Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattis med fin, ny avatar!

Godt formen begynner å bli bedre. Høres slitsomt ut å være kvalm og trøtt. Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig besøk i dagboka mi. Fant ut at jeg måtte skumme meg igjennom din dagbok også.

Litt rart for jeg ser fortsatt den gamle avataren din, men i kjempeformat :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Marillia: Så koselig at du tittet innom her :) Gleder meg til jeg kjenner liv, det er helt sikkert en fantastisk følelse :hjerte::klem:

IdaC: ...Og takk for koselig hilsen her :) Håper det går bra å jobbe framover. Det er sant som du sier, tiden kommer nok til å gå fortere da (det håper jeg virkelig). Synes tiden går SÅÅ sakte for tida... Vil ha sommer nå :sur:

Bertine: :klem:

Fjellrypa: Takk, takk :)

Pi@: Ser du fortsatt den samme avataren?? :klø: Gjorde jeg også en stund, men plutselig kom den nye fram. Merkelig... :sjenert: Koselig at du datt innom her :klem:

@nea: Går bra her :) Føler meg MYE bedre! Ser du har fått deg ny avatar også, den var kjempesøt ;)

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har jeg vært kjempeflink!! Synes jeg selv da :ler: Jeg har vaska 5 maskiner med klær (det fløt på badet).. Rydda på kjøkkenet og i stua, tatt oppvask, pluss at jeg laga middag oppi det hele til sambo var ferdig på jobb :) Tror det er lenge siden jeg har hatt så mye energi :ler: OG DET ER GODT!! Sa til sambo, da energien var borte, at ungen vår kom til å bli enebarn. Orka ikke tanken på å være så sliten en gang til, men nå kan jeg godt få fler :ler:

Nå skal vi snart bort til ei venninne å spille RISK. Og da skal JEG erobre verden :sjarmor: Så har hu baka Kefirkake, og det er en av de beste kakene jeg har smakt. Så da blir det vel en liten smakebit :sjenert::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært kjempeflink!! Synes jeg selv da :ler:  Jeg har vaska 5 maskiner med klær (det fløt på badet).. Rydda på kjøkkenet og i stua, tatt oppvask, pluss at jeg laga middag oppi det hele til sambo var ferdig på jobb :) 

Det er ikke bare du som synes du har vært kjempeflink! Jeg er dypt imponert over effektivitet og tiltakslyst. Bare si fra hvis du har noe å låne bort... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Cr@sh: Takk takk :) Har ikke vært fullt så effektiv i dag... Skulle tatt noen maskiner til, for det er fortsatt igjen klær. Får gjøre det i morra :sjenert:

Fjellrypa: Tror ikke jeg har så veldig mye å låne bort... Tiltakslysten er borte i dag.. Er ikke så ofte jeg får iveren over meg for tida :ler: Men skal si i fra straks jeg har noe til overs ;)

cons: :klem:

iss: Slenger meg med! :hoppe::hoppe::hoppe: Har hoppet litt i dagboken din også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

14 uker i dag :hoppe::hoppe:

Energien sniker seg tilbake, og jeg er ikke kvalm lengre.. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen til uka :)

Nå er det hotel cæsar og IDOL-tid :sjarmor: Så må jeg vel komme meg over dørstokkmila for å gå en tur etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre!!! Kan tenke meg det blir ålreit å jobbe litt igjen, greit å ha noe å fylle dagene med! Kos deg med tv-kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
Så bra at formen er bedre!!! Kan tenke meg det blir ålreit å jobbe litt igjen, greit å ha noe å fylle dagene med! Kos deg med tv-kveld! :klem:

Det blir nok veldig ålreit å jobbe igjen.. Håper tiden går litt fortere da :) Vil ha sommer jeg nå :sjenert: Jeg er ikke utålmodig :sjarmor:

Får :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt i dagboka di jeg og - og for 14 uker :hoppe:

Så bra at formen har bedret seg.

koselig at du datt innom her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Må bare le litt av IDOL jeg altså... :ler:

Nå har jeg klart å gå over dørstokkmila :hoppe: Sambo og jeg har gått en halv time, og det var en kald fornøyelse. Det ble litt lenger enn vi hadde planlagt. Er jo så mange veier på kryss og tvers i området, så man må jo nesten ha med kart og kompass for å gå her :ler: Men GODT var det.. Skal nok ta en tur i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idol var veldig morsomt i går. Jeg ser bare på for å høre på de som er riktig dårlige til å synge, når det bare er de beste igjen, er det ikke så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...