Gå til innhold

Siste film/tv-serie du ga opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En film jeg burde gitt opp: La La Land. Verste oppskrytte møkkafilmen ever!

Anonymkode: 2b06e...28a

Jeg synes også den var dårlig. Men jeg regner med at folk som likte den var oppriktige, så vil ikke kalle den oppskrytt, egentlig. Jeg så bare ikke sjarmen, selv om det var en film jeg burde like på papiret. Synes også Emma Stone er sjarmløs. 

Anonymkode: ca03e...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.3.2024 den 17.44):

Den raknet jo fullstendig mot slutten, men de første par sesongene var underholdende. Det ble enda verre etter at du ga deg…

Anonymkode: b836c...677

Jeg har hørt "rykter" om det, ja. 😅 Kan egentlig ikke skjønne at det kunne bli verre, men...

Så Barbie-filmen her om dagen også. Vurderte å stoppe den, men karret meg igjennom. Det var bortkastet 1 time og 50 minutter. 😒Så ufattelig dårlig.

Anonymkode: d463a...f5e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2024 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Jeg har hørt "rykter" om det, ja. 😅 Kan egentlig ikke skjønne at det kunne bli verre, men...

Så Barbie-filmen her om dagen også. Vurderte å stoppe den, men karret meg igjennom. Det var bortkastet 1 time og 50 minutter. 😒Så ufattelig dårlig.

Anonymkode: d463a...f5e

Enig, det verste er egentlig alle forsøkene på å fremstille den som feministisk og med dyp mening. Jeg ser jo hva den prøver å gjøre, men synes ikke den lykkes.

Ellers nettopp ferdig med en serie jeg skulle ønske jeg hadde gitt opp - 3 body problem. Den første episoden lovet så godt, så ble det mer og mer fjas. Og den sluttet litt midt i lufta, så det kommer kanskje flere episoder? Da blir den en serie jeg har gitt opp :) 

Anonymkode: c4ca9...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Road House (2024). Burde nok ha skrudd av etter CGI-slåssingen i starten, men ga den 25 minutter til før jeg ga opp. Søppel! Se heller 1989-versjonen med Swayze. Den er i hvert fall underholdene.

 

Anonymkode: 61444...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballad of songbirds and snakes. Gørrkjedelig, uengasjerende, likte ingen av personene som var med. 

Anonymkode: 4eb23...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har gitt opp, men prøvde meg på Avatar The Last Air Bender, og meh. Kan være jeg prøver igjen, men den første episoden var ikke akkurat super overbevisende 😅 Har sett tegneserien, er ikke blodfan som mange, men var ting i denne remaken som bare … meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VetAlt skrev (18 timer siden):

Poor things....snork

Har 30 min igjen av den, orker ikke se resten🙄

Anonymkode: ed6cb...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday, ble skikkelig skuffa. Elsker the Addams family og Tim Burton, men den var bare "meh", livet er for kort jeg finner noe annet. Squid game, for noe oppskrytt tull.

Anonymkode: 7c583...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ted 👎🏻

Anonymkode: 7bb0a...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Wednesday, ble skikkelig skuffa. Elsker the Addams family og Tim Burton, men den var bare "meh"

Anonymkode: 7c583...3b5

Samme her, ble skuffa! Synes ikke Luis Guzman passet rollen som Gomez Addams heller! -.-

Endret av Humlemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stranger Things, har prøvd to ganger men kommer aldri lenger enn sesong 2. Kjeedeelig.

Endret av Disney Adult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Wire - trege første episoder. Skal man orke prøve mer?

Anonymkode: 71323...635

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

The Wire - trege første episoder. Skal man orke prøve mer?

Anonymkode: 71323...635

Nei

Anonymkode: 3dcb9...49c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riverdale. Begynte bra,men så blir det jo bare fjas og tull og parallelle universer osv. Orker ikke.....

Anonymkode: 05f93...4c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I'm a Virgo. Den ble bare for teit. En gutt på 13 år som er 4 meter høy og foreldrene hans har holdt ham fanget i huset hele livet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manifest - begynte bra, men ble jo helt på trynet etter hvert. 

Lost - samme☝️

Riverdale - samme☝️

Fleishman is in trouble - kom aldri inn i den og den var dørgende kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2024 at 11:45 PM, AnonymBruker said:

En film jeg burde gitt opp: La La Land. Verste oppskrytte møkkafilmen ever!

Anonymkode: 2b06e...28a

Sovnet av den filmen. :sover:

Anonymkode: 64e77...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/12/2023 at 8:17 PM, Ænema said:

The Handmaid's Tale, så 2 sesonger, men når etter slutten på sesong 2 var man like "langt" som slutten på sesong 1 gadd jeg ikke se mer.. minner meg om lost, evigvarende og aldri noe skikkelig svar..

dahmer serien. for tregt..

dark, den fikk så mye skryt og jeg orket se en halv episode.. tregeste jeg har vært med på, verre enn dahmer

 

Enig. Problemet var nok at første sesong var basert på boka av samme navn.  De etterfølgende sesongene ble en slags såpeopera,  hvor ting bare gikk frem og tilbake, men ingen virkelig progresjon.  

Anonymkode: 64e77...725

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...