Izaria Skrevet 14. januar 2006 #161 Del Skrevet 14. januar 2006 Blir det oss fem eller kommer det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 14. januar 2006 OJOJOJ...Nå skrev jeg navnet på Philippa-mannen, men rakk å ta det bort før noen så det....PUH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 14. januar 2006 Det blir bare oss 5 ja... Kjeder vi deg kanskje? Skulle det vært fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. januar 2006 #164 Del Skrevet 14. januar 2006 Må passe på så du ikke skriver navnene våres! Det blir ikke kjedelig! Liker dere jeg! Har jo vært femte hjul på vogna før, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 14. januar 2006 Må passe på så du ikke skriver navnene våres ← Unnskyld!!!.... :cry: Mente det ikke ...skal ALDRI gjenta seg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. januar 2006 #166 Del Skrevet 14. januar 2006 Du kan jo spørre Isola om å få se deres brudebilder - hun hadde dyprøde roser i sin bukett, og det var veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. januar 2006 #167 Del Skrevet 14. januar 2006 Unnskyld!!!.... :cry: Mente det ikke ...skal ALDRI gjenta seg altså... ← Du kan jo spørre Isola om å få se deres brudebilder - hun hadde dyprøde roser i sin bukett, og det var veldig fint! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 14. januar 2006 *lete etter Isola* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 14. januar 2006 Så Isola sin nå...det er noe sånt jeg har tenkt ja Hun hadde jo kjempe fine bordkort også hun!! Gøy å se noen som har de samme fargene som jeg vil ha...Takk for tipset peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 14. januar 2006 #170 Del Skrevet 14. januar 2006 Ser deg snart nusse....F gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #171 Del Skrevet 14. januar 2006 Kos dere i kveld da jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. januar 2006 #172 Del Skrevet 14. januar 2006 Se man det, ser man det!! Tror det blir vakkert jeg Jettes :enig_anim: Har du funnet ut hvordan brudebuketten din skal være da? ← Nja,hvet bare at jeg vil at den skal vere litt "lang" ,og muligens røde og beige roser,vil også ha en rød tråd som går rundt oppå buketten på en måte,men vil ikke ha for mye rødt heller.... Å du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg og G sto ikke opp før nå vi . Når G vekka meg og sa hva klokka var trodde jeg han ikke. Bilbo maser jo alltid i 10 tiden!! Tror han var litt sliten etter sitt besøk i går han også Nå blir det frokost, og så skal vi se filmer og lese blader (brud og brudgom bl.a ) resten av dagen! I dag blir en deilig dag Heidi: Vi kosa oss masse, håper du også hadde en fin kveld Jettes: Høres fint ut Jettes!! Jeg vil bare ha en helt enkel bukett med dyprøde roser jeg....ikke så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 15. januar 2006 #174 Del Skrevet 15. januar 2006 Hørtes ut som en deilig dag i motsetning til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. januar 2006 #175 Del Skrevet 16. januar 2006 Hallo! Ny jobbdag i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 16. januar 2006 Hørtes ut som en deilig dag i motsetning til ← Hei Nevèsta Vi hadde en super deilig dag i går! Masse tid tilå slappe av og bare være sammen...deilig Hallo! Ny jobbdag i dag eller? ← Jepp, er på jobben ja. Hva skal du på Onsdag da? Jeg har fri på Onsdag jeg skjønner du.....kanskje gå på kafè sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. januar 2006 #177 Del Skrevet 16. januar 2006 Jepp, er på jobben ja. Hva skal du på Onsdag da? Jeg har fri på Onsdag jeg skjønner du.....kanskje gå på kafè sammen? ← Jeg skal bort på middag på onsdag kveld desverre, men vi kan jo snakke sammen ang noe på dagen evnt. God arbejdslyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 16. januar 2006 God arbejdslyst! ← Du er nå søt og da..... Ja vi kan gjerne gjøre noe på dagen altså!! Men bare om du har tid da selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 16. januar 2006 JIPPII!!!!!! Jeg har blitt supermedlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 16. januar 2006 Nå har jeg bestilt lokale til bryllupet Deilig å tenke på at det er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå