Gå til innhold

Eurovision 2023 Liverpool

NordicViking

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Anonymburker said:

Ut ifra de jeg har hørt så skiller Norge, Sverige og Tsjekkia seg positivt ut.

Det er Sverige som topper oddsen med veldig gode marginer. Men som du sier: ja disse 3 landene skiller seg positivt ut  😊

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topplue skrev (18 timer siden):

Jeg hører en slowed down versjon av Oops I did it again. I mine ører er dette ren plagiat av kusinen min som synger karaoke 🤣

Ikke mye imponerende vokal på hun der..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonymburker said:

Ikke mye imponerende vokal på hun der..

Helt enig. 

22 hours ago, Topplue said:

Jeg hører en slowed down versjon av Oops I did it again. I mine ører er dette ren plagiat av kusinen min som synger karaoke 🤣

Haha 😅🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (15 timer siden):

Det er Sverige som topper oddsen med veldig gode marginer. Men som du sier: ja disse 3 landene skiller seg positivt ut  😊

Nå har jeg lyttet gjennom alle, og står på at disse 3 er best. Noa Kirel fra Israel kan også være en "honourable mention".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonymburker said:

Nå har jeg lyttet gjennom alle, og står på at disse 3 er best. Noa Kirel fra Israel kan også være en "honourable mention".

Jeg er enig med deg. 

Jeg håper at en av disse vinner: 

Sverige sin er ok. Men jeg er bare blitt litt uvel av alle disse som  kaller henne en gudinne på TikTok. Jeg håper ikke at Sverige vinner. Loreen har vunnet før. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth

Har de nordiske landene (bortsett fra Danmark, sorry) egentlig vært så sterke konkurrenter mot hverandre noen gang som de er i år? Både Sverige, Norge, Finland og Island er bedre i år enn de har vært på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, NordicViking said:

Armenias bidrag er klart. Det er Brunette med sangen 'Future Lover'. 

...

Fin video og fin dame.😊 Den låten er ok!  

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (18 timer siden):

Har de nordiske landene (bortsett fra Danmark, sorry) egentlig vært så sterke konkurrenter mot hverandre noen gang som de er i år? Både Sverige, Norge, Finland og Island er bedre i år enn de har vært på lenge.

Tror alle de nordiske bidragene (utenom Danmark) ender på venstre siden av tabellen. Det er ikke ofte vi ser. Hvis Danmark kvalifiserer seg havner de nok på bunnen et sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidraget fra Georgia er klart. Det er Iru med sangen 'Echo'. Dermed er alle bidragene klare.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
hadet skrev (3 timer siden):

Tror alle de nordiske bidragene (utenom Danmark) ender på venstre siden av tabellen. Det er ikke ofte vi ser. Hvis Danmark kvalifiserer seg havner de nok på bunnen et sted.

Det tror jeg også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2023 at 8:02 PM, Moth-Ear-Earth said:

Det tror jeg også 🙂

Jeg tror ikke det blir noe som helst kamp om seieren. Men Norge, og Finland kommer nok til å ha muligheter på 2 / 3 / 4 / 5 plass. Og det er gode plasseringer. 🥰

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Har hørt litt av alle som er klar for esc, og er noen få jeg liker i år også.
Har en topp 5 liste over de jeg liker (utenom Norge). 

5. Tyskland: Blood & Glitter

4. Slovenia: Joker out

3. Tsjekkia: My sister’s crown

2. Sverige: Tattoo

1. Finland: Cha Cha cha

Så utenom Norge og Alessandra så håper jeg Finland vinner hele esc. Den er dritbra. Blir ikke sur om noen av de andre på top 5 lista mi vinner altså. 

Selv om jeg håper Norge eller Finland vinner så er jeg 99% sikker på at Loreen vinner i år. Hun er tross alt veldig populær. Sangen er bra synes jeg men ikke den beste i år.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loreen kan vinne ja. men den kan ikke sammenlignes med euphoria. den var da mye bedre enn denne kjedelige tattoo. jeg liker den pga det er min type musikk, men den er ikke spesielt bra innafor sjangeren. og en er iallfall ikke den beste sangen i år, den har finland. jeg håper loreen vinner over norge, jeg vil ikke ha ESC til norge igjen :p 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låta er kanskje ikke den sterkeste i år, men han  fra Sveits er jo skjønn da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hadet skrev (På 16.3.2023 den 17.00):

Jeg har brått fått litt oppheng i Danmark, jeg da, så jeg er litt lei meg for at jeg ikke får stemt i deres semi🤓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hørt fort gjennom alle og hele den finske tror jeg i alle fall Finland har utrolig gode sjanser til å vinne seerstemmene, det kommer til å bli en fantastisk stemning i arenaen. Jeg vil at Finland skal slå Sverige 10 av 10 ganger, men håper ikke de blir utstemt av juryen slik Keiino ble i 2019. 
Jeg er ikke så sikker på at Sverige vinner i år som mange andre, det er noen skikkelig gode kandidater i år, så får vi håpe juryen også kan se litt forbi Sverige heltedømmingen sin og ta til seg noen andre veldig gode kandidater. 
Men det er skikkelig gøy at mange utpeker Finland, Sverige og Norge i år, oddsen er jo overlegen i 1 semi for at de tre går videre! Tror det blir en bra finale i år! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (21 minutter siden):

Etter å ha hørt fort gjennom alle og hele den finske tror jeg i alle fall Finland har utrolig gode sjanser til å vinne seerstemmene, det kommer til å bli en fantastisk stemning i arenaen. Jeg vil at Finland skal slå Sverige 10 av 10 ganger, men håper ikke de blir utstemt av juryen slik Keiino ble i 2019. 
Jeg er ikke så sikker på at Sverige vinner i år som mange andre, det er noen skikkelig gode kandidater i år, så får vi håpe juryen også kan se litt forbi Sverige heltedømmingen sin og ta til seg noen andre veldig gode kandidater. 
Men det er skikkelig gøy at mange utpeker Finland, Sverige og Norge i år, oddsen er jo overlegen i 1 semi for at de tre går videre! Tror det blir en bra finale i år! 

Jaaaa, enig med deg!
Jeg gleder meg så til å se Finland in action, altså. Det blir trøkk. Elsker låta!!
Liker den sånn ca 100 ganger bedre enn Sverige i år, men er innstilt på at de tar seieren i år. Håper virkelig bare at det blir litt konkurranse på veien og ikke en sånn kjedelig, overlegen seier. I år er det så mange bra låter at det hadde vært moro om det var et åpent år:))

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere diskutert Storbritannias bidrag her inne?

På nettet er det veldig blandede meninger, spesielt på TikTok har det vært mange negative meninger om den.

Jeg ble litt sjokkert over de negative kommentarene. Jeg tror ikke det er en vinnersang, men en sang som definitivt hører til på venstre side av poengene. Synes den er skikkelig catchy. Problemet med Storbritannia er at selve sceneshowet pleier å være skikkelig gørrkjedelig. Men i fjor var det ganske ok, så kanskje har de lært noe.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...