Gå til innhold

Siste film/tv-serie du ga opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den siste film/tv-serien du så som du bare ikke gadd å se ferdig? :)

Anonymkode: 6eed2...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Last of Us (klarte berre 2 episodar)

The Big Bang Theory (veldig kjekt ei stund, men så vert episodane for forutsigbare og vitsane for repetative)

House of the Dragon (prøvde verkeleg å like denne, men etter 3 episodar så synst eg historien er eindimenasjonal og uengasjerande). Skal kanskje bite tenna saman og forsøke litt seinare. 

Anonymkode: 6eed2...d7a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The white lotus. Så ca halvparten av første sesong, men det ble for kjedelig for min smak.

Anonymkode: 0c4bc...f75

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Last of Us. Elsker spillet, så ble skikkelig skuffet, ikke minst over skuespillerne. Hvor vanskelig er det å holde seg til originalmaterialet liksom... 

Anonymkode: 52795...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rings of Power. Skal prøve igjen, men gud så gørr.

Anonymkode: 0b92e...313

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix sin serie om Jeffrey Dahmer. Den var altså så kjedelig og langtekkelig, jeg sovna og husker ikke engang navnet på serien. 

Anonymkode: bafdf...cc8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The White Lotus her også. Så ikke ferdig første episode engang, så kanskje utettferdig grunnlag å dømme på, men "humoren"  var bare for dustete til at jeg gadd å se mer. Slitsomme karikaturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Handmaid's Tale. Første sesongen likte jeg, men så synes jeg langdrygheten tiltok. Og siden jeg vet at det er mange sesonger igjen så ga jeg opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Last of us, mistet interessen allerede i løpet av første episode. 1899 prøvde jeg et par episoder, før jeg spolte til slutten og fikk bekreftet at det var noe lignende som jeg tenkte. 

Anonymkode: c4ca9...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1899 på Netflix. Litt spennende i starten, men holdt bare 10 min ut i andre episode..

Anonymkode: b209c...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Netflix sin serie om Jeffrey Dahmer. Den var altså så kjedelig og langtekkelig, jeg sovna og husker ikke engang navnet på serien. 

Anonymkode: bafdf...cc8

Er det ein seriemorder eller noe?

Anonymkode: 6eed2...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

The Last of Us (klarte berre 2 episodar)

House of the Dragon (prøvde verkeleg å like denne, men etter 3 episodar så synst eg historien er eindimenasjonal og uengasjerande). Skal kanskje bite tenna saman og forsøke litt seinare. 

Anonymkode: 6eed2...d7a

Samme her, greide ikke å se ferdig 3 episoden av The Last of Us, lgbt-møl. Prøvde å like house of Dragons men det var rett og slett ingen av karakterene jeg brydde meg om.

Anonymkode: 1b9f1...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

The Last of us, mistet interessen allerede i løpet av første episode. 1899 prøvde jeg et par episoder, før jeg spolte til slutten og fikk bekreftet at det var noe lignende som jeg tenkte. 

Anonymkode: c4ca9...a25

 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

1899 på Netflix. Litt spennende i starten, men holdt bare 10 min ut i andre episode..

Anonymkode: b209c...2a3

1899 her også. Synst det var langdryge greier og regner med at det var noe psykiatri på gang der...

Anonymkode: 6eed2...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

House of the Dragon (prøvde verkeleg å like denne, men etter 3 episodar så synst eg historien er eindimenasjonal og uengasjerande). Skal kanskje bite tenna saman og forsøke litt seinare. 

Ja, herregud for en kjedelig serie. Det skjer omtrent ingenting. Det eneste de krangler om er hvem som skal overta tronen. I tillegg så er det flere år mellom hver episode. Fatter ikke at denne har fått så god score. 

Anonymkode: 87c1e...332

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det ein seriemorder eller noe?

Anonymkode: 6eed2...d7a

Hvor har du vokst opp hen? Har du ikke hørt om ham? 

Anonymkode: 87c1e...332

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor har du vokst opp hen? Har du ikke hørt om ham? 

Anonymkode: 87c1e...332

Hordaland. Og nei...:D

Anonymkode: 6eed2...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...