Gå til innhold

Bor på hotellrom med kjæresten og må bæsje. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får gå.på do i hotellfoajeen da.

Anonymkode: 5ca57...0ce

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg må på do og ønsker ikke at du skal høre noe. Kan du gå ut en stund?"

Eventuelt så er det sikkert fellestoalett på hotellet du kan bruke?😅

Anonymkode: 3433d...b25

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hoteller har toalett i nærheten av resepsjonen. De er der for sånne som ikke tør å bæsje rett ved kjæresten sin. Bare å gå seg en liten tur ned dit.

Anonymkode: 06cb5...faf

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bæsjet og fiser. Det første på do, det andre på do om du føler det er greiest.  Alle er vant med de lydene på do. Husk at hvis du ikke bæsjer så fiser du mer

Endret av Topsi
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle hoteller har toalett i nærheten av resepsjonen. De er der for sånne som ikke tør å bæsje rett ved kjæresten sin. Bare å gå seg en liten tur ned dit.

Anonymkode: 06cb5...faf

Her har du løsningen på det problemet.

Anonymkode: 7b5b8...b53

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du har tenkt til å få barn med denne fyren, da må du vise langt mer enn en fjert om du skal ha han med i fødsel 🥸

Anonymkode: 2e121...619

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel..

Du river av to biter med dopapir og legger nedi vannet. Det vil dempe litt lyd. Og skrur på vannet i krana. En dag slipper han en braker rett ved siden av deg i senga. Hva med det? Skal du ha separat rom da?

Anonymkode: c100e...00f

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er tidlig i forholdet. Når jeg har bodd på hotellrom med menn jeg dater, men ikke kjenner sååå godt, sier jeg bare at jeg må ta en telefon, går ut av rommet og bæsjer på et annet toalett på hotellet 🤣

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper ikke du har tenkt til å få barn med denne fyren, da må du vise langt mer enn en fjert om du skal ha han med i fødsel 🥸

Anonymkode: 2e121...619

Nå skjer sånt vanligvis gradvis da. Noen synes det er flaut å gjøre alt det ekle foran hverandre den første måneden man er sammen. Det betyr ikke at det er et problem fem år senere.

Anonymkode: e8a44...3d6

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får gå.på do i hotellfoajeen da.

Anonymkode: 5ca57...0ce

Helst ikke i foajeen, da kan folk se litt rart på deg 😀 I tilfelle bør du prøve å finne en stor plante å sette deg bakom.

Anonymkode: 06cb5...faf

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gift i mange år og når vi er på tur feks hotellrom,så blir mannen sendt på gangen. Han har aldri sett meg på do og jeg heller ikke han. Angående fødsler(har 3 barn) har mannen min stått pent plassert oppe i hodeenden og ikke kikket rett hjem. 

Anonymkode: d517c...77d

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var på hotell med eksen så "gikk jeg meg en tur" og fant en dass et sted

Anonymkode: 35344...b4b

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir alltid flau, så pleier å sende kjæresten min ut på butikken eller apotek 😁

Anonymkode: 446f9...613

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Jeg har vært på KG lenge, og har lest såpass mye at jeg trodde ingen ting skulle forundre meg, men dette tar kaka! 🍰 :hoho:

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...