AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #81 Del Skrevet 4. april 2023 Extrapolations, makan til sprøyt på premissnivå. Helt sikkert skrevet av noen tullete "treehuggers" og finansiert av folk som gjør seg rik på "det grønne skiftet". Anonymkode: 1b9f1...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 4. april 2023 #82 Del Skrevet 4. april 2023 That 90's show. Jeg så første episode, men de klarer ikke å leve opp til originalen. Wellmania. Jeg hadde så høye forventninger på grunn av mye positiv omtale, men kommer ikke til å klare å fullføre den. Utrolig irriterende og fæl hovedperson, og så blir ting bare kleine på en ikke-morsom måte. Emily in Paris. Her blir jeg også irritert på hovedpersonen. Jeg forventet noe mer a'la The bold type, som jeg liker godt, og så får vi en selvgod ung amerikaner som skal lære franskmenn alt om hvordan verden fungerer. (Joda, jeg vet det er litt av premissene i denne serien, men likevel.) Le Bureau. Her går det litt for sakte. Plottet er sikkert bra, og mange elsker jo denne serien, og sier at det er SÅ bra når man kommer til sesong 4 eller noe. Vel, SÅ lenge orker jeg ikke å lide meg gjennom langdryghet med fransk tale, for kanskje, kanskje å få en positiv seeropplevelse. Det er mye mer, også. Dette var bare de første jeg kom på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. april 2023 #83 Del Skrevet 6. april 2023 Gjest Damian Drake skrev (På 3.4.2023 den 20.49): Castle, så 7 sesonger, begynte å miste interessen i sesong 6 men holdt ut til sesong 8, og ga opp 5-6 episoder inn i sesong 8. Jeg foretrekker å se ferdig serier jeg har begynt på, så det skal mye til før jeg slutter. Da holdt du ut lengre enn meg. Jeg måtte sjekke nå og jeg droppet ut i sesong 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 6. april 2023 #84 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 22.21): The rain. Dansk serie på Netflix hvor de måtte unngå regnet 🙈 Anonymkode: 00c06...aa0 Hvor lenge så du? Denne ble fantastisk etterhvert altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #85 Del Skrevet 6. april 2023 Ozark. Merkelig start, greide ikke å leve meg inn i historien og tro på hovedpersonene. Anonymkode: 9a7db...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 9. april 2023 #86 Del Skrevet 9. april 2023 The Power. Jeg har sett de fire episodene som har kommet ut nå og synes den ble for politisk og klarte ikke å leve meg inn i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeritStrand Skrevet 9. april 2023 #87 Del Skrevet 9. april 2023 Harry potter og fangene i auschwitz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 11. mars #88 Del Skrevet 11. mars Game of thrones ble aldri en slager her. Jeg let meg gjennom sesong 1 fordi han jeg date'a på tidspunktet mente at det bare var en treg start, og at det kom til å ta seg opp. Jeg ga meg midt i episode 6 på sesong 2 😅 absolutt ingen behov for å fortsette den serien. Grey's Anatomy datt jeg av for flere år siden. De skulle gitt seg etter sesong 14, og jeg kasta inn håndkle i sesong 18. Den er så sykt på overtid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 12. mars #89 Del Skrevet 12. mars The Completely Made-up Adventures of Dick Turpin. For noe ræl. Synes ikke det var morsomt og så var det forferderdelig rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. mars #90 Del Skrevet 12. mars The Big bang Theory - noe så dørgende kjedelig å se på.... 🥱Fatter ikke hvorfor den ble så populær... 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 13. mars #91 Del Skrevet 13. mars (endret) Orange is the new black Fool me once Penny Dreadful The Big Sky 30 Coins Dette var de jeg kom på i farta. Endret 13. mars av Janina1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. mars #92 Del Skrevet 15. mars The righteous Gemstones (om det skrives slik?) Humoristisk om en "pastor-familie" i Usa, dynastiet de bygget opp og hva som foregår bak i denne "kristne familien" 1. sesong var bra, 2. sesong skled det veldig ut... Men anbefaler å se i det minste sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #93 Del Skrevet 15. mars The diplomat, makan til irriterende rollefigurer. Jeg klarte å kaste bort nesten fire episoder på dem. Anonymkode: c4ca9...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 15. mars #94 Del Skrevet 15. mars Wendnesday. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 15. mars #95 Del Skrevet 15. mars Mardina skrev (På 12.3.2024 den 18.36): The Big bang Theory - noe så dørgende kjedelig å se på.... 🥱Fatter ikke hvorfor den ble så populær... 🤔 Synes de første sesongene var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 15. mars #96 Del Skrevet 15. mars Daryl Dixon skrev (På 30.3.2023 den 18.27): Last of us, walking dead, Handmaid's tale, lost, blandt annet. Synes Last of us var bra jeg, The walking dead også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 18. mars #97 Del Skrevet 18. mars Deadloch. Halvmorsomt, men detektiven var bare skikkelig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #98 Del Skrevet 18. mars Stoppet akkurat 'Irish Wish' med Lindsey Lohan på Netflix. Huff, det var amatørmessige greier. Klarte aldri å fullføre Game Of Thrones. Kom vel til sesong 4, men det ble jo bare verre og verre. Skjønner ikke at den er populær. Anonymkode: d463a...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #99 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Stoppet akkurat 'Irish Wish' med Lindsey Lohan på Netflix. Huff, det var amatørmessige greier. Klarte aldri å fullføre Game Of Thrones. Kom vel til sesong 4, men det ble jo bare verre og verre. Skjønner ikke at den er populær. Anonymkode: d463a...f5e Den raknet jo fullstendig mot slutten, men de første par sesongene var underholdende. Det ble enda verre etter at du ga deg… Anonymkode: b836c...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #100 Del Skrevet 20. mars En film jeg burde gitt opp: La La Land. Verste oppskrytte møkkafilmen ever! Anonymkode: 2b06e...28a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå