Gå til innhold

Bor på hotellrom med kjæresten og må bæsje. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe et pokemon-toalett og kjøpe det med pokemon coins. Da har du et toalett tilgjengelig 24/7 på Pokemon Go. 
 

Og så kan du kjøpe Pokemon Smelly Stinky Stank nøytraliserer, en spray som fjerner vond lukt. Krever et par hundre pokemon coins. 
 

Når jeg ikke har noe toalett tilgjengelig bruker jeg dette toalettet. 😃

Anonymkode: c8c8b...c54

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (1 time siden):

:ler: hjelpe til og pumpe ja 🙂🙂 må ringe ned å be om hjelp så kommer de mannsterke med konkestokken 🙂

Hahaha 🤣 

Anonymkode: fd382...c33

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan kjøpe et pokemon-toalett og kjøpe det med pokemon coins. Da har du et toalett tilgjengelig 24/7 på Pokemon Go. 
 

Og så kan du kjøpe Pokemon Smelly Stinky Stank nøytraliserer, en spray som fjerner vond lukt. Krever et par hundre pokemon coins. 
 

Når jeg ikke har noe toalett tilgjengelig bruker jeg dette toalettet. 😃

Anonymkode: c8c8b...c54

Hææ 🤣

Anonymkode: fd382...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (35 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke denne greien med at det er flaut med bæsjelyder...... 😳 Det er da helt naturlig å bæsje et par ganger for dagen og det er naturlig at det da kommer både lyd og lukt 😂

Ikke er det bra å gå rundt å holde seg heller 🤔

Gå nå på do og bæsj, enten man er hjemme eller ikke 😂

Det er ikke flaut. Men jeg får det ikke til. Må ha fred. Ungene får heller ikke være i gangen når jeg er på do. Spiller ingen rolle hvem det er. Må ha fred😁

Anonymkode: 5b426...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Drit i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på en annen do på hotellet! Det er slik vi gjør det 😎 

 

Ang promping etc. Har vært samboer med min mann i 12 år. Ingen har foreløpig sluppet en såkalt «braker» foran hverandre enda 🤓

Anonymkode: 961ac...fb6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk felles doene ute i gangene. Si du skal hente noe i resepsjonen og gå på do. Ingen problem det. Beste trikset det.

Anonymkode: 5d7a0...99d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Huff.. må du spørre KG hva du skal gjøre om du må bæsje? Bli singel resten av ditt liv.

Anonymkode: b6024...b81

Noen her er så mensensyke så de får lov å legge de brukte binda under senga. Store forskjeller kan man si.

Anonymkode: 05ed2...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til gubben er på dass, så stikker du ræva kjapt ut vinduet og krysser fingrene for at du ikke treffer noen i huet. 

Anonymkode: 926bc...6d7

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Herregud så mye rart damer henger seg opp i.. kan ikke bæsje på dassen på hotell rommet men sikkert greit at daten græver en finger inn i røvhølet under sex. Vet ikke hva som er verst eller best. Hva gjør du når du blir sambo? Eget utedo??

hilsen kvinne

Anonymkode: 3dd98...c3f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Du blir voksen og bæsjer på do som alle andre. 

Anonymkode: b8f34...768

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å gjør fra deg på toalettet ute i hotellkorridoren. 
Spar mannen din fra dette. 
 

For meg hadde det vært skikkelig turn-off hvis en kvinne bæsjet eller prompet i mitt oppsyn. 
Det er jo noe som heter respekt for mannen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke flaut. Men jeg får det ikke til. Må ha fred. Ungene får heller ikke være i gangen når jeg er på do. Spiller ingen rolle hvem det er. Må ha fred😁

Anonymkode: 5b426...154

Spesielt 😳

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt tragisk at det skal være sånn, men forstår problemstillingen godt. Ikke rart at unge jenter synes det er pinlig, til og med damer i 40–årene har problemer med å gjøre sitt fornødne i nærheten av kjæresten🤣🙈

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/zmaJb/synnoeve-skarboes-hemmelighet-gikk-paa-do-i-boden-i-to-aar

Anonymkode: 0d443...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo helt tragisk at det skal være sånn, men forstår problemstillingen godt. Ikke rart at unge jenter synes det er pinlig, til og med damer i 40–årene har problemer med å gjøre sitt fornødne i nærheten av kjæresten🤣🙈

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/zmaJb/synnoeve-skarboes-hemmelighet-gikk-paa-do-i-boden-i-to-aar

Anonymkode: 0d443...392

Jeg gjør akkurat det samme som Synnøve når typen kommer hjem til me, det er bedre enn hva jeg gjorde før da tok jeg så mye idoform at jeg fikk kronisk forstoppelse.

Klarer heller ikke tisse hvis jeg vet at han ser at jeg går på do

Anonymkode: a4fbc...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gjør akkurat det samme som Synnøve når typen kommer hjem til me, det er bedre enn hva jeg gjorde før da tok jeg så mye idoform at jeg fikk kronisk forstoppelse.

Klarer heller ikke tisse hvis jeg vet at han ser at jeg går på do

Anonymkode: a4fbc...9ea

Det er bra du har sluttet med å få forstoppelse, det  er jo farlig, selv om jeg godt skjønner hvorfor du gjorde det

Anonymkode: ef326...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...