Gjest Bertine Skrevet 22. januar 2006 #121 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Ville bare innom å ønske deg en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. januar 2006 #122 Del Skrevet 23. januar 2006 Grattis med fin, ny avatar! Godt formen begynner å bli bedre. Høres slitsomt ut å være kvalm og trøtt. Ha en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. januar 2006 #123 Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk for koselig besøk i dagboka mi. Fant ut at jeg måtte skumme meg igjennom din dagbok også. Litt rart for jeg ser fortsatt den gamle avataren din, men i kjempeformat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 24. januar 2006 #124 Del Skrevet 24. januar 2006 Hvordan går det med deg? Søt avatar du har fått forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. januar 2006 #125 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Marillia: Så koselig at du tittet innom her Gleder meg til jeg kjenner liv, det er helt sikkert en fantastisk følelse IdaC: ...Og takk for koselig hilsen her Håper det går bra å jobbe framover. Det er sant som du sier, tiden kommer nok til å gå fortere da (det håper jeg virkelig). Synes tiden går SÅÅ sakte for tida... Vil ha sommer nå Bertine: Fjellrypa: Takk, takk Pi@: Ser du fortsatt den samme avataren?? :klø: Gjorde jeg også en stund, men plutselig kom den nye fram. Merkelig... Koselig at du datt innom her @nea: Går bra her Føler meg MYE bedre! Ser du har fått deg ny avatar også, den var kjempesøt Endret 24. januar 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. januar 2006 #126 Del Skrevet 24. januar 2006 I dag har jeg vært kjempeflink!! Synes jeg selv da Jeg har vaska 5 maskiner med klær (det fløt på badet).. Rydda på kjøkkenet og i stua, tatt oppvask, pluss at jeg laga middag oppi det hele til sambo var ferdig på jobb Tror det er lenge siden jeg har hatt så mye energi OG DET ER GODT!! Sa til sambo, da energien var borte, at ungen vår kom til å bli enebarn. Orka ikke tanken på å være så sliten en gang til, men nå kan jeg godt få fler Nå skal vi snart bort til ei venninne å spille RISK. Og da skal JEG erobre verden Så har hu baka Kefirkake, og det er en av de beste kakene jeg har smakt. Så da blir det vel en liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. januar 2006 #127 Del Skrevet 24. januar 2006 Heia! Jøss... må si at du har vært effektiv med klesvasken idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. januar 2006 #128 Del Skrevet 24. januar 2006 I dag har jeg vært kjempeflink!! Synes jeg selv da Jeg har vaska 5 maskiner med klær (det fløt på badet).. Rydda på kjøkkenet og i stua, tatt oppvask, pluss at jeg laga middag oppi det hele til sambo var ferdig på jobb ← Det er ikke bare du som synes du har vært kjempeflink! Jeg er dypt imponert over effektivitet og tiltakslyst. Bare si fra hvis du har noe å låne bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. januar 2006 #129 Del Skrevet 25. januar 2006 Så flink du er!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 #130 Del Skrevet 25. januar 2006 Flink!! Idag er den store hoppedagen :hoppe::hoppe::hoppe: Derfor hopper jeg litt i boka di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #131 Del Skrevet 25. januar 2006 Cr@sh: Takk takk Har ikke vært fullt så effektiv i dag... Skulle tatt noen maskiner til, for det er fortsatt igjen klær. Får gjøre det i morra Fjellrypa: Tror ikke jeg har så veldig mye å låne bort... Tiltakslysten er borte i dag.. Er ikke så ofte jeg får iveren over meg for tida Men skal si i fra straks jeg har noe til overs cons: iss: Slenger meg med! Har hoppet litt i dagboken din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #132 Del Skrevet 25. januar 2006 14 uker i dag Energien sniker seg tilbake, og jeg er ikke kvalm lengre.. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen til uka Nå er det hotel cæsar og IDOL-tid Så må jeg vel komme meg over dørstokkmila for å gå en tur etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. januar 2006 #133 Del Skrevet 25. januar 2006 Så bra at formen er bedre!!! Kan tenke meg det blir ålreit å jobbe litt igjen, greit å ha noe å fylle dagene med! Kos deg med tv-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. januar 2006 #134 Del Skrevet 25. januar 2006 Får :hoppe: :hoppe: litt i dagboka di jeg og - og for 14 uker Så bra at formen har bedret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #135 Del Skrevet 25. januar 2006 Så bra at formen er bedre!!! Kan tenke meg det blir ålreit å jobbe litt igjen, greit å ha noe å fylle dagene med! Kos deg med tv-kveld! ← Det blir nok veldig ålreit å jobbe igjen.. Håper tiden går litt fortere da Vil ha sommer jeg nå Jeg er ikke utålmodig Får :hoppe: :hoppe: litt i dagboka di jeg og - og for 14 uker Så bra at formen har bedret seg. ← koselig at du datt innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. januar 2006 #136 Del Skrevet 25. januar 2006 Må bare le litt av IDOL jeg altså... Nå har jeg klart å gå over dørstokkmila Sambo og jeg har gått en halv time, og det var en kald fornøyelse. Det ble litt lenger enn vi hadde planlagt. Er jo så mange veier på kryss og tvers i området, så man må jo nesten ha med kart og kompass for å gå her Men GODT var det.. Skal nok ta en tur i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. januar 2006 #137 Del Skrevet 25. januar 2006 Frisk luft er deilig, og så er det utrolig godt å komme inn igjen etter å ha vært ute i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. januar 2006 #138 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er bare utrolig deilig når kvalmen gir seg, nyt tiden framover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2006 #139 Del Skrevet 26. januar 2006 Idol var veldig morsomt i går. Jeg ser bare på for å høre på de som er riktig dårlige til å synge, når det bare er de beste igjen, er det ikke så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. januar 2006 #140 Del Skrevet 26. januar 2006 hehe fin avatar Første gang jeg så den trodde jeg den snorta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå