Gå til innhold

Har mannen din banka deg ila forholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen gjorde det noen få ganger. Jeg ble lenge for barna, men gikk etter noen år. De gangene det skjedde var det bare stillhet og hvis jeg tok det opp dagen etter satt han og var lei seg på sine egne vegne for at han kunne gjøre noe sånt, ingen unnskyld og det måtte være min feil for at jeg hadde provosert han. Nåværende har aldri gjort meg noe vondt.

Anonymkode: 87081...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (17 timer siden):

Jeg har alltid sagt at jeg ikke hadde funnet meg i å bli slått av en partner. Og at jeg hadde gått etter første gang det hadde skjedd. Og så BLE jeg slått av en partner. Og samme dag så pakket jeg sakene mine, gikk ut døra og så meg aldri tilbake. Så sannheten er ikke en helt annen, bestandig, som du skriver:)

Ok. Men da regner jeg med at det kun var deg selv du kunne flytte på dagen. Ikke med barn, fordeling av samvær, og oppgjør på hus. 

Anonymkode: 66796...b97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen slo. Men han var mest glad i psykisk vold så slagene kom bare når jeg prøvde å stå opp for meg selv å var drittlei den psykoterroren.

Så glad jeg kom meg vekk.

Ny mann nå, ingen psykotendenser eller hardhendt behandling i dette forholdet. 
 

Anonymkode: a7881...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/25/2023 at 3:41 PM, AnonymBruker said:

Hva skjedde så, ble du hos han? Endret han seg? Hvorfor gjorde han det? 

Anonymkode: ee2e3...cd6

Jeg var sammen med en som slo meg ja. Mange år siden. Han forandret seg ikke, og var også slik med neste dame han var sammen med. Hvor lenge har dere vært sammen, og har dere barn? Ville oppsøkt krisesenter om jeg var deg❤️

Anonymkode: 88a9a...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov,brukerdebatt,spekulasjon,krenkende innhold, avsporinger, samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...