Gå til innhold

Bor på hotellrom med kjæresten og må bæsje. Hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

hva skjer på fødsel ?

Anonymkode: cacba...cef

Man fiser og bæsjer seg ut 

Anonymkode: b74c5...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Man fiser og bæsjer seg ut 

Anonymkode: b74c5...c25

Har du født selv? Det der er en greie mange snakker om før de har født. Ikke alle som gjør det og uansett er det helt uvesentlig, for det foregår langt mer viktige og spennede ting. 

Anonymkode: 0be41...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kleint i starten, men det går seg alltid til. Ikke lat som at du ikke bæsjer, han vet det uansett. Bare gå på do, sett på vasken eller evt. musikk fra en liten høytaler og gjør det du må. Han kommer neppe til å bry seg overhode, menn flest gjør ikke det. Jeg fikk omgangssyken i starten av et forhold en gang, med lytt bad. Han hørte absolutt alt som foregikk der, men han syntes bare synd i meg og fortsatt like forelsket etterpå. 

Anonymkode: b53fb...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurverus skrev (På 8.2.2023 den 8.06):

Gå å gjør fra deg på toalettet ute i hotellkorridoren. 
Spar mannen din fra dette. 
 

For meg hadde det vært skikkelig turn-off hvis en kvinne bæsjet eller prompet i mitt oppsyn. 
Det er jo noe som heter respekt for mannen. 
 

Sett fra dameperspektiv: Grusomt ulekkert med prompende og bæsjende menn også. Hold det veldig for dere selv, det er bare ekkelt med offentlig fising og fordøyelsesprat. En sikker sexdreper: fising og bæsjeprat. Vis respekt for meg, jeg er ikke mora di og gir beng I fordøyelsen din.

Anonymkode: 2dfc6...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk skuldrene, vit at det er normalt, både å fise og bæsje. La han også vite det nå, senk garden. Er så mye stengsler og barrierer vi etablerer oss, og det blir ikke mindre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 16.05):

Kjæresten min pendler og leier et hotellrom i tromsø som er knøttlite. Jeg skal besøke han neste uke og være der ca 2 uker. Badet er rett ved siden av sengen. Er snakk om et lite rom med seng tv og bad

Hva skal jeg gjøre om jeg må bæsje? Vil ikke at han skal høre at jeg promper og skvetter ned i toalettskålen eller andre ulyder. Hva skal jeg gjøre? Hvordan få han ut og late som at jeg aldri bæsjer ?  jeg er en IG Baddie og baddies bæsjer ikke

 

Anonymkode: de8d6...d5d

Er du helt tom mellom ørene? Gå ned i resepsjonen og bruk dassen der. Dassen på rommet er til oppkast hvis det haster og vannlating kan gjøres i dusjen.

Hvorfor noen skulle ville besudle sin egen hotellromdass når det er en ren og lett tilgjengelig i resepsjonen er forbi meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig nødvendig å bæsje? Man MÅ jo ikke selv om alle andre gjør det.

Anonymkode: 2c0b0...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...