Gå til innhold

Bor på hotellrom med kjæresten og må bæsje. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antar ts er av sorten som slapp unna militæret grunnet diverse... 

Dette er resultatet, en umoden kvinne, så usikker at hun ikke engang tør å bæsje når typen befinner seg i naborommet 

Flaut 

Anonymkode: 987f5...7af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at folk ikke bare kan svare på spørsmålet istedenfor å mobbe. Det høres jo ut som om mesteparten av KG med glede har høylydt sprutdiaré hjemme hos fyren på tredje date "fordi det er naturlig".

Det er lov å synes ting er flaut uten å bli kritisert.

Anonymkode: e8a44...3d6

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Du bæsjer.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg! Jeg får helt forstoppelse hver gang jeg er med kjæresten min også på hotel eller hos han. Utrolig pinlig med lyd og ikke minst lukt. Han er ekstremt var for lukter har han sagt, og virker ikke som det lukter etter han..  Kommer ikke på do før jeg er hjemme igjen.

Anonymkode: c839b...274

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Himmel..

Du river av to biter med dopapir og legger nedi vannet. Det vil dempe litt lyd. Og skrur på vannet i krana. En dag slipper han en braker rett ved siden av deg i senga. Hva med det? Skal du ha separat rom da?

Anonymkode: c100e...00f

Bryr meg ikke om han bæsjer , er vandt til at han gjør slikt + promper når det passer han. Jeg har over 50 000 følgere på IG og er en IG baddie , prøver å unngå slike ting

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Baddies bæsjer ikke 😂🤌🏼

Anonymkode: 4b55f...d8e

Damn right sista💋💅💃

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Antar ts er av sorten som slapp unna militæret grunnet diverse... 

Dette er resultatet, en umoden kvinne, så usikker at hun ikke engang tør å bæsje når typen befinner seg i naborommet 

Flaut 

Anonymkode: 987f5...7af

Jeg er kvinne og skal selvsagt ikke i militæret

 

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på hotell med en fyr, så hadde jeg sprutdiare pga. fyllemage dagen etterpå. Jeg løp inn på do og det luktet noe inni h****** etter meg. Han gikk inn rett etterpå, selv om jeg advarte han. Men det gikk helt fint, han syntes heller synd på meg fordi jeg var så fyllesyk. Brydde seg ikke noe om at jeg bæsja.

Anonymkode: 8f4ee...920

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg blir alltid flau, så pleier å sende kjæresten min ut på butikken eller apotek 😁

Anonymkode: 446f9...613

Dette har jeg gjort også, men kan ikke gjøre det hele tiden. Er redd for at han skal snu fordi han glemte lommeboken eller at han er supersjapp tilbake

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg var på hotell med en fyr, så hadde jeg sprutdiare pga. fyllemage dagen etterpå. Jeg løp inn på do og det luktet noe inni h****** etter meg. Han gikk inn rett etterpå, selv om jeg advarte han. Men det gikk helt fint, han syntes heller synd på meg fordi jeg var så fyllesyk. Brydde seg ikke noe om at jeg bæsja.

Anonymkode: 8f4ee...920

Ja men så har du ikke 50 000 likes på IG og er en baddie. Jeg må holde ryktet mitt og syns uansett det er ubehagelig

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (40 minutter siden):

Jammen er det mange merkelige problemer folk har.

Har man ikke problem, lager man seg et problem.

Anonymkode: 399ca...02d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv vi som ikke er instababes kan havne i ubehagelige situasjoner etter at mange hoteller sluttet med dobørste. Dere her som jobber på hotell, hvorfor? Er dette noe folk faktisk stjeler?  For ikke å snakke om de hotellene som har begynt med glassvegg til toalettet. Igjen - hvorfor?

Anonymkode: 2a64e...df3

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du gjør? 

Du kan vokse opp, og innse at det å bæsje er noe alle gjør, og at det er en helt naturlig ting.

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja men så har du ikke 50 000 likes på IG og er en baddie. Jeg må holde ryktet mitt og syns uansett det er ubehagelig

Anonymkode: de8d6...d5d

Hva er en baddie?

Anonymkode: 2311f...971

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke noe med å gjøre at det er flaut, men at magen oppfører seg helt annerledes om man blir stressa. Jeg kjenner mange som sliter med magen når de er på reise og en venninne som ikke klarte å gå på do i to uker en gang hun var på seiltur med ny kjæreste:laugh:. Hun følte seg passe ræva! Og hadde vel aldri hatt større mage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så gå på do å drit da!!! Trenger ikke å kringkaste det på IG. Alle på IG, kjente som ukjente, driter.

Anonymkode: 49112...248

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Jeg skjønner deg godt, hadde heller aldri gått på do når kjæresten var til stede, jeg går ikke tisser engang.

Jeg hadde gått på do i resepsjonen på hotellet eller ventet til dere ikke var i samme tom lenger. Du klarer vel å holde deg en stund? Eventuelt kan du også ta sånne antidiare piller

Lykke til, jeg forstår hvordan du har det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår deg godt jeg! Jeg får helt forstoppelse hver gang jeg er med kjæresten min også på hotel eller hos han. Utrolig pinlig med lyd og ikke minst lukt. Han er ekstremt var for lukter har han sagt, og virker ikke som det lukter etter han..  Kommer ikke på do før jeg er hjemme igjen.

Anonymkode: c839b...274

Jeg  er samme som deg de gangene jeg har kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke om han bæsjer , er vandt til at han gjør slikt + promper når det passer han. Jeg har over 50 000 følgere på IG og er en IG baddie , prøver å unngå slike ting

Anonymkode: de8d6...d5d

Hva er IG din? Følger deg gjerne

Anonymkode: a4fbc...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg var på hotell med en fyr, så hadde jeg sprutdiare pga. fyllemage dagen etterpå. Jeg løp inn på do og det luktet noe inni h****** etter meg. Han gikk inn rett etterpå, selv om jeg advarte han. Men det gikk helt fint, han syntes heller synd på meg fordi jeg var så fyllesyk. Brydde seg ikke noe om at jeg bæsja.

Anonymkode: 8f4ee...920

Hadde heller dødd en å måte gjøre dette😮

Anonymkode: a4fbc...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...