Gå til innhold

Har mannen din banka deg ila forholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjedde så, ble du hos han? Endret han seg? Hvorfor gjorde han det? 

Anonymkode: ee2e3...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har aldri blitt utsatt for vold fra noen av mine kjærester eller samboere.

Anonymkode: e668d...429

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke holdt handa mi for hardt en gang. Ikke en gang hevet stemmen på en truende måte til meg. 

Om han hadde vært i nærheten av å fremstå truende en eneste gang hadde jeg gått. Og det er ikke en påstand, for jeg opplevde i datingfasen i et forhold for mange år siden at han slo handa hardt i veggen foran meg under en diskusjon, da brøt jeg på sekundet og så meg aldri tilbake. 

Anonymkode: 51b2b...ca4

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg håper virkelig at det blir det soleklart vanligste svaret i denne tråden.
 

Å «banke» noen er en svært alvorlig ting å gjøre. Det hører ikke hjemme noe sted, og alle minst i et forhold. Håper alle dere som kommer til å svare ja har fått ordentlig god støtte, og at mannen i disse forholdene har fått skikkelig veiledning, ikke bare kunnet gå videre som ingenting har skjedd.. Jeg vet at det alt for sjeldent blandes inn støtteapparat, men jeg håper det likevel. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eh...? Nei, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: dcf69...347

Det er ingen selvfølge. Mange kvinner blir utsatt for vold hver dag. 

Anonymkode: ee2e3...cd6

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis min fremtidige ektemann skulle ha slått meg en gang, og det holder med en gang, ville jeg ha gjort det slutt med en gang!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært i nærheten engang, selv om jeg kan være ganske provoserende. Nå er jeg sammen med verdens beste mann da. 

Anonymkode: d1d40...c94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Har aldri kjeftet på meg engang. Vi hever ikke stemmen når vi er uenige, men snakker ut pm det på en kontrollert måte. Hadde han slått meg/vært aggressiv så hadde jeg sendt han til legen for å sjekkes for hjernesvulst, for det hadde vært svært langt utenfor hans normal. 

Anonymkode: f1e8f...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks slo meg. Dvs, han ble eks den dagen han slo meg. Min nåværende driver ikke med vold.

Anonymkode: a8aaa...f26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hvis min fremtidige ektemann skulle ha slått meg en gang, og det holder med en gang, ville jeg ha gjort det slutt med en gang!

Det er det du tror du ville gjort. Men sannheten er dessverre en helt annen. Teori og praksis er to vidt forskjellige ting. 

Jeg skrev master om vold, er smart og oppadgående, men brukte likevel flere år på å avslutte forholdet, opplevde fysisk vold enkelte ganger. 

Anonymkode: a14a9...81d

  • Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint om de som har blitt utsatt for vold kan svare, alle dere som ikke har det trenger ikke svare. Jeg etterspør fra de som har opplevd å bli banket opp, ikke dere som ikke har det. Å husk, at selv den snilleste mannen kan bli til et monster på et blunk. TS

Anonymkode: ee2e3...cd6

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det du tror du ville gjort. Men sannheten er dessverre en helt annen. Teori og praksis er to vidt forskjellige ting. 

Jeg skrev master om vold, er smart og oppadgående, men brukte likevel flere år på å avslutte forholdet, opplevde fysisk vold enkelte ganger. 

Anonymkode: a14a9...81d

Skjønner hva du vil frem til men jeg hadde avsluttet ASAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det du tror du ville gjort. Men sannheten er dessverre en helt annen. Teori og praksis er to vidt forskjellige ting. 

Jeg skrev master om vold, er smart og oppadgående, men brukte likevel flere år på å avslutte forholdet, opplevde fysisk vold enkelte ganger. 

Anonymkode: a14a9...81d

Nettopp... Man vet ikke hva man gjør før man sitter der selv.

Anonymkode: ee2e3...cd6

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det du tror du ville gjort. Men sannheten er dessverre en helt annen. Teori og praksis er to vidt forskjellige ting. 

Jeg skrev master om vold, er smart og oppadgående, men brukte likevel flere år på å avslutte forholdet, opplevde fysisk vold enkelte ganger. 

Anonymkode: a14a9...81d

Men har du spurt hvorfor det er noen som blir banket og andre ikke ? 
Jeg kan garantere deg at desse konebankerene ikke tør å slå hvem som helst. 
De må føle seg trygge på at de har kontroll over damen for å kunne «lykkes « med å banke henne og samtidig få henne til å bli 

Anonymkode: 08c11...cbc

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har han aldri gjort. Og jeg er heller ikke redd for at han skal komme til å gjøre det. 

Kan ikke se for meg at jeg ville blitt om han hadde gjort det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men har du spurt hvorfor det er noen som blir banket og andre ikke ? 
Jeg kan garantere deg at desse konebankerene ikke tør å slå hvem som helst. 
De må føle seg trygge på at de har kontroll over damen for å kunne «lykkes « med å banke henne og samtidig få henne til å bli 

Anonymkode: 08c11...cbc

Dette stemmer ikke. En mann som banker opp en kvinne, er en mann der det blir svart i hans sinn. Der hans mål er å skade mest mulig.

Anonymkode: ee2e3...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sykt rart spørsmål. Selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 875d3...2f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank da tenker jeg ordentlig juling. Min mann har slått meg tre ganger, med ca et år i mellom. Så bruker han resten av året til å utøve psykisk vold istede. Det er helt umulig for meg å sende barna på samvær til en slik mann, så da holder jeg ut da.

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...