Gå til innhold

Kunne dere datet en fan av Andrew Tate eller Jordan Peterson?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man må slå ned på skadelige holdninger om verden skal gå fremover. Skal vi respektere meningene til breivik og hitler også?  Om man har meninger som hemmer andres rettigheter til egen kropp og sikkerhet, så er det hjernedødt.

Anonymkode: 94132...15f

De har jo ikke skadelige holdninger.

Når ble det skadelig å mene at kvinner bør tas vare på?

Når ble det skadelig å lese statestikk?

Det er jo så tydelig at de som er mot disse, ikke skjønner hva de sier.

Anonymkode: 7452a...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har jo ikke skadelige holdninger.

Når ble det skadelig å mene at kvinner bør tas vare på?

Når ble det skadelig å lese statestikk?

Det er jo så tydelig at de som er mot disse, ikke skjønner hva de sier.

Anonymkode: 7452a...755

Kvinner er ikke små barn. Vi klarer å ta vare på oss selv, vi trenger ikke en formynder. 

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en som ble usunt opptatt av Jordan Peterson og Joe Rogan. Aldri igjen :) stort rødt flagg for meg.

Anonymkode: 4c096...c2c

Får jeg spørre hva som er greia med Rogan? Tilhører han mannosfæren? Vet ikke så mye om ham og det lille jeg har hørt av ham likte jeg ikke, da han shamet plus size-modeller. 
 

Har lest at han har hatt både Peterson og Bernie Sanders i studioet sitt. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får jeg spørre hva som er greia med Rogan? Tilhører han mannosfæren? Vet ikke så mye om ham og det lille jeg har hørt av ham likte jeg ikke, da han shamet plus size-modeller. 
 

Har lest at han har hatt både Peterson og Bernie Sanders i studioet sitt. 

Anonymkode: 0b376...4b6

Rogan er en av de mest nøytrale menneskene på de fleste temaer jeg vet om. Han tar ofte med både venstre-orienterte og høyre-orienterte og virkelig utfordrer synene deres. At noen ser på Rogan som ett rødt flag syntes jeg er veldig merkelig, men alle er ulike. Syntes han er utrolig interresant å høre på. Han har ikke noen faste sider, er veldig åpne til nye ideer. Er vel kanskje det som skremmer noen.

Anonymkode: 68d8c...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/2/2023 at 10:36 AM, AnonymBruker said:

Jordan Peterson er ikke noe bedre enn Andrew tate. Blandt annet sier han ordrett at kvinner som går i skjørt eller sko med hæl på jobb ber om å bli seksuelt trakassert. Han pusher også et generelt nedsettende og gammeldags sexistisk kvinnesyn som ikke på noen måte er forenlig med likestilling og likeverd.

Anonymkode: 33935...585

Det er ingen hemmelighet at menn syns kvinner i skjørt er mer tiltrekkende enn i f.eks burka? Kvinner går vel ikke i hæler fordi de er behagelige? 

Tenkte du på hans oppfordring til kvinner om å følge biologien sin og få barn steden for å være coorporate-slave fordi det vil gjøre dem lykkelige er gammeldags og nedsettende? Jeg hadde forstått det om dette var noe han bare dro ut fra lufta, men han har faktisk brukt masse tid på å undersøke, lese seg opp og snakket med vellykket karrierekvinner før han kommer dette rådet til kvinner. JP er ikke mann som bare drar til ut fra lufta. 

Jeg forstår ikke hva som er så givende og fantastisk med å dedikere hele livet sitt på karrierejaget og tjene masse penger for en bedrift som vil bytte deg ut uten å blunke. Er ikke det heller ganske materialistisk og ego-breeding? Dette er det ensidig veien mainstream media driver å pushe kvinner til enten å et statusyrke eller få mange nytteløse doktorgrader. Med likestilling oppfordres oftes kvinner til å ha sex som menn, tjen like mye penger som menn, gå toppløs som menn.  Syns det er fint å høre at det finnes andre veier til lykke og selvrealisering, ikke fordi den ene er bedre enn andre, men fordi vi kvinner er ulike.

 

 

 

 

Endret av Btw
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tøv. Jeg har kastet bort timer på Peterson og har forsøkt å se videoer av Andrew Tate. Det er ikke sånn at dersom man kan tenke selv så er man enig med dem, for en rar tenke-selv-slutning.

Anonymkode: c92cf...24b

Enig. Har også kastet bort timer på Peterson, og jeg hatet 90% av det han kom med. 10% var noenlunde fornuftig. For eksempel da han snakket om hvor sinnsyke datingapper som Tinder var. Og han sa jo noe fornuftig om at ADHD overdiagnostiseres og altfor mange barn får Ritalin. 
Men helhetlig så liker jeg ikke den fyren og de reaksjonære holdningene hans. De passer best i 1950. 

Denne myten om at alle som liker Peterson eller Tate tenker selv og vi andre bare er en gjeng med «woke-idioter» stemmer faktisk ikke. 
Jeg liker mange politisk ukorrekte medieprofiler og forfattere som Ayaan Hirsi Ali, Salman Rushdie, Kemal Knutsen Yucel, Amal Aden, Lilly Bandehy etc. 

 

Peterson/Tate/Shapiro-fanklubben tenker veldig enkelt. Enten er man reaksonær, alt-right, anti-trans og antifeminist, ellers er man «woke». 
🙄🥱

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw skrev (3 minutter siden):

Er ikke det ingen hemmelighet at menn syns kvinner i skjørt er mer tiltrekkende enn i f.eks burka? Kvinner går vel ikke i hæler fordi de er behagelige? 

Tenkte du på hans oppfordring til kvinner om å følge biologien sin og få barn steden for å være coorporate-slave fordi det vil gjøre dem lykkelige er gammeldags og nedsettende? Jeg hadde forstått det om dette var noe han bare dro ut fra lufta, men han har faktisk brukt masse tid undersøke, lese seg opp og snakket med vellykket karrierekvinner før han kommer dette rådet til kvinner. JP er ikke mann som bare drar til ut fra lufta. 

Jeg forstår ikke hva som er så givende og fantastisk med å dedikere hele livet sitt på karrierejaget og tjene masse penger for en bedrift som vil bytte deg ut uten å blunke. Er ikke det heller ganske materialistisk og ego-breeding? Dette er det ensidig veien mainstream media driver å pushe kvinner til enten å et statusyrke eller få mange nytteløse doktorgrader. Med likestilling oppfordres oftes kvinner til å ha sex som menn, tjen like mye penger som menn, gå toppløst som menn.  Syns det er fint å høre at det finnes andre veier til lykke og selvrealisering, ikke fordi den ene er bedre enn andre, men fordi vi kvinner er ulike.

 

 

 

 

Vel, jeg hadde blitt skikkelig miserabel som hjemmeværende husmor. Man realiserer ingenting mellom dovask, sengetøyskift og brødbaking.

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

De har jo ikke skadelige holdninger.

Når ble det skadelig å mene at kvinner bør tas vare på?

Når ble det skadelig å lese statestikk?

Det er jo så tydelig at de som er mot disse, ikke skjønner hva de sier.

Anonymkode: 7452a...755

Alle mennesker bør tas vare på. Kvinner, som menn, er ikke kloninger med de samme behovene. Ikke alle kvinner vil ha en forsørger eller beskytter. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeruda skrev (13 minutter siden):

Enig. Har også kastet bort timer på Peterson, og jeg hatet 90% av det han kom med. 10% var noenlunde fornuftig. For eksempel da han snakket om hvor sinnsyke datingapper som Tinder var. Og han sa jo noe fornuftig om at ADHD overdiagnostiseres og altfor mange barn får Ritalin. 
Men helhetlig så liker jeg ikke den fyren og de reaksjonære holdningene hans. De passer best i 1950. 

Denne myten om at alle som liker Peterson eller Tate tenker selv og vi andre bare er en gjeng med «woke-idioter» stemmer faktisk ikke. 
Jeg liker mange politisk ukorrekte medieprofiler og forfattere som Ayaan Hirsi Ali, Salman Rushdie, Kemal Knutsen Yucel, Amal Aden, Lilly Bandehy etc. 

 

Peterson/Tate/Shapiro-fanklubben tenker veldig enkelt. Enten er man reaksonær, alt-right, anti-trans og antifeminist, ellers er man «woke». 
🙄🥱

 

Ååå… du blander Ben Shapiro inn med Andrew Tate også?

Ingen sperrer i det hele tatt, liksom? Bare om å gjøre å dikte opp de mest absurde stupiditeter du klarer å komme på?

Hvorfor utelater du Paven fra dette anti-intellektuelle sølet ditt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor? 
Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 0b376...4b6

 

Ja, fordi jeg har vært sammen menn fra mainstreamgruppenog det har ikke fungert. De er typisk veldig selvsentrerte og kun bryr seg om dem selv, jobben deres, deres ego, og hvordan har de kan ha det mest gøy som mulig. Ingen familieverdier eller hvordan man kan forbedre sammfunnet. Mye om hvordan de kan forbedre seg selv ja. 

Har fulgt med på disse to og de begge bryr virkelig om kvinner i livet deres. Tate pensjonerte moren sin så snart han tjente penger. Det var derfor menn opprinnelig ønsket å jobbe nemlig for å kunne ta seg av familien sin. Nå til de ha jobb kun for å tjene seg selv og oppnå status.

Peterson har kjent sin kone sin han var 9-12år gammel. Mainstream nå til dags menn bruker kvinner for å tømme seg (og sikkert vice versa, men nå snakker vi om menn). 

Endret av Btw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Btw said:

Er ikke det ingen hemmelighet at menn syns kvinner i skjørt er mer tiltrekkende enn i f.eks burka? Kvinner går vel ikke i hæler fordi de er behagelige? 

Tenkte du på hans oppfordring til kvinner om å følge biologien sin og få barn steden for å være coorporate-slave fordi det vil gjøre dem lykkelige er gammeldags og nedsettende? Jeg hadde forstått det om dette var noe han bare dro ut fra lufta, men han har faktisk brukt masse tid undersøke, lese seg opp og snakket med vellykket karrierekvinner før han kommer dette rådet til kvinner. JP er ikke mann som bare drar til ut fra lufta. 

Jeg forstår ikke hva som er så givende og fantastisk med å dedikere hele livet sitt på karrierejaget og tjene masse penger for en bedrift som vil bytte deg ut uten å blunke. Er ikke det heller ganske materialistisk og ego-breeding? Dette er det ensidig veien mainstream media driver å pushe kvinner til enten å et statusyrke eller få mange nytteløse doktorgrader. Med likestilling oppfordres oftes kvinner til å ha sex som menn, tjen like mye penger som menn, gå toppløst som menn.  Syns det er fint å høre at det finnes andre veier til lykke og selvrealisering, ikke fordi den ene er bedre enn andre, men fordi vi kvinner er ulike.

 

 

 

 

Ha sex som menn? Kvinner har faktisk også en seksualitet! Da jeg var 20 år i 2008, ble menn og kvinner behandlet likt og det var likestilling og fri seksualitet som gjaldt. Nå ser det ut som om slutshamings-kulturen kommer tilbake. 
Og jomfru-idealet som nå snikinnføres? Folk lo rått av Jessica Simpson som sparte seg til bryllupsnatten. Og den faren hennes som hadde fått henne til å sverge på å være jomfru på bryllupsnatten. Dette var på begynnelsen av 2000-tallet. 

Hva har egentlig skjedd med samfunnet? 
Kvinner har sex som menn? Jomfrudom? 😲🥱
 

Gå toppløs som menn? Hvorfor har noe så naturlig som kvinnebrystene blitt gjort til noe syndig som må dekkes til? Kan det ikke sammenlignes med hijab, egentlig? 
 

Er det galt at kvinner tjener like mye penger som menn? 🥱

 

Hva med de kvinnene som VIL ha doktorgrad? Hva med de kvinnene som IKKE VIL ha barn? Skal ikke kvinner få velge???

 

Skal det bli som i Saudi-Arabia i vesten? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeruda skrev (22 minutter siden):

Enig. Har også kastet bort timer på Peterson, og jeg hatet 90% av det han kom med. 10% var noenlunde fornuftig. For eksempel da han snakket om hvor sinnsyke datingapper som Tinder var. Og han sa jo noe fornuftig om at ADHD overdiagnostiseres og altfor mange barn får Ritalin. 
Men helhetlig så liker jeg ikke den fyren og de reaksjonære holdningene hans. De passer best i 1950. 

Denne myten om at alle som liker Peterson eller Tate tenker selv og vi andre bare er en gjeng med «woke-idioter» stemmer faktisk ikke. 
Jeg liker mange politisk ukorrekte medieprofiler og forfattere som Ayaan Hirsi Ali, Salman Rushdie, Kemal Knutsen Yucel, Amal Aden, Lilly Bandehy etc. 

 

Peterson/Tate/Shapiro-fanklubben tenker veldig enkelt. Enten er man reaksonær, alt-right, anti-trans og antifeminist, ellers er man «woke». 
🙄🥱

 

Helt greit at du ikke liker dem, men blir jo litt tåpelig hvis du drar alle fansene til Peterson, Tate OG Shapiro under samme kam, når du selv anklager dem for å være generaliserende. Selv om man sikkert kan finne noen likheter, er det tre forskjellige personligheter med en veldig stor fanbase.

Anonymkode: 68d8c...bee

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle mennesker bør tas vare på. Kvinner, som menn, er ikke kloninger med de samme behovene. Ikke alle kvinner vil ha en forsørger eller beskytter. 

Anonymkode: 0b376...4b6

 

Vi vet jo at alle kvinner ikke er like. Kunne du beskriver litt mer om de kvinner som ikke ønsker forsørger eller beskytter? Hvordan lever de og hvordan er personlighet deres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt greit at du ikke liker dem, men blir jo litt tåpelig hvis du drar alle fansene til Peterson, Tate OG Shapiro under samme kam, når du selv anklager dem for å være generaliserende. Selv om man sikkert kan finne noen likheter, er det tre forskjellige personligheter med en veldig stor fanbase.

Anonymkode: 68d8c...bee

Hitler hadde en enorm "fanbase". Mange følgere er ikke ensbetydende med gode, sunne verdier. 

Anonymkode: b476f...5fa

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg liker heller ikke Weinstein og Epstein. 

Anonymkode: 126cc...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Btw said:

 

Vi vet jo at alle kvinner ikke er like. Kunne du beskriver litt mer om de kvinner som ikke ønsker forsørger eller beskytter? Hvordan lever de og hvordan er personlighet deres? 

Jeg kan da ikke beskrive ALLE kvinner som ikke vil ha beskytter og forsørger. Jeg vil ikke ha beskytter og forsørger, men alle andre som ikke vil det er ikke kloninger av meg. 
Vi er som alle andre. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan da ikke beskrive ALLE kvinner som ikke vil ha beskytter og forsørger. Jeg vil ikke ha beskytter og forsørger, men alle andre som ikke vil det er ikke kloninger av meg. 
Vi er som alle andre. 

Anonymkode: 0b376...4b6

 

Ok, men vi diskuterer jo ikke om deg her. Trodde du ville diskutere om en generell fenomen hvor kvinner som ikke vil ha beskytter og forsørger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Btw said:

 

Ok, men vi diskuterer jo ikke om deg her. Trodde du ville diskutere om en generell fenomen hvor kvinner som ikke vil ha beskytter og forsørger. 

Nei. Jeg påpekte det. Er ikke interessert i å diskutere med dere guttunger. Blir som å snakke til en vegg. 

Anonymkode: 0b376...4b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Zeruda said:

Ha sex som menn? Kvinner har faktisk også en seksualitet! Da jeg var 20 år i 2008, ble menn og kvinner behandlet likt og det var likestilling og fri seksualitet som gjaldt. Nå ser det ut som om slutshamings-kulturen kommer tilbake. 
Og jomfru-idealet som nå snikinnføres? Folk lo rått av Jessica Simpson som sparte seg til bryllupsnatten. Og den faren hennes som hadde fått henne til å sverge på å være jomfru på bryllupsnatten. Dette var på begynnelsen av 2000-tallet. 

Hva har egentlig skjedd med samfunnet? 
Kvinner har sex som menn? Jomfrudom? 😲🥱
 

Gå toppløs som menn? Hvorfor har noe så naturlig som kvinnebrystene blitt gjort til noe syndig som må dekkes til? Kan det ikke sammenlignes med hijab, egentlig? 
 

Er det galt at kvinner tjener like mye penger som menn? 🥱

 

Hva med de kvinnene som VIL ha doktorgrad? Hva med de kvinnene som IKKE VIL ha barn? Skal ikke kvinner få velge???

 

Skal det bli som i Saudi-Arabia i vesten? 

Hvem har nevnt om jomfrudommen? Jeg ler hverken av folk som er jomfru eller ligger med 100. Det er deres privat sak. Sikter mer på den ONS-kulturen. Basert på alle som jeg snakket med menn og kvinner, har ikke hørt noen av dem syns det var god sex🤷‍♀️ Det går ann å utforske seksualitet uten å utsette seg for dårlig sex og kjønnsykdommer. Jeg er pro god-sex. 

Italia har innført kleskode på restaurantene. Sist jeg sjekket så lå dette landet uten for Saudi-Arabia. Toppløst eller ei, det finnes tid og sted for alt. Hadde ikke noe imot det før til at folk har begynt å bli så usmakelige som nå. Skjønner at å forsvare retten til å vise tits er kult og trendy, men sorry det er ikke det samme som å forsvare landet ditt mot invasjon eller mate hjemløse. 

Sier bare at penger er ikke alt i livet - er det galt? 

Ingenting. Statistikken sier at 50% som går den veien har angst. Har venner som bekrefter det også. Sier bare at det finnes andre ting som er viktig i livet om man er av andelen som har lett for å få angst av å studere. 

Nei, Vesten trenger ikke å bli som Saudi. Trenger Saudi å bli som Vesten da?  

 

 

Endret av Btw
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...