Gå til innhold

Siste film/tv-serie du ga opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Extrapolations, makan til sprøyt på premissnivå. Helt sikkert skrevet av noen tullete "treehuggers" og finansiert av folk som gjør seg rik på "det grønne skiftet".

Anonymkode: 1b9f1...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

That 90's show. Jeg så første episode, men de klarer ikke å leve opp til originalen.

Wellmania. Jeg hadde så høye forventninger på grunn av mye positiv omtale, men kommer ikke til å klare å fullføre den. Utrolig irriterende og fæl hovedperson, og så blir ting bare kleine på en ikke-morsom måte. 

Emily in Paris. Her blir jeg også irritert på hovedpersonen. Jeg forventet noe mer a'la The bold type, som jeg liker godt, og så får vi en selvgod ung amerikaner som skal lære franskmenn alt om hvordan verden fungerer. (Joda, jeg vet det er litt av premissene i denne serien, men likevel.) 

Le Bureau. Her går det litt for sakte. Plottet er sikkert bra, og mange elsker jo denne serien, og sier at det er SÅ bra når man kommer til sesong 4 eller noe. Vel, SÅ lenge orker jeg ikke å lide meg gjennom langdryghet med fransk tale, for kanskje, kanskje å få en positiv seeropplevelse. 

Det er mye mer, også. Dette var bare de første jeg kom på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Damian Drake skrev (På 3.4.2023 den 20.49):

Castle, så 7 sesonger, begynte å miste interessen i sesong 6 men holdt ut til sesong 8, og ga opp 5-6 episoder inn i sesong 8.

Jeg foretrekker å se ferdig serier jeg har begynt på, så det skal mye til før jeg slutter.

Da holdt du ut lengre enn meg. Jeg måtte sjekke nå og jeg droppet ut i sesong 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 22.21):

The rain. Dansk serie på Netflix hvor de måtte unngå regnet 🙈

 

Anonymkode: 00c06...aa0

Hvor lenge så du? Denne ble fantastisk etterhvert altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ozark. Merkelig start, greide ikke å leve meg inn i historien og tro på hovedpersonene. 

Anonymkode: 9a7db...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Power. Jeg har sett de fire episodene som har kommet ut nå og synes den ble for politisk og klarte ikke å leve meg inn i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 måneder senere...

Game of thrones ble aldri en slager her. Jeg let meg gjennom sesong 1 fordi han jeg date'a på tidspunktet mente at det bare var en treg start, og at det kom til å ta seg opp. Jeg ga meg midt i episode 6 på sesong 2 😅 absolutt ingen behov for å fortsette den serien.

Grey's Anatomy datt jeg av for flere år siden. De skulle gitt seg etter sesong 14, og jeg kasta inn håndkle i sesong 18. Den er så sykt på overtid

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Completely Made-up Adventures of Dick Turpin. For noe ræl. Synes ikke det var morsomt og så var det forferderdelig rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big bang Theory - noe så dørgende kjedelig å se på.... 🥱Fatter ikke hvorfor den ble så populær... 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange is the new black

Fool me once

Penny Dreadful

The Big Sky

30 Coins

Dette var de jeg kom på i farta.

Endret av Janina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The righteous Gemstones (om det skrives slik?) 
Humoristisk om en "pastor-familie" i Usa, dynastiet de bygget opp og hva som foregår bak i denne "kristne familien"
1. sesong var bra, 2. sesong skled det veldig ut... Men anbefaler å se i det minste sesong 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The diplomat, makan til irriterende rollefigurer. Jeg klarte å kaste bort nesten fire episoder på dem. 

Anonymkode: c4ca9...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humlemor
Mardina skrev (På 12.3.2024 den 18.36):

The Big bang Theory - noe så dørgende kjedelig å se på.... 🥱Fatter ikke hvorfor den ble så populær... 🤔

Synes de første sesongene var bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlemor
Daryl Dixon skrev (På 30.3.2023 den 18.27):

Last of us, walking dead, Handmaid's tale, lost, blandt annet. 

Synes Last of us var bra jeg, The walking dead også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deadloch. Halvmorsomt, men detektiven var bare skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet akkurat 'Irish Wish' med Lindsey Lohan på Netflix. Huff, det var amatørmessige greier. 

 

Klarte aldri å fullføre Game Of Thrones. Kom vel til sesong 4, men det ble jo bare verre og verre. Skjønner ikke at den er populær. 

 

Anonymkode: d463a...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Stoppet akkurat 'Irish Wish' med Lindsey Lohan på Netflix. Huff, det var amatørmessige greier. 

 

Klarte aldri å fullføre Game Of Thrones. Kom vel til sesong 4, men det ble jo bare verre og verre. Skjønner ikke at den er populær. 

 

Anonymkode: d463a...f5e

Den raknet jo fullstendig mot slutten, men de første par sesongene var underholdende. Det ble enda verre etter at du ga deg…

Anonymkode: b836c...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En film jeg burde gitt opp: La La Land. Verste oppskrytte møkkafilmen ever!

Anonymkode: 2b06e...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...