Gå til innhold

Siste film/tv-serie du ga opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dune

Eg såg verkeleg fram til den filmen. men jammen måtte eg sette den på stopp fleire gonger. Av rein kjedsomhet! 

Kanskje eg har misforstått noko 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beelzebub

Raised By Wolves.

Snakk om totalt mageplask. De første episodene (regissert av Ridley Scott) er noe av det beste jeg har sett. Så det var ekstra skuffende at det gikk som det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne with an e. Ser en episode iblant, men synes ikke det skjer så mye, så bytter alltid til andre ting. Synes det er en veldig fin serie, men klarer bare ikke å se på mye av gangen uten å kjede meg!

Er midt i sesong 2

Endret av CatPerson123
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion på NRK. 

Så ekstremt kjedelig og platte "vitser" eller hva det var. Klarte bare 3 episoder før håndkle måtte kastes inn, 

Anonymkode: 6eed2...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive to Survive. Liker å se Formel 1-løp, men serien omhandler jo det som har skjedd for et år siden,  liksom. Kjeeeedelig.

Breaking bad. Såg 1 episode - fenget ikke.

Ammo.  Samme som over.  Men vurderer å prøve igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derek på Netflix! Synes After Life var så bra så skulle gi den andre serien skapt v Ricky Gervais en sjanse, men takla ikke måten han oppførte seg på så avsluttet etter en episode

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 18.13):

Netflix sin serie om Jeffrey Dahmer. Den var altså så kjedelig og langtekkelig, jeg sovna og husker ikke engang navnet på serien. 

Anonymkode: bafdf...cc8

Enig. Gud bedre for en forferdelig kjedelig serie. Orket ikke å se ferdig første episode engang. Zzzzzzz 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Witcher, "Dragenes Hus", og nyeste er vel"København Kugutter"  :veslejenta:

"Den Sisteste Av Øssess" er antageligvis neste serie som må gis opp... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (5 timer siden):

Drive to Survive. Liker å se Formel 1-løp, men serien omhandler jo det som har skjedd for et år siden,  liksom. Kjeeeedelig.

Døll dokusåpe.

Anonymkode: 6dd8f...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (2 timer siden):

Enig. Gud bedre for en forferdelig kjedelig serie. Orket ikke å se ferdig første episode engang. Zzzzzzz 

Kvinnfolk altså😅

Anonymkode: 87c1e...332

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøjenta på Netflix.  Sett 2-3 episoder og det skjer INGENTING.  Ei jente i gul regnjakke er borte og det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bingo Bongo skrev (På 11.2.2023 den 15.14):

 

Breaking bad. Såg 1 episode - fenget ikke.

 

Da er det vel bare å kaste tven...

Anonymkode: dad3a...7e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (På 11.2.2023 den 15.14):

---

Breaking bad. Såg 1 episode - fenget ikke.

---

Jeg likte ikke de første episodene i det hele tatt og hadde lite tro på serien, men endte opp med å ha den som en av favorittseriene mine :jepp: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Handmaid's Tale, så 2 sesonger, men når etter slutten på sesong 2 var man like "langt" som slutten på sesong 1 gadd jeg ikke se mer.. minner meg om lost, evigvarende og aldri noe skikkelig svar..

dahmer serien. for tregt..

dark, den fikk så mye skryt og jeg orket se en halv episode.. tregeste jeg har vært med på, verre enn dahmer

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suits ble kjedelig etter hvert. Inn og ut med folk hele tiden, og gjerne de samme folkene som kom tilbake og kjøpte opp firmaer hele tiden. 

Anonymkode: 70172...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

That '90s Show. Jeg likte That '70s Show og det er jo gøy at de har med flere av de samme folkene, men dette fenget ikke. Det ble for kleint. Jeg så hele sesong 1, men jeg gidder ikke å se sesong 2 når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liebe skrev (På 11.2.2023 den 15.20):

Derek på Netflix! Synes After Life var så bra så skulle gi den andre serien skapt v Ricky Gervais en sjanse, men takla ikke måten han oppførte seg på så avsluttet etter en episode

Wow😮

Anonymkode: 1eeea...e7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...