AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #181 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han slår an blant gutta fra livets skole og YouTube-universitetet. Du finner ikke så mange innen fagfeltet hans (eller for den saks skyld nært beslektede fagfelt) som skryter så voldsomt av ham. Men skjønner at han slår an blant de som ikke leser bøker og har lite utdanning. God (om enn klisjeaktig) formidler er han dog, særlig for ukritiske tilhørere uten akademisk skolering. Sorry, men sånn er det bare. Anonymkode: 60e08...f17 Jeg har mange studiepoeng i psykologi faktisk. Fyren kan sin personlighetspsykologi bedre enn de aller fleste. Anonymkode: f341b...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #182 Del Skrevet 2. februar 2023 Kanskje Jordan Peterson, syns ikke alt han kommer med er skadelig nødvendigvis. Nå har jeg ikke sett så mye, men syns han er alt for konservativ for min smak, så om han også er det, kan det være vi ikke passer sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #183 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mange studiepoeng i psykologi faktisk. Fyren kan sin personlighetspsykologi bedre enn de aller fleste. Anonymkode: f341b...14c Du, det tror jeg ikke noe på. Og det har jeg også, de studiepoengene der . Forsøkene hans på å gi mening til unge menn på villspor, er prisverdig, men dessverre helt på trynet i innhold. Anonymkode: 60e08...f17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #184 Del Skrevet 2. februar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei. De har tåpelige meninger. Anonymkode: 60e08...f17 Da måtte jeg utelukket de fleste kvinner i verden, fordi at de er "fan" av noen som har tåpelige meninger. Heldigvis så har jeg ikke skylapper som vokser ut fra hodeskallen og blokkerer sidesynet mitt. Anonymkode: e9bb6...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #185 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du, det tror jeg ikke noe på. Og det har jeg også, de studiepoengene der . Forsøkene hans på å gi mening til unge menn på villspor, er prisverdig, men dessverre helt på trynet i innhold. Anonymkode: 60e08...f17 Og fyren har jo ikke peil. Det våset hans om nihilismens farer er jo rene Hardy-guttene i gammeldags amerikansk stil. Anonymkode: 60e08...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #186 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du, det tror jeg ikke noe på. Og det har jeg også, de studiepoengene der . Forsøkene hans på å gi mening til unge menn på villspor, er prisverdig, men dessverre helt på trynet i innhold. Anonymkode: 60e08...f17 Du får tro hva du vil, for jeg kommer ikke til å sende deg vitnemålet mitt, nei. Anonymkode: f341b...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #187 Del Skrevet 2. februar 2023 38 minutter siden, Sannhetsøkende said: Kan menneskeheten gå ned på en naturlig måte så er det bedre for både naturen og de stakkars dyrene som lever med oss. Er ikke det litt avhengig av hva/hvem som blir den dominerende makten uten menneskene? Mennesker var heller ikke den trusselen vi er i dag, for x antall tusen år siden. Med utvikling og evolusjon kan det skje mye rart. Om historien har lært oss noe, så må det jo være akkurat det. Anonymkode: e9bb6...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #188 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det litt avhengig av hva/hvem som blir den dominerende makten uten menneskene? Mennesker var heller ikke den trusselen vi er i dag, for x antall tusen år siden. Med utvikling og evolusjon kan det skje mye rart. Om historien har lært oss noe, så må det jo være akkurat det. Anonymkode: e9bb6...abc Så lenge de ikke heller søppel i sjøen og slipper atombomber er det vel en grei start 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #189 Del Skrevet 2. februar 2023 Just now, Rosakatt said: Så lenge de ikke heller søppel i sjøen og slipper atombomber er det vel en grei start Og du misset poenget mitt? At mennesker ikke gjorde sånt for 5000 år siden. Gi en ny art makten, så finnes det null garantier for at også de begynner å fucke opp, etter noen tusen års evolusjon og utvikling. Anonymkode: e9bb6...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 2. februar 2023 #190 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og du misset poenget mitt? At mennesker ikke gjorde sånt for 5000 år siden. Gi en ny art makten, så finnes det null garantier for at også de begynner å fucke opp, etter noen tusen års evolusjon og utvikling. Anonymkode: e9bb6...abc Jeg vet hva du skulle fram til, men syns også det ga: Om jeg ikke har vært den som gjorde det, har noen andre, så hvorfor slutte? Håper ingen annen art har potensialet til å bli som oss eller verre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 2. februar 2023 #191 Del Skrevet 2. februar 2023 Petersen, ja. Tate, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #192 Del Skrevet 2. februar 2023 29 minutter siden, Rosakatt said: Håper ingen annen art har potensialet til å bli som oss eller verre Helt enig. 🤞 Anonymkode: e9bb6...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #193 Del Skrevet 2. februar 2023 Peterson, kanskje. Tate, aldri. Anonymkode: 51874...9c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. februar 2023 #194 Del Skrevet 2. februar 2023 Selvfølgelig ikke. Jeg er ikke noen selvskader og ikke er jeg suicidal 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #195 Del Skrevet 2. februar 2023 Aner ikke hvem noen dem er, så nei, kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 54cbd...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #196 Del Skrevet 2. februar 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Jeg er ikke noen selvskader og ikke er jeg suicidal Snakk om å være trangsynt hvis du virkelig mener man må være selvskader eller suicidal for å like Tate eller Peterson. Må være vanskelig å ikke klare å godta at andre vanlige mennesker har ulikt syn på ting. Anonymkode: 68d8c...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 2. februar 2023 #197 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakk om å være trangsynt hvis du virkelig mener man må være selvskader eller suicidal for å like Tate eller Peterson. Må være vanskelig å ikke klare å godta at andre vanlige mennesker har ulikt syn på ting. Ulike syn? Tate går ikke unna at han voldtar og begår vold. Slik skal man alltid og uten unntak ligge unna. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. februar 2023 #198 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er ikke det litt avhengig av hva/hvem som blir den dominerende makten uten menneskene? Mennesker var heller ikke den trusselen vi er i dag, for x antall tusen år siden. Med utvikling og evolusjon kan det skje mye rart. Om historien har lært oss noe, så må det jo være akkurat det. Anonymkode: e9bb6...abc Det var veldig mye mindre mennesker for noen tusen år siden. Mange lever enda som huleboere og torturerer dyr til døde fordi de tror på at ritualer betyr noe for dem. I de mer "siviliserte" stedene er det heller ikke mye bedre. Tar riktignok en utdannelse og lærer noe, men allikavel den arten som ødelegger mest og dreper mest. Vi trenger ikke å formere oss mer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 2. februar 2023 #199 Del Skrevet 2. februar 2023 Nei. Rett og slett fordi han ikke ville ha delt de samme verdiene som meg. Og det er vanskelig å leve med i et parforhold. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 2. februar 2023 #200 Del Skrevet 2. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aner ikke hvem noen dem er, så nei, kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 54cbd...d0e Om det er hva som er kriteriet for at der skal være av betydning når du velger partner håper jeg i det minste du vet hvem Hitler, Bin Laden, Mussolini m.m- er. Endret 2. februar 2023 av Full Ugle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå