Gjest CatPerson123 Skrevet 16. januar 2023 #141 Skrevet 16. januar 2023 Sofie Maria skrev (12 minutter siden): Selvsagt, men nå utelukker du artikler og intervjuer fra begge parter som bekrefter vennskap. Og nei da mener jeg ikke media uttalelser, men uttalelser fra M og dronningen selv !! Kombinert med bildene = ingen tvil fra min side. Kunne du sendt linker til dronningen som sier dette? Jeg er nysgjerrig
Sofie Maria Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #142 Skrevet 16. januar 2023 (endret) CatPerson123 skrev (14 minutter siden): Kunne du sendt linker til dronningen som sier dette? Jeg er nysgjerrig https://www.instyle.com/queen-elizabeth-prince-harry-over-in-love-with-meghan-markle-6832926 her har du en hvor dronningen forklarer at hun var veldig lykkelig for ekteskapet + hun ønsket så gjerne M skulle føle seg velkommen inn i familien. « she was "truly delighted" they got married, according to a royal biographer… She liked Meghan and told lots of people so. And she did everything she could to make her future granddaughter-in-law feel welcome." « sitat slutt. Kan å henvise til pressemeldingen hvor hun forteller M/H alltid vil være endel av familien + følgende : https://www.royal.uk/statement-her-majesty-queen-0 « and beyond, and am particularly proud of how Meghan has so quickly become one of the family. « sitat slutt. Endret 16. januar 2023 av Sofie Maria
Gjest CatPerson123 Skrevet 16. januar 2023 #143 Skrevet 16. januar 2023 Sofie Maria skrev (12 minutter siden): https://www.instyle.com/queen-elizabeth-prince-harry-over-in-love-with-meghan-markle-6832926 her har du en hvor dronningen forklarer at hun var veldig lykkelig for ekteskapet + hun ønsket så gjerne M skulle føle seg velkommen inn i familien. « she was "truly delighted" they got married, according to a royal biographer… She liked Meghan and told lots of people so. And she did everything she could to make her future granddaughter-in-law feel welcome." « sitat slutt. Kan å henvise til pressemeldingen hvor hun forteller M/H alltid vil være endel av familien + følgende : https://www.royal.uk/statement-her-majesty-queen-0 « and beyond, and am particularly proud of how Meghan has so quickly become one of the family. « sitat slutt. Det var fint å lese. Tusen takk! Hyggelig at de likte hverandre, det trodde jeg ikke. Var dette før eller etter alt dramaet, da?
Sofie Maria Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #144 Skrevet 16. januar 2023 CatPerson123 skrev (Akkurat nå): Det var fint å lese. Tusen takk! Hyggelig at de likte hverandre, det trodde jeg ikke. Var dette før eller etter alt dramaet, da? 👍🏻🙂 begge deler. Pressemeldingen kom jo i kjølevannet av at de valgte å trekke seg ut..
Gjest CatPerson123 Skrevet 16. januar 2023 #145 Skrevet 16. januar 2023 Sofie Maria skrev (2 minutter siden): 👍🏻🙂 begge deler. Pressemeldingen kom jo i kjølevannet av at de valgte å trekke seg ut.. Okay! Takk.
Sofie Maria Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #146 Skrevet 16. januar 2023 CatPerson123 skrev (1 minutt siden): Okay! Takk. null problem 👍🏻👍🏻 jeg liker å « sjekke opp ting « så fakta sjekk er null stress.
Drizzt Skrevet 16. januar 2023 #147 Skrevet 16. januar 2023 CatPerson123 skrev (53 minutter siden): Det var fint å lese. Tusen takk! Hyggelig at de likte hverandre, det trodde jeg ikke. Var dette før eller etter alt dramaet, da? I dokumentaren på Netflix forteller Meghan om en episode da dronningen lå teppe over bena hennes i bilen fordi det var kaldt. Det er også video som viser dette øyeblikket. Skikkelig bestemor-opplevelse for Meghan. 2
Hank Amarillo Skrevet 16. januar 2023 #148 Skrevet 16. januar 2023 Drizzt skrev (1 time siden): I dokumentaren på Netflix forteller Meghan om en episode da dronningen lå teppe over bena hennes i bilen fordi det var kaldt. Det er også video som viser dette øyeblikket. Skikkelig bestemor-opplevelse for Meghan. ❤️Bæstevenna4life❤️ 11 1
Kinder Skrevet 16. januar 2023 #149 Skrevet 16. januar 2023 Sydney skrev (5 timer siden): Minihytte? Er det Nottingham Cottage du omtaler som en minihytte? Vet ikke hva slags standard du er vant til, men for de fleste av oss er ikke 123 kvadratmeter spesielt lite. Ganske normal størrelse på en enebolig, vil jeg påstå. Du er klar over at William og Catherine bodde der, også etter at George var født? Fra 2011-2013, altså etter bryllupet. Det tok under ett år fra Meghan og Harry giftet seg til de flyttet ut av Nottingham Cottage og inn i Frogmore Cottage (mens boligen ble pusset opp). Vet ikke om jeg synes så voldsomt synd på de. Forvist og utestengt? Dronningen hadde åtte barnebarn, kun to av disse (William og Harry) ble invitert til Balmoral. Mener du virkelig at Meghan skulle ha gått foran hennes eget kjøtt og blod? Det er helt vanlig at kun de aller nærmeste er til stede på et dødsleie. Jeg var ikke til stede da besteforeldrene til min ektefelle døde heller, det var for øvrig heller ingen av de andre "svigerbarnebarna". Har du lest dette leserinnlegget i The Times fra sønnen til en av de som tidligere bodde i Nottingham Cottage? Mannen det er snakk om var forresten syv cm høyere enn Harry. Prins William er også høyere enn Harry, så da er det merkelig at han holdt ut i 2 år, om der virkelig var så ille som Harry skulle ha det til. Forøvrig bor prinsesse Eugenie der nå, sammen med mann og barn. https://www.homesandgardens.com/news/nottingham-cottage Å kalle Nottingham cottage for lite og en flau plass å bo, sier litt om hvor bortskjemt Harry og Meghan er. 16 2 2
Drizzt Skrevet 17. januar 2023 #150 Skrevet 17. januar 2023 Hank Amarillo skrev (9 timer siden): ❤️Bæstevenna4life❤️ Jeg mener at denne episoden viser at dronningen, tross alt, oppførte seg fint og inkluderende overfor barnebarnets utvalgte. Det var en episode til hvor Meghan satt ved siden av dronningen på et arrangement og de to skravlet og dronningen lo av noe Meghan sa. Det er ikke rart at både Harry og Meghan har kun snakket positivt om dronningen og hvordan hun behandlet dem. 1
Melkebarten Skrevet 17. januar 2023 #151 Skrevet 17. januar 2023 On 1/16/2023 at 3:49 AM, Sofie Maria said: by the way - gold digger behøver en forklaring. M hadde en god karriere i USA før hun dro til england så på hvilken måte var hun en gold digger ? Det at hun ikke hadde googlet hvem Harry var, eller ikke viste hvem han var? Kom igjen, det er noe ALLE gjør, jeg sjekker opp hvem jeg dater. Ja, hun hadde en rolle i Suits, det stemmer det, men ellers så har hun lite og vise til, bortsett fra at hun har greid og fyre opp hele slekta si og vel så det, en og annen er greit nok, det skal jeg tro på, men når en person sier at det er ALLE andre sin grunn så er det gjerne ikke slik, da pleier problemet og ligge hos en selv gjerne. Ang *vennskapet* hennes med dronningen, jeg tror de ikke var venner, jeg tror de ikke engang likte hverandre, men slikt tar man seg imellom, ikke mellom seg og 4 millioner andre mennesker. Meghan er: Kynisk. Kald. Kalkulerende William og Kate er av det riktige kaliberet til og representere kongehuset og Storbritannia forøvrig, hvis hun trodde at hun bare fikk en tittel med på lasset uten og tro at hun måtte jobbe så tar hun feil, for det er det som er jobben til de kongelige, representere kongehuset og hvor man er ifra utad. 9 1 5
Sofie Maria Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #152 Skrevet 17. januar 2023 (endret) Drizzt skrev (12 timer siden): Jeg mener at denne episoden viser at dronningen, tross alt, oppførte seg fint og inkluderende overfor barnebarnets utvalgte. Det var en episode til hvor Meghan satt ved siden av dronningen på et arrangement og de to skravlet og dronningen lo av noe Meghan sa. Det er ikke rart at både Harry og Meghan har kun snakket positivt om dronningen og hvordan hun behandlet dem. Absolutt. Virker ikke som problemet lå hos dronningen, men hele « systemet « rundt slottet med ulike de PR avdelingene, presserådgiverne og dems relasjon til media? Også utelukker jg ikke at W/Kate var en god dose sjalu imot Harry/M ! Virker veldig rart å lage stor oppstandelse kun pga en liten brudepike kjole eks. M begynte gråte av den situasjonen - noe mer må ligge bak. Endret 17. januar 2023 av Sofie Maria 1
Sofie Maria Skrevet 17. januar 2023 Forfatter #153 Skrevet 17. januar 2023 Melkebarten skrev (2 timer siden): Det at hun ikke hadde googlet hvem Harry var, eller ikke viste hvem han var? Kom igjen, det er noe ALLE gjør, jeg sjekker opp hvem jeg dater. Ja, hun hadde en rolle i Suits, det stemmer det, men ellers så har hun lite og vise til, bortsett fra at hun har greid og fyre opp hele slekta si og vel så det, en og annen er greit nok, det skal jeg tro på, men når en person sier at det er ALLE andre sin grunn så er det gjerne ikke slik, da pleier problemet og ligge hos en selv gjerne. Ang *vennskapet* hennes med dronningen, jeg tror de ikke var venner, jeg tror de ikke engang likte hverandre, men slikt tar man seg imellom, ikke mellom seg og 4 millioner andre mennesker. Meghan er: Kynisk. Kald. Kalkulerende William og Kate er av det riktige kaliberet til og representere kongehuset og Storbritannia forøvrig, hvis hun trodde at hun bare fikk en tittel med på lasset uten og tro at hun måtte jobbe så tar hun feil, for det er det som er jobben til de kongelige, representere kongehuset og hvor man er ifra utad. Svarer ikke noe på denne utenom at du kan se link og sitat på mitt tidligere innlegg som bekrefter vennskap.
Londonjenta Skrevet 17. januar 2023 #154 Skrevet 17. januar 2023 Disse uttalelsene Sofie Maria henviser til, ligger jo noen år tilbake i tid. De er altså avgitt før Oprah -intervjuet og før avtaler om podkaster, Netflix og selvbiografien til Harry ble inngått. Dronningen så vel da neppe for seg at Meghan og Harry ville gå ut med en offentlig skittentøyvask på den måten de har gjort, for å tjene penger. Hun oppførte seg alltid med stor verdighet og forventet det samme av sin familie. Hun var sikkert glad i Harry, men han og Meghan gjorde hennes og prins Philips siste år vanskelige. Dette er noe britene ikke kan tilgi. Til tross for dette inviterte hun Meghan og Harry til Balmoral på sommerferie. Dette takket de nei til, selv om de må ha visst at dette kunne bli hennes siste sommer. Er dødsleie er for den nærmeste familie og jeg skjønner godt at de ikke ønsket Meghan der. Hun hadde kun kjent dronningen noen få år og forsto svært lite av hva det innebærer å være kongelig. De kunne ikke risikere at noe så privat ville Meghan kunne utlevere om i nye intervjuer, podkaster eller bøker. 20
Drizzt Skrevet 18. januar 2023 #155 Skrevet 18. januar 2023 Londonjenta skrev (12 timer siden): Disse uttalelsene Sofie Maria henviser til, ligger jo noen år tilbake i tid. De er altså avgitt før Oprah -intervjuet og før avtaler om podkaster, Netflix og selvbiografien til Harry ble inngått. Dronningen så vel da neppe for seg at Meghan og Harry ville gå ut med en offentlig skittentøyvask på den måten de har gjort, for å tjene penger. Hun oppførte seg alltid med stor verdighet og forventet det samme av sin familie. Hun var sikkert glad i Harry, men han og Meghan gjorde hennes og prins Philips siste år vanskelige. Dette er noe britene ikke kan tilgi. Til tross for dette inviterte hun Meghan og Harry til Balmoral på sommerferie. Dette takket de nei til, selv om de må ha visst at dette kunne bli hennes siste sommer. Er dødsleie er for den nærmeste familie og jeg skjønner godt at de ikke ønsket Meghan der. Hun hadde kun kjent dronningen noen få år og forsto svært lite av hva det innebærer å være kongelig. De kunne ikke risikere at noe så privat ville Meghan kunne utlevere om i nye intervjuer, podkaster eller bøker. Du har et par forklaringsproblemer her. De gjør ikke det for å tjene penger, men for å slå tilbake mot løgnene som sies og skrives om dem. De står fritt å uttale seg nå som de ikke har The Firms munnkurv. Du aner ikke hvor mange briter støtter Harry og Meghan. De ser en reprise av det Diana ble utsatt for. Eller mener du at Diana også ga intervju i Panorama og skrev en bok for å tjene penger? Nei, det var for å avsløre hva som skjedde bak kulissene. Det som skjer med Harry og Meghan er en reprise av Diana-skandalene. At de også kan tjene penger på å avsløre ting er overhodet ikke problematisk. Men det er neppe deres hovedmotiv. Fortell mer om denne sommerferieinvitasjonen som de har takket nei til? Det var ikke bare de og dronningen. Det var hele familien som skulle vært der. Charles, Camilla, William, Kate. Når du er i såpass intens konflikt med dine far, stemor, bror og svigerinne, så er det siste du vil å tilbringe enda mer tid med dem. Avslaget har ingenting med dronningen å gjøre, men med måten resten av familien behandler dem på. Hadde det vært en invitasjon kun til Harry og Meghan, ville den neppe vært avslått. Det er Charles som ikke ønsket Meghan der. Han forbød det. Fordi for ham er Meghan ikke en del av nærfamilien, men en fremmed. Han ga den klønete unnskyldningen at Kate ikke var der heller, men hun var hjemme med 3 små barn som skulle ha en så normal hverdag som mulig midt i det hele. Meghan kunne fint delta hadde det ikke vært for svigerfaren hennes som ikke tillot det. Tross alt hadde dronningen ingen konflikt med henne. Det var Charles som satt foten ned. Slik bygger man ikke et forhold til sin sønn og svigerdatter. Så jeg tror ikke ett sekund på påstandene at han gjør det han kan for å reparere forholdet. Det gjør han ikke. Det er hans PR-stab som drypper løgn til media. 1 1
Vandelay Skrevet 18. januar 2023 #156 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Drizzt skrev (24 minutter siden): Meghan kunne fint delta hadde det ikke vært for svigerfaren hennes som ikke tillot det. Hvorfor i all verden skulle MM delta når ingen av de andre ektefellene var der? Kun barna og noen av barnebarna (William, Harry) var der. Dette var en svært intim affære kun for de aller nærmeste. Helt absurd å mene at MM skulle være til stede på dronningens dødsleie. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvor den tanken kommer fra engang. Endret 18. januar 2023 av Sultan 16 1 2
Hank Amarillo Skrevet 18. januar 2023 #157 Skrevet 18. januar 2023 Drizzt skrev (28 minutter siden): Det er Charles som ikke ønsket Meghan der. Han forbød det. Fordi for ham er Meghan ikke en del av nærfamilien, men en fremmed. Han ga den klønete unnskyldningen at Kate ikke var der heller, men hun var hjemme med 3 små barn som skulle ha en så normal hverdag som mulig midt i det hele. Meghan kunne fint delta hadde det ikke vært for svigerfaren hennes som ikke tillot det. Var Camilla også hjemme og passet barna sine? 7 1 1
Hank Amarillo Skrevet 18. januar 2023 #158 Skrevet 18. januar 2023 Drizzt skrev (På 17.1.2023 den 7.36): Jeg mener at denne episoden viser at dronningen, tross alt, oppførte seg fint og inkluderende overfor barnebarnets utvalgte. Det var en episode til hvor Meghan satt ved siden av dronningen på et arrangement og de to skravlet og dronningen lo av noe Meghan sa. Det er ikke rart at både Harry og Meghan har kun snakket positivt om dronningen og hvordan hun behandlet dem. Påstanden som ble diskutert var altså om hvorvidt dronningen og Meghan hadde et vennskap som var unikt nok til at det ble naturlig og selvfølgelig at hun som eneste som ikke var direkte etterkommer av dronningen skulle være med på dødsleiet. La oss ikke snakke oss bort fra det som egentlig er spørsmålene. 7 2 2
Drizzt Skrevet 18. januar 2023 #159 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Hank Amarillo skrev (26 minutter siden): Var Camilla også hjemme og passet barna sine? Nei, hun var i Balmoral med Charles på dronningens dødsleie. Sultan skrev (47 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle MM delta når ingen av de andre ektefellene var der? Kun barna og noen av barnebarna (William, Harry) var der. Dette var en svært intim affære kun for de aller nærmeste. Helt absurd å mene at MM skulle være til stede på dronningens dødsleie. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvor den tanken kommer fra engang. Camilla var der. Kate passet på barna. Meghan ble nektet med forklaringen at heller ikke Kate var der. Meghan hadde ingen barn å passe på. Jeg ville ikke kalt Camilla for en av ''de aller nærmeste'', men hun var med. Det absurde er at Camilla var med når Meghan ble nektet tilgang. P.S. Nå var både William og Harry forsinket, så Meghan ville også komme for sent, men signalet Charles sendte var ikke til å misforstå. Endret 18. januar 2023 av Drizzt 1
Vandelay Skrevet 18. januar 2023 #160 Skrevet 18. januar 2023 (endret) Drizzt skrev (4 minutter siden): Nei, hun var i Balmoral med Charles på dronningens dødsleie. Camilla var der. Kate passet på barna. Meghan ble nektet med forklaringen at heller ikke Kate var der. Meghan hadde ingen barn å passe på. Jeg ville ikke kalt Camilla for en av ''de aller nærmeste'', men hun var med. Det absurde er at Camilla var med når Meghan ble nektet tilgang. P.S. Nå var både William og Harry forsinket, så Meghan ville også komme for sent, men signalet Charles sendte var ikke til å misforstå. Det er helt vanvittig at du mener at MM burde vært til stede ved dronningens dødsleie. MM er gift med dronningens barnebarn. Ingen av ektefellene til barna hennes var der utenom Camilla, naturlig nok er hun der da hun er gift med kommende monark. Kate var ikke en gang der og hun er kronprinsesse. Jeg forstår virkelig ikke hvor den tanken kommer fra overhodet. MM er som en fremmed i alt dette. Er ingen grunn til at hun skulle vært til stede i denne intime affæren hvor kun nærmeste familie var. Endret 18. januar 2023 av Sultan 24 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå