Gå til innhold

❤️ Prøverør 2023 ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kone92 skrev (På 21.12.2023 den 19.30):

Det gikk fint 😊 Så blir en spennende romjul! 

 

Laizz skrev (På 21.12.2023 den 20.35):

Det gikk veldig fint🥰 

Fikk plutselig testdag dag 9 denne gangen😅 men det gjør ikke meg noe, jo tidligere jo bedre🙈 (så lenge det er sent nok til at testen er til å stole på selvfølgelig)

Nå er det bare å prøve å kose seg i romjulen og krysse fingrene for oss🤞🏻❤️

God jul ❤️ Hvordan går det med dere? Håper dette har (hatt) en fin julefeiring. Begynt å kjenne noen symptomer eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Månestråla skrev (1 time siden):

 

God jul ❤️ Hvordan går det med dere? Håper dette har (hatt) en fin julefeiring. Begynt å kjenne noen symptomer eller??

God jul❤️ Hatt en koselig feiring i dag😊 Det går sånn ok, har null symptomer og føler meg akkurat som sist og da gikk det ikke så er redd og lei meg for at det ikke gikk nå heller🥺

Hvordan går det med deg? Noen symptomer? ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laizz skrev (1 time siden):

God jul❤️ Hatt en koselig feiring i dag😊 Det går sånn ok, har null symptomer og føler meg akkurat som sist og da gikk det ikke så er redd og lei meg for at det ikke gikk nå heller🥺

Hvordan går det med deg? Noen symptomer? ❤️🤞🏻

Jeg tror det er litt for tidlig å begynne å få noe særlig med symptomer. Er ikke du 8dpo? Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ❤️ lite symptomer her også. Kanskje litt nyoppstått murring. Hadde mye murringer siste innsett pga cyclogest men ikke denne gangen. Men fikk det altså nå (9dpo). Men ja, tror ikke egentlig det betyr noe. Kjenner ingen trang til å teste tidlig denne gangen overraskende nok. Så tror jeg skal holde ut til i hvert fall 12dpo. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (1 time siden):

Jeg tror det er litt for tidlig å begynne å få noe særlig med symptomer. Er ikke du 8dpo? Prøv å ikke ta sorgene på forskudd ❤️ lite symptomer her også. Kanskje litt nyoppstått murring. Hadde mye murringer siste innsett pga cyclogest men ikke denne gangen. Men fikk det altså nå (9dpo). Men ja, tror ikke egentlig det betyr noe. Kjenner ingen trang til å teste tidlig denne gangen overraskende nok. Så tror jeg skal holde ut til i hvert fall 12dpo. Hva med deg?

Fikk positiv EL samme dag som deg, fredag 15, så hvis de regner at EL skjedde på lørdag så er jeg 10dpo, hvis søndag 9dpo😅

Har veldig få symptomer på progesteron også, eneste er kviser og at jeg kan bli litt fort sint. Syns det er rart jeg ikke merker mer til det når nivået mitt var på 106 onsdag 20 desember og jeg tar fortsatt samme mengde medisin🙈 De sier jo at de er fornøyd når nivået er over 30..😬

Jeg kommer ikke til å teste før testdagen 30 desember. Skal prøve å bare slappe av og nyte romjulen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laizz skrev (11 timer siden):

Fikk positiv EL samme dag som deg, fredag 15, så hvis de regner at EL skjedde på lørdag så er jeg 10dpo, hvis søndag 9dpo😅

Har veldig få symptomer på progesteron også, eneste er kviser og at jeg kan bli litt fort sint. Syns det er rart jeg ikke merker mer til det når nivået mitt var på 106 onsdag 20 desember og jeg tar fortsatt samme mengde medisin🙈 De sier jo at de er fornøyd når nivået er over 30..😬

Jeg kommer ikke til å teste før testdagen 30 desember. Skal prøve å bare slappe av og nyte romjulen❤️

Hm tror jeg regner litt annerledes. Vet ikke om det er rett men du satt inn 5 dagers på torsdag så da var embryoet 8 dager gammelt i går (8dpo på en måte). Da har den jo såvidt rukket å feste seg siden den fester seg mellom 7-12 dager. Tror det er slik man regner ut lengden på ivf graviditet. De tar innsettdato pluss alderen på embryoet 😄 og ikke utgangspunkt i eggløsning.

Merkelig at vi ikke kjenner noe særlig av progesteronen. Men jeg har merka at det er veldig forskjellig fra gang til gang hvordan jeg reagerer på medisinene.

Ønsker deg en fin og fredelig romjul ❤️

Endret av Månestråla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona ville såå gjerne ta en test i dag tidlig.. tror den er positiv 😍

Fjernet testen siden en bruker her gjorde meg oppmerksom på at man ikke skal legge ut positive tester i denne gruppa. Det var jeg ikke klar over! Beklager så mye ❤️

Endret av Månestråla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å se dere som er likt i løypa. Ser helt klart en strek der, @Månestråla😍

 

Jeg har ikke testet enda. Er på juleferie hos familie, så rekker ikke tenke så mye på det. Heldigvis. Men kanskje jeg brenner av en test i morgen.

 

Jeg regner at jeg er 9 dpo i dag. Siden jeg satte inn blastocyst på torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (2 timer siden):

Kona ville såå gjerne ta en test i dag tidlig.. tror jammen den er positiv? 😍

Gratulerer så mye! Det var en fin julegave.

Husk å lese trådens regler, slett bildet i posten din. Det er mange andre tråder hvor det å poste bilder er lov.

Anonymkode: 4d08a...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone92 skrev (1 time siden):

Så spennende å se dere som er likt i løypa. Ser helt klart en strek der, @Månestråla😍

 

Jeg har ikke testet enda. Er på juleferie hos familie, så rekker ikke tenke så mye på det. Heldigvis. Men kanskje jeg brenner av en test i morgen.

 

Jeg regner at jeg er 9 dpo i dag. Siden jeg satte inn blastocyst på torsdag. 

Håper sånn det ikke blir en kjemisk graviditet igjen.. men sist testet jeg ikke positiv før 12dpo. Så får se😄 

Tror det er riktig måte å regne ut på☺️ og deilig egentlig å være på julebesøk og ha andre ting å tenke på. Da går tida raskere!

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Gratulerer så mye! Det var en fin julegave.

Husk å lese trådens regler, slett bildet i posten din. Det er mange andre tråder hvor det å poste bilder er lov.

Anonymkode: 4d08a...811

Tusen takk! Og beklager så mye, jeg var ikke klar over den regelen. Jeg slettet den med en gang ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (5 timer siden):

Hm tror jeg regner litt annerledes. Vet ikke om det er rett men du satt inn 5 dagers på torsdag så da var embryoet 8 dager gammelt i går (8dpo på en måte). Da har den jo såvidt rukket å feste seg siden den fester seg mellom 7-12 dager. Tror det er slik man regner ut lengden på ivf graviditet. De tar innsettdato pluss alderen på embryoet 😄 og ikke utgangspunkt i eggløsning.

Merkelig at vi ikke kjenner noe særlig av progesteronen. Men jeg har merka at det er veldig forskjellig fra gang til gang hvordan jeg reagerer på medisinene.

Ønsker deg en fin og fredelig romjul ❤️

Aha, da lærte jeg noe nytt😊 Er 9dpo i dag jeg da😅

Månestråla skrev (3 timer siden):

Kona ville såå gjerne ta en test i dag tidlig.. tror den er positiv 😍

Fjernet testen siden en bruker her gjorde meg oppmerksom på at man ikke skal legge ut positive tester i denne gruppa. Det var jeg ikke klar over! Beklager så mye ❤️

Oii😍😍 Gratulerer så mye!🥹 Kos deg masse videre i romjulen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone92 skrev (2 timer siden):

Så spennende å se dere som er likt i løypa. Ser helt klart en strek der, @Månestråla😍

 

Jeg har ikke testet enda. Er på juleferie hos familie, så rekker ikke tenke så mye på det. Heldigvis. Men kanskje jeg brenner av en test i morgen.

 

Jeg regner at jeg er 9 dpo i dag. Siden jeg satte inn blastocyst på torsdag. 

Da er vi helt likt i løypa😊 Satt inn blasto på torsdag jeg også 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laizz skrev (4 timer siden):

Da er vi helt likt i løypa😊 Satt inn blasto på torsdag jeg også 🥰

Spennende! Når tenker du å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone92 skrev (1 time siden):

Spennende! Når tenker du å teste?

Har testdag 30 desember fra klinikken, så tenker å vente til da🙈 Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laizz skrev (13 timer siden):

Har testdag 30 desember fra klinikken, så tenker å vente til da🙈 Hva med deg? 

Testet i dag og kunne skimte en strek 🙊🙊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone92 skrev (34 minutter siden):

Testet i dag og kunne skimte en strek 🙊🙊

Ååå! Er det sant?😍 hurra hurra! Så spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråla skrev (5 minutter siden):

Ååå! Er det sant?😍 hurra hurra! Så spennende! 

Ja, veldig spennende! Brukte 9 innsett på førstemann, så sykt hvis det går på første forsøk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kone92 skrev (2 timer siden):

Ja, veldig spennende! Brukte 9 innsett på førstemann, så sykt hvis det går på første forsøk nå.

Det hadde virkelig vært helt sykt!😍Skjønner meg egentlig ikke helt på ivf. Hva er det som gjør at den ene blastocysten fester seg men ikke den andre? Merkelige greier 😛  har du noen symptomer allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone92 skrev (3 timer siden):

Testet i dag og kunne skimte en strek 🙊🙊

Åå, så spennende🥹🥰 Gratulerer🥰

Jeg tør ikke teste før testdag. Er overbevist om at det ikke har gått veien selv om håpet fortsatt lever❤️ Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men trenger det lille håpet frem til testdag for å ikke ligge å gråte resten av romjulen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laizz skrev (59 minutter siden):

Åå, så spennende🥹🥰 Gratulerer🥰

Jeg tør ikke teste før testdag. Er overbevist om at det ikke har gått veien selv om håpet fortsatt lever❤️ Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men trenger det lille håpet frem til testdag for å ikke ligge å gråte resten av romjulen. 

Det forstår jeg veldig godt. Det er tungt å få negative svar og særlig disse dagene er det kanskje best kanskje å bare leve litt i håpet. Sender deg masse gode tanker og babystøv❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par dager siden så begynte jeg å få vondt i ryggen og mens kramper, akkurat som om mensen er på vei. Dette har holdt på siden og var sikker på jeg var ute.

Vi bestemte oss for å teste i dag, selv om offisiell testdag er i morgen siden vi skal bort på middag og ønsker å være litt forberedt hvis det ikke klaffet.

Tok 2 babyplan tester, mannen min fikk den ene så dro vi de ut av pakka på likt. Min var tydeligvis ødelagt for var ikke en eneste strek på den😂 ikke kontroll linje eller noe🙈 Så dro mannen min ut den andre testen og der var det to tydelige streker🥹❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...