Gå til innhold

Siste film/tv-serie du ga opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

The Good Place og Schitts Creek. Så mye rave om disse, jeg ga det 3-4 episoder og så ga jeg opp. 

Anonymkode: a7c10...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Friends her også. Så den igjen nå, og er ikke like imponert som på 90-tallet for å si det sånn

Anonymkode: 6eed2...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poker Face. Den handler om en kvinnelig løgndetektor som får rotet seg opp i en situasjon med gangstere sånn at hun må dra på rømmen og hver episode er en uheldig situasjon hun kommer opp i som hun løser fordi hun har en naturlig gave med å kunne lese folk om de forteller sannheten eller lyver. Jeg ga opp etter 6 episoder. Hver episode var et drap. Det blir også veldig lite sannsynlig at det skal være et drap rundt henne så ofte. Kunne det ikke vært litt andre saker også som hun også kan løse?

Dette er nok en serie jeg hadde likt før. Jeg liker å følge en historie og karakterer fremover, ikke case of the week. Føler også det er lite karakterutvikling av hovedpersonen (som er den eneste som er med i hver episode siden hun er på rømmen og på nytt sted hver episode). Den hadde bra potensiale, men jeg følte ikke at den leverte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix-serien "Manifest".  Begynte bra og spennende, men ble bare dummere og dummere 😑

Anonymkode: 6532e...2cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av veldig få (tror jeg) som ga opp å se Game of Thrones. Det ble bare alt for vilt og ekkelt etterhvert. 

Anonymkode: d463a...f5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange serier der jeg har startet med de første episodene, men ikke fortsatt. Serier jeg fulgte i flere år og deretter stoppet er:

Grey's Anatomy

The Handmaid's Tale

Orange Is The New Black

NCIS

Chicago Fire

The Crown

The Big Bang Theory

The Vampire Diaries

 

Det er sikkert flere, men det er disse jeg kom på nå. Likte seriene veldig godt, men så fortsatte det for lenge, ble repeterende osv.

Anonymkode: c9729...262

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dopamin på HBO.

Såg at det var ho som spela Nora i Skam som hadde ei av hovudrollene, men serien (og karakterane) var mildt sagt så irriterande at eg måtte roe meg ned med ei bok 😅

Anonymkode: 6eed2...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullet train. Syntes den prøvde altfor hardt å være en Tarantino-film fra 90-tallet :ler:

Av tv-serier må det vel være Outlander. Holdt på å kjede vettet av meg.

Anonymkode: ecb7c...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 18.49):

 

 

Av tv-serier må det vel være Outlander. Holdt på å kjede vettet av meg.

Anonymkode: ecb7c...485

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (På 11.2.2023 den 15.14):

Breaking bad. Såg 1 episode - fenget ikke.

Da trenger du aldri å se på tv igjen - noen sinne! Kast tv'n. 

Anonymkode: 87c1e...332

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridgeton, sykt kjedelig 🥱

Anonymkode: c3c50...1e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 9.56):

Friends her også. Så den igjen nå, og er ikke like imponert som på 90-tallet for å si det sånn

Anonymkode: 6eed2...d7a

Seinfeld har holdt seg mye bedre. Friends er litt som Mot i Brøstet, altfor overtydelig og ufarlig.

Anonymkode: 1b4c4...600

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Animal Control. Det skulle være komedie, men tror ikke jeg lo en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last of Us, varte vel i et par episoder. Synes Walking Dead er bedre.

Anonymkode: 1b9f1...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig sjelden jeg gir opp serier av den grunn at jeg er veldig klar over hva jeg liker og ikke liker av serier.

Så type sex/romanse/woke serier holder jeg meg langt unna.

Scifi/adventure/hardbarka krim/thrillers/mørke serier er greia, og det er veldig få serier jeg har gitt opp i den sjangeren. Men et par skiller seg ut, Station Eleven og Ms Marvel. Kom jo aldri i gang og ga den 3 eps før jeg bare måtte gi opp av kjedsomhet, mens Ms Marvel var tydeligvis laget for fjortiser så det ble for barnslig

Av filmer er det ganske mange av type Last Christmas, Før Soloppgang, Les Miserables, 40 year old virgin og andre tåpeligheter.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Amsterdam... De 2 første sesongene var ❤️❤️❤️...  serien kunne vært genial i mange mange sesonger.. Var mye bedre enn greys anatomy og den har nå gått i 17-18 sesonger, det kunne nok denne også gjort hadde det ikke vært for at det virka som om manusforfatterne hadde røyka noe på bakrommet der de satt og skrev og ødela den.. 

Samme med the good doctor... hva de tenkte på der aner jeg ikke... 

New Am avslutta jo nå, good doctor går fortsatt, men de er helt idiotiske serier.

Anonymkode: 882ab...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game of thrones. Kjedelig.

Anonymkode: a1fde...ef8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...