PaperFlower Skrevet 16. mai 2023 #2221 Del Skrevet 16. mai 2023 8 minutter siden, Løkbolle said: Vet ikke hvordan man linker, men du finner videoen på denne kontoen Hvis du trykker på videoen, så kommer det en haug med ikoner på høyre side. Trykk på pila (et av ikonene) også finner du "kopier link" eller lignende. Det er iallefall sånn på min, android. Bare sånn til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 16. mai 2023 #2222 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) os Maxilla skrev (På 15.5.2023 den 16.45): Jeg er kanskje alene om det, men jeg synes nå ikke "Abbafeiring" høres det minste fristende ut. Enda mer svensk gossing liksom. Jeg kunne i utgangspunktet tenkt meg å reise og se en av finalene til neste år, siden det tross alt skal holdes i nabolandet - men ikke hvis svenskene har tenkt å holde en enda større runkering enn normalt. Jeg er ikke fan av Abba, og det er overhodet ikke det jeg er ute etter når jeg setter på Eurovision. Er også drittlei Måns Zelmerløv, og vi slipper garantert ikke unna han heller. Æsj, altså! Jeg som elsker Eurovision, og som hadde så mange bidrag jeg likte i år. Og nå er jeg bare helt bitter og muggen Du er ikke alene! Jeg kan ikke fordra Abba, og bytter radiokanal hver gang Abba spilles av, orker bare ikke 😅 Endret 16. mai 2023 av K_mb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. mai 2023 #2223 Del Skrevet 16. mai 2023 Etter mye om og men (jeg har ikke Tiktok) så fant jeg tak i linken parodien av Tattoo: 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #2224 Del Skrevet 16. mai 2023 De 50 mest delte globalt på Spotify akkurat nå: Nr. 1: Käärijä - Cha cha cha ... 3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mordiogfardin Skrevet 16. mai 2023 #2225 Del Skrevet 16. mai 2023 Valyria83 skrev (På 1.3.2023 den 9.27): Tror Finland blir televote vinneren. ❤️ Tipper at de blir nummer 2 i Eurovision. Sverige vinner viss de sender Loreen. 🙄 Tipper hun får høy poengsum av både juryen og publikum. Norge havner vel på 3-5 plass. Har du lottotallene også ? 🤣🤣 15 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. mai 2023 #2226 Del Skrevet 17. mai 2023 Mordiogfardin skrev (6 timer siden): Har du lottotallene også ? 🤣🤣 Skulle ønske det 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 17. mai 2023 #2227 Del Skrevet 17. mai 2023 Fant akkurat ut at Sverige vant Eurovision på Abba's 10., 25. Og 50. Jubileum. Takk, jury 🙄 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. mai 2023 #2228 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) 18 hours ago, Ardwinna said: Etter mye om og men (jeg har ikke Tiktok) så fant jeg tak i linken parodien av Tattoo: Haha der har vi linken 😅. Den forbedret låten. 😆. Stakkars Loreen. Jeg så et intervju av henne der hun blir spurt om hun vil ha bort juryen. Hun sier nei og ler godt. Hun forstår at Finland vant publikumet. Men dette er ikke Loreen sin feil. Det er Eurovision som burde endret reglene sine, tenker jeg. Finland er vinneren i både mitt og mange sine hjerter. Mens Loreen har 2 plass og Allesandra 3 plass utifra beregning fra publikums-stemmene . Endret 17. mai 2023 av Eloise12345 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. mai 2023 #2229 Del Skrevet 17. mai 2023 21 hours ago, Ardwinna said: Har du ikke link? Finner ikke norsk parodi, og nå ble jeg kjempenysgjerrig! Linken ligger inne på innlegget over. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 17. mai 2023 #2230 Del Skrevet 17. mai 2023 Klementina123 skrev (5 timer siden): Fant akkurat ut at Sverige vant Eurovision på Abba's 10., 25. Og 50. Jubileum. Takk, jury 🙄 Take Me To Your Heaven goes hard tho… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. mai 2023 #2231 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Jeg ser på TikTok at det er mye videoer av han finske artisten og artisten fra Slovenia. Begge to er flinke og flotte artister. Lurer på om de var kun kamerater eller noe mer?. De er skikkelig søte sammen. 🥰. Jeg synes at Slovenia hadde fortjent en bedre plassering i eurovision. Bojan fra Slovenia synger måneskin sin tidligere vinnerlåt på TikTok-video. Han er faktisk veldig flink! Endret 17. mai 2023 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementina123 Skrevet 17. mai 2023 #2232 Del Skrevet 17. mai 2023 Eloise12345 skrev (2 timer siden): Jeg ser på TikTok at det er mye videoer av han finske artisten og artisten fra Slovenia. Begge to er flinke og flotte artister. Lurer på om de var kun kamerater eller noe mer?. De er skikkelig søte sammen. 🥰. Jeg synes at Slovenia hadde fortjent en bedre plassering i eurovision. Bojan fra Slovenia synger måneskin sin tidligere vinnerlåt på TikTok-video. Han er faktisk veldig flink! Kan du linke til videoene? Har ikke tik-tok. Tenker du på Bojan? De er kompiser. Var noen som sa "finding new friends for life is more important than winning a contest ". Har sett bilder der han prøver å muntre opp Kaarija da han endte på 2.plass, skikkelig søtt!🥰 Kaarija er streit og har vært i 2 langvarige forhold med kvinner. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. mai 2023 #2233 Del Skrevet 18. mai 2023 (endret) 10 hours ago, Klementina123 said: Kan du linke til videoene? Har ikke tik-tok. Tenker du på Bojan? De er kompiser. Var noen som sa "finding new friends for life is more important than winning a contest ". Har sett bilder der han prøver å muntre opp Kaarija da han endte på 2.plass, skikkelig søtt!🥰 Kaarija er streit og har vært i 2 langvarige forhold med kvinner. Det er kjempefint om de to er bestekamerater 🥰. Begge to er flotte artister, og virker som noen flotte personligheter. Jeg så videoer der Bojan forsøker å muntre Kaarija opp. Bojan virker som en så god personlighet. 🥰 Jeg synes Slovenia hadde fortjent å komme høyere opp på listen. De hadde en utrolig bra låt! Vil gjerne se både Kaarija og Bojan synge live. De er flinke! Bojan imponerer når han synger den italienske vinnerlåta fra 2021 : Endret 18. mai 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. mai 2023 #2234 Del Skrevet 18. mai 2023 Eloise12345 skrev (22 timer siden): Linken ligger inne på innlegget over. 😁 I know, det var jeg som la den ut Fant ut at istedet for å forvente at andre skulle finne den, kunne jeg like gjerne finne den sjøl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. mai 2023 #2235 Del Skrevet 18. mai 2023 (endret) For 2 timer siden sa Ardwinna: I know, det var jeg som la den ut Fant ut at istedet for å forvente at andre skulle finne den, kunne jeg like gjerne finne den sjøl. Haha ja det var den😄. Jeg synes den var morsom. Jeg mener ikke å være slem mot Loreen, men jeg likte ikke at jury bestemte at låten hennes skulle vinne. Det er mulig at det er slik jury hørte den. Som et mesterverk 🤣😅 Endret 18. mai 2023 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 19. mai 2023 #2236 Del Skrevet 19. mai 2023 On 5/13/2023 at 11:31 PM, Lurven said: Har hun sunget før? Hun er West End stjerne de siste (nesten) 25 årene, var i Spamalot på Broadway. Hun har en sinnssyk stemme. Sang en av de (om ikke den) beste 'Memory' jeg har hørt. Nydelig stemmeprakt. Og fantastisk i Ted Lasso på Apple TV+, som anbefales (hele serien er gull!). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. mai 2023 Forfatter #2237 Del Skrevet 19. mai 2023 (endret) VG er ganske klar på hva de mener (på lederplass): Det er på tide å la folket få bestemme hvem som vinner de kommende tevlingene i Eurovision Song Contest (ESC). (VG) ... Dette bildet er jo ganske artig: Endret 20. mai 2023 av NordicViking 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 20. mai 2023 #2238 Del Skrevet 20. mai 2023 17 hours ago, NordicViking said: VG er ganske klar på hva de mener (på lederplass): Det er på tide å la folket få bestemme hvem som vinner de kommende tevlingene i Eurovision Song Contest (ESC). (VG) ... Dette bildet er jo ganske artig: Jeg forstår ikke det bildet... er det jeg som er dum, eller? 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 20. mai 2023 #2239 Del Skrevet 20. mai 2023 Just now, netpuppy said: Jeg forstår ikke det bildet... er det jeg som er dum, eller? 🙈 Skjønner det ikke jeg heller, så da er vi i hvert fall flere i samme båt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 20. mai 2023 #2240 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) NordicViking skrev (21 timer siden): VG er ganske klar på hva de mener (på lederplass): Det er på tide å la folket få bestemme hvem som vinner de kommende tevlingene i Eurovision Song Contest (ESC). (VG) ... Dette bildet er jo ganske artig: Det bildet gir jo ikke mening en gang… 🤦♀️ Endret 20. mai 2023 av elskermenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå