Gå til innhold

Bor på hotellrom med kjæresten og må bæsje. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og tette doen ja. Kjempe smart og ikke ekkelt i det heeele tatt 😭😂

Anonymkode: 04bb6...4ce

Har gått bra hittil 🙂🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja men så har du ikke 50 000 likes på IG og er en baddie. Jeg må holde ryktet mitt og syns uansett det er ubehagelig

Anonymkode: de8d6...d5d

Hvilket rykte forsvinner fordi du, som 100 % av alle mennesker som finnes, bæsjer?

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt trist at folk har fått så store problemer med naturlige funksjoner, fordi det kan føre til forstoppelse når man går og holder seg, og forstoppelse kan over tid føre til avføringslekkasje. 

Anonymkode: ee4ac...508

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (5 timer siden):

Legg halve dassrullen i skåla før du setter deg 😃 

Halve toalettrullet i dass og bæsj, og når hun trekker ned så blir dassen tett og han må komme inn å hjelpe å pumpe hehe.. eller ringe ned til resepsjonen å si dassen er tett. Litt toalettpapir først, men ikke halve først i skåla 

Anonymkode: fd382...c33

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør som alle andre, selvsagt! Du sniker deg ut midt på mørtteste natta, går på dritÆrn i lobby, eller evt. banker på naborommet for å låne twÅan til de noen andre! :opplyser: 💐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var på et hotellrom med eksen og der var det bare en tynn glassdør imellom inn til badet. 
Jeg måtte bæsje og stappa så mye dopapir i dassen for å unngå lyd at det ble tett 🫣  Da jeg kom ut og sa at han ikke måtte gå inn der på en stund, fordi det hadde tetta seg, så bare spratt han opp for å fikse det. Skikkelig handyman der altså😳😂

Anonymkode: d47e3...0ab

🫣😂 huttemetu 

Anonymkode: fd382...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Halve toalettrullet i dass og bæsj, og når hun trekker ned så blir dassen tett og han må komme inn å hjelpe å pumpe hehe.. eller ringe ned til resepsjonen å si dassen er tett. Litt toalettpapir først, men ikke halve først i skåla 

Anonymkode: fd382...c33

:ler: hjelpe til og pumpe ja 🙂🙂 må ringe ned å be om hjelp så kommer de mannsterke med konkestokken 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la vannet renne for å overdøve lyder håper jeg ikke blir særlig vanlig. For et sløseri. 

Anonymkode: 926bc...6d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja men så har du ikke 50 000 likes på IG og er en baddie. Jeg må holde ryktet mitt og syns uansett det er ubehagelig

Anonymkode: de8d6...d5d

Hva er en Baddie? Du får typen til og leie ett hotell rom til, problemet løst. Spør han hvorfor, så si at du skal legge ut noe på nettet, og at du ikke ønsker at han er i samme rom?

Liker han deg er det det minste han kan gjøre.

Som en annen her oppe sa så har han allerede vært innom nr 2.

Anonymkode: a3401...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Å la vannet renne for å overdøve lyder håper jeg ikke blir særlig vanlig. For et sløseri. 

Anonymkode: 926bc...6d7

Det er allerede veldig vanlig

Anonymkode: 2a64e...df3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært gift i mange år og når vi er på tur feks hotellrom,så blir mannen sendt på gangen. Han har aldri sett meg på do og jeg heller ikke han. Angående fødsler(har 3 barn) har mannen min stått pent plassert oppe i hodeenden og ikke kikket rett hjem. 

Anonymkode: d517c...77d

Omg...

Anonymkode: 7adde...40d

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært gift i mange år og når vi er på tur feks hotellrom,så blir mannen sendt på gangen. Han har aldri sett meg på do og jeg heller ikke han. Angående fødsler(har 3 barn) har mannen min stått pent plassert oppe i hodeenden og ikke kikket rett hjem. 

Anonymkode: d517c...77d

Så han har aldri fått lov til å oppholde seg i nærheten av et toalett når finstasen din skal ut?

Et helt deriøst spørsmål. Dere har 3 barn, så på et tidspunkt må dere ha hatt omgangssyke. Hva gjorde du og mannen da den sykdommen herjet i huset? Tvang du mannen ut på verandaen med bøtte et helt døgn? Eller klarte du det umenneskelige, holde på sprutbæsjen i frykt for at mannen skal dra fra deg om han finner ut at kvinner også bæsjer?

Endret av Turtellure12
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er allerede veldig vanlig

Anonymkode: 2a64e...df3

Ja, jeg har lest den artikkelen tidligere. Skremmende, og jeg hadde håpet det var noe folk kunne legge av seg når de ble litt mer voksne.

Anonymkode: 926bc...6d7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier: «Nå må jeg bæsje!! Så nå må du ta pø høy musikk eller gå langt vekk!!»

Anonymkode: 5b426...154

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turtellure12 skrev (11 minutter siden):

Så han har aldri fått lov til å oppholde seg i nærheten av et toalett når finstasen din skal ut?

Et helt deriøst spørsmål. Dere har 3 barn, så på et tidspunkt må dere ha hatt omgangssyke. Hva gjorde du og mannen da den sykdommen herjet i huset? Tvang du mannen ut på verandaen med bøtte et helt døgn? Eller klarte du det umenneskelige, holde på sprutbæsjen i frykt for at mannen skal dra fra deg om han finner ut at kvinner også bæsjer?

Nei,han er ikke i nærheten når jeg må på do. Her hjemme har vi bad i forskjellige etasjer,så det går bra. Er vi på tur,så blir han sendt på gangen.

Anonymkode: d517c...77d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bæsjer alltid i lobbydoen når jeg og mannen er på reise. Vi har vært gift i 12 år. Jeg liker å bæsje for meg selv, og det er da ikke noe problem det. Men her på kg har vi visst et dårligere forhold enn hvermansen, bare fordi vi ikke bæsjer sammen… 

Anonymkode: c10e9...7ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke denne greien med at det er flaut med bæsjelyder...... 😳 Det er da helt naturlig å bæsje et par ganger for dagen og det er naturlig at det da kommer både lyd og lukt 😂

Ikke er det bra å gå rundt å holde seg heller 🤔

Gå nå på do og bæsj, enten man er hjemme eller ikke 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei,han er ikke i nærheten når jeg må på do. Her hjemme har vi bad i forskjellige etasjer,så det går bra. Er vi på tur,så blir han sendt på gangen.

Anonymkode: d517c...77d

Skjønner heller ikke hva som er så rart med dette? Å gå på do både nr 2 og tisse er en privatsak for meg som ingen har noe med ikke engang partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. må du spørre KG hva du skal gjøre om du må bæsje? Bli singel resten av ditt liv.

Anonymkode: b6024...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...