med gode følelser, selv om situasjonen ikke er slik du ønsker? Kan du gi slipp på negative tanker om alt du mangler og gi plass til tanker om alt som er godt? Finn noen aktiviteter som gir deg glede og gjør mer av dem. Fyll opp koppen din, rett og slett. Jeg tror det er et første steg mot bedre tider - litt som en kjedereaksjon, vil gode ting strømme inn i livet ditt utenfra om du begynner å gjøre godt for deg selv først. 

Lykke til! 

Hvordan traff jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du ikke glemmer meg jeg er veldig spent. Lurte på om jeg får flere barn og hva det blir?

Anonymkode: 5af68...9fa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 22.19):

Hei.

Om du fortsatt gar tid til å svare :)

Jeg er på boligjakt og lurer på om jeg finner og får kjøpt noe jeg liker i veldig nær fremtid?

Anonymkode: d7190...99a

Utrolig! Jeg bruker blant annet en bok for å rådføre meg når jeg leser kortene, og om det første kortet som kommer opp, står det en setning i min favorittbok: "The king of cups is also associated with the astrological sign of Cancer, the sign of house and home. If you wish to reclaim stability amid stormy waters, get your own house in order (literally and figuratively)". Jeg blir like forundra hver gang kortene er så spot on :) 

Uansett, tolkningen av alle kortene jeg fikk opp på deg, er at ja, du vil finne noe du liker! Tidsperspektiv er ikke så lett for meg å lese ut, men det kommer ingen kort opp som forteller meg at det vil drøye. Rådet her er å gå på følelsen når du skal velge. Du vil kjenne det i magen og som en brusende følelse ut i kroppen når du ser ditt neste hjem. Stol på den følelsen, det er da valget blir riktig. Kanskje har det allerede skjedd til og med? Har du kanskje allerede fått denne følelsen? Følg gleden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei TS 🌹 

Jeg tror på klarsyn og tarot.  Har selv gaven ,men har stengt av endel pga tap og sorg i egen familie. Jeg har stort ansvar / bekymring for fremtiden til mitt handikappede barn og veien videre ifht hen og hens mindre bror. Er skilt og barnefar bidrar veldig lite. 

Ser du noe ? Jeg vet veivalget er mitt . Bør hen i bolig når hen er myndig eller bo hjemme? Jeg er sliten men vil ikke slippe . 

Tillegg : beskytt energiene dine og hvil ❤

Anonymkode: 2cba9...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 22.49):

Hva blir det av min intellektuelle flørt med sjefen, noe mer enn bare flørt?

Anonymkode: e1eb8...798

Oi! Her kjente jeg fysisk på en slags morsom kribling. Mulig fantasien løp litt løpsk med meg her, men jeg får bare fortelle deg hva jeg fikk opp... 

Først: Jeg tror du har opplevd tap tidligere og at dette gjorde deg til en litt sånn koppen er halvtom i stedet for halvfull-type. Og så oppstod den her flørten med sjefen. Men den er ikke så artikulert, du vet ikke om det egentlig er flørt eller om det bare er en illusjon. Det har likevel tent en slags gnist i deg igjen. Du ser at det finnes muligheter igjen, at kanskje koppen kan være halvfull likevel. Uansett hvordan utfallet her blir i virkelighetens verden, så tenker jeg at det er lov å kjenne på at det er litt deilig å flørte slik. 

I kortenes verden - som jo både er lek og alvor - så kan du forvente at ting går raskt nå framover. Om denne flørtens utfall fikk jeg opp hele tre kort fra den lille arkana - som er den delen av tarotstokken som sier noe om store livshendelser. Det første er tårnet, kortet for plutselige omveltninger, forandringer og et tap av illusjoner. Dette forteller meg at du snart om ikke annet vil få klarhet. Det kan være en ytre hendelse som tvinger fram en avklaring. Utfallet vil være positivt for deg. Om det er et kjærlighetsforhold som kommer ut av dette, vet jeg ikke. Kanskje er det rett og slett en klarhet i deg som kommer fram, om hva du vil og hva du ikke vil, og at du blir klar for å slippe inn noe nytt igjen. 

Hvordan traff jeg? :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oi! Her kjente jeg fysisk på en slags morsom kribling. Mulig fantasien løp litt løpsk med meg her, men jeg får bare fortelle deg hva jeg fikk opp... 

Først: Jeg tror du har opplevd tap tidligere og at dette gjorde deg til en litt sånn koppen er halvtom i stedet for halvfull-type. Og så oppstod den her flørten med sjefen. Men den er ikke så artikulert, du vet ikke om det egentlig er flørt eller om det bare er en illusjon. Det har likevel tent en slags gnist i deg igjen. Du ser at det finnes muligheter igjen, at kanskje koppen kan være halvfull likevel. Uansett hvordan utfallet her blir i virkelighetens verden, så tenker jeg at det er lov å kjenne på at det er litt deilig å flørte slik. 

I kortenes verden - som jo både er lek og alvor - så kan du forvente at ting går raskt nå framover. Om denne flørtens utfall fikk jeg opp hele tre kort fra den lille arkana - som er den delen av tarotstokken som sier noe om store livshendelser. Det første er tårnet, kortet for plutselige omveltninger, forandringer og et tap av illusjoner. Dette forteller meg at du snart om ikke annet vil få klarhet. Det kan være en ytre hendelse som tvinger fram en avklaring. Utfallet vil være positivt for deg. Om det er et kjærlighetsforhold som kommer ut av dette, vet jeg ikke. Kanskje er det rett og slett en klarhet i deg som kommer fram, om hva du vil og hva du ikke vil, og at du blir klar for å slippe inn noe nytt igjen. 

Oops, mente den store arkana, ikke den lille... 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 22.49):

Jeg har søkt jobber lenge uten å få noe som helst. Vil jeg klare å få meg jobb snart? 🙏

Anonymkode: 842c6...d25

Jeg får opp at du ikke må la jobbjakta tære på selvfølelsen din. Se på alt du har fått til, sier de. Vær stolt av det du allerede har gjort, for det er mye. Det er noe du har bygd opp tidligere som vil hjelpe deg videre. Kanskje er det noe du ikke har tenkt på at du kan spille på i jakta på en jobb? Et prosjekt du har holdt på med som du kan selge inn som kompetanse i en jobb du søker? 

Rådene er i alle fall at du ikke må fire på kravene dine. Den rette arbeidsplassen vil dukke opp hvis du ikke blir for redd nå og tar hva som helst for å komme ut av situasjonen du er i. Det ser lyst ut for deg. En feiring og et fellesskap - kanskje et nytt jobbfellesskap? - ligger i din horisont. 

Lykke til! :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 22.51):

Jeg lurer på om min sønn og mitt barnebarn  vil gjenoppta kontakten med meg som er farmor? 
Hans samboer har lagt seg ut med hele familien, og nekter han å pleie forholdet til sin familie. 
Greier du å se hva som ligger bak ? 
På forhånd takk ! ❤️

Anonymkode: de1aa...95f

Jeg kjenner din fortvilelse, kjære deg.

Det ble veldig vanskelig for meg å lese denne situasjonen. Jeg har så veldig lyst til å hjelpe deg, men det er et par ting som gjør at jeg ikke klarer å lese situasjonen helt åpent slik jeg må. Det ene er at jeg har en lignende situasjon i livet mitt, bare at der er det jeg som har brutt kontakt. Alle mine følelser i den situasjonen legger seg litt over hva kortene og intuisjonen kan fortelle meg om din situasjon. En annen sak som gjør kortene forvirrende å lese, tror jeg er at det her ligger noe bak som ikke er tilgjengelig for meg, fordi det er hos din sønn og hans samboer det ligger, og de har jeg på en måte ikke lov til å lese uten at det er de som spør meg. 

Jeg prøver meg likevel med noen ord om hva jeg får opp, fordi jeg ser håp i kortene, og det føles viktig for meg å formidle dette til deg. 

Det første kortet forteller om dine følelser omkring situasjonen. Du føler deg låst, som at ingenting du gjør har noe nytte for seg. Valgene er på en måte tatt fra deg. Det andre kortet forteller meg at det er noe i fortiden som skaper denne situasjonen. Så langt sier kortene egentlig bare det som er åpenbart. Jeg har spurt kortene om det er noe du har gjort, men jeg får opp deg som en ganske rettferdig person. Sterk, økonomisk stabil. Du har suksess i livet på en måte. Det eneste jeg kan be deg tenke over, er om du kan ha vært dømmende overfor deres livsvalg noen gang? Kan du ha forsøkt å styre dem litt hardt inn på hva du syns er riktig? Hvis det er noe du har gjort, så kan det være her det ligger, og at dine forsøk på innflytelse i livene deres har landa veldig feil hos dem. Men her er jeg på gyngende grunn. Bare tenk over om det kan være noe sånt. 

Videre, spør deg selv om det er noen mulighet for deg å vise at du er der for dem, selv om de har kutta deg ut? Kanskje det er noe på det praktiske plan du kan gjøre for dem. Kan du gjøre dem noen tjenester? Tilby deg å hjelpe med noe?  Dette kan være en inngang til å få hull på byllen. Håpet jeg ser, er at sårede følelser slippes og at det kan bli en ny begynnelse med kjærlighet og samhold. Jeg håper dette stemmer, for sånn det er nå er det fryktelig vondt for deg (og helt sikkert dem også). 

Ønsker deg masse lykke til med denne situasjonen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Utrolig! Jeg bruker blant annet en bok for å rådføre meg når jeg leser kortene, og om det første kortet som kommer opp, står det en setning i min favorittbok: "The king of cups is also associated with the astrological sign of Cancer, the sign of house and home. If you wish to reclaim stability amid stormy waters, get your own house in order (literally and figuratively)". Jeg blir like forundra hver gang kortene er så spot on :) 

Uansett, tolkningen av alle kortene jeg fikk opp på deg, er at ja, du vil finne noe du liker! Tidsperspektiv er ikke så lett for meg å lese ut, men det kommer ingen kort opp som forteller meg at det vil drøye. Rådet her er å gå på følelsen når du skal velge. Du vil kjenne det i magen og som en brusende følelse ut i kroppen når du ser ditt neste hjem. Stol på den følelsen, det er da valget blir riktig. Kanskje har det allerede skjedd til og med? Har du kanskje allerede fått denne følelsen? Følg gleden! 

Så artig at nettopp det kortet kom opp :) Tusen takk for svar. Jeg skal gi tilbakemelding etter hvert om hvordan det går. Hehe jeg kjente faktisk en brusende følelse bare av å lese tilbakemeldingen, jeg trengte den optimistiske følelsen, tusen tusen takk for at du tok deg tid til å svare ❤️

Anonymkode: d7190...99a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for at du tok deg tid!

jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan du traff, for å være ærlig.

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i "tap", men "tap" kan vel være så mangt. Mulig det "tapet" du ser har sammenheng med at jeg gikk ut av et psykisk voldelig forhold for 12-14 år siden, og ikke har orket å tenke på nye forhold igjen i etterkant. 

Min og min sjefs "flørt" er muligens mest en anerkjennelse av at vi har det veldig fint "sammen" (=samtaler); tenker likt, har de samme verdiene og mange litt sære interesser felles - rett og slett trives i hverandres selskap. Om noen av oss egentlig ønsker noe mer; det vet jeg ikke, verken for min eller for hans del. Mulig jeg får klarhet i dette snart, som du sier enten ved at jeg "finner ut noe" selv, eller at han sier noe.

Om du traff helt? Som sagt; ikke sikker, du traff i alle fall en god del - men du bommet ikke (og det kunne du jo ha gjort), ingenting av det du skriver fremstår for meg som feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk for at du tok deg tid!

jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan du traff, for å være ærlig.

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i "tap", men "tap" kan vel være så mangt. Mulig det "tapet" du ser har sammenheng med at jeg gikk ut av et psykisk voldelig forhold for 12-14 år siden, og ikke har orket å tenke på nye forhold igjen i etterkant. 

Min og min sjefs "flørt" er muligens mest en anerkjennelse av at vi har det veldig fint "sammen" (=samtaler); tenker likt, har de samme verdiene og mange litt sære interesser felles - rett og slett trives i hverandres selskap. Om noen av oss egentlig ønsker noe mer; det vet jeg ikke, verken for min eller for hans del. Mulig jeg får klarhet i dette snart, som du sier enten ved at jeg "finner ut noe" selv, eller at han sier noe.

Om du traff helt? Som sagt; ikke sikker, du traff i alle fall en god del - men du bommet ikke (og det kunne du jo ha gjort), ingenting av det du skriver fremstår for meg som feil.

Takk for tilbakemelding! Ikke direkte bom, men ikke veldig tydelig treff heller 😊 holder likevel en liten knapp på at den flørten kan åpne opp noe for deg. Kanskje det nettopp har å gjøre med å åpne deg for muligheten for å gå inn i et forhold igjen etter dine vonde opplevelser, selv om det kanskje ikke er nettopp med denne sjefen.

Trist at du måtte oppleve  et voldelig forhold, forresten! 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...